Nyt on semmoista asiaa, että yhdellä sivustolla neuvottiin vuoraamaan sirkan terran lattia talouspaperilla/vessapaperilla, että jos sirkka tippuu niin putous ei ole niin raju. Oma sirkka on kuitenkin sen verran omalaatuinen otus että päätti syödä vessapaperia vaikka terra on täynnä vadelmanlehtiä ja salaattia, eli paljon syötävää löytyy. Onko tälläistä käynyt jollekin muulle ja onko sirkka oireillut? Söi paperia kuitenkin kuin lehteä ja ehti aika paljon vetää ennenkuin huomasin.
Kummitussirkan omistajat heps!
Kummitussärkkä
5
175
Vastaukset
- Terveisiäsirkalta
No enpä ole paperia syönyt, enkä tipahdellut. Osasin kaatua pyörällä, mutta taitokaaduin eli ei tarvittu kirurgin veistä. Salaatista pidän ja koristevadelmapensaan lehtien tuoksusta.
- sirkkalivesmatter
Itse en pidä siitä, että sirkkoja pidetään vankeudessa. Ne ovat villieläimiä, joiden paikka on luonnossa.
Kysymykseesi kuitenkin vastaukseni on, että ei aavistustakaan!- goodforU
duly noted
- salli.minun.nauraa
Anna sirkan tippua ota kenkä ja tallaa päälle.
- greatnessmate
Original&funny, 5/5 nauraisin uudelleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540