Antaisitko Mohammedille turvapaikan?

OletkoTiukkis

9

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poltettu.lapsimorsian

      Minä antaisin Mohammedille jakoavainta hampaille ja moraa niskaan.

    • OlenTiukkis

      Tapaus 1: Mohammed, 24-vuotias syyrialainen
      Näin muut vastasivat kyselyyn
      Kyllä: 46,1 % Ei: 53,9 %

      Tapaus 2: Murad, 44-vuotias irakilainen
      Näin muut vastasivat kyselyyn
      Kyllä: 48,1 % Ei: 51,9 %

      Tapaus 3: Ibrahim, 30-vuotias irakilainen
      Näin muut vastasivat kyselyyn
      Kyllä: 41,5 % Ei: 58,5 %

      Tapaus 4: Layla, 25-vuotias irakilainen
      Näin muut vastasivat kyselyyn
      Kyllä: 41,5 % Ei: 58,5 %

      Tapaus 5: Asaad ja Noor, afganistanilainen aviopari
      Näin muut vastasivat kyselyyn
      Kyllä: 44,6 % Ei: 55,4 %

      Eli lukijaporukka on tiukis.
      Arvatkaa, kenelle Maahanmuuttovirasto myötää oleskelulupia

      Itse lähettäisin kaikki irakilaismiehet takaisin Irakiin tai maahan, jossa ensimmäinen turvapaikka oli jo haettu (Ruotsi), koska sunnit taistelevat laillista amerikkalaisten tukemaa shiiohallitusta vastaan, niin kuin Murad 44, järjestävät kaikenlaista shiioväestölle ja sitten pakenevat etsimään turvapaikkaa.

    • dfgbdf

      Ensimmäiseksi alkavat valittaa joka asiasta. Oikea pakolainen olisi kiitollinen jos otetaan suojaan, mutta Irakin turvapaikkaturisti vain alkaa röttelöimään.

    • onhan_se_näin

      Onhan siellä naapureina islaminuskoisia maita jotka ei ole sodassa siellähän on uskonveljet.
      Miksi pitää siis lähteä toiselle puolen maailmaa hakeen turvapaikkaa vääräuskoisten seasta ?

      Kaikki minusta nyt tässä touhussa ei natsaa.

      Ei mitään turvapaikkoja täältä,sinne vaan uskonveljien sekaan.

    • vtunmuhamed

      Ainoa mitä antaisin Muhamedille on, kuula kalloon. Maahantunkeutujille annettiin aikoinaan lyijyä otsaan, ja niin pitäisi olla nykyäänkin. Saatanan paskasakkia ei kyllä kaivata maahamme, se on saletti!

    • kaikenlaistahöpöä

      Edelläkuvattu kertoo ja kuvastaa tätsin omaa moukkamaisuutta. Matkustaisit ulkomailla muuallakin kuin risteilyillä hakemassa mäyräkoiran. Oletan ettei sinulla juurikaan koulutustaustaa tms. Oma epäonnistuminen on yhteiskunnan tai mamujen vika. Itseasiassa, mitä sinä luuseri tuotat yhteiskunnalle? Et käy töissä, olet kelan ja sossun asiakas, täysin kielitaidoton. Töidensaanti täysin mahdotonta. Sääli jos perhettä tai lapsia, oppivatpa kotoa sen millainen tukikaavake kulloinkin täytettävä...

    • upeetamahtavaa

      Eiköhän ole aika kanssakäymiseen. Olosuhteille emme mahda mitään. Mitä tapahtuu jos turkki avaa rajansa? Toimii puskurina. Se on heille valttikortti jota käyttävät keskusteluissa eu.n suuntaan. Realiteetti kuitenki on ettei kantokykymme ja velkaantumisaste enää riitä kattamaan kuluja. Ei kyse ole humanismista vaan puhtaasti taloudenhallinnasta, pian ollaan kuin hullu mies huittisista. Ainahan meillä on ollut yhteiskunnan varoilla eläjiä, ilmiönä se ei ole uusi. Itseasiassa tänään ei puhuta. 70 luvun venepakolaisista, koska ovat orientoituneet maahamme. Yrittäjyyttä, siivosta, ravintoloita ja myös verojenmaksua lakien mukaan. Eikö olisi syytä pohtia myös toisaalta ettei kyseessä olisi uhka vaan jopa mahdollisuus kansainvälistymiseen, ehkä kaupan kasvuun, viennin elpymiseen ja työpaikkojen saamiseen. Hyvänä esimerkkinä kiinalaisen liikemiehen toteuttama kauppa seminaarin kiinteistösä ja yhteistyö vierumäen suuntaan. Rakentavva ja asiallista keskustelua, please

      • Muuten hyvä mutta työpaikkojen saamiseen se ei vaikuta kuin negatiivisesti, kotimaalaisen kannalta katsoen...


    • herätkääjo

      Ainoa mitä antaisin Mohammedille on potku perseelle ja lähtöpassit maastamme. Aina vaan riittää typeryksiä jotka jauhavat samaa paskaa, että loiset tuovat kansainvälistymistä ja muuta hyvää. Voi pyhä yksinkertaisuus. Kun seuraa tuota maahan saapunutta roskasakkia, ei voi nähdä muuta kuin ainaisen elätettävien joukon, joka ei pysty muuhun kuin rikoksiin ja yhteiskunnan tuhoamiseen. Herätkää jo suvakkityperykset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe