Aika hurjaa tämä uusioperheen elämä

äidiksiäidinpaikalle

tässä uusi onni on vähän sivussa kun entiset c´vaimot ja lapset häärii ja määräittelee ja ohjelmoivat uuden perheen elämän. Sivustaa seuraan ja kattelen kun meno on vilaksta kuin vilkkilässä. Naurattaa niin, että tähänlö minäkin sitten olen itseni asettamassa, mielettömään sekasotkuun. Olenko tosissaan ryhtymässä uusioperheen äidiksi ja voinko tosiaan alistua tähän hulabaloohon.

13

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1säpappa

      Olenhan minäkin elänyt vuosia uusioperheessä, mutten nähnyt siinä mitään ongelmaa.

      Omaa lasta mulla ei silloin ollu, oli vain puolison lapsi ja usein touhusin myös puolison exän lasten kanssa. No, meillä ei tehtykään asioista vaikeampia kuin ne olivat.

      • naiseteihyväksy

        Miehet hyväksyy lapsen kuin lapsen.
        Naiset taas eivät voi hyväksyä miehen lapsia, he kiusaavat, häiriköivät ja tekevät kaikkensa että mies jättää omat lapset. Se on outoa, miehen lapset ja exä on valtavan valtavan suuren suuri uhka, koska uusio nainen on yleensä ruma. Nainen pelkää että mies ottaa lapset ja exän takasin ja siksi naisen pitää saada miehen lapset pois meihen elämästä.


      • 1säpappa
        naiseteihyväksy kirjoitti:

        Miehet hyväksyy lapsen kuin lapsen.
        Naiset taas eivät voi hyväksyä miehen lapsia, he kiusaavat, häiriköivät ja tekevät kaikkensa että mies jättää omat lapset. Se on outoa, miehen lapset ja exä on valtavan valtavan suuren suuri uhka, koska uusio nainen on yleensä ruma. Nainen pelkää että mies ottaa lapset ja exän takasin ja siksi naisen pitää saada miehen lapset pois meihen elämästä.

        Miehet ovat ilmeisesti paljon lapsirakkaampia :)

        No joo, ei mun lapseni mitenkään ole yhtään mun naisystävääni haitannut. Ehkä sellasiakin idiootteja on, jotka ovat lapsesta tai exästä mustasukkaisia, mut ei oo mun kohdalleni osunut.


      • Kotikiusattu
        naiseteihyväksy kirjoitti:

        Miehet hyväksyy lapsen kuin lapsen.
        Naiset taas eivät voi hyväksyä miehen lapsia, he kiusaavat, häiriköivät ja tekevät kaikkensa että mies jättää omat lapset. Se on outoa, miehen lapset ja exä on valtavan valtavan suuren suuri uhka, koska uusio nainen on yleensä ruma. Nainen pelkää että mies ottaa lapset ja exän takasin ja siksi naisen pitää saada miehen lapset pois meihen elämästä.

        Hmmmm. Näillä palstoilla on ollut ongelma nimeltään Lissu,oyp,meilleeitulla tai mikä nimimerkki sit onkaan ! Lissun ongelma on se ettei hän voi hyväksyä että miehellä/isällä on elämää eron jälkeen ja siten on estnyt lapsia tapaamasta isää... ...ja hänen ongelma on ME termi sellainen termi mikä ei isä lapsi tapaamisessa koske häntä eli on lapset ja on lissu elikä läpet tapaa isän eikä lissun tavalla me tapaamme isän


      • oletnaurettava
        Kotikiusattu kirjoitti:

        Hmmmm. Näillä palstoilla on ollut ongelma nimeltään Lissu,oyp,meilleeitulla tai mikä nimimerkki sit onkaan ! Lissun ongelma on se ettei hän voi hyväksyä että miehellä/isällä on elämää eron jälkeen ja siten on estnyt lapsia tapaamasta isää... ...ja hänen ongelma on ME termi sellainen termi mikä ei isä lapsi tapaamisessa koske häntä eli on lapset ja on lissu elikä läpet tapaa isän eikä lissun tavalla me tapaamme isän

        Sinunmielestä äiti ei saa käyttää itsestään ja lapsistaan temiä ME. Eikä näin ollen isäkään.
        Sinun mielestä eron jälkeen lapset ovat irtonaisia eikä kuulu enä isän ja äidin elämään.
        He eivät ole siis ME vaan on puhuteltava erikseen.
        Minä ja lapset Ei siis Me lasten kanssa...

        Kuule tuo on jo älytöntä, eihän se puhe tapa ole olennainen asia.


      • vaipsykologiaahah
        oletnaurettava kirjoitti:

        Sinunmielestä äiti ei saa käyttää itsestään ja lapsistaan temiä ME. Eikä näin ollen isäkään.
        Sinun mielestä eron jälkeen lapset ovat irtonaisia eikä kuulu enä isän ja äidin elämään.
        He eivät ole siis ME vaan on puhuteltava erikseen.
        Minä ja lapset Ei siis Me lasten kanssa...

        Kuule tuo on jo älytöntä, eihän se puhe tapa ole olennainen asia.

        Ite olet naurettava, ei äitiä ja lapsia kuulu niputtaa yhteen, lapset ovat omia persooniaan ja omilla ajatuksillaan ja mielipiteillään ihan omia ittejänsä ja varmasti monessa asiassa eri mieltä sun kanssa.
        Sinä puhut aina , niin kuin lapset olisivat aina sun kanssa samaa mieltä.
        Ex miehesi naisesta puhut monikossa he, niin, kun niitä olis kymmeniä sun exällä yht'aikaa, sitte sulla on aina yhdyssanat hukassa, pilkut ja pisteet miten sattuu, lauserakenteet ihan hukassa , virheitä suunnattomasti.


      • Kotikiusattu
        oletnaurettava kirjoitti:

        Sinunmielestä äiti ei saa käyttää itsestään ja lapsistaan temiä ME. Eikä näin ollen isäkään.
        Sinun mielestä eron jälkeen lapset ovat irtonaisia eikä kuulu enä isän ja äidin elämään.
        He eivät ole siis ME vaan on puhuteltava erikseen.
        Minä ja lapset Ei siis Me lasten kanssa...

        Kuule tuo on jo älytöntä, eihän se puhe tapa ole olennainen asia.

        Niin kerroppa miten sinä kuulut sellaiseen missä sinua ei kaivata ja kun kirjoitat ME termillä niin kai ymmärrät ettet sinä ole se kenet isä haluaa naähdä vaan lapset joten jos kirjoitat niin eroita kiroituksellasi lapset ja sinä esim.minä ja lapset ei halua tai oikeammin minä en halua että lapset....
        Se että sinä et ainakaan kuulu isä lapsi tapamiseen joka kuuluu tapahtua isän kodissa tai ainakin jossain muualla kuin ex vaimon kodissa


    • kauaaeijaksa

      Olen ollut uusioäiti nyt puolivuotta. Perheeseeni kuuluu miehen 3 lasta, mun 3 lasta ja yhteiset 2 lasta. Kyllä rankin osuun on ne miehen lapset. Kun he eivät ole täällä on selvää et tilanne on hallinnassa, mutta kyllä huomaa kun ongelmalapset tulee seuraa siitä kaaos. Meillä ainakin on hurjaa ja tilanne rauhoittuu aina kun mies vie kakaransa pois, Mitä sitä kaunistelemaan, toivoa vaan sopii että aika rientää et osa lapsista poistuu omiinsa.

      • lissusatutäti

        Höppön, pöppön Lässy, sulla ei ole miestä eikä tule ,se siitä sadusta.


    • cccccvaimo

      Kännisäkö kirjoittele "c' vaimo"

    • Huhuhuh

      Mun miehen uus on ruma kuin petolinnun pexxx. Minä taas kaunis ja tyttäreni kaunis kuin enkeli. Arvatkaa vaan jatko

    • polletiikka

      Totta. uusipehre on aivan kaameeta, kun koskaan ei tiiä millon menee vinoon kaikki. Koskaan ei uudessa perheessä saa sanoa tahtoaan ja kaikki huutaa.

      • Miem

        Voi olla mutta MUTTA Lissu kaikki perhemuodot on parempia kuin eläminen sinun kanssa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe