Aika hurjaa tämä uusioperheen elämä

äidiksiäidinpaikalle

tässä uusi onni on vähän sivussa kun entiset c´vaimot ja lapset häärii ja määräittelee ja ohjelmoivat uuden perheen elämän. Sivustaa seuraan ja kattelen kun meno on vilaksta kuin vilkkilässä. Naurattaa niin, että tähänlö minäkin sitten olen itseni asettamassa, mielettömään sekasotkuun. Olenko tosissaan ryhtymässä uusioperheen äidiksi ja voinko tosiaan alistua tähän hulabaloohon.

13

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1säpappa

Olenhan minäkin elänyt vuosia uusioperheessä, mutten nähnyt siinä mitään ongelmaa.

Omaa lasta mulla ei silloin ollu, oli vain puolison lapsi ja usein touhusin myös puolison exän lasten kanssa. No, meillä ei tehtykään asioista vaikeampia kuin ne olivat.

• naiseteihyväksy

Miehet hyväksyy lapsen kuin lapsen.
        Naiset taas eivät voi hyväksyä miehen lapsia, he kiusaavat, häiriköivät ja tekevät kaikkensa että mies jättää omat lapset. Se on outoa, miehen lapset ja exä on valtavan valtavan suuren suuri uhka, koska uusio nainen on yleensä ruma. Nainen pelkää että mies ottaa lapset ja exän takasin ja siksi naisen pitää saada miehen lapset pois meihen elämästä.

• 1säpappa
        naiseteihyväksy kirjoitti:

Naiset taas eivät voi hyväksyä miehen lapsia, he kiusaavat, häiriköivät ja tekevät kaikkensa että mies jättää omat lapset. Se on outoa, miehen lapset ja exä on valtavan valtavan suuren suuri uhka, koska uusio nainen on yleensä ruma. Nainen pelkää että mies ottaa lapset ja exän takasin ja siksi naisen pitää saada miehen lapset pois meihen elämästä.

Miehet ovat ilmeisesti paljon lapsirakkaampia :)

No joo, ei mun lapseni mitenkään ole yhtään mun naisystävääni haitannut. Ehkä sellasiakin idiootteja on, jotka ovat lapsesta tai exästä mustasukkaisia, mut ei oo mun kohdalleni osunut.

• Kotikiusattu
        naiseteihyväksy kirjoitti:

Hmmmm. Näillä palstoilla on ollut ongelma nimeltään Lissu,oyp,meilleeitulla tai mikä nimimerkki sit onkaan ! Lissun ongelma on se ettei hän voi hyväksyä että miehellä/isällä on elämää eron jälkeen ja siten on estnyt lapsia tapaamasta isää... ...ja hänen ongelma on ME termi sellainen termi mikä ei isä lapsi tapaamisessa koske häntä eli on lapset ja on lissu elikä läpet tapaa isän eikä lissun tavalla me tapaamme isän

• oletnaurettava
        Kotikiusattu kirjoitti:

Hmmmm. Näillä palstoilla on ollut ongelma nimeltään Lissu,oyp,meilleeitulla tai mikä nimimerkki sit onkaan ! Lissun ongelma on se ettei hän voi hyväksyä että miehellä/isällä on elämää eron jälkeen ja siten on estnyt lapsia tapaamasta isää... ...ja hänen ongelma on ME termi sellainen termi mikä ei isä lapsi tapaamisessa koske häntä eli on lapset ja on lissu elikä läpet tapaa isän eikä lissun tavalla me tapaamme isän

Sinunmielestä äiti ei saa käyttää itsestään ja lapsistaan temiä ME. Eikä näin ollen isäkään.
        Sinun mielestä eron jälkeen lapset ovat irtonaisia eikä kuulu enä isän ja äidin elämään.
        He eivät ole siis ME vaan on puhuteltava erikseen.
        Minä ja lapset Ei siis Me lasten kanssa...

Kuule tuo on jo älytöntä, eihän se puhe tapa ole olennainen asia.

• vaipsykologiaahah
        oletnaurettava kirjoitti:

Sinunmielestä äiti ei saa käyttää itsestään ja lapsistaan temiä ME. Eikä näin ollen isäkään.
        Sinun mielestä eron jälkeen lapset ovat irtonaisia eikä kuulu enä isän ja äidin elämään.

Ite olet naurettava, ei äitiä ja lapsia kuulu niputtaa yhteen, lapset ovat omia persooniaan ja omilla ajatuksillaan ja mielipiteillään ihan omia ittejänsä ja varmasti monessa asiassa eri mieltä sun kanssa.
        Sinä puhut aina , niin kuin lapset olisivat aina sun kanssa samaa mieltä.
        Ex miehesi naisesta puhut monikossa he, niin, kun niitä olis kymmeniä sun exällä yht'aikaa, sitte sulla on aina yhdyssanat hukassa, pilkut ja pisteet miten sattuu, lauserakenteet ihan hukassa , virheitä suunnattomasti.

• Kotikiusattu
        oletnaurettava kirjoitti:

Niin kerroppa miten sinä kuulut sellaiseen missä sinua ei kaivata ja kun kirjoitat ME termillä niin kai ymmärrät ettet sinä ole se kenet isä haluaa naähdä vaan lapset joten jos kirjoitat niin eroita kiroituksellasi lapset ja sinä esim.minä ja lapset ei halua tai oikeammin minä en halua että lapset....
        Se että sinä et ainakaan kuulu isä lapsi tapamiseen joka kuuluu tapahtua isän kodissa tai ainakin jossain muualla kuin ex vaimon kodissa

• kauaaeijaksa

Olen ollut uusioäiti nyt puolivuotta. Perheeseeni kuuluu miehen 3 lasta, mun 3 lasta ja yhteiset 2 lasta. Kyllä rankin osuun on ne miehen lapset. Kun he eivät ole täällä on selvää et tilanne on hallinnassa, mutta kyllä huomaa kun ongelmalapset tulee seuraa siitä kaaos. Meillä ainakin on hurjaa ja tilanne rauhoittuu aina kun mies vie kakaransa pois, Mitä sitä kaunistelemaan, toivoa vaan sopii että aika rientää et osa lapsista poistuu omiinsa.

• lissusatutäti

Höppön, pöppön Lässy, sulla ei ole miestä eikä tule ,se siitä sadusta.

• cccccvaimo

Kännisäkö kirjoittele "c' vaimo"

• Huhuhuh

Mun miehen uus on ruma kuin petolinnun pexxx. Minä taas kaunis ja tyttäreni kaunis kuin enkeli. Arvatkaa vaan jatko

• polletiikka

Totta. uusipehre on aivan kaameeta, kun koskaan ei tiiä millon menee vinoon kaikki. Koskaan ei uudessa perheessä saa sanoa tahtoaan ja kaikki huutaa.

• Miem

Voi olla mutta MUTTA Lissu kaikki perhemuodot on parempia kuin eläminen sinun kanssa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe