Bentsiini on tarkoitettu koneiden polttoaineeksi, ei sytytysleikkeihin osaamattomille.
Saattaa tulla palovammoja kun nyky bentsiini on nopeaa höyrystymään.
Varokaa oikeasti hyvät ihmiset.
Bentsiini on vaarallista.
9
826
Vastaukset
- heikkileikkipaskalla
bentsiiniä olen impannut 12-vuotta. eipä enää tehoa ollenkaan. oisko mitään vahvempaa tarjolla?!
- Sähköauto_seuraavaksi
Vaarallista ja tyhmää hommaa impata tai käyttää muuten polttoaineita.
Aina on terveys vaarassa. - ktktktlt
Mikä vitun bentsiini? Sellaista ei ole olemassakaan, taidat olla pösilö. Opettele suomea.
- pyörksii
sinoli on parempaa tai sprii..Palaa nätisti ihmisen iholla.!
- kusunvaan
Onko kyseessä bentseeni vai bensiini?
- Bentsiini_100_OKT
Varmaan bensiini, luulisin kun muut aineet ehkä hankalasti saatavia.
- mouhijärvi22
wtf is bentsiini? Juntti
- LDLDld
Bensiiniä johon lisätty t-ainsosaa, pizzanaama. Taidat olla vajaa?
- DiaPam
Moottorisahalla kun sahaa puun syytä pitkin pitkää lastua ja kastelee sen bensiinillä niin onpa siinä erinomainen sytyke nuotioon! -Ei kuitenkaa sisätiloihin, eikä alle 16 vee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691