Muna pystyssä verkkareissa.

Nimetön9622

En tiedä että tuleeko tämä nyt oikeaan paikkaan mutta laitan tämän tänne siitä huolimatta.

"Ongelma" on siis se että aina kun laitan (adidas)verkkarit tai kollarit jalkaan niin tulee erektio. Minua myös nolottaa käyttää verkkareita julkisesti. Haluaisin kuitenkin käyttää verkkareita koska ne ovat niin mukavat. Käyttäähän niitä muutkin pojat.

94

9898

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13v_poika

      Erektio saattaa johtua siitä, että verkkarit tai kollarit on susta jotenkin mukavat tai sillein, niin se alkaa kiihottamaan sua. Verkkareitten tai kollareitten alla kannattaa pitää tiukkoja boksereita tai alushousuja, niin erektiot ei näy niin hyvin. Ja yritä olla huomioimatta erektiota, se menee kyllä sitten ohi huomaamatta. Itellä on aina välillä sama ongelma.

      • Temppuilija

        Sama neuvo myös täältä.


      • kollarifani

        Nimetön9622: Kannattaa joskus kotona ollessa kokeilla kollareita ilman alushousuja tai boksereita niiden alla.


    • 99ugh

      Mulla ainakin se aiheuttaa erektiota jos penis on vapaana eli alkkarit ja housut on löysät. Niin penis voi silloin heilahdella ja se alkaa seistä.

      Sortsit on pahat mutta pakkohan niitä on pitää lämpimällä säällä. Kerran kun olin lenkillä metsäpolulla niin alkoi seistä. Vastaan tuli puolituttu tyttö joka hymyili aika ihanasti ja katsoi pullottavaa sortsien etumusta. Nolotti aika lailla. Toivottavasti toi tyttö ei juoruile muille että mitä näki.

      Oikeestaan mulla ois sama neuvo kuin aiemmilla: tiukat tai napakat alkkarit joissa penis pysyy hyvin paikoillaan niin silloin ei ala seistä niin herkästi.

      Tai sit toki voit yrittää totutella ja ottaa riskin: oikein löysät alkkarit ja sit verkkarit jalkaan ja baanalle. Ehkä mieluiten iltahämärässä, jos alkaakin vahingossa seistä.

      Oon kuullu kanssa että kannattaa runkata usein ja jotkut pitää terskaa paljaana mutta en tiä auttaako vai pahentaako se herkkyyttä saada vahinkoseisokkeja?

    • asdfghjk12345

      tytöt tykkää ku pullottaa joten go with it

    • freeballerboy

      Kyl mul kans seisoo helposti jos käytän Adidas verkkareita johtuen materiaalista mut kans siit en ne on Adidas :p en käytä mitään niiden alla eli helposti seisoo :D

      • Anonyymi

        Sama. Ul materiaali, ei Polyamidi vaan polyester


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Ul materiaali, ei Polyamidi vaan polyester

        Polyamidi liukkaampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polyamidi liukkaampi

        Niin on mulla niitä on, vanhoja, nautin iistä.


    • Mnn

      Nämä uudentyyppiset adidaksen verkkarit ovat mahtavia. Itsellä tiro 13 malli. Istuvat hyvin ja sopivasti vartaloa mukailevat.

      Täytyy todeta että muna näkyy näissä aika helposti vaikkei olisi edes seisokissa. Sitten jos seisokissa niin näkyvyys on hurja koska ovat sen verran ohutta kangasta ja ihoa myötäilevät.

      Jos muna näkyy niin annetaan näkyä. Adidakset ovat cool ja Ilmankos niitä on lähes joka pojalla.

      • Muotimies

        Ei mul muuta ku et ei kyl mun koulus oo kellää ovat vitun rumia


      • Anonyymi
        Muotimies kirjoitti:

        Ei mul muuta ku et ei kyl mun koulus oo kellää ovat vitun rumia

        Eivät verkkarit ole rumia. Eivätkä kollaritkaan mielestäni varsinkaan, jos on Adidaksen, Niken tai Puman logo. Farkuista en ole koskaan tykännyt.


    • Adidascvv

      Muna pullottaa adidaksissa aika helposti koska ovat niin ohutta matskua. Ei haittaa.

      Ei tunnu varmaan haittaavan juuri ketään koska näitä adidaksia näkee lähes joka toisella pojalla. Jos munan näkyminen ja seisokit olisi ongelma niin varmaan eivät nämä housut olisi näin suosittuja.

      • ronskuXD

        Mullakin alkaa seisoo ku pistää vernerit jalkaa. Ja joskus meijjän luokkalainen tuli metsäs mua vastaa alko penis näkyy nii se vaa hymyili awkardisti vähä nolotti koulus.


        Tarinan opetus älä pidä vernereitä jalassa


      • Anonyymi
        ronskuXD kirjoitti:

        Mullakin alkaa seisoo ku pistää vernerit jalkaa. Ja joskus meijjän luokkalainen tuli metsäs mua vastaa alko penis näkyy nii se vaa hymyili awkardisti vähä nolotti koulus.


        Tarinan opetus älä pidä vernereitä jalassa

        Kyllä verkkareita kannattaa pitää jalassa.


    • Addut

      Täällä kans yks adidaspoika jolla vastaavia kokemuksia. Joskus alushousuista riippuen pullottaa todella näkyvästi ja alkaa ujostuttaa.

    • Henkilökohtaisesti olen kyllästynyt tällaiseen seisokin peittelyyn joten olen ruvennut kulkemaan ilman housuja tai alushousuja. Kun lerssi saa heilua vapaasti ulkoilmassa niin stondiskaan ei tule niin helposti. Suosittelen.

    • Adduxx

      Kun tässä tuli puhetta adidasverkkareista niin tehdään tähän gallupit mitkä adidakset käytössä ja pullottaako ja kokeeko pullotuksen välillä kiusallisen.

      Aloitan itse. Käytössä malli tiro 13 ja pullottaa välillä. Pullotus ei haittaa. Myös tiro 15 kaapin pohjalla mutta ne istuu huonommin. Liian väljät. Tiro 13 napakampi ja siten parempi.

      • boy14

        Millanen sun kalu kun kovana?


      • Rytmimunat_

        Eiköhän se ole aivan tavallinen nuoren miehen pippeli.


      • tumpputumppi

        Aik monet on. Tiro 13 mustat ja valkoiset raidat, convido 14 samat, tiro 15 koko mustana ja musta ja valkoset raidat ja tiro 17 kokomusta. Mukavat olla ja treenata, jostain syystä joissain on enemmän valkoista etupuolella ;)


    • Condivo

      Condivo 14. Pullotukset ei haittaa

    • Addut

      Condivo 14

    • Bvbv

      Piti ihan tarkastaa asia. Malli on tiro 15.

    • Hauka.stondis

      Olet ehdollistunut seisokkiin aina, kun vedät adidakset jalkaan. Rupesi ihan naurattaa ajatus,,, et ikinä pääse yli siitä.. no ei sentään.

      Älä ajattele sitä sen kummemmin. Sanot vaan joka aamu, että tänään vedän adidakset jalkaan ja minulla alkaa seisomaan entistä enemmän. Hih..

      Heippa.

    • freeballerboy

      Mul on Adidas verkkarit jotka on hieman paksummat ja väljemmät ku noi Condivo ja Tiro mitä paljon näkyy. Muuten tosi samanlaiset. Tai näyttää samalta. En ihan ohuita viitsi käyttää koska kikkelin muodot näkyis liian hyvin ja ihmettelenkin miks jotku verkkarit on niin ohuita. En käytä alkkareita alla joten mieluummin vähän paksumpaa kangasta olevat Adidakset. En kyl kovin usein verkkareita käytä yleisillä paikoilla mut joskus ihan mukavaa vaihtelua jos on paljon käyttäny farkkuja.

      Lisäks löytyy yhet Adidas tuulihousut jotka on aika saman tyyliset ku Adidas verkkarit mut paremmin veden pitävät ja vuorelliset. Itse asias sen verran paksu vuori et tarkenee talvella ja tuntuu hyvältä kommandona :p

    • vahinkostondis

      Sama juttu minullakin, vaikkakin stodis tulee aina vähän väliä muutenkin halusin tai en . Pahinta on kun koulussa rupeaa yhtäkkiä stondaamaan jolloin tulee aika tukalat paikat aina luulen että ihmiset huomaisivat vaikkakin yleensä laita näissä tapauksissa repun eteen.

    • Aduut

      Lisää kokemuksia eli nostan ketjun.

    • pukeudun_munkkikaapuun

      Tiukat alkkarit on pakko olla, muuten alkaa seisoo herkästi. Oon joskus suihkun jälkeen (pylly puhtaana niin ei jää jälkiä housuihin pepusta) kokeillut verkkareita tai kollareita ilman alkkareita, mutta ei onnistu koska heti nousee kikkeli pystyyn. En tajua miten jotkut voi pitää housuja ilman alkkareita koska itellä ainakin tulee kestoerektio heti. Sama jos on ohuet sortsit joissa kikkeli ja kivekset pääsee heilumaan. Saman tien pamahtaa seisokki. En halua olla naurun aihe.

      • savusiiri

        voi teitä poikia, kikkelit aina pystyssä :)))


      • sedfgs

        Jos kasvatat limsalla ja karkilla ison röllömahan niin senkin avulla voi peittää seisokin, ellei lisäaineet oo siinä vaiheessa jo lamauttaneet seisokkihormoonien toimintaa


    • Bnbn

      Addut rulettaa. Adidakset päihittää muut verkkarit mennen tullen.

    • Temppuilija

      Juuri nyt kovana löysien kollareiden alla ja tietysti ilman alushousuja.

    • Nam.mua kiihottaa myös kun näänkin kundien jalas kivan tiukat ja ehkä mukavasti kiiltävät.ois upeeta joskus päästä hyväileen kundia verkkareis;)

    • Addut

      Koulut alkaneet ja adduja liikenteessä. Joten nostetaan ketjua. Kaikki joukolla kommentoimaan.

      • freeballerboy

        Joo siis näyttää et tosi harvat käyttää farkkuja tai chino housuja. Adidas verkkarit lähes jokaisella jäbällä. Mut en tarkota et se huono juttu ois :3


    • Plpl

      Näissä uudenmallisissa vernereissä on se jännä juttu että muna näkyy vaikkei olisi edes seisokissa. Siis on selvä kohouma ainakin itselläni. Sitten jos tulee seisokki niin oksat pois. Näkyvyys on hurjaakin hurjempi. Jollain esitelmätunnilla ei ehkä kannata laittaa adduja jottei tarte hävetä jälkeenpäin.

    • Pöözz

      Kommentteja Ei ole tullut. Nyt kommentoimaan..

      • freeballerboy

        No, mul on just nyt Adidas verkkarit ja tietysti ilman alkkareita :3


      • freeballerboy kirjoitti:

        No, mul on just nyt Adidas verkkarit ja tietysti ilman alkkareita :3

        Moi.ois kiva puuhastella yhdes Adidaksen verkkareissa ilman alkkareita.nam


      • freeballerboy kirjoitti:

        No, mul on just nyt Adidas verkkarit ja tietysti ilman alkkareita :3

        Kiinnostaisko livenä?


      • Temppuilija

        Itselläni juuri nyt löysät kollarit jalassa ilman alushousuja.


      • fettari
        Temppuilija kirjoitti:

        Itselläni juuri nyt löysät kollarit jalassa ilman alushousuja.

        Way upeeta.ois kiva nähä;) mul tiukat Adidaksen mustat verkkarit nyt jalas.ilman alkkareita.heti rupes seisoon kun laitoin päälle


      • freeballerboy
        fettari kirjoitti:

        Way upeeta.ois kiva nähä;) mul tiukat Adidaksen mustat verkkarit nyt jalas.ilman alkkareita.heti rupes seisoon kun laitoin päälle

        Näköjään aika monet jäbät pitää adidaksia ilman alkkareita, niinku itekin :p


      • Anonyymi
        adidas1972 kirjoitti:

        Moi.ois kiva puuhastella yhdes Adidaksen verkkareissa ilman alkkareita.nam

        Okei


    • sankari123123

      Monesti seissyt koulussa, mutta ei kai sitä yleensä huomaa. Kerran kyllä ku mulla jostain syystä stondas tunnilla nii kaks luokan tyttöä huomas ku tunti loppu ja mentiin ulos. Ne osotti sitä ja nauro vaan. Tosi reilua oli.

    • hrtyh
    • dfsdgbdfgbf

      Sarkahousut jalkaan kouluun huomenna niin kohtaa paisuva munakas silloin semmoisen muurin johon se tehokkaasti kilpistyy. On se sarkakangas sen verran jäykkää tekstiiliä, Jos maastohousut on vielä sielä alla niin parempi vain

    • Mnn

      Tiro 17 eli uusin malli todella mukava. Voin suositella.

      • skaterdude

        Varmaan muuten ihan hyvät mut tosi ohutta kangasta.


    • temppuilija

      Itselläni jalassa juuri nyt under armour kollarishortsit. Ovat todella mukavat pitää ilman alushousuja.

    • temppuilija
    • Mnnxx

      Tiro 17 ovat mahtavat. Itsellä kahdet mustat. Toisissa valkeat ja toisissa siniset raidat.

      Ovat ohutta mukavaa kangasta. Etumus pullottaa herkästi. Eli siihen saa varautua. Siis vaikkei olis stondiskaan. Materiaali sellaista että pullotus näkyy.

      • skaterdude

        Just tosta syystä en pystyis tollasia yleisillä paikoilla käyttämään.


      • tiro17

        Ei pullotus mitää haittaa. Muijat tykkää ja jätkät kadehtii :D


    • Aduut

      Mulla myös nämä uudet tiro17. Olen yhdellä urheiluleirillä ohjaajana ja kaikille ohjaajille annettiin yrityksen logolla varustetut adidakset. Oletus että niitä myös käyttää. Mukavat ovat mutta kieltämättä muna näkyy helposti ja se välillä hirvittääkin. Ja se jos alkaisi kunnolla stondata. Olen pitänyt t-paitaa niin että en laita sitä housuihin ja se estää pahimmat pullotuksen näkymiset.

      Mutta kaikkiaan mahtavat housut. Ja mitä teiniporukkaa katsoo niin aika monella on adidakset jalassa.

    • joel13v

      Moi!!!! oon 13v, adidas kundi Lahesta, mulla tiro 13 verkkarit ja vähän pullottaa vasemmassa lahkeessa. Mutta ei se mua haittaa koska mun peli kavereilla pullotta paljon enemmän.Niillä on paljon isommat pippelit kuin mulla.

      • boy14VEE

        Onko sun koulussa tytöillä tiukat farkut?


      • seisottajapili

        13v ja pullottaa kans pieni pili. Tuntuu kivalta, kun toiset näkee milloin seisoo.
        Muutamat kaverit aina muistuttaa siitä ja silloin vasta seisookin ihan reilusti joka sit näkyy.


    • farkkuhomo04

      Verkkarit on mukavia, mutta stondis on noloa kun tulee verkkarit jalassa. Farkut näyttää kivalta eikä ne kauheen pahalta tunnu samoin collegepaita... mun mielipide :D

    • muotoesile

      kaikissa verkkareissa tai collareissa ainakin terskan päää näkyy hyvin jos ei alkkareita

    • IsoMurikka

      Ainakin mun muija tykkää kun mulla pulottaa....

      • fthj

        Joku uusjonne ny jauhaa näistä seisokkiadidaksista niinkuin toinen jauhi miestisseistä joskus


    • Jape25

      Itse en oikein voi tuuletussyistä kesähelteillä pitää alkkareita ja shortsit jalassahan sitä painellaan menemään. Olen alkanut kiinnittää huomiota, että naiset seka salakatselee, että tuijottaa ihan suoraan. Pääosin tulee vienoa hymyä tai jähmettynyttä hymyilevää tuijotusta. Näkyyköhän se väljissä housuissa lahkeessa heiluva penis niin selvästi? Se heiluminenko kiinnittää huomion vai että penis näkyy. Käytän mustia housuja, eikä edes ohuinta kangasta. Ja miten tuo hymyily pitää tulkita? Kun en haluaisi ketään loukatakaan.

      • skaterdude

        Ite kans aina kommandona mut käytän enimmäkseen farkkuja joten ihan niin helposti ei kikin heiluminen erotu. Kotona toki verkkarit.


    • ANACONDACOBRA

      Vittu mä repesin!!!

    • nakupoika

      Mulla vain verkkarit koivissani ja iso likka mun selkäni taakse ja käski pienempiä likkoja. Kohta olin housut kintuissani eli alhaalla ja pilini oli ylhäällä. Sekä se iso likka piti mun kädet ylhäällä eli näkovät millainen pili on 10 pojalla. Ei iso olisko ollut ehkä 8--10 pitkä pilini silloin pystyssä.

    • Iloinenitsensäpaljastaja

      Minä olin silloin 12v ja meillä oli vieraita. Pekka iso poika otas tuolta ylä kaapista toi paketti alas komensi äitini minua. Ja minä kilttinä poikana tottelin äitiäni tietysti. En oikein ylettynyt ja äitini tuli mun taakseni nosti minua yläs päin ja sain sen paketin käteeni. Äitini päästi mut takas pallin päälle ja
      "vahinkossa" veti multa housuni alas sekä käänsi mut yleisöön päin. Anteeksi Pekka ja nosti hangon keksi kasvoillaan mulle housuni takas yläs. Minä meinasin suuttua äidilleni ja sanoa mitä mieltä minä olen äskeisestä vahinkosta. Pekka avaas se pakettti se on sulle noi toivat sen äsken mulle. Ja kaikki oli hymyssä suin. Siellä oli shortsit mitä minä olen monta kertaa ruinannut mutta laihalla tuloksella. Äitini otti multa nyt housuni pois ja alkkarinikin samalla. Sopiiko ne sulle edes se kyseli multa. Ja minä puin ne mun koipeeni enkä ollut enää yhtään vihainen. Se oli halpa hinta multa vain kaksi kertaa munat pal-
      jaaksi heille. Ja mulle shortsit mitkä olivat mulle mieleen.

    • Poika16v

      Käytän tiukkoja boksereita niin ei ole muna pystyssä mutta kiva pullotus tulee Adidas verkkareissa mutta ei haittaa

      • Anonyymi

        Tiukat bokserit on nyt talviaikaan muutenkin hyvät addujen alla


    • Anonyymi

      Lisää kokemuksia eli nostan ketjun.

    • Anonyymi

      En ole jonne vaikka adidaksia käytän:) Enkä ole myöskään homo/bi.

      • Anonyymi

        Tuossa juuri laskin että iteltä löytyy 8 kpl adduja kaspista, kaikki mustia valkoisilla raidoilla, yhdet rupee oleen jo kuluneet melko ohkasiksi käytöstä


    • Anonyymi

      Ihan ok, niin käy, ei tarvi hävetä yms. Sinun bodi, mulla aina seisoo Adidas verkkarit tiukat.

    • Anonyymi

      Roopesetakaan ei kayta niita.

    • Anonyymi

      Mul näkyy pullotus aika pal mut ei kyl stondaa ikin. En jaksa välittää et kulli erottuu, harrastan uintii ni siel kyl näkyy viel enemmä ja bonerit ei meinaa pysyy uikkareis. Ne jalas kyl alkaa stondaa helposti, verskois vaa pullotus

    • Anonyymi

      Mul o aika sama ja ongelma on paljon pahempi ku ei oo boksereita alla. Toki sillä huomioo saa ainakin ku koulun käytävällä seisottaa mut se huomio ei oo aina positiivista :( toki tytöt ja varmaan jotkut pojatkin tykkää kattella :D

      • Anonyymi

        Kuin helposti sulla rupee ottaa eteen verkkareissa, itellä suht sama ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin helposti sulla rupee ottaa eteen verkkareissa, itellä suht sama ongelma.

        No jos tarkotat edellisen kommentin kirjoittajaa eli mua niin kyl aika herkäsri. Se ei ees vaadi aina mitään kiihottavan näköisen tytön tai pojan näkemistä eikä edes mitään kiihottavaa ajatusta:DOon huomannu et jos kävelee nopeasti tai juoksee niin silloin alkaa vielä paljon herkemmin ku penis pääsee heilumaan pöksyissä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tarkotat edellisen kommentin kirjoittajaa eli mua niin kyl aika herkäsri. Se ei ees vaadi aina mitään kiihottavan näköisen tytön tai pojan näkemistä eikä edes mitään kiihottavaa ajatusta:DOon huomannu et jos kävelee nopeasti tai juoksee niin silloin alkaa vielä paljon herkemmin ku penis pääsee heilumaan pöksyissä :)

        Sanoit ettei vaadi kiihottavan tytön tai pojan näkemistä. Oletko sä siis bi? Siis ihan vain mielenkiinnosta kyselen, koska itse olen bi poika ikää15 ja puol vuotta ;) ois kiinnostavaa kuulla miten heterot pojat ovat suhtautuneet sun seisokkiin jos ovat sen nähneet. Mulle ovat usein nauraneet, mut kyl mukaan mahtuu yks turpaan vetäminen ja pari muka heterojätkää joista näki kauas ettei oo uhkas kerran hakata mut :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit ettei vaadi kiihottavan tytön tai pojan näkemistä. Oletko sä siis bi? Siis ihan vain mielenkiinnosta kyselen, koska itse olen bi poika ikää15 ja puol vuotta ;) ois kiinnostavaa kuulla miten heterot pojat ovat suhtautuneet sun seisokkiin jos ovat sen nähneet. Mulle ovat usein nauraneet, mut kyl mukaan mahtuu yks turpaan vetäminen ja pari muka heterojätkää joista näki kauas ettei oo uhkas kerran hakata mut :(

        Toi on kyl kauheeta et jotkut vetää tuollaisestakin herneen nenään! Ja varmaan ne jotka väittää olevansa heteroita, mutta silti menee tunteisiin ovat oikeasti homoja ja he pelkäävät itsekin kiihottuvansa nähdessään sinun erektion🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit ettei vaadi kiihottavan tytön tai pojan näkemistä. Oletko sä siis bi? Siis ihan vain mielenkiinnosta kyselen, koska itse olen bi poika ikää15 ja puol vuotta ;) ois kiinnostavaa kuulla miten heterot pojat ovat suhtautuneet sun seisokkiin jos ovat sen nähneet. Mulle ovat usein nauraneet, mut kyl mukaan mahtuu yks turpaan vetäminen ja pari muka heterojätkää joista näki kauas ettei oo uhkas kerran hakata mut :(

        Ite 20v bi, stondaillu joskus vähä nuorempana verskois ku ollu kamuje kans. Tosin ne kamut ollu kamui tyylii 10v asti, käyty pal uimas, yökyläs saunas yms ni nähty muide varustukset, ni sanonu vaa et jaha sä vähä innostuit :D
        Jos ois joku tuntematon ni salee sanois


    • Anonyymi

      Täytyykin näin aamupäivän kunniaksi laittaa Addun verkkarit jalkaan ja kokeilla, että mitä tapahtuu. Nouseeko seisokki pystyyn samantien vai vasta viiveellä.

      • Anonyymi

        kerro sit saitko turpaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro sit saitko turpaan :)

        Kotioloissa en saanut turpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro sit saitko turpaan :)

        Siis joku idiootti nyt on vastannut kysymykseesi nähtävästi mun puolesta, mutta en saanut turpaan. Pelkkää pelottelua se oli ja vaikka itse sanonkin niin mul o kyl aik paljo lihasta joten ihan kenen vaan ei kannata mua tulla haastaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joku idiootti nyt on vastannut kysymykseesi nähtävästi mun puolesta, mutta en saanut turpaan. Pelkkää pelottelua se oli ja vaikka itse sanonkin niin mul o kyl aik paljo lihasta joten ihan kenen vaan ei kannata mua tulla haastaa :D

        Pidetään kuitenkin muiden keskustelijoiden nimittely minimissä. Kyseessä useamman ihmisen keskusteluketju eikä kenenkään yksittäisen ihmisen keskustelu. Moni ihminen tykkää käyttää verkkareita tai kollareita.


    • Anonyymi

      Ja Itselläni tapana käyttää kotioloissa ja näin kesäkauden aikana myöskin ulkona liikkuessa kollareita ilman mitään muuta niiden alla.

    • Anonyymi

      Mulla sama homma. Laitan Adidas tiukat verkkarit jalkaan ni seisoo ja valuu kiima estettä.

      • Anonyymi

        purkaudu niihin verkkareihin sisälle.


    • Anonyymi

      Runkkaa itsellesi orgasmi niin lakkaa seisomasta jos se nyt jotenkin haittaa.

    • Anonyymi

      Mitä teitä se se stondis teit jätkii oikee haittaa ku muijjilt valuu vaa kuola suust ku huomaa teiän munat pystys!! Ite voin tyttönä sanoo et tuleehan siit ny ittelle aika imarreltu olo jos jätkäl on seisoo mun lähettyvil;)

      • Anonyymi

        se on aika noloo kävellä koulussa kun etuteltta pystyssä ja jengi taputtaa.... se siinä varmasti haittaa !


    • Anonyymi

      Itsekin käytän lähes aina Adidas verkkareita. Niitä on todella paljon (satoja), enimmäkseen vanhempaa ja värikkäämpää mallistoa. Välillä kulli seisoo ja se näkyy, mutta mitä sitte? Ei oo ainakaan haitannut koskaan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe