Olisin nyt siis 13 ja aloittamassa cheerleagingin ja kyllä ne spagaatit sujuu ja yhden käden kärrynpyöräkin ja haluisin joskus vielä kilpatasolle mutta onko se mitenkään mahdollista kun oon jo näin "vanha"? Ja pitäisikö ennen kilpatasolle menoa opetella puolivoltti ja flikki? Minulla on kyllä tanssi- ja voimistelutausta.
Kiitos jo etukäteen jos joku vastaisi :)
Cheerleading, kuinka nopeasti kisaamaan?
5
111
Vastaukset
- PurkkapaIIoXD
Ja tuohon edelliseen vielä että onko SM kilpailuihin pääsystä mahdotonta unelmoida vai olisiko sekin mahdollista ennen 16 vuoden ikää.
- Jalus
Mäkin oon 13 ja lopetin just Cheerleading. Ainakin mä olin sellatteessa joukkueessa, että meillä oli 2 kertaa vuodessa kisat. Joten et ole liian vanha alottamaan.
- PurkkapalloXD
Okei, kiitos paljon :) entä kuinka kauan harrastit ennen kuin siirryit joukkueeseen jossa kilpaillaan vai aloititko kilpa joukkueessa?
- 13v
Kilpa joukkueisiin pääsee helposti jos harrastaa ensin 2-4 vuotta harraste ryhmäs. Itse harrastan nyt toista vuotta ja ajattelin muutaman vuoden pääst hakee kilpajoukkueeseen
- roskapussi_
No ite pääsin puolenvuoden jälkeen kisaamaan, yleensä ollaa alkeisjoukkueessa puolvuotta - 3v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795