Kaveri lupasi olla minun kaa mutta se on sittenki toisen kaverin kaa ja väittää mulle et mä oon sen paras kaveri. Sillon ku se voi olla sen kaa on ihan hauskaa.
Tämä on toistuvaa ja ärsyttävää.
mitä tehdä asialle
ärsyyntynyt
3
<50
Vastaukset
- ärsyyntynyt
Vastauksia kiitos
Etsi muitakin kavereita, niin et ole yhdestä kaverista niin riippuvainen.
Puhu sille kaverille asiasta ja koita hankkii muitakin kavereita jotta et jää ihan yksin mulle tehtiin noin samalla tavalla kun olin alaasteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373393- 1592467
- 1431907
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141561Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401339Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2651208Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2241156Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on681112- 801103
- 841055