thaimaanystävä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
160
Turistipoolisi Hua Hinissä
Turistipoliisi kertoo: Näin suomalaiset sekoilevat Thaimaassa Suomalaisten mokailut Thaimaassa noudattavat usein alkoho2624Curt Lindström ja Hua Hin
Toivotetaan Currelle onnea ja pidetään peukkuja, jotta Wannarot saa oleskeluluvan Ruotsiin. Missä päin Hua Hiniä Currell5296Kokoomuslaisen Kataisen kädenojennus
Jyrki Katainen saa Euroopan unionilta yli 240 000 euroa – aikoo lahjoittaa rahat pois: ”Lähiaikoina tapahtuu” Tänään klo3114Istanbulin uusi lentokenttä
Kenttä valmistunut 2018. Uusi ja upea kenttä. Opasteet viimeisen päälle ja erilaisia liikkeitä pilvin pimein. Vaihdoin k7206Kuolema Thaimaassa
Vaimoni äiti kuoli täällä koillis-Thaimaassa. Vainaja tuotiin kotiinsa jäillä täytetyssä arkussa. Munkit kävivät rukoile0100Turkish airline
Lensin 8.1 Helsingistä Istanbulin kautta Bangkokiin. Väli HKI-Istanbul yksi ateria ja ilmaiset ruokajuomat. Tuli otettua18227Turkish airline
Matkustin eilen Thaimaahan Turkkilaisella Istanbulin kautta. Vaihtoaika oli Istanbulissa 1 tunti koneen ollessa hieman0107Elämää Pohjois- Thaimaassa.
Tänä aamuna vaimolleni tuli puhelu Bueng Kanista yhdeltä tuttavalta. Siellä perheen isä oli kuollut kylmyyteen viime yön9108Pieni matkakertomukseni Thaimaasta
Lensin Finskillä Bangkokiin 11.6.2019. Passin tarkastukseen oli tullut uusi tsekkaus. Kaikkien matkustajien molempien kä5111Currekin viihtyy Thaimaan parhaassa lomakohteessa
Leijonien ruotsalainen kultavalmentaja Curt ”Curre” Lindström vieraili Helsingissä katsomassa MM-kisoja. Suomen vuonna 111111Sipin ja Ponin Happy pig
Suomalaisten uusi Ravintolakeisari Thaimaassa. Suosittelen käymään hänen ravintolassaan syömässä. Sipi Siljamäen eläm322892Laosin viisumikäytäntö
Yritin mennä Bueng Kanista Paksan puolelle Laosiin. Tämä räjanylityspaikka on tarkoitettu ainoastaan Aasialaisille. En p5782Matkalla Cambodiassa
Olen Siem repeatissa tällä hetkellä. Turistikausi ei ole vielä alkanut, mutta länkkäreitä kyllä riittää. Rahana käytetä0733Asumonen Thaimaassa
Olen ollut nyt viikon taalla Mekong joen varrella. Ilma on mita parhain, koska joelta puhaltelee lempea tuuli ja ilma ei10430Songkram juhla Suomessa
Tänään olin Kolsan koululla viettämässä Songkram juhlaa Thaimaalaisten kanssa. Paikalla oli myös pari munkkia keräämässä5293