Viola Moonika? Nimiapua kaivataan

jessiiii

Mielestäni Viola Moonika on jotenkin kiva nimi, ja ajattelin antaa sen omalle tyttärelleni. Kumpi teidän mielestänne kuulostaa paremmalta, Viola Monika vai Moonika? Vai kenties Monica/Moonica? Tiedän kyllä, että on Valio Viola tuorejuusto, mutta tuskin se haitta.. (?) Sopiiko tähän teidän mielestä vielä kolmatta nimeä? Itse en haluasi, mutta mieheni haluaa, mutta mieleni voi muuttua jos kuulen jotain hyviä vaihtoehtoja. ;) Kertokaa ihmeessä omat mielipiteenne! :)

6

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsetykkään

Mielestäni todella hieno nimi! Paras vaihtoehto on ihan Viola Moonika, mutta jos annatte kolmannen nimen, niin silloin antaisin Viola Monica. Tässä pari kivaa nimeä, jotka omasta mielestä sopivat tähän kolmanneksi nimeksi: Maaria, Mariia, Vivian, Tuulia, Rebekka tai Rosanna :)

• moiksuvaan

Ihan kiva joo, vaik ite en antais, ja mun mielestä kolmas nimi on jo liikaa. kaks riittää.. mut mun mielestä viola moonica on noista ehkä paras. mut täs olis kolmanneks nimeks vaihtoehtoja: Mirella, Kristiina/Kistina, Camilla, Emilia, Helmiina, Miranda, Janica, Josella/Joella, Alexandra, Sofia ja myös nää tälläset Adanna, Sofianna... jne

• Muutamia

Viola Monika (suomenkieliselle); Pitkävokaali Moonikassa ei kuulosta kauniilta.
      Moona Viola tai Mona Viola

Viola Lina Monika
      Viola Nea Monika
      Viola Iris Monika
      Viola Isla Monika
      Viola Liila Monika
      Viola Sara Monika
      Viola Klara Monika
      Viola Clara Monica (ruotsinkieliselle)
      Viola Mona Olivia
      Viola Mona Linnea

• juuhhhhmouhvaa

joo kuulostaa kivalta. tykkään paljon nimestä Viola. mun mielestä paras olis Viola Monika ja kolmanneks nimeks vaikka Isabel, Minerva, Omelia, Fecilia

• Muutamialisää

Viola Alva Monika
      Viola Linnet Monika
      Viola Frida Monica
      Viola Aada Monika
      Viola Monika Eleonora
      Viola Mona Eleonora

• Vielälisää

Viola Greta Monika
      Viola Greta Monica
      Viola Åsa Monica
      Viola Emma Monika
      Viola Monika Elisabet
      Viola Mona Josefin
      Viola Mona Ulrika
      Viola Livia Monika
      Viola Monika Adaliina
      Viola Monika Ellinor
      Viola Mona Estella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3515
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      104
      2276
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      589
      2241
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2006
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1628
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      71
      1586
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1481
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      91
      1390
    Aihe