Suomalaisten tuomat thaikkunaiset

Suomalaisellebulkkia

Miksi suomalaisille jää kouraan
-lihavimmat
-rumimmat
-vanhimmat
-persejalkaisimmat

thaikkuämmät joita rahtaavat Suomeen? Loppuuko suomiukoilla rahat kesken vai mistä hommat kiikastaa?

Onko tämä sama homma että lomakohteissa suomalaiset saa kaikki paskahuoneet ja huonoimmalla sijainnilla?

167

2595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasokysymys

Yleensä laatunaisiin tarvitaan laatumies.
      Suomalainen pikkupalkkainen hihattomassa paidassa kävelevä tynnyri paskamahan ja pälvikaljun kanssa ei ole samalla viivalla kun laadukkaita naisia hommataan.
      Citymarket-paitalaisille ja farkkutakkirepuuseille jää sitten ne 120cm persejalat ja vanhat 4 lasta synnyttäneet ryppymahaiset 40 vuotta huoranneet ämmät kun kunnolla käyttäytyvä ja puketuvat muunmaalaiset herrasmiehet saa kiinteäkroppaisia ja hyväperseisiä nuoria naisia.

• ijuhytr

joopajoo...Suomalaiset naiset hakevat seksiä ulkomailta: ”Gambia naisten seksiturismin luvattu maa”

Seksiturismia on pidetty yleisesti miesten puuhana, mutta tasa-arvo toimii myös tässä asiassa. TV1 esitti tänään Bumsters-nimisen dokumentin, jossa käsiteltiin suomalaisten naisten alati kasvanutta seksiturismia.

Suomalaismiehet ovat hakeneet jo vuosien ajan vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä erityisesti seksiturismiin keskittyneeltä Thaimaan Pattayalta. Nyt Yleisradion dokumentissa kerrottiin kuinka yhä useampi suomalainen nainen matkustaa Thaimaan sijaan esimerkiksi Gambiaan seksin toivossa. Ohjelmassa haastateltiin eri ikäisiä suomalaisnaisia nimettöminä. Naiset kertoivat omista kokemuksistaan Gambian seksiturismista.

- Kuulin Gambian maineesta vasta matkan varattuani. Ei mulla ollut mitään tietoa siitä että Gambia olisi naisten seksiturismin luvattu maa, eräs suomalaisnainen kertoi.

- Jotain sellaista sieltä saa mitä ei täällä kylmässä pohjolassa saa. Keskustelukumppania. Ne ovat niin avoimia. Ne voivat elää tässä ja nyt, eikä niiden tarvi huolehtia huomisesta. Kyllä mä ymmärrän sen hyvin että suomalaiset ja englantilaiset rakastuvat gambialaisiin miehiin. Nehän on suurin piirtein kaikkea sitä mitä naisena voi toivoa, toinen kertoi.

Äänensä saivat kuuluviin myös gambialaiset miehet, jotka kertoivat kuinka he valloittavat suomalaisnaiset muiden muassa lihaksillaan. Miehet kertoivat tarjoavansa seksiä elättääkseen itsensä. Eräs haastateltu mies paljasti, että hänen asiakkaistaan peräti kolme neljäsosaa on suomalaisia. Miehet esittivät myös toiveen, että Suomen pitäisi helpottaa heidän viisumikäytäntöään, jotta miehet voisivat päästä helpommin Suomeen.

http://www.stara.fi/2011/01/18/suomalaiset-naiset-hakevat-seksia-ulkomailta/

• Anonyymi

Surkea esitys

• Anonyymi
        ijuhytr kirjoitti:

joopajoo...Suomalaiset naiset hakevat seksiä ulkomailta: ”Gambia naisten seksiturismin luvattu maa”

Seksiturismia on pidetty yleisesti miesten puuhana, mutta tasa-arvo toimii myös tässä asiassa. TV1 esitti tänään Bumsters-nimisen dokumentin, jossa käsiteltiin suomalaisten naisten alati kasvanutta seksiturismia.

Suomalaismiehet ovat hakeneet jo vuosien ajan vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä erityisesti seksiturismiin keskittyneeltä Thaimaan Pattayalta. Nyt Yleisradion dokumentissa kerrottiin kuinka yhä useampi suomalainen nainen matkustaa Thaimaan sijaan esimerkiksi Gambiaan seksin toivossa. Ohjelmassa haastateltiin eri ikäisiä suomalaisnaisia nimettöminä. Naiset kertoivat omista kokemuksistaan Gambian seksiturismista.

- Kuulin Gambian maineesta vasta matkan varattuani. Ei mulla ollut mitään tietoa siitä että Gambia olisi naisten seksiturismin luvattu maa, eräs suomalaisnainen kertoi.

- Jotain sellaista sieltä saa mitä ei täällä kylmässä pohjolassa saa. Keskustelukumppania. Ne ovat niin avoimia. Ne voivat elää tässä ja nyt, eikä niiden tarvi huolehtia huomisesta. Kyllä mä ymmärrän sen hyvin että suomalaiset ja englantilaiset rakastuvat gambialaisiin miehiin. Nehän on suurin piirtein kaikkea sitä mitä naisena voi toivoa, toinen kertoi.

Äänensä saivat kuuluviin myös gambialaiset miehet, jotka kertoivat kuinka he valloittavat suomalaisnaiset muiden muassa lihaksillaan. Miehet kertoivat tarjoavansa seksiä elättääkseen itsensä. Eräs haastateltu mies paljasti, että hänen asiakkaistaan peräti kolme neljäsosaa on suomalaisia. Miehet esittivät myös toiveen, että Suomen pitäisi helpottaa heidän viisumikäytäntöään, jotta miehet voisivat päästä helpommin Suomeen.

"suomalaiset ja englantilaiset rakastuvat gambialaisiin miehiin"

Eli selkosuomella: Suomalaiset ja englantilaiset sotanorsut rakastuvat gambialaisiin miehiin, koska se on vastenmielisen näköisille, reippaasti ylipainoisille,aina hielle haiseville rasvaleteille ainoa mahdollisuus saada rahaa vastaan lihallista rakkautta.

• Anonyymi
        ijuhytr kirjoitti:

"jotta miehet voisivat päästä helpommin Suomeen."

No, nythän tämäkin toive on toteutunut oikeina SDP:n Jutta Urpilaisen säestyksellä!

• Erityisosaaja

Suomalainen tukaton pallomaha tonnin eläkkeellä tai sairaseläkkeellä ei kyllä laatunaisia himota, ei millään.
      Ne 40 vuotta pillua myyneet ryppymahat ja ryppynaamt ottaa mitä saa ja se suomalainen vanha kaljasieppo on kun lottovoitto jos vaan vie pois.

• NaurattaaKovin

Tuli mieleen entinen 50 v pallomaha naapuri, joka raahasi Thaimaasta huoran Suomeen.
      Tuolla ne kylillä käveli käsi kädessä ja pallomaha oli niin rakastuneen näköinen.
      Pisti huoran paksuksi ja vauvan piti syntyä elokuussa.
      Joskus maaliskuun aikoihin huora sai viranomaisilta jonkinlaisen päätöksen saada jäädä Suomeen, kyseessä ei käsittääkseni ollut kuitenkaan vielä päätöstä Suomen kansalaisuudesta.
      No joka tapauksessa tämä oli se hetki, mitä huora oli odottanut.
      Jätti juuri ennen lapsen syntymää kesäkuussa pallomahan yksiöönsä haisemaan ja muutti pois.
      Huora muutti yhteen jonkun nuoremman miehen kanssa vielä saman vuoden aikana ja ovat vieläkin kimpassa.
      Katkera pallomaha kiskoo katkerana viinaa ja joutuu maksamaan seuraavat 18-vuotta elatusmaksuja lapsesta.

• kotsu

Näitä on paljon että vanhaa ukkoa käytetään vaan muulina tuomaan thaikkuämmä Suomeen.
        Voi olla jo valmiina toinen äijä odottamassa vaikka joku vanha pitkänajan Pattayan pano ja sovitaan että vanha ukko maksaa viisumit ja liput Suomeen ja vähän ajan kuluttua kun paperit on valmiina thaikku muija nostaa kytkintä vanhan fafan luota.

Vanhoja ukkoja ja epätoivoisia on helppo kusettaa pillulla

• samalakikaikille

Perttejä kuskaa suomalaiset manneseurueet pitkin suloista suomea ja Pertti maksaa kaiken. Älkää köyhät välittäkö vanhoista miehistä, jotka tuovat itselleen naisseuraa Thaimaasta. Ne tuo ne omilla rahoillaan, ei teidän kelaraha siitä pienene? Vai onko pienentynyt??

• sormitobi

Jos kelarahanne on Thaimaalaisten vaimojen takia pienentynyt?? Niin kertokaa mulle minä vuonna? Otan asian esille seuraavissa seurakunta vaaleissa T UM. Simo Toini.

• dikipiirturi

Hienoa että jotain käsität.. Asiasta josta juttelet sulla ei ole mitään käsitystä. Hienoa kuitenkin että juttelet?? Pelle.

• lerpanrahankeräys

Lerppa on Hiekkaharjussa yrittänyt jo parikymmentä vuotta kerätä rahaa ladyboyn tuomiseen Hua Hinistä, mutta koossa on edelleenkin vain 5€ ja sillä ei onnistu, toisinaan säälittää numeromiehen epätoivoinen taistelu, kuin don Quijote ikään taistelee varattomana tuulimyllyjä vastaan.

• 654767567657

Jaa hullu miekkamies on taas maisemissa pääsitkö ulos hoidosta, kauanko nyt ajattelit jatkaa, resuperse

• lerppaonäpärä
        654767567657 kirjoitti:

Jaa hullu miekkamies on taas maisemissa pääsitkö ulos hoidosta, kauanko nyt ajattelit jatkaa, resuperse

Se lerppa älähtää, johon kalikka kalahtaa. Muistitko tänään kiittää jumalaa, että synnyit suomeen, nimittäin muualla maailmassa ei kaltaista hyödytöntä paskiaista kauaa elätettäisi.

• Anonyymi
        654767567657 kirjoitti:

Joo oon aikanaan tehnyt töitä Thai porukan kanssa niin likoilla oli systeemi millä saatiin tytölle uusi mies jos nykyinen oli hankala. Avioliitto on sielläpäin enemmän liikesopimus , molemmat pitää toisesta huolta. Ei ole aina palavaa rakkautta mukana. Täytyy olla aika sekaisin miehen joka vanhempi , ja kuvittelee että nuori kaunis nainen on rakastunut kiihkeästi järki käteen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon aikanaan tehnyt töitä Thai porukan kanssa niin likoilla oli systeemi millä saatiin tytölle uusi mies jos nykyinen oli hankala. Avioliitto on sielläpäin enemmän liikesopimus , molemmat pitää toisesta huolta. Ei ole aina palavaa rakkautta mukana. Täytyy olla aika sekaisin miehen joka vanhempi , ja kuvittelee että nuori kaunis nainen on rakastunut kiihkeästi järki käteen .

"likoilla oli systeemi millä saatiin tytölle uusi mies jos nykyinen oli hankala"

kerro lisää tästä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puskaradiolla ne suomalaisetkin usein naitetaan. Se mikään systeemi ole. Saatetaan kaksi toistensa seuraan ja katsotaan miten käy. Minun vaimo arveli että alan kyllästyä häneen kun hän ei enää ole nuori. Sanoi että voi hommata minulle serkkulikkansa Suomeen kakkosvaimoksi, jos haluan. No totta helvetissä halusin, mutta en sitä tietenkään voinut vaimolle sanoa, koska se saattoi olla testi ja tekosyy asentaa ruotsalaista halpaa metallia minuun seuraavana yönä muovikahvaa myöten.

• Perttu70

Meillä on töissä hieman yli 30v Thai eukko, joka on tullut miehen mukana tänne asumaan.
      Melkoiselta jakorasialta vaikuttaa ja sitä on ainakin 4 eri henkilöä tältä työpaikalla käynyt jo naimassa.
      Naimisissa sellaisen pälvikalju pullukka ukon kanssa, joka ei takuulla edes tajua mitä se eukko selän takan touhuaa :)

• hohhhoijaanäitäjuttujasi

Lerppa, sun juttusi ja nimimerkki-viritelmäsi ovat aina tunnistettavissa. Sairas vanha persereikä muistelee siellä 70 lukua dementiapäissään ja leikkii parempaa ihmistä kuin päässään luomansa mielikuvitusolennot. Se on uniaika sulla nyt.

• 654767567657

Ja sinun lääkkeetön kausi, resuperse...

• lerppavapaana
        654767567657 kirjoitti:

Ja sinun lääkkeetön kausi, resuperse...

Hiekkiksesta kajahtaa!!! Lerppa jälleen vapaana suljetulta, ehkäpä viikon saa tällä kertaa riehua?

• 654767567657

Meil kans heh oli ukko töissä joka tosi reppana, pälvikalju pallomaha ja sillä hikipaita ja diapetes ja huonot hampaat ja vyölaukku, iso nenä, se oli tyhmä, persaukinen ja koulupudokas ja me naurettiin sille vitusti ja kiusattiin ja tökittiin kepeillä! :DDD

Sitse meni pattajalle ja toi sieltä kelarahalla vitun vanhan sossurumiluksen jolla ei oo jalkoja ollenkaan kun perse roikkuu ja ei oo ees hampaitaa! :DDD Me tökitään nyt niitä molempia vittu kepeillä vittu saatana ja kampataan ne ku me ollaan niin vitunu kovia ja rikkaita ja meil on tuuheat tukat! :DDD Puhkon niitten Talpotista renkaat joka aamu! :DDD Mul on hurja luonto ja mä oon vittu parempi ku muut!!

Vittu mä sanon mitä luusereita! :DDD saatanan pälvijuopot vitun pertut ja jarmot! Mä nauran ja mua naurattaa! Vittu sil ei seiso eikä oo töitä ja mua naurattaa! Oon ihan vitun hieno ihminen!!!

• äitivetijaveti
        654767567657 kirjoitti:

Meil kans heh oli ukko töissä joka tosi reppana, pälvikalju pallomaha ja sillä hikipaita ja diapetes ja huonot hampaat ja vyölaukku, iso nenä, se oli tyhmä, persaukinen ja koulupudokas ja me naurettiin sille vitusti ja kiusattiin ja tökittiin kepeillä! :DDD

Sitse meni pattajalle ja toi sieltä kelarahalla vitun vanhan sossurumiluksen jolla ei oo jalkoja ollenkaan kun perse roikkuu ja ei oo ees hampaitaa! :DDD Me tökitään nyt niitä molempia vittu kepeillä vittu saatana ja kampataan ne ku me ollaan niin vitunu kovia ja rikkaita ja meil on tuuheat tukat! :DDD Puhkon niitten Talpotista renkaat joka aamu! :DDD Mul on hurja luonto ja mä oon vittu parempi ku muut!!

Vittu mä sanon mitä luusereita! :DDD saatanan pälvijuopot vitun pertut ja jarmot! Mä nauran ja mua naurattaa! Vittu sil ei seiso eikä oo töitä ja mua naurattaa! Oon ihan vitun hieno ihminen!!!

Pizzanaamalla ei ole tänään mälli lentänyt löysästä munasta?

• 654767567657
        äitivetijaveti kirjoitti:

Pizzanaamalla ei ole tänään mälli lentänyt löysästä munasta?

Mennääx onkopoika joskus yhes potkimaan vammasia ja vanhuxii ja nauretaan niille sitte? Entäs jos leipäjonolaisia kivitettäis ja naurettais? Vittu mua naurattaa kun pallomahat saa kivestä kaaliinsa!!! Miksköhä köyhä einesläski onki nii naurettava että se jaksaa naurattaa? Hiekkaharjussa kerran vedin puukengällä mummoa polveen. Kato ku rollaattorimummot ei voi mulle mitää ku oon niin sika vahva ja mäen oo mikää pälvikalju pattaja poi. Juoksen kuupperin alle kakstoista minsaa helposti resuperseet tietää sen kato! Nyt meen kihartaa jotaki. Moro!

• löysämunaPattayalla
        654767567657 kirjoitti:

Mennääx onkopoika joskus yhes potkimaan vammasia ja vanhuxii ja nauretaan niille sitte? Entäs jos leipäjonolaisia kivitettäis ja naurettais? Vittu mua naurattaa kun pallomahat saa kivestä kaaliinsa!!! Miksköhä köyhä einesläski onki nii naurettava että se jaksaa naurattaa? Hiekkaharjussa kerran vedin puukengällä mummoa polveen. Kato ku rollaattorimummot ei voi mulle mitää ku oon niin sika vahva ja mäen oo mikää pälvikalju pattaja poi. Juoksen kuupperin alle kakstoista minsaa helposti resuperseet tietää sen kato! Nyt meen kihartaa jotaki. Moro!

Menehän Tapsa jo huoneeseesi, kohta valotkin sammutetaan.

• 654767567657
        löysämunaPattayalla kirjoitti:

Menehän Tapsa jo huoneeseesi, kohta valotkin sammutetaan.

Hei... jos sua naurattaa köyhä yksinäinen ruma sairas impotentti pälvikalju työtön pallomaha mies matkalla niin kyllä sua naurattaa mummojenkin potkiminen? Kato ku ne on heikkoja kans ja köyhiä? Kyl kunnon vahingoniloinen vajakki nauraa kaikelle toisten epäonnelle, sairauksille ja onnettomuuksille eikä vaan yhdenlaisille. Siehän ihme sälli oot? Diggaat varmaan isistä, kun ne kato keittää ja hukuttaa ihmisiä? Kai sä naurat aina kun kuulet niitten uusimmat jipot, onkopoika? eix nii?

• jatikka
        654767567657 kirjoitti:

Hei... jos sua naurattaa köyhä yksinäinen ruma sairas impotentti pälvikalju työtön pallomaha mies matkalla niin kyllä sua naurattaa mummojenkin potkiminen? Kato ku ne on heikkoja kans ja köyhiä? Kyl kunnon vahingoniloinen vajakki nauraa kaikelle toisten epäonnelle, sairauksille ja onnettomuuksille eikä vaan yhdenlaisille. Siehän ihme sälli oot? Diggaat varmaan isistä, kun ne kato keittää ja hukuttaa ihmisiä? Kai sä naurat aina kun kuulet niitten uusimmat jipot, onkopoika? eix nii?

Sinut voisi antaa isikselle. Kelapummi saatana!

• 654767567657
        jatikka kirjoitti:

Sinut voisi antaa isikselle. Kelapummi saatana!

Mä arvasin että sä diggaat köyhien kiduttamista! isikselle vaan kaikki pelakummit! Millo mennään onkopoika kiduttaa vaix kanoja kanalaan? Ne ei kato voi meille mitää ku me ollaa vahvoja ja komeita ja ältsin rikkaita!! Nauretaan sitten päälle ja hoetaan vuosi että voi vittu ku oli tyhmiä kanoja!! Seuraavana vuonna jankutetaan sitte pattis poisseille ett vittu ootte ku ne kanat jotka oli vitun tyhmii kanoja!! Vitun siistii!! Jankuta sä päivävuorossa ni mä otan iltavuoron ja lerppa vois jankuttaa siinä 3.30. eteenpäin aamulla ni saadaan ihan vitun siisti härnäysporukka kasaan joka puhuu kusesta, paskasta, pilluista, munista ja hajuista! Paras tiimi ikinä??

• nyteinäytähyvältä
        654767567657 kirjoitti:

Mä arvasin että sä diggaat köyhien kiduttamista! isikselle vaan kaikki pelakummit! Millo mennään onkopoika kiduttaa vaix kanoja kanalaan? Ne ei kato voi meille mitää ku me ollaa vahvoja ja komeita ja ältsin rikkaita!! Nauretaan sitten päälle ja hoetaan vuosi että voi vittu ku oli tyhmiä kanoja!! Seuraavana vuonna jankutetaan sitte pattis poisseille ett vittu ootte ku ne kanat jotka oli vitun tyhmii kanoja!! Vitun siistii!! Jankuta sä päivävuorossa ni mä otan iltavuoron ja lerppa vois jankuttaa siinä 3.30. eteenpäin aamulla ni saadaan ihan vitun siisti härnäysporukka kasaan joka puhuu kusesta, paskasta, pilluista, munista ja hajuista! Paras tiimi ikinä??

Joku peräkammarin poika siirtynyt kiljusta piriin.

• sormitobi
        654767567657 kirjoitti:

Peräkammarin pojat harvoin siirtyy kiljusta piriin. Piriä vetävät pääasiassa pääkaupunkiseudulle muuttaneet eron myötä, Savon seudulta kotoisin olevat yh- äidit ja nekin harrastavat pelkkää viihdekäyttöä. Oma lapsi on vanhemmilla hoidossa tai huostaanotettu. Joten lapsillahan ei ole mitään hätää.

• hienojaherroja

ainakin 4 on käynyt polkemassa. Siihenkin lienee joku syy, että sä et ole itse käynyt polkemassa?? Syy tuskin on se, että sä saat naisen kun naisen? Tsiikaas ny siihen peiliin ja mieti menisitkö itsesi kanssa sänkyyn, jos olisit joku muu?

• Anonyymi
        654767567657 kirjoitti:

Numerosenssukka on jo useita vuosia ollut...

IHAN VITUN HIENO IHMINEN!!!

• kiljua

Kovia on kirjoitukset, taikkunaiset yrittävät päästä leveämmälle leivälle Suomeen. Siksi kelpaa kuka tahansa, joka ottaa mukaan, vaikka kaljamaha suomalainen mies.

• soimies

Äijät maksaa siitä että saa vanhan ryppyisen jap illu myyneen ämmän Suomeen????? Saahan noita mummoja Suomessakin panna eikä tartte maksaa jos vaan pystyy panemaan.

Onko vähän tyhmiä ukkoja?

• valeproffa

Suomalaiset suosii ulkolaista olipa se minkä näköinen tai tapainen tahansa. Siitä hyvänä esimerkkinä on ympäristöä pilaavat valkoposkihanhet, joiden häätämisestä saa eläinrasistin leiman ja voi hyvässä lykyssä joutua maksamaan sakkoa. Toinen erikoisuus on nämä Lähi-idästä tulleet nuoret sotilaskarkurit, jotka ovat tulleet elätettäviksemme. Joka uskaltaa heitä julkiseti arvostella, on samalla rasisti, vaikka asian pitäisi olla juuri päinvastoin. Liiallinen hyväuskoisuus, suvaitsevaisuus ja erikoisesti kaksinaismoraali on johtanut monien kultuurien häviämiseen. Sellaiset kulttuurit on helppo hävittää, koska he itse auttavat valloittajiaan.

• lerppatietää

Lerpallahan oli vanha huora vaimona, joten kannattaa kuunnella hänen asiantuntemustaan vaimoasioista, tosin sekin on nykyisin vanhentunutta tietoa, kun otti ladyboyn uudeksi vaimokseen, huomattuaan pysyvän lerppuutensa, vuosia sitten.

• Lerppaonlerppa
        lerppatietää kirjoitti:

Lerpallahan oli vanha huora vaimona, joten kannattaa kuunnella hänen asiantuntemustaan vaimoasioista, tosin sekin on nykyisin vanhentunutta tietoa, kun otti ladyboyn uudeksi vaimokseen, huomattuaan pysyvän lerppuutensa, vuosia sitten.

Lerpan muijat on lähteneet jo aikoja sitten. Eihän sellaista kyrpää kukaan katsele. Nyt se surffaa mielikuvituksen ja Googlen parissa. Juoksee myös mielikuvitus coopereita ja leikkii raketti insinööriä.

• Tönkqvist
        valeproffa kirjoitti:

Suomalaiset suosii ulkolaista olipa se minkä näköinen tai tapainen tahansa. Siitä hyvänä esimerkkinä on ympäristöä pilaavat valkoposkihanhet, joiden häätämisestä saa eläinrasistin leiman ja voi hyvässä lykyssä joutua maksamaan sakkoa. Toinen erikoisuus on nämä Lähi-idästä tulleet nuoret sotilaskarkurit, jotka ovat tulleet elätettäviksemme. Joka uskaltaa heitä julkiseti arvostella, on samalla rasisti, vaikka asian pitäisi olla juuri päinvastoin. Liiallinen hyväuskoisuus, suvaitsevaisuus ja erikoisesti kaksinaismoraali on johtanut monien kultuurien häviämiseen. Sellaiset kulttuurit on helppo hävittää, koska he itse auttavat valloittajiaan.

Ihanaa, että melkein 100 vuotisella suomen historialla on noin ihania puolustajia. Vedäppä vielä ässiä hihastasi?? No jotain Suomessa kehitettyä ja omaa? Mämmiä lukuunottamatta? Täytyy aina muistaa, että teollisuus ja kauppa tuotiin Suomeen ulkoa.

Maahanmuuttajat Finleyson, Fazer, ja moni muu ei ole Kenenkään Suomalaisen lampaanpanijan esi-isiä. Sivistys suomeen on tullut ulkomailta.

Suomalaiset pelkää maahanmuuttajia, jotka ovat keksineet valtiot, sivilisaatiot ja sairaalat? Siksi, että olemme itse keksineet mämmin, ja varastaneet neuvostomailta karjalanpiirakka reseptin.

• martinSvenneblåd
        valeproffa kirjoitti:

Oletko pannut valkoposkihanhea?

• varmaanoutoja

Naapurissa asuu perhe jossa vaimo thaimaasta. Thaikku on hyvin kaunis, joskin pitkä thaimaalaiseksi. Näyttävät viettävän varsin tavanomaista perhe-elämää, jo toistakymmentä vuotta.

• hannusuominen

kaveri on tuonut ex huoran pattikselta.Nykyään ahkera likka.Enkä usko pettävän ikinä.
      Kaunis ja mukava ihminen.Täällä kirjoittelevilla on ruma sielu. Pahaa puhutaan selän takanaa tuntemattomista ihmisistä.Meidän porukoissa sanotaan suoraan jos on jotain sanomista. Tänne kirjoittelevat kusipäät saisivat oikeassa elämässä pataan.
      ps.itsekkin harkitsen pattayan matkaa.

• ottaakoeteen

Etkö Hannu vaan saa suomessa naista? 58 vuotta äitin kanssa istunut peräkammarissa ja nyt laitat tuulemaan?

• Kuultujojuttusi
        ottaakoeteen kirjoitti:

Etkö Hannu vaan saa suomessa naista? 58 vuotta äitin kanssa istunut peräkammarissa ja nyt laitat tuulemaan?

Potki sinä vajakki niitä amiskavereitasi vaan ja jätä aikuisten jutut aikuisille

• Hannusuominen
        ottaakoeteen kirjoitti:

Olen naimisissa ihan suomalaisen naisen kanssa ja yhdessä ollaan menossa.

• mistänytkaljaa
        Kuultujojuttusi kirjoitti:

Potki sinä vajakki niitä amiskavereitasi vaan ja jätä aikuisten jutut aikuisille

Kontulan nistillä kelarahat loppu jo 2. päivä?

• buriman

Pikainen update teille kaikille.
      Nyt reilu vuosi takana kun rouva tuli jäädäkseen, ja hyvin on mennyt.
      Hieman koti-ikävää mut niin on mullakin, onneks kohta taas mennään, eka kerta yhdessä reissuun. :)
      Nyt jatkovisa haussa ja joulukuuksi Thaimaan lämpöön.
      Kovasti hän ihmettelee bumpui suomalaisia ja nauraa paljon,
      nytkin sienimetsässä eli herkkuruokaa tulossa, taas. :)
      Eipä ole lihonut n. 52kg:sta minä puolestaan pudottanu n.7kg...
      Ens vuonna haetaan lapsi suomeen ja tehdään yhdessä töitä jos hän koululta ehtii,
      paljon jo puhutaan suomea. :)
      Terveiset Tapsalle 28x:lle ja muille vanhoille pieruille.... Khap :)

• Hö-hö-höhö

Ihanaa, Tytöt tykkäävät käydä marjassa ja sienessä... Tai missä vaan missä ei tarvihe olla sun lähellä. Onnea suhteellesi.

• etnääsaatanametsääpuilta

Taitaa olla muijas kuitenkin hieromahommissa ja sanoo sulle että on mustikassa. Oikeasti on ihan muut tatit kourassa.

• thaimaanystävä

Naapurissa asustelee 73v mies 49v Thai vaimonsa kanssa. Ovat olleet naimisissa jo 7 vuotta. Mies on lapseton koska hänen ainoa lapsensa kuoli tapaturmaisesti.
      Miehen veljen lapset vihaavat tätä Thai vaimoa, koska heiltä meni perintö sivu suun. Puhuvat kylällä kaikkea paskaa tästä veljensä Thai vaimosta.
      Tämä pariskunta viettää kesät Suomessa ja sydän talven Thaimaassa.
      Ehkä tällekin palstalle kirjoittajilla on vastaavia kokemuksia, koska olette noin katkeria toisten onnelle.

• ostaruokaasuomalaisille

Ilmainen elämä vetää mihin maahan tahansa kun ilmaiseksi saa kaiken asunnonkin. Seksiä harrastaa kaikki joten se ei ole työtä ellei erikseen siitä makseta . Miesgigolot on yhtä pahoja oleskelulupien ja talojen perään pyytävät ostaan auton heti. Venäläiset myös osaavat oleskelulupaliitot ja miehet kuolee luonnollisesti ... Tottakai lapset on huolissaan kun omaisuus menee ulkomaalaisille . Myös et voi tietää onko heidän lapsi sinun . Heillä on suomessa bordelliketjut sekä ravintolat. Nostavat sosiaalista samaan aikaan väittävät etteivät saa muuta. Näitä myös vanhoina asuu sosiaaliviraston asunnoissa soluissa sitten. Moni on kouluttautunut ammattiin.Lisäksi ilmaiset lennot ruuat. Kyllä kelpaa .Suomalaiset naiset yksinhuoltajina tai puolisoton. Menisitte naimisiin suomalaisten naisten maksaa että lapsista tulee terveitä. Lisää suomalaisia. Veisitte noi huoraamisreissurahat suomalaisille naisille !! Jäisi rahakin suomeen. Noilla rahoilla ostaa sukulaisille kesämökkitontinkin jo. Thaimaasta saa 20 000 uuden yksiön mm.maephinistä. Suomesta mökkitontteja ja talotontteja 10000. Mitä niille jakaa suomen omaisuutta. Huijaavat vaan ilmaista rahaa kun ostavat asuntoja itselleen . Lapset perii katsokaas tää laillisesti niin suomessa tehdyt omat lapset jää ilman jos avioliiton ulkopuolisia. Köyhänkin miehen työkkärit kelpaa asunto lennot ruoka oleskelupa ja työttömän perimä sukuomaisuus kelpaa. Voisitte pitää puolenne täällä. Annatte varastaa kaikki ja huijata . Maksaisitte vaikka omille lapsillenne uimahallin uimakoulun ajokortit talvivaatteet noilla sekoilurahoilla.

• katselenmuualta

Vika on siina ettemme tyydy suomalaiseen.Minä olen treffaillut suomessa aika montaa naista.Jokaisessa on joku vika etten voisi kuvitella eläväni heidän kanssaan.
        Ehkä minulla on huono tuuri, mutta en huolisi kuin yhden kavereiden vaimoistakaan.Ehkä olen kranttu, mutta minulla on vain yksi elämä ja minä haluan olla onnellinen enkä vain pärjäillä.

• plööööööö
        katselenmuualta kirjoitti:

Vika on siina ettemme tyydy suomalaiseen.Minä olen treffaillut suomessa aika montaa naista.Jokaisessa on joku vika etten voisi kuvitella eläväni heidän kanssaan.
        Ehkä minulla on huono tuuri, mutta en huolisi kuin yhden kavereiden vaimoistakaan.Ehkä olen kranttu, mutta minulla on vain yksi elämä ja minä haluan olla onnellinen enkä vain pärjäillä.

no eipä sinuakaan yksikään laadukas suomalainen ottaisi. läski pullonpohjalasinen pallomaha joka läähtää ja haisee paskalta. ei jatkoon

• plööööööö
        plööööööö kirjoitti:

no eipä sinuakaan yksikään laadukas suomalainen ottaisi. läski pullonpohjalasinen pallomaha joka läähtää ja haisee paskalta. ei jatkoon

Vanha äitini on yrittänyt etsiä minulle jo monta vuotta sopivaa vaimoa, mutta ikävä kyllä kukaan ei ole minua huolinut. Siitä johtuu tämä minun katkaruuteni kun toisia onnistaa ja minä en kelpaa edes kylän huoralle.

• 67465353
        plööööööö kirjoitti:

Vanha äitini on yrittänyt etsiä minulle jo monta vuotta sopivaa vaimoa, mutta ikävä kyllä kukaan ei ole minua huolinut. Siitä johtuu tämä minun katkaruuteni kun toisia onnistaa ja minä en kelpaa edes kylän huoralle.

varmaan vituttaa olla tuollainen paskaluuseri ja nolla.

• eipahaasanottavaa

Meidän naapuri kylässä asuu yksi Thaimaalainen nainen. Mies on samoja ikiä ja aika
      hyvänkuntoisen mukavan oloinen ja näköinenkin. Ei mikään kaljaplösö vaan
      enemmän urheilijan näköinen. Tekevät jonkin verran marjabisnestä ja vaimon suku
      hoitelee valtavaa ranchiä koillis-Thaimaassa. Olen käynyt heillä kylässä ja vaimo näytti
      kuvia ja oli aika isollaan bisnekset. Ei ole köyhästä perheestä tämä, vaikka yleinen käsitys
      antaa ymmärtää muuta. Oikein mukavia ihmisiä.

• pohdiskeljua

Minua ihmetyttää mikä motiivi näillä haukkujilla on?
      Miksi ylipäätään viihtyvät palstalla 24/7?

Itselle riittää tarjokkaita ilman baarejakin. Syystä jota en tiedä.
      Minusta on hienoa jos joku löytää onnensa. Se ei ole minulta mitenkään pois.
      Päinvastoin. Toivon että jokainen löytäisi oman onnensa, mikä se sitten lieneekin. Palstalla häiriköinti ei tuo helpotusta omaan pahaan oloon, vaikka se voi siltä hetken tuntuakin.

Ei ne baaritytöt ole halunneet mahdollisia tautejaan.
      Eikä miesten hiusten lähdölle iän karttuessa paljoakaan voi.

Kaikille ei myöskään suomessa riitä töitä. Eikä kaikki työttömät ole työhaluttomia.
      Itsellä on toistaiseksi töitä, mutta eihän sitä voi koskaan varmasti sanoa koska loppuu.

Jos joku matkakohde on niin surkea kuin täällä saa ymmärtää, niin eikö olisi itselle mieluisampaa, etsiä mielekkäämpi kohde? Eikä katkeroitua palstalle josta ei pidä.

Itse muutin varhain kotoa pois. Mut jos ajatellaan oikeasti palstalla kuvattua *työtönpälvikaljuperäkammaripallovatsaa*.

Pitäisikö heidän sitten jäädä peräkammariin?
      Eikö ole hyvä että, he saisivat laajennettua maailmankatsomustaan?
      Eikö työtön saa nauttia elämästään? Tai lihavat, tai jos hiukset ovat ohentuneet?

Pitääkö hiukset laskea päivittäin, jotta tietää koska pitää lopettaa elämästä nauttiminen? Montako hiusta se raja on?

Suomessa on helppo arvostella baarityttöjen työtä. Mutta kun lapsella on nälkä, eikä siihen apua muualta löydy, pitää se ruoka hankkia keinolla millä hyvänsä.

Nyt joku ajattelee, että tytöt vaan bilettää. No niinhän ne suomitytötkin bilettävät kun opiskelemaan lähtevät. Poissa kotoa ollessaan. Näitä suomibilettäjiä kutsutaan muutaman vuoden päästä maistereiksi diplomi-insinööreiksi jne... näitä thaikkuja kutsutaan äideiksi.

• stadintähti

Vajakeille on turha selittää.

• hiilisanko

Mistä luulet kehari tietäväsi kuka täällä on 24/7? Nuole mulkkua, äitinpoika.

• ChiangMai

Pikaselaus kirjoituksiin antaa ymmärtää katseet joita minä, kaunis Thaivaimoni ja yhteinen lapsemme saamme.
      Kuinka monella kirjoittajista mahtaa olla ihan oikeita kokemuksia asiasta ulkopuolismielipiteiden sijaan.
      Meidän perhe on muuttamassa sinne, missä raha riittää normaalielämään ja jossa toisen ihmisen ja toisen perheen elämäntavat ei ole Suomalaisen peruskateuden kohteena.

• läjäH

Miksi olet perseaukinen? Hanttihommia ja pätkätöitä? Koulu olisi auttanut siihenkin.

• ChianMai

Heippa.
        Ymmärrän läjän vastanneen minulle, jonka johdosta.........
        Selailen näitä juttuja noin kerran vuodessa ja nyt taidan tän juttelun jälkeen lopettaa senkin, koska.......
        Oli jutun aiheena mikä tahansa Thai, niin kirjoitukset siirtyy Hiekkaharjuun ja tuo harjulainen on varsin onnistuneesti aktivoinut runsaan joukon osoittamaan oman vähintäänkin käytöstason, joka ikävä kyllä ilmenee myös Suomalaisten käytöksessä Thaimaassa.
        Homma on sellainen, että meidät Suomalaiset miehet mahan pulleudesa ja iästä huolimatta voidaan jakaa kahteen pääryhmään, joita ryhmiä toki voi jakaa edelleen pienempiin ryhmiin tarkemmin tarkastellen.
        Ikävä ilmiö kuitenkin on, että sinne matkailee uroksia, joilla ei ole pienintäkään kunnioitusta, eikä ymmärrystäkään tyttöjä kohtaan, vaan sinne matkaillaan aivot hepissä, joka toimintamalli ei täälä natsauta.
        Hävettää ja harmittaa esim. kuunnella kännisen karpaasijoukon kotiinmaankielistä örhellystä paikallisessa ja mikäli tytöt nuo jutut ymmärtäisi, jäisi palvelu saamatta.
        Sitten on toinen ryhmä, kuten esim. ns. vanhat kaljamahat, joiden kyllä näkee enemmänkin tääläkin kulkevan kotimaan vaimojensa kanssa, joilla kaskummaa on myös kaljamahat.
        Tämä ryhmä kuitenkin jota palstalla on päädytty arvostelemaan, kunnioittaa naisia niin paljon, että on päätynyt elämään heidän kanssaan tytöillä ollen se tausta mikä nyt kulloinkin, aviomiehillä varmasti ollen myös takana mitä erilaisimpia elämäntilanteita.
        Kirjoitan kuitenkin palautteeseen, jonka ymmärrän kohdistetun minuun maininnoin, persaukinen, hanttihommia, pätkätöitä ja kouluttamattomuus, jonka seuraavaa:
        Olen koulutettu, en persaukinen ja sen johdosta en edes viitsi nykyisellään tehdä töitä Suomessa, koska homma on hanskassa Thaimaassa minulla ollen varsin hyviä paikallisia työntekijöitä.
        Olen hoikka, en siis kaljamahainen ja etenemä eteenpäin vaimon hoidossa ainakin vaimoa tyydyttävä.
        Talomme kaikilla tarpeellisilla, kuten uima-altaalla maksoi 70.000 euroa, jota olen parannellut 30.000 eurolla ja ihmettelen Hesan yksiöiden omistajia, jotka mahdollisesti ns. pätkätöitä tehden kerää rahaa matkusteluun tyttöjensä luo, kun toisella tyylillä voisi olla Thaimaassa koko ajan.
        Keskivertopalkka sielä on 200 euroa kuukaudessa, jolla paikallinen elää paremmin kuin ns. pätkätyöläinen täälä.
        Suomalainen, jolla on Thaivaimo, osaa elää tahtoessaan tuon kaltaisella rahalla, kun perusasiat, kuten koti ja ajoneuvot on hankittuna toisin.
        Selvää on tietysti, että jokainen itse valitsee kulurakenteensa sielä ja täälä, mutta minun mielestäni on matemaattista hulluutta esim. että lapseni saa lapsilisää yli puolet Thaityöntekijän palkasta, joka raha sielä riittää moneen, mutta täälä käytettynä ei apaljoakaan kasvata esim. kaljamahaa.
        Anteeksi purkaukseni, mutta olisi mukava jos näillä palstoilla olisi asianmukaista mahdollisuutta ajatusten ja tosiasiallisten tietojen vaihtoon vaikka sellaisten ihmisten kanssa, jotka tietävät että Suomalaiset miehet ( Falangit ) ei todellakaan maksa ( Sin sodeja ) eikä tuo tänne vaimoinaan Hivejä.
        Hyvää lauantaiaamua ja Kaph khun kap.

• Musclemax
        ChianMai kirjoitti:

Heippa.
        Ymmärrän läjän vastanneen minulle, jonka johdosta.........
        Selailen näitä juttuja noin kerran vuodessa ja nyt taidan tän juttelun jälkeen lopettaa senkin, koska.......
        Oli jutun aiheena mikä tahansa Thai, niin kirjoitukset siirtyy Hiekkaharjuun ja tuo harjulainen on varsin onnistuneesti aktivoinut runsaan joukon osoittamaan oman vähintäänkin käytöstason, joka ikävä kyllä ilmenee myös Suomalaisten käytöksessä Thaimaassa.
        Homma on sellainen, että meidät Suomalaiset miehet mahan pulleudesa ja iästä huolimatta voidaan jakaa kahteen pääryhmään, joita ryhmiä toki voi jakaa edelleen pienempiin ryhmiin tarkemmin tarkastellen.
        Ikävä ilmiö kuitenkin on, että sinne matkailee uroksia, joilla ei ole pienintäkään kunnioitusta, eikä ymmärrystäkään tyttöjä kohtaan, vaan sinne matkaillaan aivot hepissä, joka toimintamalli ei täälä natsauta.
        Hävettää ja harmittaa esim. kuunnella kännisen karpaasijoukon kotiinmaankielistä örhellystä paikallisessa ja mikäli tytöt nuo jutut ymmärtäisi, jäisi palvelu saamatta.
        Sitten on toinen ryhmä, kuten esim. ns. vanhat kaljamahat, joiden kyllä näkee enemmänkin tääläkin kulkevan kotimaan vaimojensa kanssa, joilla kaskummaa on myös kaljamahat.
        Tämä ryhmä kuitenkin jota palstalla on päädytty arvostelemaan, kunnioittaa naisia niin paljon, että on päätynyt elämään heidän kanssaan tytöillä ollen se tausta mikä nyt kulloinkin, aviomiehillä varmasti ollen myös takana mitä erilaisimpia elämäntilanteita.
        Kirjoitan kuitenkin palautteeseen, jonka ymmärrän kohdistetun minuun maininnoin, persaukinen, hanttihommia, pätkätöitä ja kouluttamattomuus, jonka seuraavaa:
        Olen koulutettu, en persaukinen ja sen johdosta en edes viitsi nykyisellään tehdä töitä Suomessa, koska homma on hanskassa Thaimaassa minulla ollen varsin hyviä paikallisia työntekijöitä.
        Olen hoikka, en siis kaljamahainen ja etenemä eteenpäin vaimon hoidossa ainakin vaimoa tyydyttävä.
        Talomme kaikilla tarpeellisilla, kuten uima-altaalla maksoi 70.000 euroa, jota olen parannellut 30.000 eurolla ja ihmettelen Hesan yksiöiden omistajia, jotka mahdollisesti ns. pätkätöitä tehden kerää rahaa matkusteluun tyttöjensä luo, kun toisella tyylillä voisi olla Thaimaassa koko ajan.
        Keskivertopalkka sielä on 200 euroa kuukaudessa, jolla paikallinen elää paremmin kuin ns. pätkätyöläinen täälä.
        Suomalainen, jolla on Thaivaimo, osaa elää tahtoessaan tuon kaltaisella rahalla, kun perusasiat, kuten koti ja ajoneuvot on hankittuna toisin.
        Selvää on tietysti, että jokainen itse valitsee kulurakenteensa sielä ja täälä, mutta minun mielestäni on matemaattista hulluutta esim. että lapseni saa lapsilisää yli puolet Thaityöntekijän palkasta, joka raha sielä riittää moneen, mutta täälä käytettynä ei apaljoakaan kasvata esim. kaljamahaa.
        Anteeksi purkaukseni, mutta olisi mukava jos näillä palstoilla olisi asianmukaista mahdollisuutta ajatusten ja tosiasiallisten tietojen vaihtoon vaikka sellaisten ihmisten kanssa, jotka tietävät että Suomalaiset miehet ( Falangit ) ei todellakaan maksa ( Sin sodeja ) eikä tuo tänne vaimoinaan Hivejä.
        Hyvää lauantaiaamua ja Kaph khun kap.

Hieno vastaus sivusta seuraten. Harmilliseksi mennyt tämän palstan taso muutaman hämmentäjän takia. Itsekin tulee enempi pyörittyä niillä palstoilla, joissa on oikeasti Thaimaassa matkustavia ja asuvia ja joissa esiinnytään omalla nimellä ja ylläpito bannaa nopeasti turhat keulijat. Jostakin syystä siellä pysytäänkin asiassa, esim juurikaan tätä turhanpäiväistä Hin/Pattaya vääntöä ei ole.

Viikonloppua !

• sellaistaeiole
        Musclemax kirjoitti:

Hieno vastaus sivusta seuraten. Harmilliseksi mennyt tämän palstan taso muutaman hämmentäjän takia. Itsekin tulee enempi pyörittyä niillä palstoilla, joissa on oikeasti Thaimaassa matkustavia ja asuvia ja joissa esiinnytään omalla nimellä ja ylläpito bannaa nopeasti turhat keulijat. Jostakin syystä siellä pysytäänkin asiassa, esim juurikaan tätä turhanpäiväistä Hin/Pattaya vääntöä ei ole.

Viikonloppua !

Omilla nimillä Thaipalstalla? Mikä palsta on kyseessä?

• Musclemax
        sellaistaeiole kirjoitti:

Omilla nimillä Thaipalstalla? Mikä palsta on kyseessä?

Facebookissa joka lähtöön ryhmiä ja kummasti rauhoittaa keskustelua kun omalla profiililla mennään. Bangokin suomalaiset, Thaimaan suomalaiset, Thaimaan ystävät jne. lukuisia löytyy. Yhteistä kaikille, että turhat hämmentäjät pääsee ryhmistä pian ulos.

• uskojo

Oletko sinä taas näitä "miksi olen olemassa" tyyppejä?
      Sinutkin pitäisi työntää v..ttuun takas ja jättää nussimata uudelleen.

• ihanselkeäkuvio

EI perseaukinen tyhmä, vähän koulututettu suomalainen juoppo ja läski saa mistään priimaa. Ei Suomesta eikä Thaimaasta. Ö-sarjan ämmät kohtaa ö-sarjan miehet.

Näin se peli vaan menee.

• poiuytt

Olin tässä männä viikolla erään Thai Ladyn synttäreillä Thai ystävätäreni kanssa. Siellä oli eri ikäisiä Thai-Suomi pareja. Kolme pariskuntaa tulivat uudehkoilla Mersuilla synttäreille. Kaikilla oli hauskaa ja Thai ruoka maistui taivaalliselta.
      En tiedä kustansiko sossu näiden tyhmien persaukinaisten juoppojen elämän ja Mersut.

Olin muuten viime syksynä Jokelan koululla Thai-Suomi tapaamisessa.
      Kaikkialla näkyi iloisia ja nauravia ihmisiä. Siellä oli monta Thai-Thai pariskuntaa lapsineen. Valtaosa oli kuitenkin oli Thai-Suomi pareja.

• 350S

Kulissi-Mersuja saa kuule poika senkun hakee pätkällä jos on luottotiedot, omat tai äitin, kunnossa.
        Luueletko oikeasti hölmö että joku Mersu nostaa nollaukon statuksen kymppiin tai tekee nollaukon läskistä thaikkuakasta hyvärunkoisen?
        Kasva aikuiseski finniposki.

• poiuytt
        350S kirjoitti:

Kulissi-Mersuja saa kuule poika senkun hakee pätkällä jos on luottotiedot, omat tai äitin, kunnossa.
        Luueletko oikeasti hölmö että joku Mersu nostaa nollaukon statuksen kymppiin tai tekee nollaukon läskistä thaikkuakasta hyvärunkoisen?
        Kasva aikuiseski finniposki.

Mene hakemaan sossusta lisää rahaa.

• mersumies11

Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että köyhällä ei ole varaa Thai Ladyyn?

• maukhang

kyllä niitä kelarahalaisetkin tuo. ei kyllä mitään järkeä mutta pitäähän luuserienkin kait saada pillu suomeen

• RahallaThaimaan

Jos kyse on alunperinkin huijauksesta, niin kyllä se on raha jolla leikitään...

• RahallaanViihdettä

Hölömöjä on helppo vedättää .fi

• Leksa8899

Kuka maksaa siitä että saa läskin tai persejalan Suomeen? Ihan sairas idea!

• katsoPeiliiin

Eikös noi -lihavimmat-rumimmat-vanhimmat-persejalkaisimmat
      Ole myös niitä hakijoita, joten kaltaistaan hakevat :)

• Onsemacho

Yksinäinen Onkopoika taas mietiskelee kuka saa ja kenelle annetaan. Oli varmaan mahtava viikonloppu hällä taas netissä kikkeli töpöttäen sivuraitaverkkareissa. What a life! :)

• poiuytt

Onkopoika päätti hypätä pumpattavan Barbaransa viereen. Kehuu vielä mammalleen kuinka kaunis ja solakka Barbara hänellä on. Ei ole mikään läskiperse Thaikku.
        Niinpä Onkopoika näkee kauniita unia Barbaransa vieressä. Antaapa vielä suukonkin Barbaran kumihuulille ja toisella kädellä hyväilee Barbaransa kumista vittua.
        Hyvää yötä Onkopoika.

• Pfffffff
        poiuytt kirjoitti:

Onkopoika päätti hypätä pumpattavan Barbaransa viereen. Kehuu vielä mammalleen kuinka kaunis ja solakka Barbara hänellä on. Ei ole mikään läskiperse Thaikku.
        Niinpä Onkopoika näkee kauniita unia Barbaransa vieressä. Antaapa vielä suukonkin Barbaran kumihuulille ja toisella kädellä hyväilee Barbaransa kumista vittua.
        Hyvää yötä Onkopoika.

Onkopoika uhkasi päästää Barbarasta ilmat pihalle jos se narttu vielä kerran antaa enomiehelle pesää. Riita saatiin sovittua ilman väkivaltaa kuitenkin lopulta ja äiti otti onkopojalta linkkarinkin vielä pois.
        Huikea naistenmies tuo poju. Oikea härkä.

• aamullataas
        Pfffffff kirjoitti:

Onkopoika uhkasi päästää Barbarasta ilmat pihalle jos se narttu vielä kerran antaa enomiehelle pesää. Riita saatiin sovittua ilman väkivaltaa kuitenkin lopulta ja äiti otti onkopojalta linkkarinkin vielä pois.
        Huikea naistenmies tuo poju. Oikea härkä.

Joko panit äitiäsi sielä kaupungin vuokra-asunnossa, pizzanaama?

• aamullataas
        aamullataas kirjoitti:

Joko panit äitiäsi sielä kaupungin vuokra-asunnossa, pizzanaama?

On se vaan hauskaa panna nussia äitiä aamulla varhain,
        Terveisin pizzanaama.

• MuroVeijo

Ei ole kovin fiksu ukko jos ryppymahaisen vanhan loppuunhässityn persejalkahuoran tuo Suomeen. On siellä Pattiksella parempaakin tarjolla. Taitaa hanttihommaukoilla tyssätä rahanpuutteeseen kunnon akan osto Suomeen.

• onkis-lerppis-spurttaa

Lerppa-onkopoika painaa lerppaa hypistellen piristeiden voimalla lapsoksiaan heti aamusta.

"Jos, miksiköhän, eiköhän, joskohan, kuinkakohan, jopahan, kai, josko, mikä, onko, onkohan, näinkö, näinköhän, jokohan, taaskohan, kunhan, mitä, mitäköhän, milloinkohan ja millä tavalla"

Maailmasta mitään tietämättömän onkopoika-lerpan kyselytunnit ja itselleen vastaukset jatkuvat tuskaisen vimmaisina. Olisi hauska nähdä tuo luuseri livenä virttyneessä flanellipaidassaan ja verkkareissa joista hän on itse tehnyt saksilla shortsit. Silmälasinsa ovat kasarimallia ja teipillä korjatut, siitä lyön vaikka vetoa. Nenäkarvat ajelematta ja huono yleiskunto (johtuu ainaisesta netissä istumisesta) laittaa nokan tuhisemaan. Onkopoika-lerppa myös raapii itseään, koska ei malta käydä edes suihkussa.

• Primastajauhelihaa

Peräkammarinpojille riittää hyvin ryppymahainen vanha persejalka.

• Primastajauhelihaa

Peräkamaripojille riittä pumpattava Barbara.
        Peräkammarinpojille riittää hyvin ryppymahainen vanha persejalka, eli vanha äitimuori.

• lihavakeski-ikäinen

Se on hienoa että ihmiset löytävät kumppaneita, niin ei tarvi yksin taivaltaa.

Millainen nainen sinulla on? Kerro hieman itsestäsi niin saadaan vertailukohtaa ja kuulla menestyksesi salaisuuksia, kiitos!

• Rauski600
        lihavakeski-ikäinen kirjoitti:

Se on hienoa että ihmiset löytävät kumppaneita, niin ei tarvi yksin taivaltaa.

Millainen nainen sinulla on? Kerro hieman itsestäsi niin saadaan vertailukohtaa ja kuulla menestyksesi salaisuuksia, kiitos!

Mulla on 22v timmi, tiukka perse, urheilee 18h/vrk, ei läskiä.

• nukkumatti-lasten
        Rauski600 kirjoitti:

Mulla on 22v timmi, tiukka perse, urheilee 18h/vrk, ei läskiä.

Olet kyllä ihan huipulla. Onneksi olkoon! Tosi harvalla on kakskytkaks vuotiasta timmiä persettä joka urheilee 18 tuntia vuorokaudessa. Ei ihme ettei ole läskiä. Kannattaa huomauttaa sille perseellesi että panostaa myös palautumiseen, joten menepäs onkopoika nyt nukkumaan, ellei sulla ole enää tänään keikkaa pyllysi kanssa. Huomenna pyllysi ja pukamat eivät ole maitohapoilla sitten niin pahasti.

• eivielänukuta
        nukkumatti-lasten kirjoitti:

Olet kyllä ihan huipulla. Onneksi olkoon! Tosi harvalla on kakskytkaks vuotiasta timmiä persettä joka urheilee 18 tuntia vuorokaudessa. Ei ihme ettei ole läskiä. Kannattaa huomauttaa sille perseellesi että panostaa myös palautumiseen, joten menepäs onkopoika nyt nukkumaan, ellei sulla ole enää tänään keikkaa pyllysi kanssa. Huomenna pyllysi ja pukamat eivät ole maitohapoilla sitten niin pahasti.

Mitäs sulla on? Pieni löysä mikromuna ison diabetesmahan alla jota äiti koittaa pystyyn kun sinulla voimat loppuu ja alat läähättämään.

• haukkukaa

Onkohan kenellekkään tullut mieleen ettei kaikki halua suomalaista.
      Minusta melkein kaikki aasialaliset voittaa kaikki suomalaiset.
      Makuja on monia jotkut tykkää pojista jotkut tykkää jopa rakennuksista ja niistä seksuaalista mielihyvää.Minä tykkään aasialaisista naisista.
      Olen siis amalian mielestä läski ja ruma vanha äijä.Oikeasti 33 v pelaan jalkapallloa kesällä ja talvellä sählyä.Paino 75 pituus 178 eli en läski.
      Asun pääkaupunkiseudulla käyn töissä ja saan suomalaista k.a palkkaa.
      Oma asunto sinkku toistaiseksi.Olen siis innostunut aasian naisista,mutta suomessa ei ole oikein löytynyt hyvät varattuja.Joten ajattelin ensin mennä pattayalle ja siitä kierrellä aasiaa jos sieltä jostain löytyis mulle oma.
      Nyt sopii haukkua,kun en suomalaisille kelpaa vai miten se oli.

• ChiangMai

Hyvä, mutta suosittelen matkaa muualle Thaimaassa, niin saat todellisemman kuvan maasta ja myös tytöistä.

• thaimaanystävä
        ChiangMai kirjoitti:

Hyvä, mutta suosittelen matkaa muualle Thaimaassa, niin saat todellisemman kuvan maasta ja myös tytöistä.

Chiang Mai on tosiaan hyvä kohde tutustua erilaiseen Thaimaahan.
        Toisessa ketjussa ilmeni, että Hua Hinilaiset pääsevät edullisesti lentäen Chiang Maihin.
        Eikun reippaasti vaan matkaan.
        Toisenlaisia tyttöjä kyllä löytää kun käy Long Neck Karen heimon kylässä.

• Mrfantasia

Eikös toi jamppa päättänyt kierrellä.aloittaa vaan pattikselta.

• nbknbnb

Suurin osa kierreltyään palaa Pattikselle ja sitten mutisee, että ei ollut sen arvoinen koko kiertely ja viettää Pattiksella tasaista ja miellyttävää elämää, kunhan ei ala roikkua suomibaareissa.

• tämäkin-toiminut
        nbknbnb kirjoitti:

Suurin osa kierreltyään palaa Pattikselle ja sitten mutisee, että ei ollut sen arvoinen koko kiertely ja viettää Pattiksella tasaista ja miellyttävää elämää, kunhan ei ala roikkua suomibaareissa.

Mulla on pitkillä lomilla ollut eka ja vika viikko Pattayalla. Toimii. Säästyy rahaa ja en jaksa juhlahumua viikkoa pidempään kerrallaan muutenkaan. Joskus otan jonkun mukaan Pattayalta muualle. Jotkut olen laittanut maitojunalla takaisin kun ei ole riittävästi synkannut. Kuukauden päästä alkaa eka kerran vuosikausiin reissu muualta kuin Pattayalta.. Saattaa olla että karkaan itse maitojunalla Pattayalle varsin pian..

• saankomenuun

__OO__

• miksituottesekundaa

Saksastakin suomalaiset hakee vanhimmat, kolaroidut ja ihan paskat autot, niin ei se mikään ihme että Pattayalta tuotavat ämmätkin on niitä jotka ei mene muualle kaupaksi.
      Suomalainen on niin vaatimaton että tuontihuorakin on sieltä hämärältä takapihalta haettu. Tai sitten kyse on perseaukisuudesta joka on suomalaisten kansallistauti.

• Kiljua.ja.käsitöitä

Kylläpä näkyykin käsityöläisten käyvän kateeksi, että joku ihan oikeasti saa makeaa aasialaista. Jos noin koville ottaa, voi käsityöläinen säästää fattarahojaan vaikkapa juomalla halvempaa kiljua. Leipäjonosta saa leipää, josta voi tehdä kiljua, niin säästyy sitten nekin rahat.

Näin säästyneillä avustuksilla voi käsiaskartelijakin sankarimatkailla Pattayalle itse katsomaan ja vaikkapa kännissä kuksaisemaankin thainaista. Olisi sitten sekin ihme koettu. Vaikka siitä tietysti kateus vain yhä lisääntyisi, mutta piisaahan Suomessa vahvoja oksia.

Köyden taas kaverit lainaavat käsisaastuttajalle enemmän kuin mielellään.

• Anonyymi

Samaa olen kyllä itsekin ihmetellyt.

Itse kun yleensä löydän Thaimaassa aina nuorimmat ja kauneimmat tytöt, ja olen saanut siitä kuullakin, kun ovat jotkut ihmetelleet mistä ihmeestä olet tuollaisen löytänyt.

Mutta toki Suomeen en ole tuonut ketään.

Nyt pidän yhteyttä viikko sitten 19 täyttäneeseen kuvankauniiseen tyttöön, jonka tapasin viime heinäkuussa kesälomareissulla. Tavattiin sitten uudestaan joululomalla. Joka päivä tulee läheteltyä joitain viestejä ja kerran viikossa soitellaan videopuheluja.

Sen kyllä kehtais tuoda Suomeen.

• Anonyymi

Ei se kehtaamisesta ole kiinni! Sen pitää olla yhteinen päätös siitä että sinä pidät huolen siitä että homma toimii Suomessa. Kemiat kun on oikeat ja tahtotila niin ei mikään voi sitä estää.
        Kato nyt näitä keski-ikäisiä suomipariskuntia. Kehtaisitko kuljeskella siinä rinnalla?
        Ei se merkitse mitään mitä muut ajattelee vaan se mitä sinä ja se kumppanisi ajattelee.
        Kaikki me vanhetaan joskus. Mieluiten sitä vanhenee ihmisen kanssa jonka kanssa juttu toimii.
        Ei muuta kuin alat hoitaa asiat niin ettei jää pelkiksi puheiksi ja haaveiksi. Nuoruus alkaa alusta.
        Bernie laittoi morsiamen tiineeksi 89 vuotiaana. Siinä on mallia!

• Anonyymi

mutta pumpasenssun ostomorsian otti ja lähti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta pumpasenssun ostomorsian otti ja lähti.

Mukava havaita, että vaikka tällä Pattayan normaaleiden heteroiden ja terveiden matkailupalstalla kirjoittaa vaikka ..... pölyhuiskasta ........ niin tämä kilahtanut alkaa ajattelemaan ja kirjoittelemaan kuten edellä ilmenee minuutin viiveellä 24/7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava havaita, että vaikka tällä Pattayan normaaleiden heteroiden ja terveiden matkailupalstalla kirjoittaa vaikka ..... pölyhuiskasta ........ niin tämä kilahtanut alkaa ajattelemaan ja kirjoittelemaan kuten edellä ilmenee minuutin viiveellä 24/7.

ja itse kommentoija..?

• Anonyymi

Älä kehtaa höpistä turhia. Tuossa kun kadulla (Suomessa) katselee huomaa, kun läski Suomiäijä tuonut morsmaikun Aasiasta tänne, aika vaikuttavaa. Siinä on mies iskussa, kun odotellaan kotiin pääsyä ja hommien aloittamista. Sängyssä.

• Anonyymi

Ukko kun ukko saa "nuoren ja kauniin" likan Pattaylla. Se vaatii vain etta itsekunnioitusta lasketaan ja aletaan kavelevaksi ATMksi... Niin kauan kun ATMsta tulee hilloa likka seuraa kuin hai laivaa. Kun fyrkka loppuu, tai hidastuu Terminal 21n kassalla, se "unelma" katoaa ja edessa on paluu VT2n alabaarien likkojen luo.

• Anonyymi

Jos siihen on varaa ja sen tekee tietoisesti niin mikäs siinä. win-win. Täydellistä suoritusta ei ole olemassakaan jos puhutaan ihmissuhteista. Jokainen saa itse päättää mitä tekee omilla rahoillaan. Vanhoja poikia viiksekkäitä ei ole 90 luvun jälkeen Pattayalla nähty. Ne ajat on menneet. Vanhoja legendoja on turha enää tietoaikakautena levitellä. Muistella voi, mutta ne ei koske enää tätä aikaa. Naiset on ne jotka valitsee kumppaninsa Pattayallakin. Jos kumppani ei ole pidemmän suhteen arvoinen, siihen kelpaava tai halukas niin sitten homma jää lyhyeksi ja sillä selvä. Se ei ole sinun eikä minun huoleni vaan asianosaisten huoli. Siinä ei ole sen enempää hauskaa tai paheksuttavaa kuin missään muussakaan suhteessa. Ihmisiä me kaikki ollaan.
        Itsellä hyvä thainainen ollut jo vuosia eikä minulla ole mitään väliä mitä hän on tehnyt ennen minua enkä minä ole kertonut kaikkea mitä itellä on ollut. Parisuhde on aina myös liikesuhde, koska elämme markkinataloudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos siihen on varaa ja sen tekee tietoisesti niin mikäs siinä. win-win. Täydellistä suoritusta ei ole olemassakaan jos puhutaan ihmissuhteista. Jokainen saa itse päättää mitä tekee omilla rahoillaan. Vanhoja poikia viiksekkäitä ei ole 90 luvun jälkeen Pattayalla nähty. Ne ajat on menneet. Vanhoja legendoja on turha enää tietoaikakautena levitellä. Muistella voi, mutta ne ei koske enää tätä aikaa. Naiset on ne jotka valitsee kumppaninsa Pattayallakin. Jos kumppani ei ole pidemmän suhteen arvoinen, siihen kelpaava tai halukas niin sitten homma jää lyhyeksi ja sillä selvä. Se ei ole sinun eikä minun huoleni vaan asianosaisten huoli. Siinä ei ole sen enempää hauskaa tai paheksuttavaa kuin missään muussakaan suhteessa. Ihmisiä me kaikki ollaan.
        Itsellä hyvä thainainen ollut jo vuosia eikä minulla ole mitään väliä mitä hän on tehnyt ennen minua enkä minä ole kertonut kaikkea mitä itellä on ollut. Parisuhde on aina myös liikesuhde, koska elämme markkinataloudessa.

Hyvä kirjoitus. Itse deittailin ainakin 40 naisen kanssa eron jälkeen ennenkuin se seuraava natsahti kohdalleen. Kanervan Ilestä kuulin aikanaan tarinan että hän kokeili 400 ennenkuin natsahti.

• Anonyymi

Ei saa joka ukko, olen monta kertaa baarissa Pattayalla nähnyt ettei kukaan tyttö halua lähteä jonkun vastenmielisen ukon mukaan. "No sexy man" tytöt tuumaavat sitten kun ukko kyllästyy ja vaihtaa paikkaa. Ei tytöt tosiaankaan lähde kenen vaan mukaan, koska heillä on vapaus valita lähtevätkö vai ei.

• Anonyymi

Minä luulen että ne, jotka tuo eukon Thaimaasta ovat niitä todella epätoivoisia.

Suurin osa meistä ei koskaan tuo, vaan nauttii ajasta ja useista eri tytöistä Pattayalla, ei ole mitään syytä tuoda akkaa vaivoikseen tänne Suomeen.

Parempi vaan on joka Pattayan reissulla hankkia uusi tyttö, tai vaikka joka ilta uusi tyttö.

• Anonyymi

Se on yksilöllistä. Jotkut kaipaa sitoutumista ja jotkut ei. Suurin osa kaipaa sitoutumista. Evoluutio on sen keksinyt. Ajat muuttuu. Pysyvää ei ole olemassakaan. Kaikella millä on alku on myös loppu. Edes timantit ei ole ikuisia. Joskus aikanaan nekin murskautuu johonkon mustaan aukkoon kaiken muun joukkoon tai palaa auringon kuollessa poroksi jo ennen sitä.
        Jos kemiat pelaa niin onhan se hienoa. Jos ne ei pelaa ikinä kenenkään kanssa niin ihminen ei ole ihan normaali silloin.

• Anonyymi

Nyt kun Pattayalle ei pääse, niin sinne kaipaa entistä enemmän. Henkilökohtaisesti panostan kauniisiin, pieniin ja hoikkiin tyttöihin. q1isIt
      Tämä tyttö on ollut kolmella lomalla seuralaisena.

• Anonyymi

Voiko kukaan vannoa ettei aloittaja numerosenssukka olle?

• Anonyymi

Sairaan ihmisen internetinkäyttöä, avuttoman avunhuuto tyhjyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaan ihmisen internetinkäyttöä, avuttoman avunhuuto tyhjyyteen.

Tyhjä tynnyri kumiseen eniten.

• Anonyymi

Voisin lyödä vetoa että sama S Amalia kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin lyödä vetoa että sama S Amalia kyseessä.

Hurjia on anonyymivedonlyöjät vallan vetoja yhtenään lyövät rahan koskaan liikahtamatta.

• Anonyymi

No eivät ne juopot suomalaiset saa parempia, kaikkihan roskatavaran ja huonolaatuiset tänne Suomeen työtävät.
      Katsokaa vaikka noitakin afriikkalaisia, somaleita, kaikkia joita suomeen työtävät, heikko laatuista, todellakin heikkolaatuista kaikki, tulisi palauttaa, persesilmään lyödä leima palautus.

• Anonyymi

Oma silmä näkee kaikissa muissakin sen mitä peili kertoo arvostelijasta itsestään.

Visiota voi korjata Niuvan kärpässienikiljulla.

• Anonyymi

Ikävä kyllä moni Thai nainen on tullut Suomeen kun paikallinen uros on luvannut kuun taivaalta tälle naiselle. Totuus on valjennut siinä vaiheessa kun Thai nainen kouluttautuu ja yrittää integroitua suomalaiseen yhteiskuntaan. Juoppo reppana otta naiselta hänen saamansa koulutustukirahat ja käyttää ne alkoholiin. Ellei nainen pysty antamaan tarpeeksi rahaa niin mies vieläpä pahoinpitelee naisen.
        Ikävä kyllä Suomeen on perustettu näille petetyille ja pahoinpidellyille naisille turvakoteja johin he voivat paeta näitä hyväksikäyttäjiään.

Ketjun aloittajalle terveisiä: Haista pitkä paska, lopeta typerä trollaaminen ja pitäydy tosiasioissa.
        Avoin kysymys, oliko aloitus omasta elämästäsi ja oletko hyväksikäyttäjä?

• Anonyymi

Cittariurpoa vituttaa kun näkee onnellisia Suomi-Thai pariskuntia kauppareissulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä moni Thai nainen on tullut Suomeen kun paikallinen uros on luvannut kuun taivaalta tälle naiselle. Totuus on valjennut siinä vaiheessa kun Thai nainen kouluttautuu ja yrittää integroitua suomalaiseen yhteiskuntaan. Juoppo reppana otta naiselta hänen saamansa koulutustukirahat ja käyttää ne alkoholiin. Ellei nainen pysty antamaan tarpeeksi rahaa niin mies vieläpä pahoinpitelee naisen.
        Ikävä kyllä Suomeen on perustettu näille petetyille ja pahoinpidellyille naisille turvakoteja johin he voivat paeta näitä hyväksikäyttäjiään.

Ketjun aloittajalle terveisiä: Haista pitkä paska, lopeta typerä trollaaminen ja pitäydy tosiasioissa.

Vaikka tuollaista tapahtuukin jossakin määrin mitä sanoit, niin voidaan kysyä että verrattuna mihin ja keneen? Tuollaista kun tapahtuu lähes jokaisessa suomi-suomi -liitossakin. Rakastuneena ollaan optimisteja ja luotetaan tulevaisuuteen ja näytetään parhaita puolia itsestämme.
        Et sinäkään mene ensimmäiseksi kertomaan tuoreelle kumppanille että "hei mä varmaan jään kohta työttömäksi ja multa menee kämppä alta ja sitten alan varmaan juomaan.."??

Kyllä thaimaalaiset tietävät mitä on perheväkivalta ja tietävät erityisen hyvin mitä on valehteleminen, mustasukkaisuus ja turhat lupaukset. Ei ne odota sitä kuuta taivaalta sen enempää kuin muutkaan. Päinvastoin, ovat vähempään tyytyväisiä.
        Ne suomithai -pariskunnat mitä Suomessa tunnen, ovat sellaisia järkiavioliittoja, jossa laskelmat toimeentulosta ja tulevaisuuden suunnitelmista ovat olleet ihan tosiasioihin pohjautuvia ja sen mukaan on sitten menty.

Suomalaiset on kilttejä ja rehellisiä verrattuna vaikka britteihin. Brittikundit jättää vaimon himaan ja istuu pubissa kavereiden kanssa kaikki illat. Norjalaiset taas pitävät thainaista omaisuuteen kuuluvana. Hyvä on thainaisen tulla Suomeen. Paljon parempi kuin moneen muuhun maahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko tuossa miten sinulle kävi, vai viljeletkö stereotypioita muuten vain? Meillä elellään ihan mukavasti. Omakotitalo, molemmat töissä ja lapset koulussa. Alkoholia ei juoda kumpikaan arkena. Juhlat on sitten erikseen. Vaimolla suomalainen ajokortti ja oma auto.
        Emme asu maaseudulla, jos seuraavaksi ajattelit sellaista ehdottaa. Mielellään kyllä asuttaisiin kun vaimokin on maalta kotoisin, mutta työt on kaupungissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko tuossa miten sinulle kävi, vai viljeletkö stereotypioita muuten vain? Meillä elellään ihan mukavasti. Omakotitalo, molemmat töissä ja lapset koulussa. Alkoholia ei juoda kumpikaan arkena. Juhlat on sitten erikseen. Vaimolla suomalainen ajokortti ja oma auto.
        Emme asu maaseudulla, jos seuraavaksi ajattelit sellaista ehdottaa. Mielellään kyllä asuttaisiin kun vaimokin on maalta kotoisin, mutta työt on kaupungissa.

"Kerrotko tuossa miten sinulle kävi, vai viljeletkö stereotypioita muuten vain? Meillä elellään ihan mukavasti. Omakotitalo, molemmat töissä ja lapset koulussa. "

Sattumalta olen Thain kanssa naimisissa ja vaimon tytär käy lukiota. Vaimo on töissä täysipäiväisesti. Itse olen eläkkeellä. Asumme omakotitalossa ja tulemme hyvin toimeen.
        Eli kertomukseni ei koske minua itseäni vaan olen nähnyt miten joitakin naisia on kohdellaan

ps. tule ensi lauantaina tänne Watbuddharama Thai Temple In Finland, niin näet paljon onnellisia Suomi-Thai pariskuntia.

• Anonyymi

Tavattiin 1978 ,hän 28 minä 29 .- Suomessa 1½ vuotta ja Ruottiin .- Olin kuulemma siihen aikaan Stewe Mc Qeenin näköinen :) Hän kullannuppu jota kuljetin käsivarrella :) Nykyään en enään jaksa , on kiloja ja ikää tullut lissää , molemmat jo vuosia eläkkeellä .- Ei aina ollut ruusuilla tanssimista mutta nykyään kiitetään ja kumarretan , kiva olis lähteä yhdessä kun se aika tulee , kuin lampun sammuttais ! :-*

• "Suomalaisten tuomat thaikkunaiset"
      Aloitusotsikko kertoo aloittajan olevan elämässään epäonnistuneesta henkilöstä ja Thaimaalaisten naisten pilkkaamisesta.

• Anonyymi

Moni aloitus kertoo aloittajasta paljon, kuten tuo ladyboy aloitus yhtälailla, Urpåja, Kateellisia, Katkeria omaan kohtaloonsa.

• Anonyymi

Kaikille kateellisille urpoille tiedoksi. Saatte syödä napanne täyteen ilmaista ja hyvää Thai ruokaa. Samalla voitte sivusta seurata kuinka yhtenäinen Thai yhteisö on Suomessa.
      Tulkaa ensi lauantaina tänne Watbuddharama Thai Temple In Finland, niin näette paljon onnellisia Suomi-Thai pariskuntia.

Päivän jälkeen voitte taas kirjoitella palstalle kaikkea paskaa mitä sairas mielikuvituksenne keksii.

• Anonyymi

Laitoin kerran aijaten valokuvan paikanpäältä ja palstan viisain totesi sen olevan joku keltainen talo jossa thailippu liehuu.
        S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin kerran aijaten valokuvan paikanpäältä ja palstan viisain totesi sen olevan joku keltainen talo jossa thailippu liehuu.
        S

Tällä hetkellä sinne on valmistunut uusi Honkarakenteen tekemä Temppeli. Onko sinulla tästä temppelistä aijaa kuvaa?
        Varmaankin tavataan lauantaina Temppelillä. Toivottavasti urpot tulevat kuokkimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä sinne on valmistunut uusi Honkarakenteen tekemä Temppeli. Onko sinulla tästä temppelistä aijaa kuvaa?
        Varmaankin tavataan lauantaina Temppelillä. Toivottavasti urpot tulevat kuokkimaan.

Moi.
        Ei ole kuvaa ja oma käyntinikin oli silloin kun se valmistui.
        Sitä ennen toiminta oli ns. vanhan porvoontien varrella, jossa myös tuli vain kerran käytyä.
        Naurattaa nää omaishoitajajutut, kun pojuilla ei ole mitään omakohtaista kokemusta muuta kuin paratiisipiipahduksista.
        S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Juu näin kyseisen kuvan. Näin myös kuksan Helsingissä. Näin kuksan helkama-uunissa silakkalaatikon vieressä, mutta en ole nähnyt kuksaa vielä Thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu näin kyseisen kuvan. Näin myös kuksan Helsingissä. Näin kuksan helkama-uunissa silakkalaatikon vieressä, mutta en ole nähnyt kuksaa vielä Thaimaassa.

Kuksan thaimaassa näkee kun on thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei urpo. Tule kuokkimaan ensi lauantaina Thai temppelille. Ota kuksasi mukaan niin sinut on helppo tunnistaa. Laita kuksassi kaulaasi roikkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei urpo. Tule kuokkimaan ensi lauantaina Thai temppelille. Ota kuksasi mukaan niin sinut on helppo tunnistaa. Laita kuksassi kaulaasi roikkumaan.

Jaa Helsingin Chiang Main hiekkaharjun makkaratalolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa Helsingin Chiang Main hiekkaharjun makkaratalolla?

Eikun Baccuksen takahuoneessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tarvitse kuksaa jos tulet kuokkimaan Thai Temppelille. Sinut tunnistaa muutenkin. Erotut joukosta kuin musta valkoisesta.

• Anonyymi

Ala-arvoinen sepitys

• Anonyymi

Tämän ketjun aloittaja on jaksanut vetää käteen tästä saakka;
      "31.07.2016 23:32"
      - "Pilukade on tunteista vahvin!" Tämä jatkuva ketju todistaa taas sen.

- Ennen "ruma ja pers'jalkainen" = iloinen, hymyilevä, huolehtiva, ei tupakoi tai juo Thai kuin hapan lymyilevä katkera Suomi-nainen minulle :-)

• Anonyymi

Ei tarvi tuoda kun voi ottaa. Vaimon siskonpoika harmitteli kun ei ole pelipaitaa. Sellainen haettiin heti! ZLQamn

Kuksan kuvaa odotellessa T 2010

• Anonyymi

Odotteletko kuvia illuusiotalon haavealtaassa?

• Anonyymi

Kummallisen tiukassa on se kuksan kuva "täällä thaimaassa" hehhehhhe...

SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallisen tiukassa on se kuksan kuva "täällä thaimaassa" hehhehhhe...

SS

Voi rakas, kyllä sinä kuksakuvia vielä saat kun niitä kaikki sinun 10 prifiiliasi niin kaipaa, mutta katsellaanpa ensin kauanko normaali heterot kaipaa päivittäin kuksakuvia, sekä kauanko Neitona luikit karkuun pa-lyöntiäsi asuen haavetalossa uiden illuusioaltaassa.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas, kyllä sinä kuksakuvia vielä saat kun niitä kaikki sinun 10 prifiiliasi niin kaipaa, mutta katsellaanpa ensin kauanko normaali heterot kaipaa päivittäin kuksakuvia, sekä kauanko Neitona luikit karkuun pa-lyöntiäsi asuen haavetalossa uiden illuusioaltaassa.

S

24 päivä tätä kuuta olen Chiang Maissa. Kerro ihmeessä siitä vedostasi niin voidaan sitten nähdä?

Sitä odotellessa voit tietenkin kuvata kuksan päivän lehden päällä, tai vaikka alla.

T 2010

PS: Jostakin syystä epäilen ettei kuksan kuvaa tule ja sinua ei näy Chiang Maissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

24 päivä tätä kuuta olen Chiang Maissa. Kerro ihmeessä siitä vedostasi niin voidaan sitten nähdä?

Sitä odotellessa voit tietenkin kuvata kuksan päivän lehden päällä, tai vaikka alla.

T 2010

PS: Jostakin syystä epäilen ettei kuksan kuvaa tule ja sinua ei näy Chiang Maissa.

Oikein, ei meillä ole mitään syytä tavata kun muistisi on parhaimmistoa josta deletoitu oma pa-lyöntisi.
        Epäile mitä lystäät ihan sama, nauti nyt siitä illuusioelämästäsi ihan niin isoin siemaisuin kuin tahdot persekärpäsiesi kanssa.
        S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein, ei meillä ole mitään syytä tavata kun muistisi on parhaimmistoa josta deletoitu oma pa-lyöntisi.
        Epäile mitä lystäät ihan sama, nauti nyt siitä illuusioelämästäsi ihan niin isoin siemaisuin kuin tahdot persekärpäsiesi kanssa.
        S

Ohoh.. Siis vetoa ei ole olemassa eikä senssua voi tavata Chiang Maissa eikä kamera ole taaskaan kunnossa ja kuksa on hukassa? Ompas erikoista.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohoh.. Siis vetoa ei ole olemassa eikä senssua voi tavata Chiang Maissa eikä kamera ole taaskaan kunnossa ja kuksa on hukassa? Ompas erikoista.)

Vedonlyöjä seisoo vetonsa takana ellei ole luikkivaa sorttia, eikä vedon hyväksyneen tarvitse pa:n jalukuisten välihuutelijoiden muistia virkistää
        Kuksa aikanaan kun kuksattelu laantuu, josta ei ole merkkejä havaittavissa ainakaan vielä.

Ps: "Jostakin syystä" tuntuu siltä että ei ole olemassa kylän komeinta taloa varvasaltaalla.

Huomenna lisää, nähkää unia Kuksista.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedonlyöjä seisoo vetonsa takana ellei ole luikkivaa sorttia, eikä vedon hyväksyneen tarvitse pa:n jalukuisten välihuutelijoiden muistia virkistää
        Kuksa aikanaan kun kuksattelu laantuu, josta ei ole merkkejä havaittavissa ainakaan vielä.

Ps: "Jostakin syystä" tuntuu siltä että ei ole olemassa kylän komeinta taloa varvasaltaalla.

Huomenna lisää, nähkää unia Kuksista.

S

Jättäkää jo riitely , kuksat kotiin ja tulkaa huomenna Thai temppelille nauttimaan hyvästä ruuasta ja itseänne paremmasta seurasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jättäkää jo riitely , kuksat kotiin ja tulkaa huomenna Thai temppelille nauttimaan hyvästä ruuasta ja itseänne paremmasta seurasta.

Laiffilla ei olisi pitkä matka Vantaalta toteamaan hieman totuutta totuustarkkailija kun on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiffilla ei olisi pitkä matka Vantaalta toteamaan hieman totuutta totuustarkkailija kun on.

Hyvä sensei ja onnittelut! Tuo on selkeä askel jo parempaan mielenterveyteen, kun rehellisesti tunnustit nyt totuuden että olet Suomessa. Lopetat kaiketi samalla ne höpinäsi Chiang Maista, vedonlyönneistä ja päivänlehdistä kuksineen. Mukavaa temppelipäivää aurinkoisessa Suomessa! Buddhalaisuus on hienoin elämänoppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sensei ja onnittelut! Tuo on selkeä askel jo parempaan mielenterveyteen, kun rehellisesti tunnustit nyt totuuden että olet Suomessa. Lopetat kaiketi samalla ne höpinäsi Chiang Maista, vedonlyönneistä ja päivänlehdistä kuksineen. Mukavaa temppelipäivää aurinkoisessa Suomessa! Buddhalaisuus on hienoin elämänoppi.

Outo heebo, kun Laiffi on Vantaalla niin päättelee Sensein olevan Suomessa, johan on populaa kerrakseen nämä rakkaat.
        Vedonlyönnin on esittänyt neito 2010, eikä se muuksi muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo heebo, kun Laiffi on Vantaalla niin päättelee Sensein olevan Suomessa, johan on populaa kerrakseen nämä rakkaat.
        Vedonlyönnin on esittänyt neito 2010, eikä se muuksi muutu.

Honkarakenteen suomithai-seuran temppelille olit menossa ja pyysit mukaan. Sanoit vielä että Vantaalta ei ole pitkä matka. Eli tunnustit olevasi taas kerran Suomessa, mutta sitten humalatila otti jälleen vallan ja satu jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotteletko kuvia illuusiotalon haavealtaassa?

Kuksasta odottelen kuvia.

• Anonyymi

Aloittajalta kysyisin että onkos ne suomalaisten keski-ikäisten miesten suomivaimot ja tyttöystävät kaikki missiainesta, vai keskitytkö vain ulkomaalaisten naisten ulkonäön arvosteluun tuolleen ala-arvoisella tavalla? Suhdemarkkinoita on analysoitu pitkin maailmaa median aikakautena ja on todettu sellainen asia, että ennen sen tulevan kumppanin löytymistä asetetut ulkonäkövaatimukset eivät juuri koskaan toteudu. Pitkät jalat tai tuuhea tukka eivät yksistään ihan riitä kumppanin valintakriteereiksi. Siihen vaikuttaa aika moni muukin asia, eikä vähiten varallisuus.
      Suomessa jotkut jaksaa esittää varsinkin nykypäivänä ettei raha ole heille tärkeää. He sanovat siksi niin, ettei heillä sitä mielestään tarpeeksi ole.
      "Menestys on sitä että saa haluamansa, mutta onni on sitä että haluaa saamansa"

• Anonyymi

"Suomalainen pikkupalkkainen hihattomassa paidassa kävelevä tynnyri paskamahan ja pälvikaljun kanssa ei ole samalla viivalla kun laadukkaita naisia hommataan.
      Citymarket-paitalaisille ja farkkutakkirepuuseille jää sitten ne 120cm persejalat ja vanhat 4 lasta synnyttäneet ryppymahaiset 40 vuotta huoranneet ämmä"

Tulehan huomenna katsomaan kuinka monta kuvaamaasi henkilöä näet.

• Terveisiä Thai temppeliltä. Iloisia Ihmisiä oli satamäärin ja ruoka oli erinomaista.
        Ihmettelin suuresti kuinka paljon Citymarket-paitalaiset ja farkkutakkirepuuserit saavat Kelalta rahaa kun näillä reppanoilla on vara ostaa kalliita länsiautoja joilla he kuskaavat näitä 120 senttisiä persjalkoja. Parkkipaikalla oli monta Audia, Mersua, Lexusta ja Bemaria. Joku reppana oli ostanut tälle persjalalleen Teslan.
        Tosin yhtään tällaista reppanaa ja persjalkaa en nähnyt, juhlassa vaan kaikki olivat iloisia vauvasta vaariin.

Vain yksi oli juhlista pois, Sven Dufvaa juhlissa ei näkynyt.

• Anonyymi

"Sven Dufvan rouva palasi tropiikkiin ja jätti EL Reinon riutumaan yksin viimaisen tuvan nurkkaan Suomeen, jossa on vanha pöytätietokone, kuksa, talkkia, makkaranpätkä ja kiljutiinu."
        Missä tämä Svenin tupa sijaitsee? Ei El Reinoissa voi mennä sateella ulos.

• Anonyymi

Kiva kuulla etta on tuollainen paikka olemassa. Taytyy kayda kun olen Suomessa ja on tilaisuuksia.

• Anonyymi

Sitä minäkin olen joskus ihmetellyt.

Mutta pitää kertoa juttu kun kerran olin baarin terassilla ja siihen tuli joku toinen suomalainen ja alkoi kyselemään että miten vitussa olet noin nuoren ja kauniin tytön löytnyt, minä meinasin että no kiersin pari baaria ja sitten näin tämän tytön ja kysyin onko hän vapaa. Suomalainen kaveri jatkoi höpinäänsä että vittu miten voi nin hyvän näköisen tytön löytää.

Minä meinasin ettei se ole vaikeaa, kun vaan jaksat pari kolme baaria kiertää etkä ota ensimmäistä päälle tarjoutujaa.

Tekis joskus mieli aijata näitä mun tyttöjä, ne ovat niin upeita, taas kun katseli kuvia vuosien varrelta, niin tuli lähes tippa silmään kuinka kauniita ja nuoria tyttöjä sitä on tullut vuosien varrella duunattua.

• Anonyymi

Itse menin naimisiin thai-naisen kanssa 12v sitten, ostimme sieltä talon minun rahoillani, asuimme siellä hyvää elämää 6v. Sitten hän alkoi hinkuamaan Suomeen, jossa olimme käyneet sinä aikana vain kerran. --No, jees-mies kun olen, muutimme tähän pikku kaksioon pienellä paikkakunnalla, ja hän on käynyt kotoutuskoulutuksen, hankkinut opistotason ammatin, kaikki Kelan tuella (Thaissa yo-tason koulutus), eikä päivääkään töissä. Itse olen takuueläkkeellä (eläminen sillä Thaimaassa oma tarinansa, mahdollista!), hän saa työmarkkinatuen.
      Kesäisin keräämme marjoja, 3000-5000e/kesä, matkustamme kotiin Thaimaahan 2-3 kertaa vuodessa ja voimme hyvin siellä ja täällä. Vieläkin saan huulipunapusun poskille joka aamu. Nyt tosin matkailu jäissä koronan takia.
      Hieman olen tosin alkanut katsoa, kun siitä eksoottisesta hoikasta thai-naisesta on nyt tullut tukevahko suomi-nainen, kun hän sai Suomen passin. Silti, en valita!

• Anonyymi

Oliko hänellä kansalaisuuden saamisessa vaikea kielitaitovaatimus?
        Onnea yhteiselollenne, olette onnistuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hänellä kansalaisuuden saamisessa vaikea kielitaitovaatimus?
        Onnea yhteiselollenne, olette onnistuneet.

Nykyään opistotason koulutus Suomessa korvaa kielitestin. Passi on, kielitaito ei ehkä olisi riittänyt tasovaatimuksiin. Hyvä näin, pärjäämme!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään opistotason koulutus Suomessa korvaa kielitestin. Passi on, kielitaito ei ehkä olisi riittänyt tasovaatimuksiin. Hyvä näin, pärjäämme!

Kiitos, tiedätkö riittääkö ammattikoulututkinto ja mistä noita asioita voisi opiskella?
        Itsellä thaivaimo käynyt aikoinaan Amiedun alkeiskielikurssilla sitten elämä opettanut ja ensikesänä valmistuu ammattiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tiedätkö riittääkö ammattikoulututkinto ja mistä noita asioita voisi opiskella?
        Itsellä thaivaimo käynyt aikoinaan Amiedun alkeiskielikurssilla sitten elämä opettanut ja ensikesänä valmistuu ammattiinsa.

Tänä vuonna oli vaatimuksena 4v:n vakituinen oleskelu Suomessa, jonka aikana 2v:n opistotason koulutus=ammattitutkinto korvaa kielitestin. Normi on kai 5v asumista Suomessa tasokoe kielitaidosta, pari vuotta sitten löysänneet. Vaimoni on asunut Suomessa nyt yli 5v, jonka aikana kotoutuskoulutus ja TE-keskuksen ja Kelan sopima 2v:n ammattitutkinto, joten kielitutkintoa ei tarvinnut. Lisätietoja toki löydät Migrin sivuilta ´kansalaisuus´sivulta. Lykkyä tykö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänä vuonna oli vaatimuksena 4v:n vakituinen oleskelu Suomessa, jonka aikana 2v:n opistotason koulutus=ammattitutkinto korvaa kielitestin. Normi on kai 5v asumista Suomessa tasokoe kielitaidosta, pari vuotta sitten löysänneet. Vaimoni on asunut Suomessa nyt yli 5v, jonka aikana kotoutuskoulutus ja TE-keskuksen ja Kelan sopima 2v:n ammattitutkinto, joten kielitutkintoa ei tarvinnut. Lisätietoja toki löydät Migrin sivuilta ´kansalaisuus´sivulta. Lykkyä tykö!

Kiitos, katsoinkin jo sivuilta.
        Vaimoni on ollut suomessa 11 vuotta.

• Anonyymi

Tämähän ei ole totta mitenkään tämä aloitus.
      Suomalaiset miehet jotka sinkkuna reissaa Thaimaassa on keski-ikäisiä tai eläkeläisiä. Jos ei ole aikaa Suomessa sille naiselle taikka yhteisiä töitä, niin vaikeaa on saada homma toimimaan.
      Kiireisemmillä nuoremmilla miehillä ei ole aikaa etsiskellä naista kaukomailta eikä mahdollisuutta tuottaa tätä Suomeen.

No millaisen naisen se keski-ikäinen semieläkeläinen vapaaherra saisi Suomesta? Hän saisi keski-ikäisen tantan ja niistä tantoista vain yksi sadasta on siedettävän näköinen ja todennäköisesti sille siedettävän näköisille on ottajia aivan liikaa.
      Loput suomitantoista on reippaan lihavia tai heillä on jokin sairaus ja ainoaksi tehtäväksesi jää kuljetella häntä ja äitiään terveyskeskukseen. Miesviha on heistä miltei jokaisella. Se ei näy välttämättä heti, mutta hetken päästä.

Siispä kysyn että keneen verrattuna ne thaikkunaiset muka on lihavia ja rumia?
      Ei ainakaan suomalaiseen keski-ikäiseen naiseen verrattuna.

Nykyään on näkynyt nuorempaakin kissaa Suomessa ja ihan selvää baarikonettakin, mutta niiden tuonti Suomeen edellyttää joko paksua lompakkoa
      tai sitten nuorempaa komeaa kundia, joka sen mimmin on iskenyt.
      Viime kesänä paikallisessa supermarketissa oli niin hyvännäköinen thaikkumimmi laitettuna ja minihameessaan, että oli pakko hieman stalkata kun en uskonut silmiäni. Seuraavan hyllyn takaa pöllähti vastaan vanha inttikaverini, Mika.
      Mika oli kyseisen kissan itselleen hankkinut ja oli oikein komeat häätkin ollut Thaimaassa perinteitä kunnioittaen, näin kuvat sittemmin naamakirjassa.

• Anonyymi

Asialinen anlyysi! Ja valitettavasti totta joka sana....

Olen yrittanut etsia ja iskea siedettavaa Thaikkua Suomessa ja Ruotsissa Covid vuosien aikana mutta asia kaatui aina edellamaituihin kaverin kertomiin syihin; ei kalpaa mulle itsensa paksuksi syonyt.
      Myos asenteessa oli vikaa; poissa oli se aurinkoinen hymy ja hyvantuulisuus jotka ovat Thaikkujen DNA Thaimaassa. Masennus, itse inho lihavuudesta ja ehka huono talous painoivat?

Tapasin myos joitakin pariskuntia. Ei ollut enaa rakkautta kun ukko ei jaksanut / halunnut / kyennyt naimaan. Syy suuri ikaero ja ukon lihavuus ja viinaan ja kaljaa suuntaituva harrastus.
      Naiset olivat avoimia tasta asiasta. Heille oli kasvanut lansimainen himo ja tietoisuus "Nainenkin voi haluta ja tehda aloituksen!" Flirttailivat avoimesti. Olisin auttanut mielellani mutta, kuten sanoin, painorajat meni yli specsieni.

Kuitenkin 95% Thaikuista Suomessa ja Rutsissa sanoi; "En koskaan muuta takaisin Thaimaahan!" Kayda haluavat mutta ei muuttaa.

• Anonyymi

"Kuitenkin 95% Thaikuista Suomessa ja Rutsissa sanoi; "En koskaan muuta takaisin Thaimaahan!" Kayda haluavat mutta ei muuttaa"

Samoja kokemuksia. Myös kavereiden puolisoiden thailapset Suomessa on ihastuneet Suomeen eivätkä halua palata Thaimaahan. Yhdenkin kaverin thaipojat on tyttöjen suosiossa ja pelaavat jalkapalloa, eikä heillä ole mitään kaipuuta näykkimään riisiä köyhälle maaseudulle kuumuuteen. Tykkäävät jopa Suomen säistäkin, mistä me itse ei tykätä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7400
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      49
      5541
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      60
      3070
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1588
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      200
      1427
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe