YourLifehacks

Aloittaj

Moi :) Aattelin nyt tehä tänne tällasen kessan, johon voi kertoa omia life hacksejään. Eli siis vinkkejä joista on todennut että ne on hyödyllisiä. Ja voi kans kertoa jos on joku ongelma, johon haluais helpotusta tai apua. Tää kessa on ehkä vähän enemmän tytöille, mutta pojat on ihan tervetulleita jos kiinnostaa

Voin alottaa laittamalla jtn omista vinkeistäni:

-Jos on ähky ruuan jälkeen, juo kahvia ja/tai vettä, koska ne pistää aineenvaihdunnan liikkeelle ja helpottaa oloa näin

-Jos on kuiva iho, voi pestä naamansa kasvoveden siaan naamarasvalla. Sekin voi auttaa näppylöihin, tietenkin riippuu ihmisestä

-Intiaani sääntö: syö sitä mitä tekee mieli/mikä tuntuu hyvältä tai tuntuu oikealta syödä, koska keho tietää mitä se tarvii. Tätä vinkkiä kannattaa miettiä kuitenkin ihan maalaisjärjellä, vaikka tekis kokoajan mieli suklaakakkua ja limsaa, se ei oo terveellistä.

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trye

      Jos akku loppuu pelatessa Poukeumounia niin kannattaa työntää laturin reikään hiekkaa, se ei lataa akkua, mutta hidastaa sen kulutusta.

    • Jos ei saa unta, kannattaa juoda lämmintä maitoa.
      Jos saa LIEVÄN allergisen reaktion, niin kannattaa juoda maitoa(allergialääkkeiden lisäksi), koska ainakin mulla se lievittää suussa olevaa kutinaa. Jos väsyttää kannattaa mennä nukkumaan sen sijaan että valvoo johonkin kolmeen asti "juhlien" ulkona, katsellen leffaa tai räpläten puhelinta. (Ja tuonhan pitäisi olla ihan itsestään selvä asia, vaan ei kyl taida ihan kaikille olla.)

    • Kannattaa kokeilla kaikkia häröjä ruokayhdistelmiä, koska aina joskus jokin onkin todella hyvää.

      Aloita 3X3-ristinolla laittamalla keskelle. Jos vastustaja aloitti, ja teki noin, laita kulmaan.

      "Älä hätäile."
      -Linnunradan käsikirja liftareille-

      Tee välillä jotain yllättävää. Se pitää sinut pirteänä, ja estää ihmisiä manipuloimasta sinua.

      Jos pidät suklaasta, mutta haluat elää terveellisesti, valmista raakasuklaata. Netti on täynnä ohjeita.

      Älä viillä rannetta auki poikittain; verenvuoto lakkaa silloin äkkiä.
      Toisaalta, mikäli haluat huomiohuorata, jätä äskeinen tottelematta....

      Hyväksy itsesi, mitä ikinä oletkaan.

    • Aloittaj

      Tulihan tänne jotain vastauksii : D

      Haluutteko multa lisää lifehacksei? Ihan sama, saatte silti.

      -Kannattaa puhuu asioista jotka häiritsee ja pyörii mielessä. Sitten ne ei enää pyöri, kun päästää nd ulos. Toivottavasti

      -Osta tigeristä laseissa olevia tuoksukynttilöitä ja kun olet polttanut ne, pese lasit ja saat niistä shotti laseja

    • Kauha-Guru__

      -Juo lava nobea

      • Kauha-Guru__

        Ja tee spämmejä...


    • Hieman aiheen vierestä, mutta maailmassa on myös clitshi, joka silloin tällöin mahdollistaa hyttysten lentämisen (ehjänkin) hyönteisverkon läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe