R kioskin yrittäjä sotkamossa

entinenasiakas

Voi jeesus miten mahtavaa asiakaspalvelua siltä saa. Ei vahingossakaan tule kiitosta, ei sano päivää, ei ole hyvä, seisotaan tiskin takana naama norsun XXX.
Ja ei ole kauaa, kun kehuttiin lehdessä miten palvelua kehitetään yms.
En tilaa enää yhtään mitään postin kautta, että siellä ei tarvitse käydä senkään takia.
Ehdotan myös vuoden positiivisin kainuulainen palkintoa.

67

10558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpäjoosu

Eivät kehitä yhtään mitään sillä raha on se mikä postin puolesta kehittää kyrvän otsaan tuolle "yrittäjälle"

• turismo

Aikat tyly kieltämättä on R-katiskan ukkeli. Turistina käynyt muutaman kerran, kun olen muualle muuttanut. En mitään perseen nuolentaa odotakaan, mutta on aika vidduuntuneen oloinen ja ei kyllä tule kovin tervetullut olo. Suapipa ne veikkaukset ja lehdet ostettua muualtakin.

• sotkamolainen

postin voi kääntää ja hakea vuokatin ässästä niin ei ärrää enää ☺

• efwerfwerfwe

Tulee todellakin ahdistava olo, jos joutuu ärrälle menemään ja näkee omistajan tiskin takana.

• Ratkaisuhenkinen

Kyllä tässä taas huomaa miten ihmiset eivät pidä saamastaan kohtelusta/palvelusta oli se sitten minkälaista vaan. Olkaa hyvä ja kertokaa huolistanne suoraan asianomaselle tai unohtakaa aiheesta tuleva päänvaiva kokonaan. Miksi täytyy "nimimerkillä" kommentoida asioita keskustelupalstoille ja ehkäpä myös laittaa omia lisäselvityksiä mukaan niistä asioista mitkä eivät ole menneet päivän nappiin? Ehkäpä vika on itse asianomaisessa ja hänen elämänasenteesta - on ilmeisesti mielihalu valittaa, ei tiedä? Arvostettavaa olisi jos ihan rehellisesti kertoo asioista omalla suullaan, silloin ongelmatilanteeseen voidaan myös puuttua ja parantaa toimintatapoja.

• epofjwpofjwpeofjw

Käyppä antamassa palautetta suoraan omistajalle. Veikkaan, että kovin rakentavaa keskustelua et saa aikaan!

• Anonyymi

Kainuulaisten tapahan on aina ollut seläntakana kieroilu! Ja näköjään ei ole tältäosin mikään muuttunut. Jospa tanttaväki ja ukkokerho kurkkaisivat peiliin ja arvioisivat oman käytöksensä! Näkyykö sieltä norsunXXX ja kyrpää otsassa. Villi veikkaus: Kyllä näkyy!

• ukkelivain

No ei R-kioskin karpaasille uskalla sanoa, että palvelu on huonoa ja naamasi on hapan. On sen verran tylyn oloinen setä. Mutta toisaalta jospa se on vain sen tyylinen ihminen. Käyn kyllä ärrällä edelleen, mutta voishan tuo ehki vähän palveluhenkisempi olla.

• norsunatiskilla

Ihan kyrpähän se on

• hyvähyvä

arvostelijat, millaisia ihmisiä te ite ootte, kysyn vaan? laittakaapa pari hyvää ja huonoa puolta itsestänne tälle palstalle.

• puolimielitakabuoli

Olen mahtava ihminen. Minussa ei ole huonoja puolia. Jopa takapuoleni on hyvä puoli. Täydellisyyteni on niin mahtavaa, etten tiedä miten päin olisin. Ihana. Olen ihana. Kaikki ovat kateellisia minun mahtavuuteni vuoksi.

• EnArvosta

Ennemmin ärrän ukkelin asiakaspalvelutaidot,kuin lidlin teennäinen "Oikein mukavat päivänjatkot sulle." Tulee niin aidosti sydämestä,että...

• Hidasta

Pari kertaa käynyt. Toisella kerralla joku muori oli kyselemässä postipakettia, josta ei ole kellään mitään tietoa. Jonossa ihmisiä vaikka kuinka paljon. Sitten kun se paketti löytyi, alkoivat suuretsinnät, kun muori ei löytänyt henkkareitaan. Lauantaina kerran menin. Totonpelaajat olivat ruuhkauttaneet ainoan kassan. En mene kolmatta kertaa.

• voewittuettensano
        Hidasta kirjoitti:

Pari kertaa käynyt. Toisella kerralla joku muori oli kyselemässä postipakettia, josta ei ole kellään mitään tietoa. Jonossa ihmisiä vaikka kuinka paljon. Sitten kun se paketti löytyi, alkoivat suuretsinnät, kun muori ei löytänyt henkkareitaan. Lauantaina kerran menin. Totonpelaajat olivat ruuhkauttaneet ainoan kassan. En mene kolmatta kertaa.

Ei ole asiakaspalvelijan vika jos muorit ja muut ruuhkauttaa kassan! kaivellaan rahoja, ei löydy,löytyy, en tiiä, minuutteja menee kun se rahapussi löytyy vihdoinviimein ja HUPS! ei löydykkään kolikoita maksuun, mutta otetaan kortti....jota ei osata käyttää..ja hommailua riittää ja jono kasvaa....jee, repikää siitä!

• kukkuuuuu

ÄRRÄN UKKELI. PALVELEEKO VAIKO EI? KUKA TIETÄÄ? KUKKUUUU.

• Tyytyväinenasiakas

Ei ole valittamista, hyvin on palvellut. Oiskohan syytä kattoa peiliin jos palvelu ei pelaan, onko omassa asenteessa huomautettavaa.

• oiuhohoio

ite kauppias kirjoittelee. Pitääkö kontaten tulla sisään että palvelua saa??

• Postionpop

Kyllähän tämä vastausketju on ihan totta. Jos ei ole ihan pakko asioida postipalveluiden takia kyseisellä R-kioskilla niin en ovea aukaise. Paketit ovat hukassa, ilmoituksia paketeista ei tule ja asiakaspalvelu on välillä törkeää...!

• välttäväpaha

R kioskilla asioivana sanoisin ,että kyllähän yrittäjä sahaa omaa oksaansa huonolla palvelulla. Aika lyhytnäköistä ajattelua. Olemme asiakkaita, emmekä välttäätön paha!!

• iilimato

Pitkäänhän tuo yrittäjä oli hakusessa. Passaa mennä ite kokeilemaan, jos ei persoona miellytä. Työnsähän kyllä hoitaa ja se mulle riittää. Minä vaan asioin ko. kiskalla, enkä tunteile!

• paskaärrä

Tänään kävin R-kioskilla ja itse herra oli kassalla nojaillen päätelaitteeseen ja naama niinkuin petolinnun persesilmä...No ei ainakaan yritysoppi ole mennyt perille edes ne perusteet että ole kohtelias asiakkaalle yms

• tosipässejä

Kyllä ootte tyhmää sakkia,vittuako pakkaatte sinne R:lle jos ei palvelu miellytä?

• kasukioski

Kerran haisi hirveä pierunlemu siellä. Pikkasen pitäsmiettiä ennenkuin tunkee kassua koiskiin. meinas oksennus tulla.

• FarthBird

Myönnetään, päästin suhupierua, kun pelasin ärrällä. Liikaa kaasua mahassa...

• ll444333

Ootte saa....nan tyhmää porukkaa sotkamolaiset, mutta jos olisitte viksumpia, ette olisikkaan täällä

• PIERUKIOSKI

ÄR KIOSKIN YRITTÄ JÄ ON YNSEÄ. EN OSTA SIELTÄ MITÄÄN. LUEN VAIN ILMAISEKSI LEHDET JA PIERESKELEN TAHLLANI SIELLÄ KOKO AJAN. PASKA SAATTAA VÄHÄN LEMAHTAA UKKELILLE.

• näinseon

Pari viikkoa sitten näin ärrällä miten kauppias tylytti nuorta naista, kiroili eikä pyynnöstä huolimatta suostunut auttamaan ison laatikon nostamisessa tiskille. Eipä tarvi enää kyseisessä puljussa asioida, paketit saa käännettyä Vuokatin postiin ja veikata voi muuallakin.

• Hommajatkuu

Tyypillistä S24-kiukuttelua pikkulapsilta.

• Junttila

Turhaa kiukuttelua! Ihan normi tyyppi on, oma persoonasa. Pitäskö sen ruveta utelemaan toisten asioita vai muuta , niinkuin junttilassa yleensä onkin tapana. Helsingissä tälläinen "tapaus" on lähes joka buljussa, "sotkamon tyylillä"- ..kysytään , udellaan toisten asiat , juorutaan - ei pärjäisi montaa tuntia eteläsuomen kaupan tiskillä. No, sotkamossa ollaan , sen huomaa...!

• loppuppna

Onkoo siell öljyö myytävänä ompelukoneesee TOYOTA merkiin.

• peräaukio

Persöljyä on myynnissä. Sillä voi voijella kankkunsa. Perseex- merkkistä.

• AnteeXi

Tänään ÄRRÄllä kolikkopeliä pelatessa yritin päästää vaivihkaa suhupierun, vaan tulla kurahtikin mahtava pamaus ilmoille ja eikun lusikallinen housuun. Kyllä hävetti, piti nostaa voitot (72e) heti ja painua kotio housupyykille.

• Tyytyväinenasiakas

Haukkujia paljon. Täällä on hyvä mussuttaa ja valittaa. Katsokaa peiliin ja miettikää onko vika teissä. Vittu mitä raukkoja

• Turistietelä-karjalasta

Olen aina saanut siellä hyvää palvelua ja saan jatkossakin. Ei se ole r-kioskin vika jos paketit ei löydä perille tai niistä ei tule saapumisilmoituksia. Eivät he niitä jakele vaan postinjakelu. Kyllä on niin talipää väkeä täällä taas. Menkää itse sinne töihin niin katsotaan miten nyrpeää tai paskaa on asiakaspalvelu

• Voioivoi

Uteliaisuuttani olen kolme kertaa käynyt. Joka kerralla ollut eri henkilö kassalla. Ei ole palvelussa vikaa, vaan asiakkaissa. Perjantaina asiakkaat mussuttivat, koska totojen vastaanotossa meni myyjällä muutama minuutti. Totonpelaaja, melkoisen iso, päivettynyt ja parrakas korsto vilkaisi kerran taakseen, niin hiljenivät. Olisipa tilanne jopa huvittanut. Mihin helvettiin on ihmisillä kiire, jos ei muutama minuuttia voi odottaa. Tässäkin ketjussa räkytykset johtunevat jostain muusta kaunasta, kuin huonosta palvelusta.

• ÄRRRRRRRR

MEILLÄ ON KIIRE. ÄRRÄN PITÄÄ YMMÄRTÄÄ. ON SE PER.LE JOS ETTE SITÄ TAJUA. ÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR KIOSKII. ÄRRRRRRRRRRR.

• ÄRRRRRRRRRRRR

ÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

• EiTurhaaLätinää

Ärrän parjatun kaljupään asiakaspalvelu-tyyli on just hyvä.Ei mitään ylimääräisiä lässytyksiä ja lätinöitä.Palvelu on pelannut moitteettomasti joka kerta :)

• munaskakku

Ärripurri-kioski.

• kjbljljghbn

Se kun on vähän semmonen homma että kaikkia ei voi sitten mitenkään miellyttää. itse en henkilökohtaisesti tykkää (menin sitten minne tahansa) kun tullaan tuputtamaan/väkisin myymään jotain jonnin joutavaa tuotetta. Vaihdan jo siksi kauppaa kun en saa itse tutustua tuotteisiin rauhassa. Sulla ei vissiin oo nyt serlaa hyllyssä. Ei valitettavasti ole mutta voisitte kokeilla tätä 80 mirkan santapaperia.. se kuulema pyyhkii hyvin...............

• Ärrälläjonottaja

Voi kauppias parkaa...ei olis moiseen ryhtynyt jos olis tiennyt millaista on hoitaa Postia R-kioskissa; muiden palveluiden ohella. Ja mitä todennäköisesti ei pysty yrityksestään nostamaan edes palkkaa kun kaikki mitä viivan alle jäisi menee työntekijöiden palkkoihin että Posti pyörii. Toivottavasti ymmärtää/voi purkaa tekemänsä sopimuksen. Ja postiasiakkaat ovat niin mukavia ympäri Suomen.

• Rosemi

Menkää ite sinne tiskin taa kokeileen onko helppoo ja kivaa??!

• Potkunmaa

Sotkamon R-kioskille näköjään haetaan uutta yrittäjää sotkamoon..
      Työkkärin sivulla paikka auki joten nyt hakemaan paikkaa.!

• Syväluoto

Ämmät on kuin olisi 24/7 Rätti päivät ilmeinen tiskin takana jakamassa eii oota.

• painiärrä

R-kioskin yrittäjäksi voisi ruveta eräs paikallinen toisen alan yrittäjä. saatais ärrä-kioskillekin asiakkaiden ja kauppiaan välisiä painiotteluita.

• Waltterix

Ihan niinku muuallakaan sotkamossa ois ystävällistä palvelua.... ykskin paikka minne en enää mee, hanurista työntekijät!

• Antipalvelua

Ärrällä tulee kohta asiakkaiden välisiä otteluita kuin taksijonossa. Hiiteen sieltä totonpelaajat ja arvan valitsijat saatana. Samaan aikaan ihmiset odottaa, toiset työajallaankin kymmeniä minuutteja pakettejaan. Sitten kysellään kaikki helvetin kortit ja tietenkin se kortti on autossa nurkan takana ja toiselta kassalta lähdetään hakemaan totolappua ja myyjä tulostaa poissaolijoiden listaa, joka on taas kerran jäänyt tulostamatta. Jono on takaseinässä, kiinni myyjän hoksatessa alaikäisten olevan pelikoneella. Kymmenminuuttinen menee alaikäisiä häätäessä...puoli tuntia meni minulla pakettia hakiessani. Vittu että vitutti...

• Anonyymi

Hei, mikäs tilanne nykyään. Eipä taida uutta kauppiasta olla?

• Anonyymi

Pitkät on vieläkin jonot..

• Anonyymi

Olen saanut ystävällista palvelua käydessäni.
        Ei minulla ole mitään valittamista, päinvastoin.
        Jos on jonoa, niin lyhenee samanlailla kuin missä tahansa paikassa. Jos ei halua jonotella, niin käy vaikka muita mahdollisia asioitaan hoitamassa ja käy sen jälkeen toistamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut ystävällista palvelua käydessäni.
        Ei minulla ole mitään valittamista, päinvastoin.
        Jos on jonoa, niin lyhenee samanlailla kuin missä tahansa paikassa. Jos ei halua jonotella, niin käy vaikka muita mahdollisia asioitaan hoitamassa ja käy sen jälkeen toistamiseen.

Eipä se sama ukkeli siellä enää ookkaan. Kavalsi rahat ja hävisi.

• Anonyymi

Tänään kun kävin ensimmäistä kertaa koko sotkamon r-kioskilla asioimassa niin täytyy sanoa että oli kyllä todella kaunis ja hyvä pyllyinen nainen myymässä ja sain todella mukavaa asiakaspalvelua. Kuka lie tämä kaunokainen on 😍

• Anonyymi

Normaalia sotkamolaista asiakaspalvelua.

• Anonyymi

Onkohan se vittumainen akka nykyään siellä tiskin takana sitten sen vaimo tai ex-vaimo.... koska ahdistaa todella jos joutuu siellä käymään. En tiedä mistä saisi tylynpää palvelua tai kohtelua. Paketit heitetään naamalle ilman sanan sanaa. Akka näyttääkin ihan vanhalta deekulta. Olispa kiva kun joskus tiskin takana olisi asiallinen ihminen, mutta kun ei... ei ole vissiin varaa palkata tällä omistajalla muuta henkilökuntaa. Posti palvelut pois tuolta koska se on ainoa syy miksi tuolla joutuu asioimaan ja pilaamaan tahtomattaan päiväänsä!

• Anonyymi

Kannattaisi miettiä haukkumisen jälkeen, että minkälainen asiakaspalvelija olisit itse?
      Työtä jos tekee joka päivä,niin ei siinä osaa nähdä kuin ruskeanlaatikon joka ojennetaan,ei se sisältö näy työntekijälle jos joku itseään täynnä oleva hakija sen noutaa ja pitäs joku ihmeellinen positiivisuus naamalla loistaen antaa päivän 100:s laatikko.. Menkää kaupasta ostamaan sama,niin saatte palvelua ja saatte haukkua sen paikallisen myyjän vai onko nyt jo,niin tehty ja iletään ostaa vain postin kautta nyt uhrina on se paketin ojentaja..Olkaa kiitollisia,kun saatte perukkaanne paketin,niin voitte jatkaa peräkammari elämää ja syrjäytymistä..

• Anonyymi

Tuolla logiikalla kaikki asiakaspalvelijat saisi alasta riippumatta olla tylyjä. Asiakaspalvelussa työskentelevänä vähän ihmettelen, koska jos työ ja se"100. ruskea laatikko" ja sen hakija tekee happamaksi niin onkohan oikealla alalla? Tiedän Sotkamon R-kioskin asiakaspalvelun tason ja siksi tilaan kaikki postipaketit automaattiin tai Kontiomäkeen. Se on ilmeisesti pakko olla yrittäjä, koska kuka tuommosia ihmisiä palkkaisi mihinkään työhön missä pitää ihmisten kanssa olla tekemisissä.

• Anonyymi

Onko siellä vielä töissä se joka puhui puhelimessa asiakkaiden paikalla ollessa. Ärrällä juoruttiin siihen aikaan paljon 😳 t. Jo paikkakunnalta muuttanut

• Anonyymi

Kävin tänään tyttö oli nätti ja tukka hyvin ja oli kiva .

• Anonyymi

Hyvin on palveltu kun oon käyny.

• Anonyymi

Hyvä oli palvelu tänä aamuna ystävälin vaalee hoika myyjä palveli.

• Anonyymi

Juu tänään oli aika nätti myyjä siellä tiskin takana...TEki vähän mieli jo ajatella tuhmia.

• Anonyymi

Hidasta ja tympeää on asiointi

• Anonyymi

Itse keskitin kaikki ruokaostokset R-kioskille. Säästää pitkän pennin, kun ei tarvitse kalliilla Supermarketistä ostaa.

• Anonyymi

R-kioskilla on eroottinen tunnelma.

• Anonyymi

Ei perspillua saa! Lääkäri toteaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7385
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2708
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2027
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1491
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1395
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1234
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1169
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1157
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1143
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1081
    Aihe