Onko kokemuksia Ryanairista ja Lontoon Stanstedin kentästä? Pitäisi yöpyä, onko lähellä edullisia paikkoja. Kävelumatka?
Stanstedt
8
1567
Vastaukset
- tiu
Moi,
Stanstedin kentällä on omat nettisivut ja sieltä
löytyy kohta book hotel. Siellä oli ainakin muutama hotelli. - Emppu
halvimmalla pääset kun yövyt kentällä. olen itse viettänyt siellä yön, ja turvallista on. jos yksin matkaa niin sitten ei kannatta nukkua, mutta siellä on tosi paljon ihmisiä ja nuoria jotka odottelee yöbusseja, lentoja ym.
halvin vaihtoehto siis. eikä mitenkään epämiellyttävä vaihtoehto,ainakaan minulle ollut. - halpamatkailija
... lennot Stanstedista Nimesiin.
Tulikin mutka matkaan ja lento menee Frankfurtin kautta. Toivottavasti Hahn on yhtä hyvä paikka. - Housu
Onko teillä tietoa miten illalla /yöllä pääsee Stanstedistä Lontooseen.??
N23.00 paikallista aikaa?
Meneekö busseja ja junia miten ja millaseen hintaa?- ollut
esimerkiksi juniakin kulkee vielä tuohon aikaan. otapas ihan itse selvää aikatauuista vaikka googlen kautta. Hinta ei ollut mitenkään suhteeton, mutta tarkasti en muista.
- mii
ollut kirjoitti:
esimerkiksi juniakin kulkee vielä tuohon aikaan. otapas ihan itse selvää aikatauuista vaikka googlen kautta. Hinta ei ollut mitenkään suhteeton, mutta tarkasti en muista.
Liverpoolstreetille stanstedexpressillä maksaa 14 puntaa meno
- jaanapaana
Terravision bussilla pääsee yölläkin Victoria St:lle ja Liverpool Streetille. Lipun voi ostaa verkosta etukäteen (edullisemmin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882