Moi, onks outoo et oon 11v tyttö ja haluisin opetella twerkkaamaa? :D Se ois must kivaa xd Oon yrittäny koton harjotella mut en vaa opi.. onks jotai vinkkei??
Twerkkaaminen
20
191
Vastaukset
- Twerkdatassonme
Twerkaavaan jos huvitaa ei siinä mitään outooo olre.. ;)
Lapsihuora spotted.
THELOLIHENTAI kirjoitti:
yuggis oot muuten vitun paska trolli muhun verrattuna
mulla on sentään yli kahen vuotta trollaus kokemusta
THELOLIHENTAI kirjoitti:
Olet paska trolli. Tiedätkö edes sanan varsinaista merkitystä? Koska toimintaa ei ole trollaamista, vaan paskojen vitsien/loukkauksien laukomista. Idiootti.
- yuurtuirtuirtui
THELOLIHENTAI kirjoitti:
Ei oo trollausta toi
yuggis_ kirjoitti:
Olet paska trolli. Tiedätkö edes sanan varsinaista merkitystä? Koska toimintaa ei ole trollaamista, vaan paskojen vitsien/loukkauksien laukomista. Idiootti.
troll on peikko englanniksi ja se kuvastaa hyvin yuggigsen ulkonaköä
THELOLIHENTAI kirjoitti:
troll on peikko englanniksi ja se kuvastaa hyvin yuggigsen ulkonaköä
"Poikani, olet idiootti"
Tiedätkö, mistä tämä on lainattu? Isäsi puheesta ristiäisissäsi. Suora lainaus. Hänhän on varsinainen sanaseppo.- Helvettildnf
yuggis_ kirjoitti:
"Poikani, olet idiootti"
Tiedätkö, mistä tämä on lainattu? Isäsi puheesta ristiäisissäsi. Suora lainaus. Hänhän on varsinainen sanaseppo.Vittu lopeta jo yuggis_ . Sun aikas tääl on ohi ja THELOLIHENTAI on vitusti sua parempi trolli! Painu vittuun täältä ja älä jaksa enää niitä sun paskoja juttujas täällä.
Helvettildnf kirjoitti:
Vittu lopeta jo yuggis_ . Sun aikas tääl on ohi ja THELOLIHENTAI on vitusti sua parempi trolli! Painu vittuun täältä ja älä jaksa enää niitä sun paskoja juttujas täällä.
Minäkin osaan painaa "käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnus" -painiketta.. Mutta en vaivaudu :)
- Esups
Hmph.... Amatöörit.
yuggis_ kirjoitti:
"Poikani, olet idiootti"
Tiedätkö, mistä tämä on lainattu? Isäsi puheesta ristiäisissäsi. Suora lainaus. Hänhän on varsinainen sanaseppo.lelz yuggis on vihanen. hehe X3
THELOLIHENTAI kirjoitti:
lelz yuggis on vihanen. hehe X3
Tervetuloa autisti takaisin. Toivottavasti katoat yhtä nopeasti kuin ilmestyitkin.
yuggis_ kirjoitti:
Tervetuloa autisti takaisin. Toivottavasti katoat yhtä nopeasti kuin ilmestyitkin.
noh eipä mulla juuri oo aikaa olla täällä kun pitää kattoo hentsua
THELOLIHENTAI kirjoitti:
noh eipä mulla juuri oo aikaa olla täällä kun pitää kattoo hentsua
No ole hyvä ja mene katsomaan.
yuggis_ kirjoitti:
No ole hyvä ja mene katsomaan.
hm tiedäkö sää mitään hyvää syöpäpotilaiden foorumia missä vois oikein kunnolla trollata
- Jauhiset
THELOLIHENTAI kirjoitti:
Kai tiesit että trollaus kertoo älynlahjojen puuttusesta vitun kompostikasa
- Jauhiset
Jauhiset kirjoitti:
Kai tiesit että trollaus kertoo älynlahjojen puuttusesta vitun kompostikasa
Yuggis on muuten asia jäbä
- Poika11v
Ei siinä mitään outoa ole. Ps missä asut?
- skdfuhsd-83
Tässä...asut Nämä ylle ja twerkkaamaan https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTzKWqsDgE7j0k6IKc9M_luNoP_j4uYdUUNxk9Rx-mdaE1eTQ1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452