Etsimme mökkiä perheelle

Lyyjy

Halutaan vuokrata perheelle mökki max. 200km pk-seudulta. Pitkäaikaisvuokraus kiinnostaa kuukausivuokralla.

Pidämme mökistä huolta ja remontoimme tarvittaessa. Myös remonttikuntoiset mökit huomioidaan (hinta myös huomioitava).

Perheeseemme kuuluu minä, avovaimo, 3-vuotias poika sekä rauhallinen englanninsetteri.

5

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palele

Hei
      Vuokrattavana v 2005 valmistunut mökki n 50 m2. Talviasuttava,kaikin mukavuuksin.
      Somero Karjasillantie. Kaivettu lampi. Ei naapureita lähellä. Vuokra 330 kk sähkö.
      Yhteydenotot 040-8268152.
      Voin laittaa kuvia pyydettäessä

• mamba1

Moi meillä olisi 120 hk talviasuttava 80m2 mokki sisävessa lähdekaivo
      pääjärvenrannalla tontinkoko 6000m2
      jos olet kiinostunnut lähetä viesti [email protected]

• Mane48

Minulla varustelussa ja korjauksessa 35 m2 mökki. Erillinen makuutila 2 1. Uudet,sauna,keittiö,sähköt,kaivo,ulkovessa ym. Järven rannalla ,hyvällä laiturilla. Rauhaisa paikka. Apu kuitenkin saatavilla tarvittaessa. Ota yhteys kirjoittajaan. Kerron lisää.

• Isabelle

Hei! Hieno mökki n. 70 m2 ja saunarakennus harvinaisen upealla rantatontilla löytyy Taalintehtaalta 30 min venematkan päästä (tai 45 min yhteysaluksella ja 2 km metsätiellä nelivetoautolla). Kaikki mukavuudet on ja lisäksi oma rauhallinen lahti.

[email protected]

• Anonyymi

Hei,oletteko löytäneet jo mökin vuokralle? Meillä olisi Kiikalassa Salossa vapautumassa ympärivuotisesti asuttava mökki heinäkuun alusta. Kerron mielelläni lisää.
      Yt. Liida Kaivosoja
      0405197182

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7282
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6006
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5327
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3270
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3092
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe