kukahan puukotettiin ja kuka puukotti
sunnuntain puukotus oitissa
19
3498
Vastaukset
- 213333
Jusua .
- 34434wwe
Miten kävi, lähtikö jalat edellä
- tiiuliisa
jusulle terkut hämksestä,koita jaksaa,t titta
- erge565
Olis ollu ehkä parempi että olis häipynyt tää jusu paikkakunnalta
- puukkohomo
Olis ehkä parempi et pitäisit turpas kiinni
- Bullshittaaja
Jusu S? 30v pikkunilkki? Jos näin niin oikeeseen osoitteeseen on tainnut mennä.
- sftt55
Räyhää juo ja tappelee työkseen oitissa
- Kynis
Ei siitä rimppakintusta kai tappelemaan ole?
- erf55
Paska jätkä on tämä jusu
- PrinssiJusuf
Se oli miehen puhetta!
- Hohhoijakkaa
Miettikäähän noita kirjoituksianne hieman.. juoppo ehkä mutta kylässä paljo muitaki ja pahempia nilkkejä jokka oikeesti hakkaa porukkaa miltei työnään.. kannattaa ottaa asioista selvää.. ettei napsahda omaan nilkkaa B-)
- PelokasOittilainen
Uhkailetko?
- paavalipa
mikäs saatanan nistien puolustaja sinä olet.Yksin huumeveikko kuolee niin se on valtiolle aina säästöä näin jopa sanoi eräs poliisi aikoinaan.
- nizti
ja kun valtio kuolee niin se on huumeveikolle säästöä
- Anonyymi
PelokasOittilainen kirjoitti:
Uhkailetko?
Joo missä nähään?
- HusuMusuSusu
Viikonloppuna saa tulla kokeilee!
- Peke11
Eiks Oitin tornissa ollu ja joku puukotus syksyllä(?). Onks tää se sama tapaus? Kuinka siinä kävi, ei kai kukaa henkeä menettäny sentäs?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530