Miespuolisena henkilönä minua on alkanut kiinnostaa aikuisbaletti. Onko miestanssijat aikuisbaletissa enemmistöä tai onko aikuisbaletti naisvaltainen tanssilaji? Minkälaiset vaatteet kelpaa aikuisbalettiin? Onko trikoot ja sukat sopiva aikuisbalettiin? Balettitossuista vielä... Onko perus-jumppatossut sopivat tossut tai onko balettitossut pakkohankinta?
Aikuisbaletti
4
177
Vastaukset
- näppäile
Soita vetäjälle.
- Anonyymi
Balettia pidetãän vahvasti naisorientoituna lajina ja sitä se käytännössä onkin. Jos baletti kiinnostaa, niin voihan sitä aina kokeilla, voisiko se olla oma laji. Sukkahousuja et tarvitse etkä tiukkoja trikoitakaan. Löysähköt housuja voi aivan hyvin pitãä. Jumppatossuja parempi vaihtoehto on balettitossut.Tai sitten ainakin alussa pelkãstäãn pelkãt sukat. Kannattaa huomioida, ettã asenteessa balettia harrastavaan mieheen on vielä paljon parantamisen varaa. Naiset varmaankin suhtautuvat asiaan ymmärtäväisemmin.
- Anonyymi
En suosittele aikuisbalettiakaan miehelle nimittäin eräs aikuisbaletista(kin) lopulta hatkat mitäilmeisimminkin saanut eikä ottanut kaveri oli oikea vitsaus kun se vähän ja väliä yritti sekaantua meitsin naisjuttuihin. Mutta onneksi ne naiset eivät millään voineet uskoa yhtäkään niistä pahansuopaisista jutuista, mitä hän kävi heille sepittämässä mainittujen naisten suosioon päästäkseen, mutta hatkathan hän heiltäkin aina sai. Jopa exäni tulivat aivan ihmeissään avautumaan minulle tämän kaverin jutuista, joten tiedän siis varmuudella monia naisia, joita tuo puupää on yrittänyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894