Maan hiljaiset

hysss

Hiljaisuus se rauhoittaa eiks vaan.

60

704

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppu2

Psst, on niin hiljaista, vain kello raksuttaa. Kissakin nukkuu, en viitsi häiritä.
      Sadekin loppui ja puutkin ovat hiiren hiljaa.

• staka

Pesen korviani hiljaisuudessa ja silmiäni valkoisessa värissä.
      Turhaa hälinää ja hölötystä en jaksa. Enkä värien sekamelskaa.

• Yli neljä vuosikymmentä eri konehuoneissa teki yliherkän metelille ,ihan virallisestikkin sellanen vika on ihmisillä.
      Olen erittäin agressiivinen melun suhteen ,hiljainen tupa ja siinä seurana ihminen jonka kans voi sanan pari vaihtaa tarvittaes ,ei sitä muuta kaipaa.

• eppu2

Olen kanssa duunannut paikoissa, missä kymmeniä ihmisiä hälisee ja kulkee ja kolinaa ja kaikenlaisia ääniä ympärillä.
        Niimpä nautin rauhan hetkistä ihan arjen tasolla, kamala meno ei jaksa innostaa.

• kylmätotuus

• kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

Sinähän kuuntelet ahkerasti musiikkia, muistaakseni.

Miten on, aiheuttaako seuraava kappale lisää aggressiota, vai viekö se tunnetilasi entisiin svääreihin?

https://www.youtube.com/watch?v=vsl3gBVO2k4

Korjaus: sfääreihin... tae sviärii

• kylmätotuus

• Inhoan hiljaisuutta. Että se voikaan olla niin vastenmielistä kotioloissa.

• oletko.rauhaton

Tasapainoinen ihminen sopeutuu.

• oletko.rauhaton kirjoitti:

Tasapainoinen ihminen sopeutuu.

Ja omatoiminen tekee elämästä sellaisen kun haluaa :)

• KuulenKunVarvasVippaa

...ja Rokki konsertissa sielukin lepää, eiks vaan.

• KuulenKunVarvasVippaa kirjoitti:

...ja Rokki konsertissa sielukin lepää, eiks vaan.

Juurikin näin :) Ensi viikolla Clutch, tuskin maltan odottaa.

• Elämä vaati hiljaiset hetkensä, että voi kuunnella omaa ääntään, sitä omaa sisäistä hyrinää, luonto on hyvä paikka siihen. Luonnossa hiljaisuus on parasta, siellä on hiljaisuuteen kuuluvat omat ripänät ja rapinat, sirinät ja surinat.
      Totaali hiljaisuus on kauheeta, mä ainakin silloin rupeen rupattaa iteksein jos ei muuta ääntä olisi.. jotenkin haluaa olla jossain äänimaailmassa.

Sitten on ne hetket kun soi ja pauhaa, kovimmillaan ne vehkeet soi silloin kun siivoan ja luuttuan nurkkia. Siivotessa hiljaisuus menisi ihan hukkaan.

• kylmätotuus

En voi sanoa kuuluvani "maan hiljaisiin".

Hiljaisuutta tarvitsen päivittäin.
      Se rauhoittaa ja antaa mahdollisuuden keskittyä omiin ajatuksiin ja asioiden pohdiskeluun tai vain pelkkään olemiseen.

Jatkuva altistuminen taustamelulle on todellinen ongelma nykyisin. Minä koen sen stressaavaksi ja kotona pysyvät kiinni telkkari ja radio, jos niistä ei tule ohjelmia, jotka minua aidosti kiinnostavat.

En kuitenkaan pelkässä hiljaisuudessa elä.
      Kuuntelen paljon musiikkia ja töllöäkin katselen, vaikkei sieltä ainakaan kesällä juurikaan mitään minua kiinnostavaa tule.

Hiljaisuus rauhoittaa ainakin minua.

• de-meter

Mitenkähän kauan siitä on, kun hiljaisuuden retriitit olivat suurta huutoa ?..))
      Eli hiljaisuus oli eräänlainen tuote, jota myytiin ja jolla nähtiin olevan tervehdyttäviä vaikutuksia.
      Tänä päivänä hiljaisuuteen hakeutuminen taitaa olla enempi yksityistä harrastelua. Ja kuten vastauksista näkee, monilla se liittyy luontaisesti aktiivisen elämän oheen.

Minua hiljaisuus ei vain rauhoita, se suorastaan hoitaa. Oikein tunnen, miten se ottaa vastaan ylikuormittuneen elimistöni ja pyrkii korjaamaan "vaurioita".
      Jos kuormittuminen on ollut pitkäaikaista, hiljaisuudelle on annettava aikaa ja tilaa, muuten se vain ahdistaa ja lisää levottomuutta.

• kesi.vä

Hiljaisuuttakin on monenlaista. Jonkun seurassa on helppo olla hiljaa jonkun seurassa painostavaa. Täydellinen umpio-äänettömyys ei ole minua varten. Luonnon ääniä täytyy olla, huminat, kuiskaukset, paukut, liplatukset jne.

• kesi.vä

Voi niitä paukkujakin tietysti kuulua, mutta mieluummin pauhuja :)

• de-meter
        kesi.vä kirjoitti:

Voi niitä paukkujakin tietysti kuulua, mutta mieluummin pauhuja :)

Aivan, kesi.vä. Hiljaisuutta on monenlaista ja kyllä hiljaisuus voi myös "puhua"...
        Luonnon äänet eivät riko hiljaisuutta, pikemminkin korostavat sitä. Sateen ropina, tuulen humina, puron solina vievät melkein huomaamatta meditatiiviseen tilaan, siis ainakin minut..))

• Korppis1
        de-meter kirjoitti:

Aivan, kesi.vä. Hiljaisuutta on monenlaista ja kyllä hiljaisuus voi myös "puhua"...
        Luonnon äänet eivät riko hiljaisuutta, pikemminkin korostavat sitä. Sateen ropina, tuulen humina, puron solina vievät melkein huomaamatta meditatiiviseen tilaan, siis ainakin minut..))

Olen innokas hiljaisuuden kuvaaja ; )

Lisäsin juuri instagramiin kuvia lempeistä värikylläisistä kesäilloista, auringonlaskuista ja luontokuvista. Iltaisin kun aurinko on laskenut siirryn laiturilta istumaan verannalle ja tuijottamaan läntiseen horisonttiin, meditoida itseni uniseksi. Kiipeän ylisille ja jos silmät vielä pysyvät auki tuijotan ylisen pienestä ikkunasta auringon värjäämää taivaanrantaa, se on kuin taulu, joka vaihtaa värisävyjä. Tyyni järvi on myös kaunis ja rauhoittava.

Hiljaisuuden vuoksi viihdyn hyvin täällä korvessa.

• de-meter
        Korppis1 kirjoitti:

Lisäsin juuri instagramiin kuvia lempeistä värikylläisistä kesäilloista, auringonlaskuista ja luontokuvista. Iltaisin kun aurinko on laskenut siirryn laiturilta istumaan verannalle ja tuijottamaan läntiseen horisonttiin, meditoida itseni uniseksi. Kiipeän ylisille ja jos silmät vielä pysyvät auki tuijotan ylisen pienestä ikkunasta auringon värjäämää taivaanrantaa, se on kuin taulu, joka vaihtaa värisävyjä. Tyyni järvi on myös kaunis ja rauhoittava.

Samaa mieltä korppis. Kuvaat hiljaisuutta taitavasti. Pystyn hyvin samaistumaan.

• novoikauhistus
        Korppis1 kirjoitti:

????
        Entäs ne lukuisat kännissä huutelut ja orgasmin kourissa karjahtelut?
        Taitavat olla niitä perinteisiä Kainuulaisia luontoääniä.
        Niin, että nyt sitä ollaan taas kärkipään hiljaisuudenpalvojia...

• de-meter
        novoikauhistus kirjoitti:

????

Jaa. Minä taas ajattelen, että meissä kaikissa on monia puolia ja joku puoli kaipaa ja tarvitsee hiljaisuutta - ihan niinkuin moni on tässäkin ketjussa kirjoittanut.

• korppis1
        novoikauhistus kirjoitti:

????

Olisi mielenkiintoista lukea noita kännissä huuteluitani ja orgasmin kourissa karjahteluitani vai onko elämäsi niin hiljaista, että kuvittelet ääniä.

• 1eero

Saatoin olla mökillä tai seilaamassa viikon yksinään, hiljaisuus ei haitannu jossain vaiheessa tulee mitta täyteen mutta ei välttämättä, sekin on monesta kiinni.

• Sopevassa suhteessa hiljaisuutta ja virikkeitä, ei kumpaakaan liikaa eikä liian vähän. Tasapainottavat toisiaan.

• 1eero

Kaipaako miehesi joskus hiljaisuutta he.

• 1eero kirjoitti:

Kaipaako miehesi joskus hiljaisuutta he.

No sanotaanko että minä kaipaan useinkin ääntä :D

• 1eero
        siilimuori4 kirjoitti:

No sanotaanko että minä kaipaan useinkin ääntä :D

Katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, päteekö teillä vaikeneminen on kultaa eli tarkailemalla miehesi ilmeitä saat sanattoman vastauksen.

• 1eero kirjoitti:

Katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, päteekö teillä vaikeneminen on kultaa eli tarkailemalla miehesi ilmeitä saat sanattoman vastauksen.

Ei päde. Joskus saapi kysä kahdesti :). Vaikeaa uskoa mutta mnäkään en ole ajatustenlukija :DD

• Juuri laitoin Esko Rahkosen ihanan tango cd:n niin hienosti tulee että tekisi mieli tanssia.🎶😌

• kesi.vä

Vihdoin sadetta täällä maalla ropisten ruikuttaa. Sopivasti, kun palaan kuuntelemaan elämän ääniä kerrostaloon.

• Pitkät jutut kirjoitin vaan niin taas kävi että teksti, et ole kirjautunut, ilmestyi. Vaikka olen kirjautunut! Uudestaan en ala samaa juttua tekemään, juttu nollautuu kun käy kirjautumassa. En haluaisi käyttää muuta kun Reeta3 merkkiä, Himmelsauge olkoon kakkosmerkki nyt sitten jatkossakin, eihän tästä muuten mitään tule 😬

• "Reeta3"

Eipä haittaa.
        Jatka samaan malliin.
        Siilikin jatkaa.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Reeta3"

Eipä haittaa.
        Jatka samaan malliin.
        Siilikin jatkaa.

H.

Nii jatkaaki muta eläpä ratsasta miun nikilläin.
        Onkos sinulla liian iso kaulaNaukko?

• Tuossa kirjautumisessa näkyy olevan joku ajastus et heittää ulos kun on riittävän kauan auki etkä tee sinä aikana mitää. Ite olen tehny sillain et jos kirjoitan jottain ja huomaan että kirjattu ulos, kopioin tekstin, kirjaudun uudelleen ja liitän tekstin ja avot, se on siinä.

• Himmelsauge

Kiitti, siili, jotain tuollaista olen ajatellut koska harvakseltaan kirjoitan. Silti, miksi nimimerkki ei voi olla kauemmin, hirveän turhauttavaa. Siirryn kohta kokonaan mustaan merkkiin, aivan sama millä jonninjoutavat tekstini täällä raapustan🍃 Taas lähti Reeta3 laitan Himmelsaugen.

• Himmelsauge kirjoitti:

Kiitti, siili, jotain tuollaista olen ajatellut koska harvakseltaan kirjoitan. Silti, miksi nimimerkki ei voi olla kauemmin, hirveän turhauttavaa. Siirryn kohta kokonaan mustaan merkkiin, aivan sama millä jonninjoutavat tekstini täällä raapustan🍃 Taas lähti Reeta3 laitan Himmelsaugen.

Onhan se turhauttavaa jatkuvasti kirjautua uudelleen mutta toiaalta kirjattuna kirjoittamisessa on se etu et näet jos sulle joku on vastannut tuolta yälaidasta. Ei tarvitse lukea kaikkia ketjuja tai koko ketjua jos ei huvita.

• ent.siivoojaparka

Minulla on pysynyt kirjautuneena nyt kuukausitolkulla yhtä kyytiä. Siitä saakka kun peukutus tuli. Kuka minua muuten peukuttaisi?
        Olisiko teillä, joilta se häviää, jäänyt ruksaamatta se ruutu siinä alapuolella, minkä voi ruksata, jos haluaa pysyä kirjautuneena.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Minulla on pysynyt kirjautuneena nyt kuukausitolkulla yhtä kyytiä. Siitä saakka kun peukutus tuli. Kuka minua muuten peukuttaisi?
        Olisiko teillä, joilta se häviää, jäänyt ruksaamatta se ruutu siinä alapuolella, minkä voi ruksata, jos haluaa pysyä kirjautuneena.

Missä näytössä ja minkä alapuolella?

• ent.siivoojaparka
        siilimuori4 kirjoitti:

Missä näytössä ja minkä alapuolella?

Katsos siinä, kun kirjaudut sisään, niin heti siinä alapuolella on kirjautuessasi pieni ruutu. En nyt muista tarkalleen, mitä siinä lukee, mutta se on sitä varten, että se ruksataan, jos haluaa pysyä kirjautuneena ilman, että kirjautuminen menee automaattisesti pois jonkun ajan päästä.
        Minulla on ainakin pysynyt kirjautuneena vaikka kone on kiinni silloin kun en itse ole tässä.

• ent.siivoojaparka
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Katsos siinä, kun kirjaudut sisään, niin heti siinä alapuolella on kirjautuessasi pieni ruutu. En nyt muista tarkalleen, mitä siinä lukee, mutta se on sitä varten, että se ruksataan, jos haluaa pysyä kirjautuneena ilman, että kirjautuminen menee automaattisesti pois jonkun ajan päästä.
        Minulla on ainakin pysynyt kirjautuneena vaikka kone on kiinni silloin kun en itse ole tässä.

Joo, siinä lukee "muista kirjautuminen" se ruudun vieressä, just sen yläpuolella, missä lukee sitten "kirjaudu"

Joo, siinä lukee "muista kirjautuminen" se ruudun vieressä, just sen yläpuolella, missä lukee sitten "kirjaudu"

Ai tuossa. Enpä ole tuota edes noteerannut aiemmin tai missään sivustossa muissakaan.

• Hei, meneekös teillä tämä ruutu ihan hiljaiseksi välillä, jos on paljon kommentteja ja plaraa alaspäin niin pitkä tovi valkoista ruutua. Onkohan vain oman koneeni sensurointi vai sensuroiko ylläpito kaikkien silmiltä jotakin.
      eipä tuo haittaa mutta se helposti palauttaa alkuun...

• "rosaliin"

Ongelmasi johtuu operaattorisi tarjoamasta liittymä-nopeudesta.
        Korreloituna lähimmän keskuksen käyttäjä-määriin ja aktiivisuuteen.
        Vrt. Teini ja Tissit-Pappa ja Pimppi.

Tai tieto-koneesi riittämättömästä muistista.
        Saattaapi olla myös C-levyn täyttyminen yli 80%.
        -
        Kannattaa huomioida myös se mahdollisuus, että viran-omainen valvoo tiukemmin, kun sakko-kameroista on loppunut filmi tai akku.
        -
        Tota ja joo, myöskin joittenkin aloituksien aikaan-saama ihastus, rakastus ja unelmus saa ajan hidastumaan tuskallisesti.

H.

• hunksz kirjoitti:

"rosaliin"

Ongelmasi johtuu operaattorisi tarjoamasta liittymä-nopeudesta.
        Korreloituna lähimmän keskuksen käyttäjä-määriin ja aktiivisuuteen.
        Vrt. Teini ja Tissit-Pappa ja Pimppi.

Tai tieto-koneesi riittämättömästä muistista.
        Saattaapi olla myös C-levyn täyttyminen yli 80%.
        -
        Kannattaa huomioida myös se mahdollisuus, että viran-omainen valvoo tiukemmin, kun sakko-kameroista on loppunut filmi tai akku.
        -
        Tota ja joo, myöskin joittenkin aloituksien aikaan-saama ihastus, rakastus ja unelmus saa ajan hidastumaan tuskallisesti.

H.

Just juu olenkin epäillyt, että ihan on henkilökohtainen ongelma tämä 'sensurointi'.
        Enhän minä niin noista teini-tissi-pappa-pimppi- jutuista enää, katsos aikuinen nainen, mutta viranomaisista niin tykkään ja varsinkin tuota viimeistä kohtaa olen hieman aavistellut. Ihan menee sielu sykkyrälle ja mykkyrälle jos ihastus-rakastus-unelmus jumittaa ja hidastelee. Sitä tuskaa ei kestä kukaan.
        Minäpä lataan kiireesti lisää Ceetä, kyllä se siitä.

• ent.siivoojaparka

Onko sinulla mainosesto?
        Ne valkoiset kohdat ovat mainoksia varten. Välillä ne ei ole näköjään menneet kaupaksi mainostajille ja silloin on pelkkää valkoista niitten kohdalla.

Onko sinulla mainosesto?
        Ne valkoiset kohdat ovat mainoksia varten. Välillä ne ei ole näköjään menneet kaupaksi mainostajille ja silloin on pelkkää valkoista niitten kohdalla.

jes, se mulla kyllä on, no niin nyt vasta huomasin, eihän noissa sivupalkeissakaan ole kuin vain'keskustele aiheesta' muutama otos.
        Juhannuksen aikoihin täällä oli se opiskelijapoika hommissa, joka asenteli kaikkea hauskaa koneelleni ja poisti kaikenlaista turhaa. Hän teki sen poistonkin ja vasta nyt mä huomaan sen. Siis aika pöölö pöllö oon.

• vhimsf

Oikeastaan hyvä asia - miettiä miten ihmiset käsittelevät maailmaa
      - hyssyttelyt enemppi käsittelevät immeisten tekemiä keinottelurikoksia,
      epämääräisiä tapahtumaketjuja, joissa kohteensa panevat sangen heikkoon kuntoon - tai peräti hengettömiksi - ennen kuin lipettiin lähtevät
      - riittää heille että löytyy vain maksaja, joka kustantaa kaikk höynyytyksensä
      - papit silti aina palkkansa saavat vaikkapa pankkeja usiampikin nurin menisi
      - raskasta maailmantietä ei silti tarvitse joka iikan kantaa.
      - kantaaottavuus enempi rasite kuin etu - siinäkin aina pääsee perimmäisten kysymysten äärelle - luonteelleen kun ihminen ei mitään mahda vai mahtaako - kriisit ja romahdukset silti niin todellisia - hiljaisuus toki hyvä
      - joskus myös pahaenteiseltä ja painostavalta vaikuttava - kuin myrskyn tai rajuilman nousua ennustava. Lakien säätäjät kulkevat aina muutaman askeleen verran jälkijunissa.

• Kuuluu ääni ja siitäkös minä nautin.

• korppis1

On täällä joku toinenkin, joka kuulee ääniä. Humalassa örveltelyä ja orgasmin korinaa 😊.

• korppis1 kirjoitti:

On täällä joku toinenkin, joka kuulee ääniä. Humalassa örveltelyä ja orgasmin korinaa 😊.

Ai sellaisiakin on, minulle tuli tiistaina yllärivierailulle 4-vuotias pikkumies ja tuo "kuuluu ääni" on hänen juttujaan. Etenkin kun ukkonen jyrähtää.

• kylläseniinon
        korppis1 kirjoitti:

Tarkoitat tietysti Petzeä.
        Rehellisesti tunnustit asian ja et ruvennut sitä kiistämään.

• kylläseniinon kirjoitti:

Tarkoitat tietysti Petzeä.
        Rehellisesti tunnustit asian ja et ruvennut sitä kiistämään.

Lähetäpäs linkki rehellisestä tunnustuksestani ; )

• eppu2

Porukat meni alamökille.
      Olen kissan kanssa vierasmajassa, ei kuulu, kun tuulen suhina.
      Kesäisin luonnon äänet kuuluuvat minun hiljaisuuteni.
      Sateen ropinaakin on saanut tänään kuulla.

• vhimsf

Olisi kiva jos joskus kuulisi jotakin muutakin kuin lihan alkutuotannon lätinän lähteille menoa keskusteluissa - varsinkin vajaakuntoisena se on lähinnä vain oksettavaa ja ällöä - yhtä kurjalta kuulostavaa kuin kuolinkorinat
      - Korppiksella oiva kyky jysäyttää kuolevaisia maan pinnalle - kai se on kaupallisuuteen perehtyneiden synnynnäinen kyky - oikeasti lienee hyvä asia, että
      opettajatkin jatkossa rekisteröidään, maan slummialueilla ikänsä asuneena kun on todella kokenut, mitä on raskas työ tuhoisuudessaan ja miten halpana, pienenä ja arvottomina ihmishenkiä, niin aikuisten kuin lastenkin henkiä pidetään.
      Emme toki mihinkään jumaluuksiin yllä, mutta ...

• Suomalais-Venäläinen mökki hulluus loistaa, koska kansa on samanlainen, eikö olisi aika poistaa raja Venäjälle niin pääsisivät kallon etsijät kulkemaan vapaasti.

Tulisi suuri nousu suomalaiselle taloudelle --vapaa kauppa jne. Tietenkin Aatu Saksa on yrittänyt auttaa Suomea kautta aikojen, mutta kaasu tulee nyt Venäjältä suoraan Saksaan.

Koittaako uusi aika??

• Lintujen laulut, tuulen humina, meren aaltojen kuohu, järven aaltojen liplatus, kosken pauhu, puron lirinä, lempeän sateen ropina, viljan kahina tuulessa, hiekan rahina askelten alla, rauhalliset kulkuäänet luontopoluilla, oravan kynsien rapina kaarna vasten ja monet, monet muut luonnolliset luontoäänet lataavat positiivista energiaa useimpiin luonnossa ja sen laitamilla liikkujiin.

Millaisia tuoksuja olette havainneet hiljaisuudessa?

• Purot solisevat puutarhassani samoin kuka tuoksuvat. Hyvänä iltana nousee sumu altaista kukkien lomista (sähköllä).

Siiliperhe viihtyy äidillä on kuusi lasta, en ruoki heitä.

• Eniten sain kun kuuntelin keulaaallon vaimenevaa kohinaa laivan sivulla myös hornanhenkinä vinkuva tuuli saalinkeissa voi kertoa jotain halukkaalle kuulialle.
        Hämärä tai pimeä elokuun ilta todellakin voimistaa tuoksuja kun siellä on hiljaa .
        Kun kesäaamuna pyöräilee kukkivan syreenin ohitse se palkitsee varhaisen nousijan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      50
      5509
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      44
      4342
    3. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      144
      3696
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      91
      3620
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      69
      2841
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      105
      2497
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      56
      1806
    8. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      222
      1630
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1398
    10. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      35
      1353
    Aihe