New Age piireissä näyttää olevan

Viimeinen.oljenkorsi

Omaan surkeaan elämäänsä katkeroituneita akkoja jotka ovat onnistuneet sotkemaan ihmissuhteensa ja elämänsä.

7

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lacko

      Mutta eikös new age opeta käyttämään law of attractionia että saadaan se parempi elämä, jossa ei tarvi katkeroitua?

      • Anti-nous

        Lackoo, olen näkevinäni sussa saman tyypin, minkä tapasin Antinopoliksessa n. vuonna 135. Se kaveri oli yksi kreikkalaisista vihityistä. Kaverin tunnistaa kriittisyydestä. Oot unohtanut tuon elämän, tai sitten näen väärin. Mutta hauska kuitenkin tavata, ja olenhan sun kanssa jo keskustellut :)


      • Anti-nous

        Eli jos joku palstalaisista tunnistaa itsensä tästä kuvasta, niin onneksi olkoon! Olet muinainen vierailija Antinopoliksessa, eräs Delfoin Jupiter-vihityistä, jotka matkasivat aina Egyptin maalle saakka pyhiinvaellusmatkalle.

        Vähän kriittisen näköinen :)
        http://www.greeka.com/members/user_images/erikht12/The_Charioteer.JPG

        No, ainakin law of attractionin mukaan siellä missä joku tietoisuus, siellä myös kyseisen tietoisuuden tuttuja :)


    • Anti-nous
    • Anti-nous,

      Voi olla että erehdyit, mutta uskon kyllä että olen hyvinkin voinut käväistä paikassa, mutten välttämättä ole viipynyt kauaa. Tietoisuuden matkani ovat yleensä sellaisia mitä tuppaan unohtamaan kun tarpeeksi johonkin asiaan keskityn, kuten nyt tänne ja tähän elämään. Oli miten oli, ainakin mielenkiintoisella asialla olet liikenteessä :)

      Muistatkos mistä juttelimme ja missä olet tapaamisen jälkeen matkaillut? :)

      (Tämä on minun rekisteröity tunnus tänne, aina ei vaan jaksa kirjautua)

      • Anti-nous

        Moi. Juttelin jonkun kanssa mm. kreikkalaisista jutuista. Mulla on tää muisti niin matkailen välillä ihan jokaisessa jälleensyntymässä, niistä ja toimintamalleista menneisyydessä voi oppia jälkikäteenkin aikalailla. Ettei tee samoja virheitä uudestaan.

        Helppo on muistaa, mutta äärimmäisen haastavaa on tunnistaa tarkasti missä menneisyyden tutut nykyään vaeltaa. Ei taida onnistua multa vielä, jotkut osaa sitäkin kuten sanotaan joiden intialaisten joogamestareiden tekevän.

        Ateenaa ja Rooman kaupunkia 100-luvulta ajattelen joskus, kun ne kumpikin, varsinkin noi pyhätöt, olivat priimakunnossa. Parthenonin temppeli Akropoliin kukkulalla oli ihan ok kunnossa, ei ollut niin sortunut niinkuin nykyään. Siellä pystyttiin pitämään virallisia seremonioita. Ne olivat luultavasti ihan viimeisimpiä kunnon aikoja temppelien kunnon suhteen ennenkuin kristityt tuli ja pisti paikat uuteen uskoon. Mysteerit painuivat pian maan alle.

        Parthenonin temppelialuetta ja Rooman ylhäisökortteleita muistelen joskus meditaatiomielessä, kun tahtoo antaa mielen levätä. Kuninkaallisilla palvelijoilla oli siellä todella hyvät oltavat, jokaiselle oli suotu tilava yksiö tai pieni kaksio ja hyvät näköalat Rooman kaupungin kattojen ylle. Huoneistot sijaitsivat siis Rooman keskustan lähistöllä jollain kukkulalla. Kirjasto oli käytössä, siellä tunnetuimmat antiikin ajan teokset. Tosin ite en niitä paljon lueskellut kun seilasin pääasiassa Niilillä.

        Niili ja sen vieressä olevat vehreät puistot ovat tosi rentouttavia 100-luvulla. Ei ollut erämaata sillälailla kuin nyt. Mielelläni kävelen muistoissani Antinopoliksen ympäristössä Niilin varrella, niinkuin Rooman keskustassa ja yllättävänkin puhtailla/siisteillä Ateenan temppelialueilla.

        Keisarillinen sisäoppilaitos, hovimestariakatemia nimeltään, on myös kauniina muistona mielessä. Edusti aikansa korkeinta koulutusta tarjoilu/hovimestarialalla. Miten kaunis auringonpaiste olikaan kun pääsi Akatemiasta ulos ja käveli portaita pitkin Rooman kaduille, missä turvamiehet odotti ja mistä jatkettiin edelleen keisarin palatsiin esittelemään torkkaria :)

        No, toi oli yks väläys mikä toi tosi maisemallisia ja muutenkin tunnelmallisia fiboja menneisyydestä :)


        Kreikka tuohon aikaan edusti mitä suurinta kauneutta ja komeutta arkkitehtuurillisesti mun mielestä. Paitsi kansan asuintalot tietenkin, jotka olivat tosi vaatimattomia.


    • Kiitos Anti-nous, melkein voisimme tehdä oman linjan tälle keskustelulle, ettei floodata aloittajan palstaa. Oli kaunis kertomus ja ymmärrän hyvin mikä vetää mieltä antiikin aikaan. Samoja viboja itse saan usein 1300-1700 -luvun euroopasta. 1800 lukukaan ei niin kaukana ole mutta vibraationaalisesti olen tällä hetkellä kiinni em. Arkkitehtuurissa, väreissä, logoissa, mielikuvissa jne...

      harmi etten mobiililla näköjään onnistunut avaamaan uutta keskustelua. Pitänee koittaa koneella myöhemmin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe