Etsin harrastelijajoukkuetta!

CaroliinaChiliChill

Hei!

Olen kolmekymppinen nainen ja etsin mahdollisuutta aloittaa jalkapallon harrastuksena. Nyt on syksy tulossa ja ei välttämättä paras aika löytää harrastelija-aloittelijalle omaa jalkapallojoukkuetta, mutta aina on hyvä yrittää! Tietäisikö joku mistä löytäisin tällaisen jalkapallojoukkueen? Suomen Palloliiton sivuilla näkyy vaan erilaisia puhelinnumeroita mutta en tiedä minne ottaisin yhteyttä. Mistä aloittaa. Olen siis vain kiinnostunut jalkapallosta ja muuten erittäin urheilullinen, mutta olisi hienoa saada säännöllinen urheiluharrastus ja jalkapallo on intohimoni.

6

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuoltainakin

      Nimenhuuto ja sieltä pelaajapörssi

    • Kaipailen itse samaa nyt kun palailin pääkaupunkiseudulle ja mietein että voisin yrittää pistää oman porukan kasaan jos löytyy tarpeeksi innokkaita (enkä epäile eikö löytyisi). Voisi olla hauska pelata lumettomat ajat fudista ja talvet salibandya, ehkä osallistua joskus kevytmielisiin turnauksiin jos intoa porukalla. Itse jalkapalloon viimeksi koskenut ala-asteella mutta taitaapa tuo homma toimia edelleen samalla tavalla. :)

      Pistähän viestiä jos idea innostaa!
      [email protected]

    • JalkapalloGIRL

      Heippa! Hei mulla on aivan sama tilanne, oon kolmekymppinen nainen, nyt ostamassa nappiksia kun aikaisemmat jalkapallonappikset olivat liian pienet ja haluaisin löytää oikeasti rennon joukkueen, missä voidaan pelata hyvällä ja rennolla fiiliksellä ja tosiaan oon oppinut vasta jotenkin pitämään palloa hallussa, eli aloitan NOLLASTA. Mutta haluiaisin oppia ja pelata rennosti kivalla porukalla.
      Ootteko kasannu jotain tiimiä tai pelanneet yhdessä?
      Terv karoliina

    • mollaz

      Moi! Muakin kiinnostaisi aloittaa fudis/futsal. Ikää 28 vuotta ja kokemusta ei ollenkaan. Haussa olisi rento porukka, jonka kanssa treenailu olisi hauskaa eikä niin vakavaa. 1-2krt viikossa ja alueena (Etelä-)Espoo.

    • AnnaHa

      Vieläkö tämä ketju hengittää? Minuakin kiinnostaisi pelata. Osaamista ei ole niinkään, mutta intoa kyllä.

    • kannattajaX

      Pääkaupunkiseudulla VJS (Vantaan Jalkapalloseura) järjestää aikuisten ja naisten jalkapallokouluja aloittelijoille. -> https://vjs.fi/uudet-pelaajat-ja-toimijat/aikuiset/jalkapallokoulu/aikuisten-jalkapallokoulu-peruskurssi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe