Olen luonut tunnuksen. Koitan ps3 kirjautua sisään niin herjaa että salasana tai käyttäjätunnus on väärä ja sanoo jotain että jos on keskeneräinen niin täytyy olla jonkun toisen jutun salasana ja että onko network lähettänyt viestiä puhelimeen. No ei ole kun ei sillä ole edes mun puhelin numeroa enkä löydä mistä voisin lisätä. Mitä voisin tehdä kun en enään keksi mitään. Käytän nettinä puhelimeni 4G. Tarvitsisin sen lähinnä netflixin katseluun. Sinnekkin mulla on jo tunnus muttei anna kirjautua kun sanoo etten ole sony networkissa. Auttakaa tyhmää
miten saan networkin asennettua ps3?
network
2
132
Vastaukset
- Pelaaja_X
Kokeile toimiiko tunnarit, kirjaudu tietokoneella.
https://store.playstation.com/#!/fi-fi/home/pelit- network
Kyllä on kokeiltu monta kertaa hyvin toimii kännykällä ja tietokoneela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146