Haluaisitko tehdä syrjähypyn 60kymppisen miehen kanssa. Olen terve ja liikunnallinen. Tykkään myös nuolemisesta. Ilmoitelkaa kaiken ikäiset naiset. Lupaan täyttää toiveenne. Vantaalta.
Sinulle nainen
20
3551
Vastaukset
- hihhii1
Ee missään tappaaksessa, haluta hypätä syrjään, voisin sulle tuuva tikkarin imeskeltäväksi.
- Enmaltaodottaa
Kiihottava ajatus.Miten saan yhteyden...
- tarpeita
Näin äkkiä ei arvaa antaa sähköpostiosoitetta, kun on noita huijareita tässäkin linkissä mukana, mutta hommaan salaisen puhelinumeron muutaman päivän sisällä
- palintromi
Suksi kuusikkoon Vantaa petäjikköön!
- viidenkympinvillitys
Hmmm, pistää mietteliääksi. Nykyinen suhteeni ei "anna" minulle tarpeeksi, eri syistä. Ens vkolla tulossa pk-seudulle, yks vpä, ja yöpaikkakin olis tarpeen ;) mistä sinut tavoittaa? Voitas jutella lisää.
- Tarpeita
Ei ole tarjolla ainakaan kotona yösijaa, kun asun kumppanin kanssa. Hoidan puhelin-numeron lähiaikoina katsotaan sitten olisi kiva kyllä jutella käyn harva se päivä tikkurilan asemalla josko siellä nähtäis
- viidenkympinvillitys
Tikkurila passaa hyvin. Ilmoittele yht.tietoja niin sovitaan tarkemmin. toivon ett olet terve niin voidaan nauttia paljaana, ehkäisy on kunnossa. Ilmoittele!
- jukkap9-
viidenkympinvillitys kirjoitti:
Tikkurila passaa hyvin. Ilmoittele yht.tietoja niin sovitaan tarkemmin. toivon ett olet terve niin voidaan nauttia paljaana, ehkäisy on kunnossa. Ilmoittele!
Oletko vielä halukas ja mistäpäin olet, vastaile [email protected]
- Rakastanko
raksit kirjoitti:
Tässä sähköposti [email protected]
Olen muuttanut Lahden seudulle, naiset ottakaa yhteyttä tarpeeni ei ole kadonneet.
- Nelikymppinen
raksit kirjoitti:
Tässä sähköposti [email protected]
Ovatko yhteystietosi edelleen samat?
- Kiinnostais
Nelikymppinen kirjoitti:
Ovatko yhteystietosi edelleen samat?
Kyllä on sama
- palintromi
Suksi suolle
- Marju98
Haluttaisi tavata sinut. Nuoletko persreiänkin? Vittu minulla valuu kiimanesteitä. Tykkään vanhemmista miehistä. Ota yhteyttä.
- Itselleni
Kyllä voin nuollakkin.
- Itselleni
Lähetä yhteystietosi niin nuolen mielellään ja hyvin alkuperäisen viestin lähettäjä.
- Nautittaisko
Alkuperäinen ilmoittaja, lähden Tallinnan risteilylle 19.8 klo 18.30 lähtevällä laivalla. Olisin halukas saamaan risteilyseuraa kivasta naisesta.
Mä oon nuori tyttö Porista ja haluaisin munaa ja vanhemmat miehet kiihottaa
- Nautittaisko
Minua kiinnostaisi kovasti, mutta asut liian kaukana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802187
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871570Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141274Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita431112Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2131074- 45987
- 97905
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805