Lesbot Seinäjoki?

Bellajj

Onko teitä ollenkaan? :/ Olisi kiva tietää, ettei ole tässä kaupungissa ainut..

26

1690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elovee

      Onhan meitä ☺️

    • Kylläjuujep

      Kyllä meitä on :) minkäs ikäisiä ilmoittautuu? Itse 19

    • 27v, läheltä Sjokia :)

    • Tommmy

      39 eli joka ikäistä 😊

    • Miuuw

      Täällä myös! Missä te kaikki piileskelette kun täällä tuntee olevansa ihan yksin :/

    • Seinis

      mssä tosiaankin tapaatte käydä?

      • Nosiis

        No Seinöjoella nyt ei hirveästi valinnanvaraa ole :D baareista tykkään eniten bar15


    • nimmariiii

      Onhan meitä ! Oon sinkku, ja luultavasti pitemmän aikaa, kun en baareissa viihdy ... S:joella ei "virallista" lepakkotoimintaa taida edes olla, on käsitys että jotain ryhmiä on, nuorille siis, ja heihin en enää kuulu ;) Eli täällä meillä taitaa se "verkottuminen" mennä sillai, että joku tuntee jonkun, joka tuntee jonkun, jne.
      Harmi sinänsä, kun omat lesbotutut ja -kamut on ympäri Suomea nykyään :|

      • nimmariiii

        Ai niin, mä oon 40


    • työmyyrä26

      Mun ei enää tuu käytyä missään, kun en juo ja tykkään olla kotona muun ajan mennessä sitten töissä...

    • nooralaita1

      Heippa

      Onhan meitä , tai ainakin kaksi ..sinä ja minä..
      Laittele mun s postiin jotai itsestäs ..
      [email protected]

    • Bellajj

      Ohoh, tännehän on tullut porukkaa! Jätin asian sikseen, kun ei näkynyt ketään. Nyt ketju tuli uudelleen vastaan ja teitä näkyykin olevan!

      Hienoa tosiaan tietää, etten ole ainut. Mäkin aika huonosti käyn baareissa nykyään, en oo jotenkin kerennyt tai jaksanut. Vartissa oon viime aikoina pari kertaa käynyt, mutta tosiaan en kauhean usein juhlimassa viihdy.

      Joku arkisempi tapaamispaikka olisi kiva! Jos vaikka kerran viikossa järjestettäisiin jotain, missä olisi mahdollista tavata muita. Olkkarillekin on tietynlainen kynnys mennä, mutta esimerkiksi jos kirjastossa tai muualla olisi jotain, niin tulisin ehdottomasti mukaan!

      • nimmariiiii

        Onhan meitä täällä, myös Olkkarissa :) Ite sinkkuna kysyisin, että etitkö ylipäänsä tapaamispaikkaa vaiko jopa kumppania ?


    • Alle40vMummo

      Miksette perusta sinne Seinäjoelle esim. Mummolaakso-toimintaa? Saisitte siihen varmasti pääkaupunkiseudun mummiksilta ideoita ja tukea. Turussakin on Mummolaaksotoimintaa ja olikohan vielä jossain. Voisitte kai osallistua myös Mummolaakson leireille ja joihinkin muihin juttuihin kuten Helsingin Prideen jne. Se toimintahan ei vaadi mitään isoa porukkaa eikä massiivista organisointia. Järjestätte tapaamisia muutamia kertoja vuodessa eri teemojen ympärillä (esim. piknik, luontoretki, teatteri, baari-ilta, lautapelit) ja kenties säännöllisiä tapaamisia esim. 2-4 viikon välein.

    • Ullatus69

      Härmis on täynnä teikäläisiä

    • jellonah

      No ei aiva Seinäjoelta, mut läheltä. Samaa oon miettiny , että missä vois tavata lepakoita, vai onko kaikki varattuja tai kaapissa???

    • Työmyyränelkeet

      Ei oo kaikki varattuja. Härmän häijyissä pyörii lesboja kuulemma. Mä en sinne paikkaan eksy edes vahingossa.... :D
      Mutta täällä on aiemminkin yritetty kysellä, järkätä jotain miittiä ja ei mitään tapahdu. Esim. Jollain julkisella paikalla kuten Torikeskus tai epstori kävis mun mielestä ihan hyvin. Toki jos porukkaa ujostuttaa näin pienessä kaupungissa näyttää eväänsä päivänvalossa....
      Seinäjoki 27v kuittaa ja kumartaa

      • jellonah

        Mä oon kyl joskus jopa eksyny Härmikseen, mut olin sillon parisuhtees ni ei tullu katteltua "sillä silmällä". No mennähänkö joskus vaik kaffeelle johonki? Ihan siis kaveripohjalla...oon 48 juu ja se on vaan numeroita ;)


      • öjhgfdsaxfuiojhgre
        jellonah kirjoitti:

        Mä oon kyl joskus jopa eksyny Härmikseen, mut olin sillon parisuhtees ni ei tullu katteltua "sillä silmällä". No mennähänkö joskus vaik kaffeelle johonki? Ihan siis kaveripohjalla...oon 48 juu ja se on vaan numeroita ;)

        Jees, mäkin oon ... Siis 48 :) Kaiketi, laskut alkaneet mennä sek. siinä neljänkympin jälk. Ja mennään vaan, kahville, muakaan ei sit ainakaan Härmikseen saa :) Mondeo ?


    • Curious93

      En ole lesbo, tai ainakaan tiä että olisin, MUTTA mua kiinnostais kyllä naisen kans seksi tai jonkinlainen flirttailu oleminen, pilke silmäkulmas, ei mitään vakavaa, voitais tutkiskella vähän seksuaalisuutta ja ihmisyyttä :) toisaalta mulla eioo oikeen ollu edes paljoa tyttökavereita että entiä kaipaanko vaan sellasta. Onko joku tänään lähdös jonnekkin?

    • EyesOnYou

      Olen piakkoin seinäjoelle muuttava bi (nainen) ja minusta olisi kiva tutustua toisiin bi/lesbo tyttöihin tai naisiin😉 Itse en oikein viihdy baareissa, mutta kulttuurilliset ja liikunnalliset harrastukset kiinnostavat. Miten olette itse tutustuneet kaltaisiinne? Olen 30-40 vuosipaalujen välillä😉 Ihan ystäväsuhteita hakisin...vähintään😉

    • I_have_a_dream_

      On meitä S:joella, mutta niin on maakunnassakin! Ja on myös kumppania ettiviä, kuten allekirjoittanut. Joskus takavuosina tuli käytyä baareissa, mutta enää ei kiinnosta ... Alkoa otan todella harvoin, pari kertaa vuodessa, hyvässä seurassa ja hyvään mieleen. Kun on ollut pitkässä parisuhteessa, niin jossain vaiheessa kaverit jäivät. Tietysti monella oma perhe, työt ja muut. Vaan itellä ei mitään, paitsi yksinäisyys. Ja some!!!
      Se huono puoli meissä 'pohojalaasis' on, että mihin tahansa porukkaan on vaikea päästä. Taisin huomata sen aikoinaan ex-puolison kautta, joka muutti muualta. Nyt kun ite olen yksin ja en porukoihin edes yritä, mulle riittäisi se yksi ihanainen ❤

    • BiN32

      Täällä on kans Seinäjoen lähettyviltä oleva 32 vuotias bi-nainen. Olisi mukava tutustua teihin naiset;) mihinkä te ootta! :D vai enkö osaa kattella "sillä silmällä" :)

    • Lesbosjoki
    • Seinäjoki_Pride_Week_18

      Heps, nyt tällä vkolla menossa SJK Pridet!! Harva tietää, toivotaan että tän viestin kautta tosta kuulisi pari muutakin!! Myös burleskia ja päätöspippalointeja tulossa vkl:na. .. Ainakin facesta löytyy...l

      • Anonyymi

        Pikkunorsuja vilistää, ruoka-aikana on oltu kotona.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe