Minulla on ainoastaan YKSI kysymys psykologeille:
"Miten te koette tämän?"
www.galleria.suomi24.fi/saminen
VANHOJA NOSTALGIALEFFOJA
2
219
Vastaukset
- valhetta
Iltalehti valehtelee. Tämä leffa on reaaliaikaa.
tämä on totta. Ilman punatähtiä autojen kyljessä Venäjän mafia riehuu Suomessa. Jos menette asiakkaaksi prostituoiduille, hajotatte nuoria tyttöjä ja tuette mafiaa. Nouskaa vastaan ja lyökää parittajia lättyyn!!!!1 viekää vosut turvaan ja antakaa mahis uuden elämän alottamiseen.
Lyökää kamanmyyjiä lättyyn ja saattakaa poliisiasemalle.
jos joku Venäjän ulkoministeriö vinkuu, soittakaa esimiehillenne puolustusvoimiin ja tilatkaa oma rynnäkkökiväärinne. Ne on kohdistettu teidän silmällenne. Kaikki jotka ollee kertauksissa , tietää mistä kysymys.
en ole kysyny lupaa eikä tartte. lainaan omat aseet tarvittaessa Pigalle-raflan seinästä Eerikinkadulta Turusta.
Sami Sundström
044-0167710
[email protected]- samainen ideaguru
Antakaa pehmoleluille hellyttäviä nimiä, kuten Saddam, Vladimir, Hitler, Stalin jne... (ne oikeet diktaattorit olis varmaan tarttenee oikeeta rakkautta joskus.
Osallistukaa kaikkiin keräyksiin, jotka rauhottavat uskonnollisia "ane arkkuun kilahtaa ja sielu taivaaseen vilahtaa" jutui. (Ite erehdyn siihen harva se päivä.)
Yngwie Malmsteen voi nuoruudenkapinassa laulaa "Judas"-kappaleessa " I rather reign in hell than serve in Heaven" mutta helvetti on rangaistuspaikka eikä yö-kerho. Se olis sama kuin olisi pilkku tullut, juotava lopussa, vessat tukossa, paikka täynnä vihasia paviaaneja ja kiimasia sotanorsuja - ei ulospääsyä. Kaiken lisäksi joku IDIOOTTI yrittää karpalo-smirnovin jälkeen harjoitella kataa Lasgon somethingin soidessa-
Olkaa alamaisia tieteelle,älkää siis Jumalalle. Eihän häntä ole. Ei Luoja tiedä tieteestä eikä hän ole luonut suuta tai korvaa. Ei hän siis osaa nykykieltä tai ei Hän kuule. Kyllä sota-ainana oli Jumala rajalla auttamassa. Jumala ymmärsi jopa savon murretta.
Rukoiltiin. Proffatkin sekä pressat ovat erehtymättömiä nykyään. Tarjakin hyppäs puikkoihin täällä, kun tarttettiin muumi-jutui rauhottamaan Putinin pelkoja. Ainahan Suomi on sodan alottanu. Miksi kirjoittaja eli minä olen niin "kireällä" päällä? vastaus: Huomenna on kokous ja saan ansaitusti turpiini sielunhoitajalta.
amen.
ja pitäis vielä paimeneks ryhtyä joku päivä. kuka paimentais mua???????? - Jeesus. Ole armollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768