Mielestäni Viola Moonika on jotenkin kiva nimi, ja ajattelin antaa sen omalle tyttärelleni. Kumpi teidän mielestänne kuulostaa paremmalta, Viola Monika vai Moonika? Vai kenties Monica/Moonica? Tiedän kyllä, että on Valio Viola tuorejuusto, mutta tuskin se haitta.. (?) Sopiiko tähän teidän mielestä vielä kolmatta nimeä? Itse en haluasi, mutta mieheni haluaa, mutta mieleni voi muuttua jos kuulen jotain hyviä vaihtoehtoja. ;) Kertokaa ihmeessä omat mielipiteenne! :)
Viola Moonika? Nimiapua kaivataan
6
214
Vastaukset
- itsetykkään
Mielestäni todella hieno nimi! Paras vaihtoehto on ihan Viola Moonika, mutta jos annatte kolmannen nimen, niin silloin antaisin Viola Monica. Tässä pari kivaa nimeä, jotka omasta mielestä sopivat tähän kolmanneksi nimeksi: Maaria, Mariia, Vivian, Tuulia, Rebekka tai Rosanna :)
- moiksuvaan
Ihan kiva joo, vaik ite en antais, ja mun mielestä kolmas nimi on jo liikaa. kaks riittää.. mut mun mielestä viola moonica on noista ehkä paras. mut täs olis kolmanneks nimeks vaihtoehtoja: Mirella, Kristiina/Kistina, Camilla, Emilia, Helmiina, Miranda, Janica, Josella/Joella, Alexandra, Sofia ja myös nää tälläset Adanna, Sofianna... jne
- Muutamia
Viola Monika (suomenkieliselle); Pitkävokaali Moonikassa ei kuulosta kauniilta.
Moona Viola tai Mona Viola
Viola Lina Monika
Viola Nea Monika
Viola Iris Monika
Viola Isla Monika
Viola Liila Monika
Viola Sara Monika
Viola Klara Monika
Viola Clara Monica (ruotsinkieliselle)
Viola Mona Olivia
Viola Mona Linnea - juuhhhhmouhvaa
joo kuulostaa kivalta. tykkään paljon nimestä Viola. mun mielestä paras olis Viola Monika ja kolmanneks nimeks vaikka Isabel, Minerva, Omelia, Fecilia
- Muutamialisää
Viola Alva Monika
Viola Linnet Monika
Viola Frida Monica
Viola Aada Monika
Viola Monika Eleonora
Viola Mona Eleonora - Vielälisää
Viola Greta Monika
Viola Greta Monica
Viola Åsa Monica
Viola Emma Monika
Viola Monika Elisabet
Viola Mona Josefin
Viola Mona Ulrika
Viola Livia Monika
Viola Monika Adaliina
Viola Monika Ellinor
Viola Mona Estella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2423238
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1292321Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151825Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2211795Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3151652Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491334- 541309
- 1111090
- 971045
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591027