Adidas verkarien osto

Errutty

Ostanko pojale adidas 14 15 vai 16 mallin verkkarit?

11

413

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siismitä

      No kannattais varmaan kysy pojaltas ennemmin kuin suoli24:n palstoilta?

    • mnnn

      Mallit hiukan erilaisia. Eli kannattaa sovittaa ja vertailla. Uusin malli on Adidaksen condivo 16. Ja myös varsin tuore on tiro 15. Condivo 14 on jo hieman vanhempi ja voi olla että sitä ei enää kaikista kaupoista löydä.

      Jos uusinta huutoa haluaa, niin ehkä kannattaa ostaa tuo condivo 16, ei ole ihan kaikilla tuota mallia.

    • verkkaritjalassa

      Nuohan ei ole normaalia verkkarikangasta ollenkaan. En tiedä miltä tuntuu jalassa ja yleensäkin käytössä tavallisiin verkkareihin verrattuna, kun en omista mitään noista malleista. Kaupassa vain tutustunut tuollaisiin. Omasta mielestä condivo 14 näyttää parhaalta.

    • Kristilliset_arvot

      Älä osta Adidasta. Täältä luin että muut teinipojat seisottaa pippeleitään juuri noissa adidaksissa! Se voi johtaa synnintekoihin ja haureuteen!

    • mnnnx

      Nämä ovat siis ohutta kangasta olevia verkkareita. Ovat juuri cool tällä hetkellä monien nuorten ja vanhempienkin ihmisten keskuudessa. Ne "vanhat" paksumpaa verkkarikangasta olevat verkkarit tuntuvat olevan out ja ei niitä ole nykyään edes hirveästi myynnissä.

      Eli mikä vaan näistä. Uusinta huutoa on malli condivo 16. Myynnissä esim. Intersportissa ja Stadiumissa.

      • verkkaritjalassa

        Kyllä "vanhanmallisia" verkkareita myös käytetään ainakin täälläpäin ja valitettavasti myös collegehousuja. Nuo condivot ym. vastaavat taitaa olla aika kylmät kylmemmällä säällä?


    • Adidas.hoitoa

      Suosittelen harkintaa adidaksien osalta. Eräs nuori mies tuskaili siitä, miten hänellä alkaa jöpöttämään heti, kun laittaa adidakset jalkaan.
      Siihen jöpöttämiseen ehdollistuu todella voimakkaasti ja siitä ei pääse yli ilman asianmukaista hoitoa.

      Nuoret naiset ovat varmaan mielissään :D

    • 0111

      Verkkarit on verkkarit. Itse ostin "isojussi" verkkarit Löytötexsistä. Kaikkien itsetunto ei edellytä merkkituotteita. Suoritus ja tulos on se joka määrää.

    • freeballerboy

      En kyl ymmärrä miks monet Adidas verkkarit on niin ohutta kangasta. Siis just mitä suurin osa käyttää. Nehän on sit talvella tosi kylmät. Mul on Adidas verkkarit jotka on hieman paksummat ja väljemmät ku noi Condivo ja Tiro mitä paljon näkyy. Muuten tosi samanlaiset. Tai näyttää samalta. En ihan ohuita viitsi käyttää koska kikkelin muodot näkyis liian hyvin. En käytä alkkareita alla joten mieluummin vähän paksumpaa kangasta olevat Adidakset. En kyl kovin usein verkkareita käytä yleisillä paikoilla mut joskus ihan mukavaa vaihtelua jos on paljon käyttäny farkkuja.

      Lisäks löytyy yhet Adidas tuulihousut jotka on aika saman tyyliset ku Adidas verkkarit mut paremmin veden pitävät ja vuorelliset. Itse asias sen verran paksu vuori et tarkenee talvella ja tuntuu hyvältä kommandona :p Silti oon joskus käyttäny niitä kesä helteellä ja tuntu ihan hyvältä :D Mua ei haittaa jos housut on paksummat kun ei alla oo mitään :3

      Onks muita jotka tykkää hieman paksummista verkkareista tai sit tuulihousuista? Vai täytyyks olla just Condivo tai Tiro jotka on ohutta kangasta?

      • verkkaritjalassa

        Minä käytän varsinkin työhommissa tuollaisia umbron verkkareita http://sporttori.fi/image/cache/data/Umbro/Ross_251200_060_copy_1-700x700.jpg On paksua verkkarikangasta kestää todella hyvin ja tykkään muutenkin mallista. Kyseistä mallia löytyy kaapista useammat, mutta ensimmäisetkään ei ole vielä loppuunkuluneet runsaasta käytöstä huolimatta. Kangas ei edes ole nukkaantunut juurikaan. Ihan normaalit adidaksen verkkarit kestää paljon heikommin maailmaa vastaan, mutta mukavuus on 10 Nuo umbrot ei ole hirveän kylmät talvellakaan. Condivo 14 malliset meinasin joskus ostaa, mutta sitten huomasin että eihän ne tosiaan ole normaalia verkkarikangasta niin jäi ostamatta.


    • Anonyymi

      Miten mä löydän tästä sivulta verkarit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe