Hei! Olen 21 vuotias nainen ja aloitan opiskelun tämän kuun lopussa Espoossa. Hakusessa olisikin asunto, jonne mielellään voisi muuttaa kahdestaan, miksei kolmestaankin, asumiskustannuksien pienentämiseksi ja toki myös seuran puolesta. Itse olen reipas, asiallinen, seurallinen ja tykkään silloin tällöin pitää hauskaa (ei nyt kuitenkaan mitään kämppäriehuntoja). Osaan myös ottaa toiset huomioon ja olla rauhassa. Arvostan omaa tilaa molemmin puolin ja että omat jäljet siistitään, kaikkien mukavuuden kannalta :)
Jos olet yhtään samoilla linjoilla, pistä viestiä ja tutustutaan vähän ja etsitään mukava meille sopiva asunto toivottavasti/mahdollisesti jo 1.9 alkaen
Terveisin Anna
[email protected]
Espoo/Helsinki Kimppakämppää
KämppisAnna
1
232
Vastaukset
- Ennachai
Moikka! Oletkohan jo löytänyt asuntoa? Meiltä olisi huone vapautumassa Espoon nöykkiöstä! Jos vielä asuntoa vailla ja kiinnostunut pistä yksityisviestiä meiliin [email protected]
Terkuin,
Enna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka383552- 113368
- 1483138
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61478- 441435
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos521079Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910