En ole täysin varma kuuluuko tämä tänne mutta laitoinpahan kuitenkin,eli:olen viidentoista ikäinen poika ja minua kuten varmasti montaa muutakin huolestuttaa suomen heikko työllisyystilanne ja sen vuoksi haluisin sit kun oon 18 muuttaa ehkä ulkomaille syynä on myös se että olen seikkailunhaluinen ihminen ja jotain uutta ois mukava kokeilla ja me suomalaiset olemme ehkä vähän jäykkää sakkia joten kaipaan rennompaa ilmapiiriä myöskin...ilmastokin harmittavainen toisinaan...mutta sen pidemmitä puheitta oisko kellään mitään vinkkiä minne kannattais muuttaa missä ois töitä tarjolla(olen pyrkimässä ehkä luonto-alalle,toinen vaihtoehto minulla olis joku tv alan työ)ja työn lisäksi avoimempi ilmapiiri ja ehkä vähän mukavampi ilmasto,onko täällä joku kenties asunut jossain toisessa maassa jota suosittelis? Kiitos vastanneille ja sori sekava teksti😸
muutto ulkomaille
aloittajaxx
2
140
Vastaukset
- sekavaa.tekstiä
Ei kuulu tänne.
- RealismiSallittu
Ensin kasvat aikuiseksi ja hommaat itsellesi kunnon ammatin ja koulutuksen! Tämä on neuvoni. Sitten pärjäät ja voit ulkomaillekin muuttoa katsella, kielitaitoa unohtamatta. Ilman näitä et tule missään pärjäämään - elämän realiteetit iskevät naamallesi märän rätin jo alkutaipaleella.
Tuossa iässä on turha tuollaisia haihatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753257
- 682888
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1972612Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?422501Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk191730Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun411699Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151536- 491520
- 341432
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p661364