Voi auttakaa hädässä,
lääkärissä on käyty ja antibioottikuureja syöty.
Jokaisten kuukautisten jälkeen sama juttu yli puolen vuoden ajan: kuukautisverenvuoto loppuu, jonka jälkeen ehkä päivä väliä että minkäänlaista vuotoa ei sinänsä tule ja sitten muutama päivä ruskeaa vuotoa, kuin valkovuotoa johon sekoittunut kuukautisveri..
Onko kyse tulehduksesta? Klamydia otettiin todettiin ja hoidettiin mutta oireet ei loppunut. Toinen kuuri mahdolliseen tippuriin syöty kuuri kohdun tulehdukseen.
Voiko johtua pilleireistä (Diane Novaa käyttänyt n. 4 vuotta)?
Pitääkö taas mennä lääkäriin.. voiko olla kyse pahemmasta.. Nyt vuoto on paljon runsaampaa, tosin enemmän "valkovuotoisempaa", kun sitä ennemmin tuli vain muutamia vuotoja housuihin.
Ruskea vuoto kuukautisten jälkeen!
3
2331
Vastaukset
- scar
Kuulostaa tiputteluvuodolta, joka saattaa johtua e-pillereistäsi. Tiputteluvuoto on nimeomaan kertomasti kaltaista ja sitä esiintyy esim. silloin, kun on aloittanut e-pillereiden syönnin. Tätä kestää muutaman kuukauden ajan, kunnes elimistö on tottunut hormoneihin.
Tiputteluvuoto voi tietääkseni alkaa myös, vaikka olisi syönyt pillereitä kauan. Joskushan sivuoireita ilmaantuu vasta pitkän ajan jälkeen. Saattaa olla, että tarvitset enemmän hormoneita sisältävän pillerimerkin, joten ota yhteyttä pillerisi määränneeseen lääkäriin.- Minttu
Minulla muuten oli nuorempana ihan normaali kuvio vuosikausia (10 vuotta?) että kuukautiset tulivat ensin normaaleina 3-4 päivää, sitten oli yksi päivä välissä ettei tullut mitään ja sitten tuli vielä 2-3 päivää pientä vuotoa, lopussa ihan vain tuhrua.
- minä vain
Moi! Mulla on ollu paljo samanlaisia kysymyksiä,olisi tosi kiva,jos mailaisit mulle! :)
osoite: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212976
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5392668Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532250Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2072209Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501436- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621191Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951164