Etsin harrastelijajoukkuetta!

CaroliinaChiliChill

Hei!

Olen kolmekymppinen nainen ja etsin mahdollisuutta aloittaa jalkapallon harrastuksena. Nyt on syksy tulossa ja ei välttämättä paras aika löytää harrastelija-aloittelijalle omaa jalkapallojoukkuetta, mutta aina on hyvä yrittää! Tietäisikö joku mistä löytäisin tällaisen jalkapallojoukkueen? Suomen Palloliiton sivuilla näkyy vaan erilaisia puhelinnumeroita mutta en tiedä minne ottaisin yhteyttä. Mistä aloittaa. Olen siis vain kiinnostunut jalkapallosta ja muuten erittäin urheilullinen, mutta olisi hienoa saada säännöllinen urheiluharrastus ja jalkapallo on intohimoni.

6

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuoltainakin

Nimenhuuto ja sieltä pelaajapörssi

• Kaipailen itse samaa nyt kun palailin pääkaupunkiseudulle ja mietein että voisin yrittää pistää oman porukan kasaan jos löytyy tarpeeksi innokkaita (enkä epäile eikö löytyisi). Voisi olla hauska pelata lumettomat ajat fudista ja talvet salibandya, ehkä osallistua joskus kevytmielisiin turnauksiin jos intoa porukalla. Itse jalkapalloon viimeksi koskenut ala-asteella mutta taitaapa tuo homma toimia edelleen samalla tavalla. :)

Pistähän viestiä jos idea innostaa!
      [email protected]

• JalkapalloGIRL

Heippa! Hei mulla on aivan sama tilanne, oon kolmekymppinen nainen, nyt ostamassa nappiksia kun aikaisemmat jalkapallonappikset olivat liian pienet ja haluaisin löytää oikeasti rennon joukkueen, missä voidaan pelata hyvällä ja rennolla fiiliksellä ja tosiaan oon oppinut vasta jotenkin pitämään palloa hallussa, eli aloitan NOLLASTA. Mutta haluiaisin oppia ja pelata rennosti kivalla porukalla.
      Ootteko kasannu jotain tiimiä tai pelanneet yhdessä?
      Terv karoliina

• mollaz

Moi! Muakin kiinnostaisi aloittaa fudis/futsal. Ikää 28 vuotta ja kokemusta ei ollenkaan. Haussa olisi rento porukka, jonka kanssa treenailu olisi hauskaa eikä niin vakavaa. 1-2krt viikossa ja alueena (Etelä-)Espoo.

• AnnaHa

Vieläkö tämä ketju hengittää? Minuakin kiinnostaisi pelata. Osaamista ei ole niinkään, mutta intoa kyllä.

• kannattajaX

Pääkaupunkiseudulla VJS (Vantaan Jalkapalloseura) järjestää aikuisten ja naisten jalkapallokouluja aloittelijoille. -> https://vjs.fi/uudet-pelaajat-ja-toimijat/aikuiset/jalkapallokoulu/aikuisten-jalkapallokoulu-peruskurssi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      230
      14879
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      21
      2247
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1883
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      156
      1320
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      95
      1260
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1159
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      121
      921
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      902
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      744
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      708
    Aihe