Sinulle nainen

Tarpeita

Haluaisitko tehdä syrjähypyn 60kymppisen miehen kanssa. Olen terve ja liikunnallinen. Tykkään myös nuolemisesta. Ilmoitelkaa kaiken ikäiset naiset. Lupaan täyttää toiveenne. Vantaalta.

20

3551

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhii1

Ee missään tappaaksessa, haluta hypätä syrjään, voisin sulle tuuva tikkarin imeskeltäväksi.

• Enmaltaodottaa

Kiihottava ajatus.Miten saan yhteyden...

• tarpeita

Näin äkkiä ei arvaa antaa sähköpostiosoitetta, kun on noita huijareita tässäkin linkissä mukana, mutta hommaan salaisen puhelinumeron muutaman päivän sisällä

• Tarpeit

• palintromi

Suksi kuusikkoon Vantaa petäjikköön!

• viidenkympinvillitys

Hmmm, pistää mietteliääksi. Nykyinen suhteeni ei "anna" minulle tarpeeksi, eri syistä. Ens vkolla tulossa pk-seudulle, yks vpä, ja yöpaikkakin olis tarpeen ;) mistä sinut tavoittaa? Voitas jutella lisää.

• Tarpeita

Ei ole tarjolla ainakaan kotona yösijaa, kun asun kumppanin kanssa. Hoidan puhelin-numeron lähiaikoina katsotaan sitten olisi kiva kyllä jutella käyn harva se päivä tikkurilan asemalla josko siellä nähtäis

• viidenkympinvillitys

Tikkurila passaa hyvin. Ilmoittele yht.tietoja niin sovitaan tarkemmin. toivon ett olet terve niin voidaan nauttia paljaana, ehkäisy on kunnossa. Ilmoittele!

• jukkap9-
        viidenkympinvillitys kirjoitti:

Tikkurila passaa hyvin. Ilmoittele yht.tietoja niin sovitaan tarkemmin. toivon ett olet terve niin voidaan nauttia paljaana, ehkäisy on kunnossa. Ilmoittele!

Oletko vielä halukas ja mistäpäin olet, vastaile [email protected]

• Rakastanko
        raksit kirjoitti:

Tässä sähköposti [email protected]

Olen muuttanut Lahden seudulle, naiset ottakaa yhteyttä tarpeeni ei ole kadonneet.

• Nelikymppinen
        raksit kirjoitti:

Tässä sähköposti [email protected]

Ovatko yhteystietosi edelleen samat?

• Kiinnostais
        Nelikymppinen kirjoitti:

Ovatko yhteystietosi edelleen samat?

Kyllä on sama

• palintromi

Suksi suolle

• Marju98

Haluttaisi tavata sinut. Nuoletko persreiänkin? Vittu minulla valuu kiimanesteitä. Tykkään vanhemmista miehistä. Ota yhteyttä.

• Itselleni

Kyllä voin nuollakkin.

• Itselleni

Lähetä yhteystietosi niin nuolen mielellään ja hyvin alkuperäisen viestin lähettäjä.

• Nautittaisko

Alkuperäinen ilmoittaja, lähden Tallinnan risteilylle 19.8 klo 18.30 lähtevällä laivalla. Olisin halukas saamaan risteilyseuraa kivasta naisesta.

• Mä oon nuori tyttö Porista ja haluaisin munaa ja vanhemmat miehet kiihottaa

• Nautittaisko

Minua kiinnostaisi kovasti, mutta asut liian kaukana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      180
      2187
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1570
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1444
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1274
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      43
      1112
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1074
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      987
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      905
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      845
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      805
    Aihe