Tector, muilla huonoja kokemuksia?

Ostinpa suht kalliin Macin tuolta, mutta sain mielestäni kohtuullisen huonoa palvelua. Pyysin erillistä kuittia itse koneelle ja oheistarvikkeille, mutta ei kuulemma onnistunut. Myöhemmin huomasin, että kuitissa ei ollut verotonta hintaa yksittäisille tuotteille. Ottaessani yhteyttä liikkeeseen, sieltä todettiin, että "järjestelmä" ei mahdollista erillisten tuotteiden kokonaishinnan printtaamista kuitteihin. Muilla samanlaisia kokemuksia?
105097
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Olen saanut ok palvelua, kun olen ollut jonkun miehen kanssa liikenteessä. Naisena kohtelu on huonoa. Kun olet jotain ostanut, asiakaspalvelu loppuu kuin seinään. Huollossa huijaavat ja muutenkin vittuilevat asiakkaalle. Vältän viimeiseen asti. En missään nimessä suosittele ja käyttäisin mieluummin Applen muita jälleenmyyjiä.

Äänestä

Ostin homepodin Tectorista, ja myyntipäällikkö vakuutti käytön spotifyn kautta olevan helppoa. No eipä ole helppoa. Lähes mahdotonta saada musiikki soimaan - pätkii jatkuvasti ja kummallisesti alkaa soittamaan apple musicin kirjastosta kesken kaiken musiikkia. Apple music ei ole minulla edes käytössä.

Yritin palauttaa homepodin Tectoriin vedoten että laite ei toimi kuten myyjä minulle esitti - vastaus: Laitteessa ei ole mitään vikaa ja eivät hyväksy palautusta. Eivät myöskään tietenkään kommentoineet harhaanjohtavaa myyntipuhetta.

Todella pettynyt Tectorin toimintaan ja siellä näköjään asiakkaan ongelma ei ole heidän ongelmansa. En suosittele ostamaan mitään tuotteita Tectorilta. Ja lopuksi vinkki; jos laitteen ostaa verkkokaupasta saa automaattisen 14 vrk palautusoikeuden. Kivijalkaliikkeestä jos ostaa niin ehdot ovat toiset; liike itse päättää hyväksyykö reklamaation.

Äänestä
  • VAPUSEN VALHEITA! Nyt sekoitat Applen windowslaitteisiin!

Äänestä

• Vapunen tauolle nyt heti.
    Mielestäni tämä vapunen pitäisi sulkea toistaiseksi, ei tämä palvele enää käyttötarkoitustaan.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

VAPUSEN VALHEITA! Nyt sekoitat Applen windowslaitteisiin!

Vaounen, muilla huonoja kokemuksia?

Äänestä

• Mäkin yritin, sain virhekoodin 0xC1800103 - 0x90002

Äänestä

Jo vapunen oli käynyt kaivamassa persettä ja haukkumassa mackejä juuri ennen sua.

Äänestä
  • Se saa kenet tahansa inhon valtaan!

Äänestä

• Apple asiakkat harvemmin käyttäytyy noin!

Äänestä

Älä osta Tectorilta koskaan mitään!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

TomGreg kirjoitti:

Ostinpa suht kalliin Macin tuolta, mutta sain mielestäni kohtuullisen huonoa palvelua. Pyysin erillistä kuittia itse koneelle ja oheistarvikkeille, mutta ei kuulemma onnistunut. Myöhemmin huomasin, että kuitissa ei ollut verotonta hintaa yksittäisille tuotteille. Ottaessani yhteyttä liikkeeseen, sieltä todettiin, että "järjestelmä" ei mahdollista erillisten tuotteiden kokonaishinnan printtaamista kuitteihin. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu