Miksi olen aina niin huono

Olenhuonoin

Tuntuuko teistä koskaan tältä samalta kuin minusta..Onko täällä siis yhtään kohtalotovereita?
Tunnen aina vain olevani niin täydellinen surkimus. Olen aina joka asiassa huonompi kuin muut. Suuri vaikuttaja myös siskoni, hän on aina upeampi ja parempi kuin minä.
Paras ystävä oli minua paljon parempi peruskoulussa. Se oli niin itsetuntoa latistavaa kun esim. Kokeet jaettiin ja sain jonkun 7 ja olin todella tyytyväinen kunnes ystäväni tulee viereeni ja alkaa pillittään että miten hän sai vain 9- tms ja kohta kehuu mua että sullahan meni hyvin.. Nämä tilanteet aina musersi.
Hain kouluun peruskoulun jälkeen (sama koulutus kun siskollani) ja minä en päässyt.. Tämä sai minut tuntemaan itseni niin paskaksi.
Olen joskus samoissa porukoissa siskoni kanssa ja silloin en uskalla olla kunnolla. En tiedä miten päin olla enkä osaa edes puhua silloin.
Olen vain aina niin surkea, en edes tiedä miksi tunnen näin, koska olen monesti kuullut olevani kaunis yms. Ja kroppanikin on aika hyvässä kunnossa.
Tällähetkellä minulla on kai pientä säätöä yhden miehen kanssa ja hän on tosi ihana. Pelkään kokoajan mitä puhun ja kun olen sanonut jotain niin alkaa hävettämään se mitä sanoin, vaikka ei olisi hävettävää.
Mikä minua vaivaa :(
Ja miten ihmeessä saisin tämän itseinhon pois..

8

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruspoika99

      Ihan perus fiilis mutta kyllä sen kanssa voi elää.. Pitää vain tehdä enemmän töitä niin voi saavuttaa mitä itse haluaa. En oikein osaa sanoa tuohon ongelman pois saamiseen mitään koska itse pystyn elää sen kanssa. Pitää vain olla valmis tekemään duunia jos haluu jotakin.

    • LonelyLonelyWay

      Mäkään en osaa auttaa, mutta mustakin tuntuu, että oon ihan huono, koska vaan mun nuoremmat sisarukset huomioidaan. Jos saan kokeesta 9.5, tulee heti 3 vuotta nuorempi siskoni saman aineen kokeen kanssa josta hän sai 10 ja siskoa kehutaan, mutta minua ei, koska numero on huonompi vaikka kokeeni on ollut vaikeampi. Mut huomioidaan vaan sillon kun oon tehny jotai väärin.

    • TyperäNainen

      No vittu muuta elämäntapoja saatana äläkä valita

    • Mietiiän

      Syö hyvä kroppa se hienoo kaikil ei oo muis se et sää oot oma ittes eine koulu numerot kaikkee merkkaa Varo tyhmoi poikiii😜

      • Vati123

        Wat


      • Persu333

        Ja feministit rullaa täällä suoli24:ssa.. huoh😧


      • didntthinkso

        Joo kannattaa noudattaa tota vinkkiä, ootteko koskaan nähny surullista kannibaalia?


    • marizei

      Kannattaa miettiä se oma juttu mis oot hyvä ja mitä voisit kehittää.Itsensä vertaaminen muihin ei koskaan kannata ja ei tarvi saavuttaa sitä samaa tulosta mitä kaverilla on,riittää et oot tehny parhaasi.Vältä sellasta seuraa mikä vie energiaa ja keskity niihin mukaviin mistä saat voimaa.Ja sitten lopetat ton itsesäälis kieriskelyn ja surkuttelun ja alat arvostamaan itseäsi sen huomaa silloin muutkin.Nämä tuli mieleen täältä jostakin:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe