Kun Kimi rakastui tavallisen näköiseen tyttöön, niin miksi Minttu on mennyt tekemään kauneusleikkauksen?
Minttu Virtanen
5
285
Vastaukset
- HistorianHavinaa
oliko kimillä joku hanna niminen tyttis ennenkuin tutustu jenni dalhmaniin , kun kimi oli tuomaristossa misu kisoissa aulangolla. oliko miss skandinavia kisat, joissa jenni oli kisaamassa. korjatkaa jos muistan väärin.
- EnnenJenniä
oliko ennen jenniä kimillä joku hanna tyttis.
- fhlkijhse
Joo oli, tää kimin nykyinen muija on pohjanoteeraus edellisiin luonnonkauniisiin puolisoihin nähden. Ja varikolla pitää vaan esitellä kalliita merkkituotteita, kuinka pinnalista, eihän siellä muiden muijat koreile vaatteilla, vaikka rahaa varmasti olisihttp://chandnivlogs.blogspot.fi/2015_09_01_archive.html
- Clauxz
Leikelty on persettään myöten.
- MrJuha82outolintu
Mitä sitte, jos on leikelty??
Kaikki omalla tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484