Taas on tikkukiito kumossa, on varmaan ny nykimällä ajettu vai mahtoiko olla liukas keli
Tikkukiito
9
231
Vastaukset
- trukkerrr
taijettu taas ajon aikana syödä metsämansikka-vadelma suklaavanukasta tai sitten mansikka kiisseliä.
- UteliasUnto
Infoo
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016080121986916_uu.shtml- wknvnklwv
Olishan tuossa voinut mainita ettei kuva liity tapaukseen ja on taas jostain arkistoista kaivettu.
- mktranss
Niin ja maininta oliko kuski syöny ajon aikana vaapukka suklaativanukkelia tai marjaisaa kiisseliä.
- Fotoo
wknvnklwv kirjoitti:
Olishan tuossa voinut mainita ettei kuva liity tapaukseen ja on taas jostain arkistoista kaivettu.
Kyllä kuva on Maanantai 1.8.2016 klo 15.25
- ldmbölfgnm
Fotoo kirjoitti:
Kyllä kuva on Maanantai 1.8.2016 klo 15.25
Niin ja tuolla on ollut tilanne päällä aamupäivällä, joten väärä kuva. Missä lie tuo sitten ollut.
- Fotoo
Kuva 60kymmetä luvuvulta
Koita saada selvää - ejbltbtrh
Fotoo kirjoitti:
Kuva 60kymmetä luvuvulta
Koita saada selvääSulla on joku vakava sairaus kun tuo änkytyksesi välittyy jo näppäimistöönkin. Ei ole ennen vastaavaa tapausta tullut vastaan.
- nsussikka
Vadelma mansikkasuklaa vatkuli on mun lempparii. Kiisseleistä lemppaa on Minni muorin vanilija kiisseli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693