Etsimme mökkiä perheelle

Lyyjy

Halutaan vuokrata perheelle mökki max. 200km pk-seudulta. Pitkäaikaisvuokraus kiinnostaa kuukausivuokralla.

Pidämme mökistä huolta ja remontoimme tarvittaessa. Myös remonttikuntoiset mökit huomioidaan (hinta myös huomioitava).

Perheeseemme kuuluu minä, avovaimo, 3-vuotias poika sekä rauhallinen englanninsetteri.

5

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palele

Hei
      Vuokrattavana v 2005 valmistunut mökki n 50 m2. Talviasuttava,kaikin mukavuuksin.
      Somero Karjasillantie. Kaivettu lampi. Ei naapureita lähellä. Vuokra 330 kk sähkö.
      Yhteydenotot 040-8268152.
      Voin laittaa kuvia pyydettäessä

• mamba1

Moi meillä olisi 120 hk talviasuttava 80m2 mokki sisävessa lähdekaivo
      pääjärvenrannalla tontinkoko 6000m2
      jos olet kiinostunnut lähetä viesti [email protected]

• Mane48

Minulla varustelussa ja korjauksessa 35 m2 mökki. Erillinen makuutila 2 1. Uudet,sauna,keittiö,sähköt,kaivo,ulkovessa ym. Järven rannalla ,hyvällä laiturilla. Rauhaisa paikka. Apu kuitenkin saatavilla tarvittaessa. Ota yhteys kirjoittajaan. Kerron lisää.

• Isabelle

Hei! Hieno mökki n. 70 m2 ja saunarakennus harvinaisen upealla rantatontilla löytyy Taalintehtaalta 30 min venematkan päästä (tai 45 min yhteysaluksella ja 2 km metsätiellä nelivetoautolla). Kaikki mukavuudet on ja lisäksi oma rauhallinen lahti.

[email protected]

• Anonyymi

Hei,oletteko löytäneet jo mökin vuokralle? Meillä olisi Kiikalassa Salossa vapautumassa ympärivuotisesti asuttava mökki heinäkuun alusta. Kerron mielelläni lisää.
      Yt. Liida Kaivosoja
      0405197182

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2095
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      186
      1545
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1118
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70