Mitä vittua mun pitäis tehdä?? :'(

kiusattu13

Eli mun iso-ja pikkuveli kiusaa mua joka ikinen vitun päivä :'( J@ oon 13,5v, pikkuveli 6v ja isoveli 15v. Mä en enää jaksa tätä :'( Se on joka päivästä.... Ne vaa haukkuu, lyö, potkii, puree, vetää hiuksista, nipistelee, raapii, ottaa mun tavaroita, rikkoo niitä sotkee mun huonetta ja kaikkee :'( Viimeset 1,5vuotta on ollu ihan kauheita ja oon harkinnu itsarii ja oon karannu kotoo.... MITEN SAAN LOPPUUN TON KIUSAAMISEN??? Ja ei, tää ei oo enää normaalia "sisarusten kinastelua" tai "sisarusrakkautta" vaa jotain ihan hirveetä..... Kukaan ei tajua, että on aika helvetin raskasta kestää JOKA PÄIVÄ :"MITÄS SE LÄSKI?" "VITUN AUTISTI" "KANNATTAA KATTOO SÄNKYS ALLE!" Ja tiiän ettei kukaan tajua että miks noi ärsyttää mua mut oon saanu ihan järjettömän pimeen pelon mun isoveljen takia :'( Ja tää ei oo ainoo juttu.... MIETTIKÄÄ ITTENNE SAMAAN TILANTEESEEN, ETTÄ TUUTTE IHAN MISTÄ VAA TAI HALUISITTE EEES KÄYDÄ RAUHASSA SUIHKUSSA NII AINA JOKU TULEE HAUKKUU!!! Oon alkanu jo uskoon noihin läski puheisiin ja näin, että ne pyörii mielessä enkä tiiä miten ne saa pois :'(
Kuuntelen nytten Spotifyn itketysbiisi listaa ja äskön tuli biisi jossa sanottiin:"Kaikki kuolee aikanaan" ja musta tuntuu että mun aika tulee aika pian.........
Sry oli pakko purkaa jonnekin vähän päätä mut näin asiat on vaa... Alkaa väsyttää sekin, että pitää esittää koulussa ja kavereitten kaa ilosta, vaikka oon oikeesti niin niin niin jotenki tälläne.......

2

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalaa_tuollainen

      Neuvoisin aloittamaan vanhempien/koko perheen kanssa keskustelulla. Toiseksi koulun terkkari, tarvitset ammattiapua ainakin peloista irti pääsyyn. Sisarukset voivat olla todella pahoja et ole asian kanssa yksin. Yritä etsiä apua terveydenhuollon ja vertaisryhmien kautta.

    • 244544

      Kannattaa kertoa vanhemmille asiasta, se on parhain tapa selvittää tämä kiusaaminen. Tiedätkö muuten mitään syytä miksi he kiusaavat sinua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe