En ole kauheasti luontaistuotteista aiemmin innostunut, mutta ajattelin kokeilla e-epaa ahdistus ja pakko-oireisiin, koska mielialalääkkeet eivät minua ole auttaneet ja en halua syödä enää yhtään ssri- myrkkyjä. Siksi kokeilen, koska kuulin että jotkut on saanut apua ko oireisiin tästä....
E-epa 650 pakkauksessa lukee, että max 2kpl ja Tolosen sivuilla, että neljä voi ottaa. Mikä lie oikea määrä?
Onko jollakin omakohtaisia kokemuksia, että olisi auttanut mielenterveysongelmiin? Paljonko nappailit päivässä? Ja kannattaako jakaa osiin, ettei syö kaikkia aamulla?
D- ja B vitamiineja plus magnesiumia olen jonkin aikaa syönyt. Lisännyt liikkumista ja vähentänyt kahvinjuonnin minimiin. Kokeillaan nyt tämäkin tie, eipä tässä mitään menetä.
E-epa 650 tri Tolonen
7
430
Vastaukset
- Kattia_kanssa
No jaa, tri Tolonen on pelkkä markkinamiesten keksimä rahastuskeino. Pitää myös miettiä, mikä on syy ja mikä seuraus. Jos olet ahdistunut ja masentunut, syöt ehkä sokeririippuvaisena pelkkää pullaa tai ruokahalusi menettäneenä et syö mitään, minkä seurauksena voit entistä huonommin. Tottakai olotilasi paranee, jos saat omega3-rasvahappoja ja vitamiineja, joita saisit normaalista ruuasta! Voiko sen perusteella väittää, että omega3 ja vitamiinit auttavat masennukseen? Ei voi. Näitä ihmeaineitahan riittää, joiden väitetään auttavan ahdistuneisuuteen: valeriaana, teaniini, ginseng, 5htp eli tryptofaani, kamomillatee, sitruunamelissa, ruusujuuri-nokkosuute, kauranverso, kissanminttu... Näissä haitat voi olla suuremmat kuin hyödyt. Ei ahdistuneisuutta voiteta millään luontaistuotteilla eikä lääkkeillä. Itse tein aikoinaan oman ratkaisuni ja se on ohjeeni myös sinulle: Elä sellaista elämää kuin sinä itse haluat, älä sellaista kuin muut ihmiset haluavat sinun elävän. Mieti tarkkaan, mitä haluat elämässäsi muuttaa ja rohkene tehdä se muutos!
- elintavatkuntoonn
Rasvaista kalaa pitäisi syödä 5 kertaa viikossa, jotta saisi riittävästi EPA ja DHA rasvahappoja eli Tolonen on ihan oikeassa.
Kyseessä on ravintolisä, jolla täydennetää ruokavaliota.
Ravinnolla on merkitystä, mutta muukin kuin ravintoaineden puute aiheuttaa ahdistusta.
Sun täytyy ihan itse miettiä, mikä se on?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm#Eroon_ahdistuksesta_ - kehotasapainoon
Hei. Käy energiahoitajien sivuila www.suomenenergiahoitajat.fi ja katso onko paikkakunnallasi joku energiahoitaja. Hoito on nimeltään Bodymind energy balancing method eli fyysisen kehon lisäksi käsitellään myös tunnepuoli ja poistetaan negatiiviset tunteet jotka aiheuttavat oireita. omat asiakkaani ovat olleet todella tyytyväisiä hoitoon.
- Rahastusta
Kannattaa pysyä erossa tällaisista huuhaa hoidoista.
- öllökö
Kannattaa kysyä neuvoja kaukoparantajilta ja ennustajilta, he tietää keinot kuinka menetät rahasi. Ei niistä sitten muuta apua olekaan.
- toteaja-
Tuossa olisi vaihtoehtoinen tuote, jota itse popsin (1/vrk). sisältää myös DHAta.
Hyödyistä en osaa sanoa. syön noita koska kalaallerkikkona ko. rasvoja on vaikea muuten saada.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/vitamar-1000-100-kaps--ravintolisä- linkittäjä-
uusi yritys. linkki ei toiminut, joka tapauksessa tuote on vitamar 1000
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/vitamar-1000-100-kaps--ravintolisä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983