Asensin Linux Mint käyttöjärjestelmän omaan ja vaimon koneeseen.
Tämä täyttää tarpeeni täydellisesti.
Päivityksetkin asentuvat hetkessä.
Kaikinpuolin tyytyväinen tähän huolettomaan Minttiin,varsinkin Windowsin jälkeen. 10/10!!
Helpotus/Kiitos
10
288
Vastaukset
- virheasennus
taitaa mint olla nsa:n tai muiden tahojen ylläpitämä. trollit kun vaatii rahaa trollaukseen.
- trollille_monoa
Ei ole NSAn ylläpitämä! Itse olet trolli!
- dyuhe5h
Kyllä on mielen pinttymä jollakin, NSA on joka paikassa, tokko uskallat vessassa käydessä edes valoja pitää, ettei vaan NSA vakoile sinun paskaasi
- tunnettu_tapaus
dyuhe5h kirjoitti:
Kyllä on mielen pinttymä jollakin, NSA on joka paikassa, tokko uskallat vessassa käydessä edes valoja pitää, ettei vaan NSA vakoile sinun paskaasi
Deepin/Ubuntu trolli näkee NSA:n kaikkialla.
PS. Kiinalaisissa Levovon koneissa on haittaohjelmat tehtaan asentamana, joten se siitä kiinalaisesta laadusta. ;)
PS. Deepin on kiinalainen viritelmä. - china_beach
tunnettu_tapaus kirjoitti:
Deepin/Ubuntu trolli näkee NSA:n kaikkialla.
PS. Kiinalaisissa Levovon koneissa on haittaohjelmat tehtaan asentamana, joten se siitä kiinalaisesta laadusta. ;)
PS. Deepin on kiinalainen viritelmä.Linkki: http://www.makeuseof.com/tag/now-three-pre-installed-malwares-lenovo-laptops/
- Lenovoonhyvä
Jonku muun merkin edustaja varmaan haukkuu Lenovoa joka on hyvä.
- mintlinux-mään
Useampi vuosi on menty jo Mintillä ja hyvin on mennyt. Toisinaan kun joutuu käyttelemään Windowsia, niin aina tuppaa tulemaan eteen joku harmin aihe. Viimeksi olin sukulaisten mökillä, Windows 7 koneella netissä ja kunnon ukonilma alkoi nousemaan. No, piti sammuttaa kone ja vetää töpseli irti kaiken varalta, mutta Windowspa olikin päättänyt päivittää:)
8 päivitystä asennetaan, älä sammuta konetta, älä katkaise virtaa...
Siinä sitä sitten mietittiin salamoinnin ja jyrinän keskellä, että totellako ja riskeerata sukulaisen kone, vai sammuttaa ja vetää töpseli irti... - ongelmakone
Mint ei päivitä kerneliä vaikka pitäisi. Tieturvaongelmia pukkaa.
- trollille_monoa
Älä viitsi valehdella, kyllä Mint päivittää kerneliä kuten muutkin jakelut.
- mintlinux-mään
Kummallista, että minä olen päivittänyt kerneliä ihan samalla päivitystoiminnolla, kuin muutenkin, vaikka Mint ei päivitä kerneliä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252019
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301523En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1371159The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 153865
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768