On jälleen auton vaihto lähiajan ohjelmassa. Olen vaihtamassa vähän ajetun diesel Kian johonkin bensiini käyttöiseen autoon. Yhtenä vaihtoehtona on Nissan pulsar 1.2 koneella. Näyttää että sitä on jostain syystä aika vähän myyty, ainakin hyvin harvoin tulee tiellä vastaan. Onko kertynyt kenellekään kokemuksia kyseisestä autosta, ja millaisia ?
Kannattako harkita?
upr
2
144
Vastaukset
- oliskostuo
Aina kannatttaa harkita, kun on kyseesh autokauppa! Kannattaa koeajaa, koska kauppaa ei voi peruuttaa!
- jukekuski
Tosi vähän näkyy Pulsareita tien päällä. Käyttettyjäkin on myynnissä runsaasti, vaikka on vasta vuoden vanha malli. Ei niissä mitään perusteellista vikaa pitäisi olla , joten olisiko aika ajanut viistoperistä ohi?
Qassussa on esiintynyt kaasuläppäkotelon jäätymistä 1.2 DIG-T 115n yhteydessä kovilla pakkasilla ja Pulsarissa on sama kone. Kannattaa sen takia harkita dieseliä tai DIG-T 190:stä. Jukessa tuo 190-heppainen on toiminut hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321