Asensin Linux Mint käyttöjärjestelmän omaan ja vaimon koneeseen.
Tämä täyttää tarpeeni täydellisesti.
Päivityksetkin asentuvat hetkessä.
Kaikinpuolin tyytyväinen tähän huolettomaan Minttiin,varsinkin Windowsin jälkeen. 10/10!!
Helpotus/Kiitos
10
271
Vastaukset
- virheasennus
taitaa mint olla nsa:n tai muiden tahojen ylläpitämä. trollit kun vaatii rahaa trollaukseen.
- trollille_monoa
Ei ole NSAn ylläpitämä! Itse olet trolli!
- dyuhe5h
Kyllä on mielen pinttymä jollakin, NSA on joka paikassa, tokko uskallat vessassa käydessä edes valoja pitää, ettei vaan NSA vakoile sinun paskaasi
- tunnettu_tapaus
dyuhe5h kirjoitti:
Kyllä on mielen pinttymä jollakin, NSA on joka paikassa, tokko uskallat vessassa käydessä edes valoja pitää, ettei vaan NSA vakoile sinun paskaasi
Deepin/Ubuntu trolli näkee NSA:n kaikkialla.
PS. Kiinalaisissa Levovon koneissa on haittaohjelmat tehtaan asentamana, joten se siitä kiinalaisesta laadusta. ;)
PS. Deepin on kiinalainen viritelmä. - china_beach
tunnettu_tapaus kirjoitti:
Deepin/Ubuntu trolli näkee NSA:n kaikkialla.
PS. Kiinalaisissa Levovon koneissa on haittaohjelmat tehtaan asentamana, joten se siitä kiinalaisesta laadusta. ;)
PS. Deepin on kiinalainen viritelmä.Linkki: http://www.makeuseof.com/tag/now-three-pre-installed-malwares-lenovo-laptops/
- Lenovoonhyvä
Jonku muun merkin edustaja varmaan haukkuu Lenovoa joka on hyvä.
- mintlinux-mään
Useampi vuosi on menty jo Mintillä ja hyvin on mennyt. Toisinaan kun joutuu käyttelemään Windowsia, niin aina tuppaa tulemaan eteen joku harmin aihe. Viimeksi olin sukulaisten mökillä, Windows 7 koneella netissä ja kunnon ukonilma alkoi nousemaan. No, piti sammuttaa kone ja vetää töpseli irti kaiken varalta, mutta Windowspa olikin päättänyt päivittää:)
8 päivitystä asennetaan, älä sammuta konetta, älä katkaise virtaa...
Siinä sitä sitten mietittiin salamoinnin ja jyrinän keskellä, että totellako ja riskeerata sukulaisen kone, vai sammuttaa ja vetää töpseli irti... - ongelmakone
Mint ei päivitä kerneliä vaikka pitäisi. Tieturvaongelmia pukkaa.
- trollille_monoa
Älä viitsi valehdella, kyllä Mint päivittää kerneliä kuten muutkin jakelut.
- mintlinux-mään
Kummallista, että minä olen päivittänyt kerneliä ihan samalla päivitystoiminnolla, kuin muutenkin, vaikka Mint ei päivitä kerneliä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569