Halutaan vuokrata perheelle mökki max. 200km pk-seudulta. Pitkäaikaisvuokraus kiinnostaa kuukausivuokralla.
Pidämme mökistä huolta ja remontoimme tarvittaessa. Myös remonttikuntoiset mökit huomioidaan (hinta myös huomioitava).
Perheeseemme kuuluu minä, avovaimo, 3-vuotias poika sekä rauhallinen englanninsetteri.
Etsimme mökkiä perheelle
5
543
Vastaukset
- palele
Hei
Vuokrattavana v 2005 valmistunut mökki n 50 m2. Talviasuttava,kaikin mukavuuksin.
Somero Karjasillantie. Kaivettu lampi. Ei naapureita lähellä. Vuokra 330 kk + sähkö.
Yhteydenotot 040-8268152.
Voin laittaa kuvia pyydettäessä - mamba1
Moi meillä olisi 120 hk talviasuttava 80m2 mokki sisävessa lähdekaivo
pääjärvenrannalla tontinkoko 6000m2
jos olet kiinostunnut lähetä viesti oleniusmarkku@gmail.com - Mane48
Minulla varustelussa ja korjauksessa 35 m2 mökki. Erillinen makuutila 2+1. Uudet,sauna,keittiö,sähköt,kaivo,ulkovessa ym. Järven rannalla ,hyvällä laiturilla. Rauhaisa paikka. Apu kuitenkin saatavilla tarvittaessa. Ota yhteys kirjoittajaan. Kerron lisää.
- Isabelle
Hei! Hieno mökki n. 70 m2 ja saunarakennus harvinaisen upealla rantatontilla löytyy Taalintehtaalta 30 min venematkan päästä (tai 45 min yhteysaluksella ja 2 km metsätiellä nelivetoautolla). Kaikki mukavuudet on ja lisäksi oma rauhallinen lahti.
janinawesterlund@hotmail.com - Anonyymi
Hei,oletteko löytäneet jo mökin vuokralle? Meillä olisi Kiikalassa Salossa vapautumassa ympärivuotisesti asuttava mökki heinäkuun alusta. Kerron mielelläni lisää.
Yt. Liida Kaivosoja
0405197182
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes3133528Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?
Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko3423290Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!1532059Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )431696No aloititko sä jo suhteen
sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?1511304- 1151183
JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS
Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k1121080Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j34891Turkki tukee Suomen Nato-jäsenyyttä
Kuinkas trollien suuhun nyt pannaan? 🤣 Juttua aiheesta löytyy kohta kaikista mahdollisista uutislähteistä. Mahtava homma!🫡🥳384857Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht230783