Aina kun ottaa käyttöön jonkin sovelluksen netistä, pitää hyväksyä että omia tietoja käytetään kohdennettuun mainontaan. Se on jo itsessään ärsyttävää. Mutta olen ihmetellyt miten ne mainokset ovat sitten niin typeriä???
Olin jenkeissä vuonna 2014 ja edelleen mulle esitellään niitä hotelleja. Olen äklöille kalju- ja vaivasenluumainoksille sanonut senkin seitsemän kertaa ettei kiinnosta katsoa niitä, mutta aina ne vaan putkahtelevat takaisin. Oikein oksettaa.
Matkustin VR:llä viime viikolla JA OSTIN NIILTÄ LIPUN, mutta edelleen ne mainostavat tuot matkaa mulle.
Mä en käsitä miten noin hölmöstä mainonnasta voi kuvitella olevan hyötyä palveluiden tarjoajille. Multa ne ainakin vievä pois uskoa hpoitaa asioita siellä verkossa ensinkään, mikä pitkääkin paikkansa esim. VR:n mobiilisovellysten kanssa.
RÄYH!
Mainosraivoa
5
214
Vastaukset
- Minnaryyni
Korjaus: tarkoitin, että vievät pois uskoasiitä että mainostavat firmat osaisivat hoitaa asiota verkossa...
Sellaista apina-appia ei voi nimittää ilmaiseksi, joka eurojen sijasta maksaa yksityisyyden. Itse otan ennemmin yksinäisyyden.
- Micce22__
Yhteystietoja varten kannataa käyttää jotain tiettyä gmail tai hotmail-tiliä jota ei normaalisti lue. Jos puhelinnumero on ihan pakko antaa silloin tällöin, hommaisin prepaidin sellaiseen tarkoitukseen.
- perkele.että.kyrpii
Minua on alkanut ärsyttää nuo evästeiden hyväksymisilmoituksetkin nettisivuilla, esim. Veikkauksen sivuilla joka kerta kun kirjaudut omalle veikkaustilillesi niin aina se saatanan evästeiden käytäntö pitäisi klikata, eikö sitä perkele kerrasta voi uskoa!
Ei tällaista saatanan turhanpäiväistä klikkailua ollut vielä viime vuosikymmenellä! - Minnaryyni
No niin näkyi olevan. Ja joo, äske päivittyi Windows ja kaikilla sivuilla klikkailu alkoi alusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562791
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541709Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501443- 711407
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3221292The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211- 1561016
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m62977Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25975