Taas on tikkukiito kumossa, on varmaan ny nykimällä ajettu vai mahtoiko olla liukas keli
Tikkukiito
9
210
Vastaukset
- trukkerrr
taijettu taas ajon aikana syödä metsämansikka-vadelma suklaavanukasta tai sitten mansikka kiisseliä.
- UteliasUnto
Infoo
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016080121986916_uu.shtml- wknvnklwv
Olishan tuossa voinut mainita ettei kuva liity tapaukseen ja on taas jostain arkistoista kaivettu.
- mktranss
Niin ja maininta oliko kuski syöny ajon aikana vaapukka suklaativanukkelia tai marjaisaa kiisseliä.
- Fotoo
wknvnklwv kirjoitti:
Olishan tuossa voinut mainita ettei kuva liity tapaukseen ja on taas jostain arkistoista kaivettu.
Kyllä kuva on Maanantai 1.8.2016 klo 15.25
- ldmbölfgnm
Fotoo kirjoitti:
Kyllä kuva on Maanantai 1.8.2016 klo 15.25
Niin ja tuolla on ollut tilanne päällä aamupäivällä, joten väärä kuva. Missä lie tuo sitten ollut.
- Fotoo
Kuva 60kymmetä luvuvulta
Koita saada selvää - ejbltbtrh
Fotoo kirjoitti:
Kuva 60kymmetä luvuvulta
Koita saada selvääSulla on joku vakava sairaus kun tuo änkytyksesi välittyy jo näppäimistöönkin. Ei ole ennen vastaavaa tapausta tullut vastaan.
- nsussikka
Vadelma mansikkasuklaa vatkuli on mun lempparii. Kiisseleistä lemppaa on Minni muorin vanilija kiisseli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1837663Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354883Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262873- 802286
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151544Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002