Oon siis menos 11.8. Mitä ekana päivänä yleensä tehää ja mite saa selville sen luokan mis on? ja oon käyny siel koulus tutustumas niit eri ammattei ja se koulu oli iha sokkelo et melkee koskaa ei loppunu ne ovet ja portaat ja sitku ku on ruokailu nii oon yksin ja en varmaa löyä sitä ruokalaa.. se on oikeesti sokkelo paikka. Enhä oo myöskään ainut jolla on sama tilanne siel? Saa kertoo myön omia kokemuksia ekasta amis päivästä.
Amikseen yksin
6
501
Vastaukset
- kkkkkllkijh
minne alalle oot menossa ? ja ootko siis iisalmen amiskaa?. mutta siellä tosiaan kannnattaa jtn opettaja hiasta napata ja kysyä apua jos ei muuten löydy :)
- 1234566
Itekki oon menossa amikseen yksin 11.8. Mietin myös samoja juttuja, toivottavasti joku vastais noihi sun kysymyksiin
- entamis
Aika yksin sinne melkein jokainen menee. Ja selviytyy hyvin. Itellänikään en muista mitään ongelmaa olleen. Oikeastaan vasta nyt ihmettelenkin, miten kuitenkin kaikki sujui, vaikka en tiennyt mistään mitään.
Hyvin se menee! - kyöhäne
riippuu alasta et miten menee :D.. esim joku auto ala niin siinä muodostuu heti sellainen ns rökäleporukka jotka aina keskenään kyöhnäävät ja ovat räkimässä/tupakalla joka paikassa :D
- Seyksvaan
Pelottaa tosi paljon lähteä yksin isoon maailmaan. Täysin uuteen kouluun ypöyksin. Ja asuntola. Ei tästä ujona yksilönä selviä. Vai selviääkö?
- Vuonna86Aloittanut
Kaikki ovat selvinneet. Ja kaikki ovat mokailleet alussa, jotkut mokailevat jopa koko sen kolme vuotta. Ihan rauhassa vaan, asiat selviävät ja järjestyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1054899Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493262Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852999- 811747
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1111368Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku91237- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141059Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431027