satuttaako herjaukset (real blues)

Tuollaista ajattelin kysyä kun en tyhmyyttäni muuta keksinyt;)

Täällähän nuo herjaukset/rienaukset on hyvin helppo kohdistaa meihin harvoihin rekattuihin ja sitä 'kivaa' kyllä niskaan tulee ihan kiitettävästi. Miten te muut rekatut koette nimettömien neropattien solvaukset?

Oma pulssini ei nouse tippaakaan jos joudun kohteeksi. Paksu nahka ja ymmärrys solvaajan mielen vajavuudesta saa aikaan lähinnä naurun pyrskähdyksiä lukiessani noita älyttömyyksiä:)

209

2285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuun kyllä, kun en ennen paljoa palstaillut.. Mutta, nykyään ei juuri, varsinkin kun herjaaja on typerä ja kommentit ei edes ole totta. :)

• haisee-pahasti

Just ei missään nimessä pidä olla pois täältä!jokainen on täällä lukennu sen turkoosin vihaajan paska juttuja!minä oon tullu siihen tulokseen ettei se täysillä kulje!oikeesti sen omaiset pitäis hommata sen hoitoon.Se ei osaa keskustella mistään asiasta ei muuta kun hohottelee ja haukkuu ja ittiään kehuu?minkähän takia?eipä oo kehumista!

• Ei se ainakaan minua täältä aja pois. Palsta ei ole ripulistin, vaikka se niin luulee.

Totta, omaisten olisi jo aikoja sitten laittaa tuo kääkkä hoitoon.

• näin-on-näreet
        Kittiechihunen kirjoitti:

Ei se ainakaan minua täältä aja pois. Palsta ei ole ripulistin, vaikka se niin luulee.

Totta, omaisten olisi jo aikoja sitten laittaa tuo kääkkä hoitoon.

Hyvä asenne!

• näin-on-näreet kirjoitti:

Hyvä asenne!

kiitos! :)

• Ikävä_totuus

Jokaiselta löytyy kipeä paikka kun oikein etsitään.

• Toki on, mutta ei saa antaa sen liikoja haitata. :)

• KokkolanTOSIrealisti

Näin on. Turkoosilta on löytynyt vähintään kolme kipeää paikkaa:
      1. Yksinäisyys
      2. Masennus
      3. Kateus
      Hah!...

• Yksinäisyydestä en kärsi, ja masennukseen en ole kuollut, kateellinen on sinä narsisti itse.

• pakkohoitoon

Saatanan tollo lopeta tänne kirjoittelu jos ei oo mitään kunnon asiaa!onko lääkkeet otettu ajallaan?epäilen.

• pakkohoitoon kirjoitti:

Saatanan tollo lopeta tänne kirjoittelu jos ei oo mitään kunnon asiaa!onko lääkkeet otettu ajallaan?epäilen.

Ei se osaa lopettaa.. kasvatus on hänellä ollut pielessä, kun on tuollainen narsisti ja sukulaiset ei tee mitään..

• Ressullaki kaks kipeetä paikkaa. 1. Peräreikä 2. Päänuppi

• tinttu-liina kirjoitti:

Ressullaki kaks kipeetä paikkaa. 1. Peräreikä 2. Päänuppi

Lisäisin tuohon etusormen millä hän kiihkoissaan tökittää kellon ympäri tuota kulunutta kaiken vihaamista, homot ja turkoosit siellä kärjessä:)

• toljanter kirjoitti:

Lisäisin tuohon etusormen millä hän kiihkoissaan tökittää kellon ympäri tuota kulunutta kaiken vihaamista, homot ja turkoosit siellä kärjessä:)

Tuo oli hyvä. :))

Ressullaki kaks kipeetä paikkaa. 1. Peräreikä 2. Päänuppi

Voi Tinttu ja Tonttu! Nyt naurattaa!! :D

• Kittiechihunen kirjoitti:

Voi Tinttu ja Tonttu! Nyt naurattaa!! :D

Tuossa ressukassa riittää nauramista.;)

Tuossa ressukassa riittää nauramista.;)

No niin riittää.. :D

• Onnittelut tarkkaan harkitusta avauksesta.

Kun eräs nuori neito on ollut kuukausikaupalla solvaajien hampaissa, on eräänlaista aivopierujen aatelia kysellä tällaista. Jos tarkoituksesi oli satuttaa lisää, olet mitä ilmeisemmin onnistunut.

Sanohan terveiset ystävättärellesi kun olette yhteyksissä.

• Aivopieru oli tämä kommenntisi! Olet itse häiriköinyt Arielia, et jätä häntä rauhaan..

Ja muuten, tällä palstalla on haukuttu pahasti muita rekattuja, etkä niihin reagoi ollenkaan.. Eikä kyllä kaikki muutkaan palstan miehet.

Aivopieru oli tämä kommenntisi! Olet itse häiriköinyt Arielia, et jätä häntä rauhaan..

Ja muuten, tällä palstalla on haukuttu pahasti muita rekattuja, etkä niihin reagoi ollenkaan.. Eikä kyllä kaikki muutkaan palstan miehet.

Motivoidun heikosti kanssakäymiseen nalkuttavien naisten kanssa. Riittääkö selitykseksi?

No hyvää perjantai-illan jatkoa joka tapauksessa.

• Tukkirekka kirjoitti:

Motivoidun heikosti kanssakäymiseen nalkuttavien naisten kanssa. Riittääkö selitykseksi?

Jaa aivopierujen mestari ei ole sitten kuitenkaan kiinnostunut kuin yhdestä rusinasta palstan pullista:) Tyypilliseen tapaasi ilmaisit tuonkin asian primitiivisen alkeellisesti.

Olet kyllä aika säälittävä olio... Ja samalla esitit oivan esimerkin avauksen aiheesta eli toisen loukkaamisesta. Onko nyt mielesi hyvä?

• tinttu-liina
        Tukkirekka kirjoitti:

Kuulehan TUKKIURPO! Alunperinkään sinä et halunnu täällä jutella yhtään kenenkään kanssa, koska olit ottanut kiikariisi nuoren ja viattoman tytön! Ainoa päämääräsi oli saada tuo tyttö sun iljettävään elämääsi. Juuri tuo seikka sai mun epäilyt heräämään. Sinä olet ahdistelija ja nyt yrität ruskealla kielellä mollata avausta ja päästä tällä keinolla tytön suosioon. :/ Olet itse iso paskakasa. Häpeäisit edes käytöstäsi. Ei normaali tuon ikäinen mies jahtaa noin nuorta ihmistä. Mikset häivy kokonaan!? Ei me muut rekatut sua porukkaan haluta. Senkin asian olis fiksu ihminen tajunnu! :/

• Tukkirekka kirjoitti:

En nalkuta, vaan avaan suuni ja osaan tunnistaa iljettävän pedofiilin.

• toljanter kirjoitti:

Jaa aivopierujen mestari ei ole sitten kuitenkaan kiinnostunut kuin yhdestä rusinasta palstan pullista:) Tyypilliseen tapaasi ilmaisit tuonkin asian primitiivisen alkeellisesti.

Olet kyllä aika säälittävä olio... Ja samalla esitit oivan esimerkin avauksen aiheesta eli toisen loukkaamisesta. Onko nyt mielesi hyvä?

No yleensä mielenkiintoni kohdistuu yhteen naiseen kerrallaan.

Lisään vielä, ettei minun kiinnostukseni häntä kohtaan ylitä likaisen mielikuvituksenne rajoja. En kykenisi haavoittamaan mitään niin kaunista, puhdasta ja herkkää, mitä hän minun maailmassani edustaa.

• Tukkirekka kirjoitti:

Lisään vielä, ettei minun kiinnostukseni häntä kohtaan ylitä likaisen mielikuvituksenne rajoja. En kykenisi haavoittamaan mitään niin kaunista, puhdasta ja herkkää, mitä hän minun maailmassani edustaa.

Koeta nyt saadaa kaaliisi, että häntä ei kiinnosta, ja hänellä on jo mies.

Järkevä ihminen tajuaisi jättää toisen rauhaan, eikä jatkaa ahdistelua..

• Tukkirekka kirjoitti:

Sä olet tyhmä. Tuo kirjoituksesi on paljastaa tarkoituksesi. Etkö itse tajua ollenkaan miten puhut itsesi pussiin koko ajan. Mua alkaa jo naurattamaan noi sun typerät kirjoitukset.:)) Kuulut ressun kanssa samaan porukkaan. Kumpikaa ei tajua että tekevät itsensä naurunalaiseksi.:))

• aamorin-nuoli
        Tukkirekka kirjoitti:

Oletko 'vähän' ihastunut siihen pikkupimuun? Taisi pudota Toljanterin ja Tinttu-Liinan meilijutska kuin jättipotti käläviäläisen pankkitilille.

• keneltä-pois
        tinttu-liina kirjoitti:

Sä olet tyhmä. Tuo kirjoituksesi on paljastaa tarkoituksesi. Etkö itse tajua ollenkaan miten puhut itsesi pussiin koko ajan. Mua alkaa jo naurattamaan noi sun typerät kirjoitukset.:)) Kuulut ressun kanssa samaan porukkaan. Kumpikaa ei tajua että tekevät itsensä naurunalaiseksi.:))

Antakaa nyt yhden yrittää..

• eiharmaatahajua
        aamorin-nuoli kirjoitti:

Oletko 'vähän' ihastunut siihen pikkupimuun? Taisi pudota Toljanterin ja Tinttu-Liinan meilijutska kuin jättipotti käläviäläisen pankkitilille.

Mikä jutska?

• Viisain_lopettaa
        eiharmaatahajua kirjoitti:

Mikä jutska?

Sitä tyttöä on loukattu jo tarpeeksi.

• vanhatpalstapierut
        Viisain_lopettaa kirjoitti:

Sitä tyttöä on loukattu jo tarpeeksi.

Ei kai sillä asialla ole mitään tekemistä tytön kanssa.

• Naisen_tunteet
        vanhatpalstapierut kirjoitti:

Ei kai sillä asialla ole mitään tekemistä tytön kanssa.

Väärin, väärin. Hyvinkin on koska sukelletaan syvälle naisen tunteisiin. Kyseinen tyttö on ollut kovasti ihastuksissaan Toljanterista. Välillä on viestitellyt asioistaan vapaassa kuvauksessa. Nyt on käynyt ilmi, että Toljanter on ollut lyhyen tuttavuuden jälkeen huolissaan siitä että Tinttuliina on säilyttänyt hänen privaatti mailiosoitteensa. Tämä luo tilanteelle uudet puitteet. Melkeimpä sanoisin, että se on alakynteen jääneelle naiselle sama kuin kävelisi päistikkaa ovenkarmiin. Toinen on ohittanut toisen heittämällä niin sanotusti. Toinen on ajanvietettä ja toinen on tutustumisen väärti. Laitan arpoen ettei palstalle palaa. Palstalla pauhataan paljon hänen mykistyttävästä kauneudestaan, mutta toisinaan kypsemmillä naisilla on huomattavasti enemmän todellista annettavaa.

• yksi-uimaripoitsu-vaan
        Naisen_tunteet kirjoitti:

Väärin, väärin. Hyvinkin on koska sukelletaan syvälle naisen tunteisiin. Kyseinen tyttö on ollut kovasti ihastuksissaan Toljanterista. Välillä on viestitellyt asioistaan vapaassa kuvauksessa. Nyt on käynyt ilmi, että Toljanter on ollut lyhyen tuttavuuden jälkeen huolissaan siitä että Tinttuliina on säilyttänyt hänen privaatti mailiosoitteensa. Tämä luo tilanteelle uudet puitteet. Melkeimpä sanoisin, että se on alakynteen jääneelle naiselle sama kuin kävelisi päistikkaa ovenkarmiin. Toinen on ohittanut toisen heittämällä niin sanotusti. Toinen on ajanvietettä ja toinen on tutustumisen väärti. Laitan arpoen ettei palstalle palaa. Palstalla pauhataan paljon hänen mykistyttävästä kauneudestaan, mutta toisinaan kypsemmillä naisilla on huomattavasti enemmän todellista annettavaa.

No hemmetissä lohduttajia löytyy jos noin on..:D

• vanha_minäkin
        Naisen_tunteet kirjoitti:

Toljanter osoittaa tuolla olevansa mies joka ei kajoa huomattavasti itseään nuorempaan tyttöön. Nuoret olkoon nuorempia varten. Leikinlaskut erikseen.

• vanha_minäkin kirjoitti:

Toljanter osoittaa tuolla olevansa mies joka ei kajoa huomattavasti itseään nuorempaan tyttöön. Nuoret olkoon nuorempia varten. Leikinlaskut erikseen.

Ei huolta, hän saa minusta uuden 'isähahmon' kunhan palaa takaisin:)

• nuori_mutta_ihminensilti

Toljanterilta kiertoon ja suoraan suden suuhun.

• Tukkirekka kirjoitti:

Voi kiesus! Lopettakkaa jo! Yököttää, että luulette että nainen laitetaan kiertoon kaikille palstalla kuolaaville..

Hän elää parisuhteessa, kunnoittakaa sitä ja jättäkää hänet rauhaan nyt!

• Naisen_tunteet kirjoitti:

Kauneus ei ole se tärkein elämässä, vaan luonne. Ja maailma on täynnä vapaita naisia.

Palstalla on myös mukavia ihmisiä, naisia ja miehiä, joiden kanssa myös jutella.

• Tukkirekka kirjoitti:

Niin..sinähä oletkin jo osoittanut olevasi nuoriin tyttöihin kajoava.....olet oksettava tapaus.

Voi kiesus! Lopettakkaa jo! Yököttää, että luulette että nainen laitetaan kiertoon kaikille palstalla kuolaaville..

Hän elää parisuhteessa, kunnoittakaa sitä ja jättäkää hänet rauhaan nyt!

Nuo pässipäät ei todellakaan näytä tajuavan, että antavat kirjoittajasta kiertopalkinnon kuvan.:/ On se kumma ettei palstailijat saa heittää läppää ilman tollasia juttuja. Köyhää pitää elämä olla..

Nuo pässipäät ei todellakaan näytä tajuavan, että antavat kirjoittajasta kiertopalkinnon kuvan.:/ On se kumma ettei palstailijat saa heittää läppää ilman tollasia juttuja. Köyhää pitää elämä olla..

Niinpä.. Antaa kyllä huonon kuvan palstan miehistä.. Vikitellään ja ahdistellaan nuorta varattua naista..

Tajutkaa jo lopettaa ja hankkikaa elämä!

• 20-vee_jäbä

Niinpä.. Antaa kyllä huonon kuvan palstan miehistä.. Vikitellään ja ahdistellaan nuorta varattua naista..

Tajutkaa jo lopettaa ja hankkikaa elämä!

Söpö koira:) Tekisi mieli rapsutella.. Onko oma?

No itekkin saatan olla hiukkapikkasen ihastunut tuohon Arieliin, hölmöähän se tietenkin on..

• 20-vee_jäbä kirjoitti:

Söpö koira:) Tekisi mieli rapsutella.. Onko oma?

No itekkin saatan olla hiukkapikkasen ihastunut tuohon Arieliin, hölmöähän se tietenkin on..

On se oma koira, en viitsi omaa kuvaa laittaa..

Onhan se miesten käytös palstalla Arielia kohtaan hölmöä, mutta sinä et ole hölmöimmästä päästä.

Niin..sinähä oletkin jo osoittanut olevasi nuoriin tyttöihin kajoava.....olet oksettava tapaus.

Miten olen sen osoittanut? Tietääkseni en millään tavalla.

Minulla ei ole pienintäkään halua 'kajota' häneen. Sinä sen sijaan luot vieraalle miehelle luonteenpiirteitä, joita hänellä ei todellisuudessa ole. Saatan olla mielestäsi oksettava, mutta perusluonteeltani olen rehti ja kunnollinen mies. Minusta on täällä jo kyllin varoiteltu, joten minäpä varoitan puolestani ketjun avaajasta. Tämä siksi, että olen huolissani tyhjän varaan rakennetun kiintymyssuhteen syntymisestä.

Ariel, sinä olet fiksu ja järkevä nuori nainen. Älä muodosta tunnesidettä henkilöön, jolle erään ylläolevan kirjoittajan mukaan olet pelkkää ajanvietettä. Kun se 'hauskuus' päättyy, heidän välinen ystävyytensä jatkuu toisaalla, mutta sinun kohdaltasi se on loppu. Suojele itseäsi mielipahalta.

Tiedän, että sanani saattoivat haavoittaa, mutta ajattelen ainoastaan sinun parastasi.

• Tukkirekka kirjoitti:

Minulla ei ole pienintäkään halua 'kajota' häneen. Sinä sen sijaan luot vieraalle miehelle luonteenpiirteitä, joita hänellä ei todellisuudessa ole. Saatan olla mielestäsi oksettava, mutta perusluonteeltani olen rehti ja kunnollinen mies. Minusta on täällä jo kyllin varoiteltu, joten minäpä varoitan puolestani ketjun avaajasta. Tämä siksi, että olen huolissani tyhjän varaan rakennetun kiintymyssuhteen syntymisestä.

Ariel, sinä olet fiksu ja järkevä nuori nainen. Älä muodosta tunnesidettä henkilöön, jolle erään ylläolevan kirjoittajan mukaan olet pelkkää ajanvietettä. Kun se 'hauskuus' päättyy, heidän välinen ystävyytensä jatkuu toisaalla, mutta sinun kohdaltasi se on loppu. Suojele itseäsi mielipahalta.

Tiedän, että sanani saattoivat haavoittaa, mutta ajattelen ainoastaan sinun parastasi.

Olet kyllä tässä ajan saatossa näyttänyt mikä olet. Sinun on ihan turha yrittää täällä enää vääntää kuinka olet rehti ja kunnollinen. Yleensä tollaset paskiaiset näyttää ihmisille parempaa puoltaan vaikka sisin olisikin sitten sitä synkempi. Sinä näytit sen kieroutesi heti alussa. Jos olisit kunnon tyyppi niinkuin tonttu, niin et olisi tässä kuukausien myötä käyttäytynyt noin typerästi. Maineesi täällä on mennyttä etkä sitä enää selittelemällä saa takaisin.

Ariel ja tonttu ovat palstakavereita. Miksi yrität tehä siitä jotain muuta? Me kaikki rekatut tykätään toisistamme sukupuoleen katsomatta., se on sitä kaveruutta. Ollaan Butsin kanssakin vedetty vaikka minkälaista läppää, muttei se tarkoita että ollaan mitään muuta kuin palstakavereita..ymmärrätkö aivokääpiö?

• Tukkirekka kirjoitti:

Etkö tajua EI sanaa? Mikset lopeta?! Minkä takia vainoat häntä? Uskon että Ariel on tarpeeksi fiksu ettei ota yhteyttä sinuun. Tajua jo lähteä kalppimaan palstalta.

Olet kyllä tässä ajan saatossa näyttänyt mikä olet. Sinun on ihan turha yrittää täällä enää vääntää kuinka olet rehti ja kunnollinen. Yleensä tollaset paskiaiset näyttää ihmisille parempaa puoltaan vaikka sisin olisikin sitten sitä synkempi. Sinä näytit sen kieroutesi heti alussa. Jos olisit kunnon tyyppi niinkuin tonttu, niin et olisi tässä kuukausien myötä käyttäytynyt noin typerästi. Maineesi täällä on mennyttä etkä sitä enää selittelemällä saa takaisin.

Ariel ja tonttu ovat palstakavereita. Miksi yrität tehä siitä jotain muuta? Me kaikki rekatut tykätään toisistamme sukupuoleen katsomatta., se on sitä kaveruutta. Ollaan Butsin kanssakin vedetty vaikka minkälaista läppää, muttei se tarkoita että ollaan mitään muuta kuin palstakavereita..ymmärrätkö aivokääpiö?

No mikä sinä olet hänenkään kunnollisuudestaan sanomaan, jos ainoastaan näiden palstahöpinöiden perusteella puhut?

Tämäkin avaus, no ilman kaunisteluja, oli pohjanoteeraus.

• Tukkirekka kirjoitti:

No mikä sinä olet hänenkään kunnollisuudestaan sanomaan, jos ainoastaan näiden palstahöpinöiden perusteella puhut?

Tämäkin avaus, no ilman kaunisteluja, oli pohjanoteeraus.

Täällä on niin kauan porukalla kirjoitettu, että tietää kuka on fiksu ja kuka ei. Tonttu osaa käyttäytyä ja on tasapuolisesti kaikkien kaveri(paitsi sinun ja ressun). Voi sanoa että joka ei tuu hänen kanssaan toimeen, niin saa mennä peilin eteen. Samoin yhtä fiksuja ja mukavia on muut rekatut miehet. Olet itse pohjanoteeraus. Sulle nauraa jo naurismaan aidatki.

• Tinttu hei, anna olla:)

Tuolle ratinveivaajalle vastaaminen on yhtä turhaa kuin ressun kans väittely. Tyhjään päähän kun ei saa sanomaa menemään aineiston käsittelyä varten millään keinoin, se kun liukuu toisesta korvasta ulos samaa kyytiä:) Ainut mitä he osaavat on tehdä mukavista avauksista pohjanoteerauksia. Se tapahtuu siinä vaiheessa kun he avaavat rajoittuneet sanalliset arkkunsa avauksiin.

Mun luokittelussa tuo tukkirekka siirtyi kategoriaan 'ei vastauksen arvoinen' eli samaan alimpaan kastiin missä on vain tuo ressu:)

• toljanter kirjoitti:

Tinttu hei, anna olla:)

Tuolle ratinveivaajalle vastaaminen on yhtä turhaa kuin ressun kans väittely. Tyhjään päähän kun ei saa sanomaa menemään aineiston käsittelyä varten millään keinoin, se kun liukuu toisesta korvasta ulos samaa kyytiä:) Ainut mitä he osaavat on tehdä mukavista avauksista pohjanoteerauksia. Se tapahtuu siinä vaiheessa kun he avaavat rajoittuneet sanalliset arkkunsa avauksiin.

Mun luokittelussa tuo tukkirekka siirtyi kategoriaan 'ei vastauksen arvoinen' eli samaan alimpaan kastiin missä on vain tuo ressu:)

Oot oikeassa.:) Tuon tukkiurpon rivien välistä voi jo lukea, että vetelee jo nessuja paketista ku ressukka on nii nolannu ittensä ton urpouden takia.:))

• säälittävää_ja_noloa
        tinttu-liina kirjoitti:

Oot oikeassa.:) Tuon tukkiurpon rivien välistä voi jo lukea, että vetelee jo nessuja paketista ku ressukka on nii nolannu ittensä ton urpouden takia.:))

Vittu säälittävintä ja urpointa on viestittää hädissään asioitaan vapaassa kuvauksessa kun toiset tekee saman s-postitse. Varsinainen B-luokan tyrkky..

• säälittävää_ja_noloa kirjoitti:

Vittu säälittävintä ja urpointa on viestittää hädissään asioitaan vapaassa kuvauksessa kun toiset tekee saman s-postitse. Varsinainen B-luokan tyrkky..

No mun silmissä kaikista säälittävintä on sellaiset tyypit joiden elämään ei mahdu mitään muuta kuin valvoa miten kukin pitää yhteyttä ystäviinsä. Sulla ei varmaan ystäviä oo joten tuo kanavavalikko mitä toisilla on tuntuu varmaan ärsyttävältäkin:)

• toljanter kirjoitti:

No mun silmissä kaikista säälittävintä on sellaiset tyypit joiden elämään ei mahdu mitään muuta kuin valvoa miten kukin pitää yhteyttä ystäviinsä. Sulla ei varmaan ystäviä oo joten tuo kanavavalikko mitä toisilla on tuntuu varmaan ärsyttävältäkin:)

Siis kuka on viestittänyt??

• säälittävää_ja_noloa kirjoitti:

Tuo vapaa kuvaus-kohtahan sopii mainiosti ku kaverille kertoo jonku asian. Harmi sun puolesta ku sulla ei sitä ole.:)

Tuo vapaa kuvaus-kohtahan sopii mainiosti ku kaverille kertoo jonku asian. Harmi sun puolesta ku sulla ei sitä ole.:)

Puhutaanko tässä minun vai jonkun muun kuvauksesta??

Puhutaanko tässä minun vai jonkun muun kuvauksesta??

No Ariel kerran oli laittanu nikin sivulle siihe vapaa kuvaus-kohtaan jonku asian. Siitä nyt tuo yks tekee suurta numeroa. Onha sinne välillä muutki kirjottanu ku haluaa poistaa tekstin heti. Harmi et tääki aloitus on menny pilalle. Sinänsä hyvä aihe oli tässä..siis tuo palstaherjaaminen.

No Ariel kerran oli laittanu nikin sivulle siihe vapaa kuvaus-kohtaan jonku asian. Siitä nyt tuo yks tekee suurta numeroa. Onha sinne välillä muutki kirjottanu ku haluaa poistaa tekstin heti. Harmi et tääki aloitus on menny pilalle. Sinänsä hyvä aihe oli tässä..siis tuo palstaherjaaminen.

Just.. Vaihetaanko jo aihetta? laitan kyssäriä.. Mitä harrastuksia teillä on? Minun voi lukea tuossa kuvaus-kohdassa. :)

• säälittävää_ja_noloa
        toljanter kirjoitti:

Tässä tapauksessa ex-'ystäviinsä', luulis jo tyhmän tajunneen ettei kuulu rakkaan paavinsa s-posti sisäpiirin. Itkee varmaan silmät päästään ökytalossaan eikä varmana täällä enään nähdä. Melkein jopa hirvittää pilata toisen elämä näin :D

• tykkään_tuollaisista

Just.. Vaihetaanko jo aihetta? laitan kyssäriä.. Mitä harrastuksia teillä on? Minun voi lukea tuossa kuvaus-kohdassa. :)

Nätti koira..:)

• tykkään_tuollaisista kirjoitti:

Nätti koira..:)

Onhan se varsinainen söpönassu.. <3

Tää aloitus on nii paljon paskaa täynnä, ettei huvita tähän enää oikeen kirjottaa. On näköjää jostai hoitolasta päästetty potilaita vapaalle viikonlopuks.

• The_End_And_Finito
        toljanter kirjoitti:

Taisi olla sen ystävyyden loppu.

• kunpaeinäkisinäitä
        The_End_And_Finito kirjoitti:

Taisi olla sen ystävyyden loppu.

No ei se mitään ystävyyttä ollut. Vedätti vain tuota tyttöä huvikseen ja odotti sopivaa hetkeä milloin voi dumpata sen menemään. Hitto soikoon tekisi mieli työntää sormet kurkkuun ja oksentaa kun tuntuu pahalta ajatella. Takuulla sattui tai sattuu jos hän ei ole lukenut näitä vielä.

• Suunniteltu_kuvio

Solvaaja kuuluu samaan kimppaan.

Tää aloitus on nii paljon paskaa täynnä, ettei huvita tähän enää oikeen kirjottaa. On näköjää jostai hoitolasta päästetty potilaita vapaalle viikonlopuks.

Todellakin sairasta sakkia!

• samaa_mieltä

Onhan se varsinainen söpönassu.. <3

Minkä ikäinen hän on?:)

• samaa_mieltä kirjoitti:

Minkä ikäinen hän on?:)

Jo 9-vuotta. :)

• vanha_minäkin kirjoitti:

Voi vittu mitä paskaa.. Kerro ihmeessä meitsillekki nyt että mikä logiikka tuossa piilee? Luullaanko täällä todellakin joittenki liirumlaarum-viestien perusteella jo että Arieli makaa jossakin jalat levällään odottamassa ja Toljanter herrasmiehenä ei sitten vaan hyvää hyvyyttään iske kiinni.. Että voi olla hemmetin löysällä ruuvit..

• Naisen_tunteet kirjoitti:

Ulosanti on kuin lobotomian jäljiltä tässäkin.. Noihan on ollu Arielin roolipelejä vaan joita se harrastaa kaikkien sällien kanssa..

• yksi-uimaripoitsu-vaan

Anteeksi suorasukainen vastakysymys, mutta oletko homo? Moni kroolaisi Suntin liejuissa vaikka viikon putkeen että pääsisi viestittelemään hänen kanssaan yksityisesti.

• Moni järkevä mies antaa varatun olla rauhassa, eikä katso pelkää ulkonäköä..

• kokemusta_sellaisista

Moni järkevä mies antaa varatun olla rauhassa, eikä katso pelkää ulkonäköä..

Monasti kauniit ovat pinnallisia ja itsekeskeisiä eivätkä ota huomioon muita.

• Anteeksi vieläkin suorasukaisempi vastakysymys mutta oletko täysi idiootti?

Sä voit mainostaa killumistasi suntissa kuten tykkäät mutta se keneen minä pidän yhteyttä ei kuulu sinulle. Eikä myöskään se keneen nuo ihanat naiset Ariel ja Tinttu yhteyttä pitävät.

Onko teillä palstan seiskalehtitoimittajilla nyt pula jutun aiheista kun täysin tyhjästä vedätte tämmöisen naurettavan älämölön?

• toljanter kirjoitti:

Anteeksi vieläkin suorasukaisempi vastakysymys mutta oletko täysi idiootti?

Sä voit mainostaa killumistasi suntissa kuten tykkäät mutta se keneen minä pidän yhteyttä ei kuulu sinulle. Eikä myöskään se keneen nuo ihanat naiset Ariel ja Tinttu yhteyttä pitävät.

Onko teillä palstan seiskalehtitoimittajilla nyt pula jutun aiheista kun täysin tyhjästä vedätte tämmöisen naurettavan älämölön?

Vaihdetaan aihetta, ja unohdetaan tyhmät jutut..

• oli_jo_b-naisesi
        toljanter kirjoitti:

Solvaukset uppoamassa mutta päätit kuitenkin nostattaa :D

• kunnonpotkuperseelles
        toljanter kirjoitti:

Puukotit vittumaisesti selkään sitä herkkää pikkupimua.

• yläfemmaa
        toljanter kirjoitti:

Tyrkky pikkulutka on kertakäyttötavaraa, pointsit sulle sen nolaamisesta ja julkisesta nöyryyttämisestä :D Tällainen löytyi pisteenä iin päälle:

a--r--i--e--l

27.5.2016 13:01
        Tiedätkö mitä mun rakas paavi? Ymmärrän sua ihan täysin, mutta mulle ihmiset ovat paikkaa tärkeämpiä :)) Hmmm... Hätätilanteessa olisin valmis pitämään sinuun yhteyttä vaikka lähettämällä savumerkkejä meidän pihalta, hahaha... koska olet mulle OIKEASTI toooooooooooodella ihan kaamean S-U-P-E-R-T-Ä-R-K-E-Ä :)) Siis mua ei erityisemmin huvita palata takaisin, sillä Kokkola-palstalla koko yleinen ilmapiiri on muuttunut. Ja tietyn tyyppiset ihmiset ovat joko poistuneet kokonaan tai ainakin harventaneet käyntejään...

• yläfemmaa kirjoitti:

Tyrkky pikkulutka on kertakäyttötavaraa, pointsit sulle sen nolaamisesta ja julkisesta nöyryyttämisestä :D Tällainen löytyi pisteenä iin päälle:

a--r--i--e--l

27.5.2016 13:01
        Tiedätkö mitä mun rakas paavi? Ymmärrän sua ihan täysin, mutta mulle ihmiset ovat paikkaa tärkeämpiä :)) Hmmm... Hätätilanteessa olisin valmis pitämään sinuun yhteyttä vaikka lähettämällä savumerkkejä meidän pihalta, hahaha... koska olet mulle OIKEASTI toooooooooooodella ihan kaamean S-U-P-E-R-T-Ä-R-K-E-Ä :)) Siis mua ei erityisemmin huvita palata takaisin, sillä Kokkola-palstalla koko yleinen ilmapiiri on muuttunut. Ja tietyn tyyppiset ihmiset ovat joko poistuneet kokonaan tai ainakin harventaneet käyntejään...

Mitäs Tommyn eksälle kuuluu? On ollu näppis lujilla sitten..

• toljanter kirjoitti:

Ja mun superpelottava laserkatse on tsiljardimiljardibiljardia kertaa parempi kuin mikään kakkainen sähköposti, hahaha ;)) Ta-daa, siis tämä: (〠_〠✿) Hmmm... Mulla on muuten ollut tapana katsella sun karvavanaakin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean monta kertaa, että se on mennyt jo ihan oikeasti kiharalle, hahaha ;)) Siis aivan kuin mun tukka...

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Ja mun superpelottava laserkatse on tsiljardimiljardibiljardia kertaa parempi kuin mikään kakkainen sähköposti, hahaha ;)) Ta-daa, siis tämä: (〠_〠✿) Hmmm... Mulla on muuten ollut tapana katsella sun karvavanaakin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean monta kertaa, että se on mennyt jo ihan oikeasti kiharalle, hahaha ;)) Siis aivan kuin mun tukka...

Nyt en kyllä oikein tiedä mitä uskoa...

Karvavanani kun on oikeasti kihartunut mutta mä kuvittelin että se johtuisi siitä salamasta joka iski mun päähän ja teki mulle semmosen nuorekkaan afrokampauksen:)

• Mikäli tänne löytää minun lisäkseni joku muukin tervejärkinen, niin laittakaahan tämä täysin ala-arvoinen ketju poistoon.

• saatanamitäpaskaa

Niin tehdään.

• Voi kiesus kun olette tyhmiä! Tonttu ketään herjannut ole. Mm. Nimimerkki Tukirekka edelleen ahdistelee varattua naista.. Ja muut kertovat hänestä vaikka mitä kakkaa..

Lopettakaa ja hankkikaa se elämä!

• seurailen_vain

Anteeksi jos kysyn, mutta ovatko Toljanter ja kyseinen tyttö seukkaava pari? Jota Toljanter on pettänyt?

• seurailen_vain kirjoitti:

Anteeksi jos kysyn, mutta ovatko Toljanter ja kyseinen tyttö seukkaava pari? Jota Toljanter on pettänyt?

He ovat vain palstakamuja, molemmat seurustelevat tahoillaan. Palstan pöllöt vain keksivät satuja, ilkeyksiä ym. sontaa...

• totuutta-kehiin
        seurailen_vain kirjoitti:

Jonkun kateellisen muijan vittumaisuuksia koko ketju täynnä. Todenperäisyys pyöreät 0 %.

• käymielenkiintoiseks

Mistä kateellinen ja kuka?

• tällaista-vaan
        käymielenkiintoiseks kirjoitti:

Mistä kateellinen ja kuka?

No sehän on niin hemmetin hyvännäköinen pimu että verkkokalvot räjähtää katsojalta päähän.. Joku jätkä jätti kai tyttökaverinsa sen takia vaikka eivät sitten seukkaamaan alkaneetkaan. Katkeruutta ilmassa.

• kenttä_riepu

Miten tuo vanha gubbe liittyy tähän kuvioon?

• Puolueeton_tarkkailija
        kenttä_riepu kirjoitti:

Miten tuo vanha gubbe liittyy tähän kuvioon?

Kumpi niistä? Toljanteri vai Tukkirekka?

• seurailen_vain kirjoitti:

Meitsin rakas se on hemmetti soikoon.. Toljanteria ei oo koskaan nähtykkään..

• Puolueeton_tarkkailija

Loppuyhteenvetona seuraavaa: Toljanteri on pyöritellyt palstalla kolmea eri naista yhtäaikaa joista pikkupimua ei ole huolittu sisäpiiriin. Tämä seikka on pidetty huolella salassa. Pikkupimun itsetunto tulee kokemaan asian takia melkoisen kolauksen, minkä vuoksi palstasuhteet menevät uusiksi.

• Lopettakaa jo satuilu, on kyllä ääliömäisen tyhmää porukkaa palstallla..

Avauksessa puhuttiin sattuuko herjaukset, eli Tonttu EI herjannut ketään!
        Ja Ariel ja Tonttu ovat PALSTAKAVEREITA! Meneekö jo kaaliin??

• Ja nyt loppuu tämä paskanjauhanta!!!! On se kumma, että kun ihmiset tulee tänne heittämään läppää ajankulukseen, niin aletaan keksimään ja kuvittelemaan kaikkea paskaa!
        Tajuatteko te kersat, että kun kuvittelette näillä jutuilla tekevänne Arielin hyväksi jotain hyvää mukamas, niin te päinvastoin annatte noille kirjoituksillanne erittäin huonon kuvan hänestä. :/
        Hänellä on varmasti oma hyvä elämä ja hän on kunnollinen tyttö ja tonttu on kunnollinen mies jolla on myös oma elämä, niinkuin meillä kaikilla! Älkää sekottako palstaläppää mihinkään muuhun!!

Tälle jutulle saa nyt tulla piste ja tämä aloitus saa tippua. Harmi sinänsä, sillä aihe oli hyvä. Sen te pilasitte... tukkiurpo mukaan lukien! :/

• Onko teikälläkään oikeata elämää ollenkaan?

Ja nyt loppuu tämä paskanjauhanta!!!! On se kumma, että kun ihmiset tulee tänne heittämään läppää ajankulukseen, niin aletaan keksimään ja kuvittelemaan kaikkea paskaa!
        Tajuatteko te kersat, että kun kuvittelette näillä jutuilla tekevänne Arielin hyväksi jotain hyvää mukamas, niin te päinvastoin annatte noille kirjoituksillanne erittäin huonon kuvan hänestä. :/
        Hänellä on varmasti oma hyvä elämä ja hän on kunnollinen tyttö ja tonttu on kunnollinen mies jolla on myös oma elämä, niinkuin meillä kaikilla! Älkää sekottako palstaläppää mihinkään muuhun!!

Tälle jutulle saa nyt tulla piste ja tämä aloitus saa tippua. Harmi sinänsä, sillä aihe oli hyvä. Sen te pilasitte... tukkiurpo mukaan lukien! :/

No oli tää kyl kaiken kaikkiaan ihme touhuu. Mitä kenenkään meilailut kellekään kuuluu? Meki meilailtiin aikoinaan jonki aikaa, tutustuttiin kaikes rauhas ja sit tavattiin ku siltä tuntu... Eipä tääl sen takii kukaan oo alkanu parkuu.

• artagnan kirjoitti:

No oli tää kyl kaiken kaikkiaan ihme touhuu. Mitä kenenkään meilailut kellekään kuuluu? Meki meilailtiin aikoinaan jonki aikaa, tutustuttiin kaikes rauhas ja sit tavattiin ku siltä tuntu... Eipä tääl sen takii kukaan oo alkanu parkuu.

Just tuolla logiikalla mäki ihmettelin tuota laumahysteriaa täällä palstalla. No mun korviin tuo kaikki on joutavaa älämölöä, kait myös telttailuporukka kokee samoin...?

Toivottavasti reissunne meni kuitenkin mukavasti ja sateen kastelemat vaatteet kerkes kuivua aamuun mennessä. Kukas onnistui sytyttään nuotion märillä puilla kun Ariel kuitenki vaatti iltapalaksi nuotiomakkaraa;)

• toljanter kirjoitti:

Just tuolla logiikalla mäki ihmettelin tuota laumahysteriaa täällä palstalla. No mun korviin tuo kaikki on joutavaa älämölöä, kait myös telttailuporukka kokee samoin...?

Toivottavasti reissunne meni kuitenkin mukavasti ja sateen kastelemat vaatteet kerkes kuivua aamuun mennessä. Kukas onnistui sytyttään nuotion märillä puilla kun Ariel kuitenki vaatti iltapalaksi nuotiomakkaraa;)

Sun on pakko huomioida mun viesti kohdassa 10.8.2016 18:25 siis ihan heti tai itken mun kotijättinallet Usvan ja Sumun litimäräksi, kun menen nukkumaan niiden keskelle...

• toljanter kirjoitti:

no jäbä esittää vuorostaan vastakyssärin. kuvitellaanpa semmonen tilanne et tapaat tytön joka vie kerralla jalat alta sekä kauneudellaan et luonteellaan. et välillä joutuu liki ihteään nipistämään et voiko tää olla totta. yrittäisitkö potkia niitä muita ympärillä häärääjiä kauemmas vai kannustaisitko solmimaan lisää tuttavuuksia vaikkapa täältä? vähä tuota ensimmäistä vaihtoehtoa jäbä sitte kumminki epäilee ;)

• toljanter kirjoitti:

No tota noin... Sä oot aivan asiallinen sälli mut ennemmin ton Temmin lehmätki lentää ku me päästettäis sut viestittelemään ton meidän murun kaa tai päinvastoin ;) Nii et kyl me yks kostee nuotio sytytettyy saatiin... ;)

• temmirauta kirjoitti:

no jäbä esittää vuorostaan vastakyssärin. kuvitellaanpa semmonen tilanne et tapaat tytön joka vie kerralla jalat alta sekä kauneudellaan et luonteellaan. et välillä joutuu liki ihteään nipistämään et voiko tää olla totta. yrittäisitkö potkia niitä muita ympärillä häärääjiä kauemmas vai kannustaisitko solmimaan lisää tuttavuuksia vaikkapa täältä? vähä tuota ensimmäistä vaihtoehtoa jäbä sitte kumminki epäilee ;)

Sori Temmi mutta pointtisi meni nyt vähä ohi...

Laumahysterialla tarkoitin siis tuota palstan tollojen epäilyjä siitä kuka meilaa ja kelle. Ja kuinka tuomittavaa on heidän mielestään esimerkiksi jos osaltani pidän yhteyttä johonkin ihmiseen.

Se ei koskenut millään lailla teitä mukavia jäbiä:)

• toljanter kirjoitti:

Sori Temmi mutta pointtisi meni nyt vähä ohi...

Laumahysterialla tarkoitin siis tuota palstan tollojen epäilyjä siitä kuka meilaa ja kelle. Ja kuinka tuomittavaa on heidän mielestään esimerkiksi jos osaltani pidän yhteyttä johonkin ihmiseen.

Se ei koskenut millään lailla teitä mukavia jäbiä:)

Mikäli sinä pidät yhteyttä yksityisesti johonkuhun, et saisi käyttää auktoriteettiasi väärin ja kieltää samaa toiselta. Jos sinua ei kyseisen nuori neito erityisemmin kiinnosta, niin minkä vuoksi viedä minulta tutustumisen ilo?

• Tukkirekka kirjoitti:

Mikäli sinä pidät yhteyttä yksityisesti johonkuhun, et saisi käyttää auktoriteettiasi väärin ja kieltää samaa toiselta. Jos sinua ei kyseisen nuori neito erityisemmin kiinnosta, niin minkä vuoksi viedä minulta tutustumisen ilo?

Eiköhän Arielilla ole ihan oma päätäntävalta kenelle täällä kirjoittelee. Hän ei itse ole sinulle kirjoitellut, joten kitise jossain muualla. Hitto, niinku naiset olis jotai ohjattavissa olevia idiootteja.:/

Eiköhän Arielilla ole ihan oma päätäntävalta kenelle täällä kirjoittelee. Hän ei itse ole sinulle kirjoitellut, joten kitise jossain muualla. Hitto, niinku naiset olis jotai ohjattavissa olevia idiootteja.:/

Hän kirjoitti siihen saakka, kunnes sinä sekaannuit asioihin.

• Tukkirekka kirjoitti:

Hän kirjoitti siihen saakka, kunnes sinä sekaannuit asioihin.

Lisäisin vielä, että sen jälkeen sinä voisit keskittyä täysillä naiseesi, eikä sinun tarvitsisi kuluttaa aikaasi hänelle vastaamiseen.

• Tukkirekka kirjoitti:

Olet näköjään tyhmempi kuin edes osasin kuvitella:)

Kuvitteletko oikeasti että yhteyden saantisi Arieliin on meikäläisen mahti määräyksestä kiinni? Ariel on aikuinen ja fiksu nainen. Jos hän ei vastaa sinulle niin se on hänen ihan ikioma (ja mielestäni oikea) valinta.

• Tukkirekka kirjoitti:

Lisäisin vielä, että sen jälkeen sinä voisit keskittyä täysillä naiseesi, eikä sinun tarvitsisi kuluttaa aikaasi hänelle vastaamiseen.

Ei jumaliste..:))))) Nyt kyllä repesin....:)) Kuule..mitä jos jättäsit tän asian nyt. Arielilla on tuossa ikäisiään jäbejä ja palstakamuina me muut. Piste.

Ariel! Et kai ole kirjoittanut tuolle Tukirekka pedofiilille??! Älä missään nimessä ota yhteyttä häneen..

• Tukkirekka kirjoitti:

Ei kuulemma kiiinnosta sinuakaan, kuin ysävyyden kannalta, eli puhuit taas pussiin.. Ole irstas pedofiili, lopeta tai lähtee ylläpidolle ja poliisille asiaa.

Ei kuulemma kiiinnosta sinuakaan, kuin ysävyyden kannalta, eli puhuit taas pussiin.. Ole irstas pedofiili, lopeta tai lähtee ylläpidolle ja poliisille asiaa.

Rauhoitu hyvä ihminen, hän on 20-vuotias nuori nainen. Pedofilia on lapsiinsekaantumista.

• Tukkirekka kirjoitti:

Rauhoitu hyvä ihminen, hän on 20-vuotias nuori nainen. Pedofilia on lapsiinsekaantumista.

No aika lähelle liippaa.. Miksi sinun pitää hänelle iskuyrityksi sadella, etkö tajua että hänellä on mies jo?

Ja rauhoitu itse.

• Tukkirekka kirjoitti:

Klikkaa mun nimmaria...

Klikkaa mun nimmaria...

Hyvästi Ariel.

En enään vastaa viesteihisi, nauti elämästäsi. Oon äärettömmän pettynyt Sinuun.

Klikkaa mun nimmaria...

Kirjoitin sinulle vastausviestin.

En sitä mielelläni tänne laita, sillä se on erittäin henkilökohtainen. Mikäli sinulla on yhä käytössäsi esto, voisitko poistaa sen edes tämän yhden viestin lähettämisen ajaksi.

Liikutuin kyyneliin.

Klikkaa mun nimmaria...

Miten voit vastata tuolle irstaalle ukolle?? :/

• toljanter kirjoitti:

Hyvästi Ariel.

En enään vastaa viesteihisi, nauti elämästäsi. Oon äärettömmän pettynyt Sinuun.

Mitä ihmettä tapahtui??

Miten voit vastata tuolle irstaalle ukolle?? :/

No pakko Arielin oli toi peli puhaltaa poikki jotenkin kun ei toista päätä alkanu tulla mitenkään vastaan kun vastaamattomuuskaan ei auttanu.. Järkipuheella meni hyvin jakeluun sitten kun omalla tyylillään sen teki. On toi Chihusen puudeli vaan melko namunen karvaturri :-) Meitsi on klikannu sitä suuremmaksi jo varmaan kymmenen kertaa ainakin :-)

• butch-cassidy kirjoitti:

No pakko Arielin oli toi peli puhaltaa poikki jotenkin kun ei toista päätä alkanu tulla mitenkään vastaan kun vastaamattomuuskaan ei auttanu.. Järkipuheella meni hyvin jakeluun sitten kun omalla tyylillään sen teki. On toi Chihusen puudeli vaan melko namunen karvaturri :-) Meitsi on klikannu sitä suuremmaksi jo varmaan kymmenen kertaa ainakin :-)

Siis aikooko Ariel kaveerata nyt tuo Tukirekan kanssa? Vähän huolestuttaa..

Onhan se tosi nätti tuo koirulini.. <3

Siis aikooko Ariel kaveerata nyt tuo Tukirekan kanssa? Vähän huolestuttaa..

Onhan se tosi nätti tuo koirulini.. <3

No ei Ariel keidenkään rekkain kaa kaveeraa. Ei tääl eikä muutoinkaan. Hän ei sit vaan jaksanu enää katella ku samaa juttuu veivattiin ees taas et tolle yhdel piti saada asia meneen viimeinki perille. Et sillai. Murul on kuitenki fiksu pää harteillaan :)

• artagnan kirjoitti:

No ei Ariel keidenkään rekkain kaa kaveeraa. Ei tääl eikä muutoinkaan. Hän ei sit vaan jaksanu enää katella ku samaa juttuu veivattiin ees taas et tolle yhdel piti saada asia meneen viimeinki perille. Et sillai. Murul on kuitenki fiksu pää harteillaan :)

Ei kaveeraa? Eikö täällä nyt palstakavereita kuitenkin olla rekatuiden kanssa?

Minun mielestä ei ollut järkevää säälien itsestään kertoa Tukirekalle, ei siitä hepusta niin pääse eroon.. vai aikovatko pitää yhteyttä?

Vähän loukkavaa kun täällä ollaan rekattuja puolustettu herjoilta ja Tukirekalta.. Ja yhtäkkiä sillä ei ole mitään väliä.. :(

Ei kaveeraa? Eikö täällä nyt palstakavereita kuitenkin olla rekatuiden kanssa?

Minun mielestä ei ollut järkevää säälien itsestään kertoa Tukirekalle, ei siitä hepusta niin pääse eroon.. vai aikovatko pitää yhteyttä?

Vähän loukkavaa kun täällä ollaan rekattuja puolustettu herjoilta ja Tukirekalta.. Ja yhtäkkiä sillä ei ole mitään väliä.. :(

No täsmennetään sit viel et hän ei (tukki)rekkain kaa kaveeraa ku toi kiinnostus on ollu täysin yksipuolisel pohjal... Tota noin... Jokainen valitsee itelleen sopivimman tavan toimii tällasis tilanteis ja sit jos keino tepsii nii se on kyl mielestäin aivan ok.

• artagnan kirjoitti:

No täsmennetään sit viel et hän ei (tukki)rekkain kaa kaveeraa ku toi kiinnostus on ollu täysin yksipuolisel pohjal... Tota noin... Jokainen valitsee itelleen sopivimman tavan toimii tällasis tilanteis ja sit jos keino tepsii nii se on kyl mielestäin aivan ok.

Toivottavasti ukko jättää hänet rauhaan.. Minun mielestä Arielin olisi pitänyt laittaa ukolle ja muille kuolaajille heti luu kurkkuun.

Eli jos ei Ariel pidä meitä rekattuja kamuina, mitä me sitten olemme olleet?

• kunhan_seurailen

Sanansaattajia, miksei tyttönne itse selittele. Kittiechihunen on aivan oikeassa.

• Kiitti! En mitään riitaa halua aiheuttaa, mutta mielestäni me rekatut ansaitaan joku selitys.

• kunhan_seurailen kirjoitti:

Sanansaattajia, miksei tyttönne itse selittele. Kittiechihunen on aivan oikeassa.

Ei meitsi tänne rakastaan lynkattavaksi päästä.. Jokainen hoitaa asiat niinku parhaaksi näkee elikkä järkipuheella tässä kohden se sitten tehtiin. Sitä vaan ihmettelen nyt että mistä toi repäistiin ettei Arieli olis kavereina pitäny? Kun ei ollenkaan paikkaansa pidä. Meikä lähtee testailemaan uutta märkäpukua seuraavaksi elikkä lähteekö jompi kumpi tai vaikkapa molemmat messiin? :-) Annetaan tään asian olla nyt..

Ei meitsi tänne rakastaan lynkattavaksi päästä.. Jokainen hoitaa asiat niinku parhaaksi näkee elikkä järkipuheella tässä kohden se sitten tehtiin. Sitä vaan ihmettelen nyt että mistä toi repäistiin ettei Arieli olis kavereina pitäny? Kun ei ollenkaan paikkaansa pidä. Meikä lähtee testailemaan uutta märkäpukua seuraavaksi elikkä lähteekö jompi kumpi tai vaikkapa molemmat messiin? :-) Annetaan tään asian olla nyt..

No tarkoitin sitä, että yhtäkkiä tuli päätös jutella Tukirekalle, miksei hän mitään siitä meille ilmoittanut, vaikka ollaan oltu tukena tässä asiassa? Toki hän itse päättää asiasta, mutta yhtäkkinen ratkaisu kuitenkin. Ja miksi Toljanter häipyi kuvioista? Mitä Ariel sanoi Tukirekalle?

Sori jos jauhan asiasta, mutta minun mielestä on oikein saada vastauksia.

Mukavaa testailua märkäpuvun kanssa.

No tarkoitin sitä, että yhtäkkiä tuli päätös jutella Tukirekalle, miksei hän mitään siitä meille ilmoittanut, vaikka ollaan oltu tukena tässä asiassa? Toki hän itse päättää asiasta, mutta yhtäkkinen ratkaisu kuitenkin. Ja miksi Toljanter häipyi kuvioista? Mitä Ariel sanoi Tukirekalle?

Sori jos jauhan asiasta, mutta minun mielestä on oikein saada vastauksia.

Mukavaa testailua märkäpuvun kanssa.

Lisäys: Järkipuhetta Tukirekalle olisi ollut sanoa häivy ja ei kiinnosta, ei sille laiteta surullista elämäntarinaa vastaukseksi, se vain innostuu lisää... Sori suorat sanat, mutta näin se on.

Ihan turhaan me rekatut ollaan oltu tukena, kaverina ja yritetty saada Tukirekkaa pois kimpusta.. Siihen asiaan olisi Ariel voinut sanoa jotain, eikä vaan yhtäkkiä alkaa kaveeraaman sen ukon kanssa..

• Nyt_peli_poikki

Lisäys: Järkipuhetta Tukirekalle olisi ollut sanoa häivy ja ei kiinnosta, ei sille laiteta surullista elämäntarinaa vastaukseksi, se vain innostuu lisää... Sori suorat sanat, mutta näin se on.

Ihan turhaan me rekatut ollaan oltu tukena, kaverina ja yritetty saada Tukirekkaa pois kimpusta.. Siihen asiaan olisi Ariel voinut sanoa jotain, eikä vaan yhtäkkiä alkaa kaveeraaman sen ukon kanssa..

Älkää lyökö lyötyä...

• On_mustana

Näköjään on tukkirekka poistanut nikkinsä.

• Nyt_peli_poikki kirjoitti:

Älkää lyökö lyötyä...

No kyllä tässä meidät rekatut on lyöty..

• kuka_vaanii_nurkan_takaa
        On_mustana kirjoitti:

Näköjään on tukkirekka poistanut nikkinsä.

Mitään todista että äijä häipyy. Tulee nikittömänä buahhhaaahhaaaa.

• pitääkö tähän soppaan vielä jäbänki puuttua. ku toisinaan elämässä tulee vastaan sen sorttisia tilanteita et sillä toisen maan rakoon haukkumisella ei pitkälle pötki. korkeintaan ne jo ennestään mutkikkaat asiat voi vaan sotkeutua lisää niinku tässäki tapauksessa olis varmaanki käyny. muutenki jäbä kovasti ihmettelee näin äärimmäisiä reaktioita vaikka tää tuli ihtellekki pienenä yllätyksenä. täällä on moni sanonu toiselle pahasti mut välejä ei oo poikki kumminkaan laitettu. senpä takia jäbä sanooki et jos se toinen ihminen on koskaan mitään merkinny niin koittakaa laittaa asiat mittasuhteisiin. typykkä ei vaan jaksanu enään tuota touhua kahtella ku se taas alko vaan hoiti sen sitte omalla tavallaan..

• temmirauta kirjoitti:

pitääkö tähän soppaan vielä jäbänki puuttua. ku toisinaan elämässä tulee vastaan sen sorttisia tilanteita et sillä toisen maan rakoon haukkumisella ei pitkälle pötki. korkeintaan ne jo ennestään mutkikkaat asiat voi vaan sotkeutua lisää niinku tässäki tapauksessa olis varmaanki käyny. muutenki jäbä kovasti ihmettelee näin äärimmäisiä reaktioita vaikka tää tuli ihtellekki pienenä yllätyksenä. täällä on moni sanonu toiselle pahasti mut välejä ei oo poikki kumminkaan laitettu. senpä takia jäbä sanooki et jos se toinen ihminen on koskaan mitään merkinny niin koittakaa laittaa asiat mittasuhteisiin. typykkä ei vaan jaksanu enään tuota touhua kahtella ku se taas alko vaan hoiti sen sitte omalla tavallaan..

Tässä ei nyt tajuttu meidän tunteita ollenkaan.. esim. Ariel olisi voinut sanoa, että hoitaa asian itse.. Ja edelleen: vainoajalle ei kerrota nyyhkyinen elämäntarina, että hän jättää rauhaan, vaan sille sanotaan suoraan: että painu helvataan ja jätä rauhaan. Ja Ariel ei paljoa ole esim. minun tai Tintun kanssa jutellut, kun ollaan yritetty tueta häntä.. Olisi kohteliasta ja järkevää noteerata myös nais-palstakamut.

Ei millään pahalla, mutta tässä taas kaikki kiertää yhden ympärillä ja muiden tunteilla ja järkipuheella ei ole mitään merkitystä.. Sori vaan, mutta tässä asiassa Ariel on toiminut väärin ja meidän tunteita loukattu.

• Täytyy kyl nyt sanoa että oon aikalailla samaa mieltä ku kittieki. En myöskään ymmärtänyt sitä elämänstooria ihmiselle josta on tarkoitus päästä eroon. Semmosille sanotaan rumasti ja käsketään häipymää uhkausten kera. Tietyt ihmiset ei tartte päänsilityksiä. Jos meidän moitteet tukkiurpolle oli väärin, nii siitäkö vaa olis sanottu. Mä en yhtää kadu sanojani.

Täytyy kyl nyt sanoa että oon aikalailla samaa mieltä ku kittieki. En myöskään ymmärtänyt sitä elämänstooria ihmiselle josta on tarkoitus päästä eroon. Semmosille sanotaan rumasti ja käsketään häipymää uhkausten kera. Tietyt ihmiset ei tartte päänsilityksiä. Jos meidän moitteet tukkiurpolle oli väärin, nii siitäkö vaa olis sanottu. Mä en yhtää kadu sanojani.

Näin se vain menee.

• Tukkirekka_

En tajunnut missä mittakaavassa olin sotkenut hänen elämäänsä.

Mitä hän minulle kertoi, ja jonka tekin nähtävästi luitte, avasi minun silmäni näkemään asian eri valossa. Olen suuresti pahoillani virheistäni. Yritin käyttää hyväkseni ketjussa ilmitulleita asioita, sen myönnän. Etsin hänestä heikkoa kohtaa, jotta hän olisi suopunut minuun. Sen sijaan hän kärsi huomiostani ja pelkäsi minusta tulevan kiusantekijä pakkien myötä. Niin alhainen olento en kuitenkaan ole. Hän pyysi minua jättämään itsensä rauhaan ja sen teen.

Toimin väärin, mistä olen pahoillani. Teillä ei ole syytä sanojanne katua.

• uteliaisuuttani_kysyn

Mitä erikoista tuossa ihmisessä on kun te siitä koko ajan jauhatte?!

• uteliaisuuttani_kysyn kirjoitti:

Mitä erikoista tuossa ihmisessä on kun te siitä koko ajan jauhatte?!

Hmmm... Luultavasti ei mitään :)) Paitsi se, että onnistuin suututtamaan monta mulle T-O-S-I supertärkeää ihmistä yhdellä kertaa, koska toimin hetken mielijohteesta... Siis tympääntyneenä ja suuttuneena :(( Ja nyt mua ihan varmasti vihataan mun kuolemaan asti :(( No joo... Tai on mulla oikeastaan yksi erityispiirre eli osaan tehdä taitoluistelussa kaksoisaxelin, mikä on toooooooooooodella vaativa hyppy :)) Anteeksi Kittie, Tinttu-Liina ja Toljanter... Mulla on kohta muurautuneet silmät itkemisestä päähän, joten ettehän vihaa mua enää??? Mun sydän vuotaa verta, koska loukkasin teitä... ♥♡(❀ಥ﹏ಥ)♡♥ Paaviuteen kuuluu muuten myös anteeksianto...

"Olet olemassa rakas ihminen,
        maailma on kaunis, kun tiedän sen.
        Ei tärkeintä se, mitä sanot, teet.
        Vaan se, mitä olet,
        hymy, kyyneleet."

Hmmm... Luultavasti ei mitään :)) Paitsi se, että onnistuin suututtamaan monta mulle T-O-S-I supertärkeää ihmistä yhdellä kertaa, koska toimin hetken mielijohteesta... Siis tympääntyneenä ja suuttuneena :(( Ja nyt mua ihan varmasti vihataan mun kuolemaan asti :(( No joo... Tai on mulla oikeastaan yksi erityispiirre eli osaan tehdä taitoluistelussa kaksoisaxelin, mikä on toooooooooooodella vaativa hyppy :)) Anteeksi Kittie, Tinttu-Liina ja Toljanter... Mulla on kohta muurautuneet silmät itkemisestä päähän, joten ettehän vihaa mua enää??? Mun sydän vuotaa verta, koska loukkasin teitä... ♥♡(❀ಥ﹏ಥ)♡♥ Paaviuteen kuuluu muuten myös anteeksianto...

Vaan se, mitä olet,
        hymy, kyyneleet."

Tapasi toimia suuttuneena jättää mun mieleen kyllä suuren kysymysmerkin ja myös epäluottamuksen.

Paavius velvoittaa kuitenkin anteeksiantoon joten sen sä saat multa.

• toljanter kirjoitti:

Tapasi toimia suuttuneena jättää mun mieleen kyllä suuren kysymysmerkin ja myös epäluottamuksen.

Paavius velvoittaa kuitenkin anteeksiantoon joten sen sä saat multa.

Klikkaa mun nimmaria ja kerro sitten kun olet lukenut, että poistan sen heti...

Luin

Täältä sut löysin;)

20-vee_jäbä liittyy rekattujen joukkoon:) Arvaatko mistä nimmari on peräisin? Olet pyörinyt mielessä 'toisinaan'..;)

Vaan se, mitä olet,
        hymy, kyyneleet."

Toivottavasti opit ottamaan oppia myös palstakamujen sanoista, älä ihmeessä mene Vainojalle puhumaan, ym..

• dragonite kirjoitti:

Täältä sut löysin;)

20-vee_jäbä liittyy rekattujen joukkoon:) Arvaatko mistä nimmari on peräisin? Olet pyörinyt mielessä 'toisinaan'..;)

Hahaha :)) Joo-o, tiedän... Olet lisko ja sulla on keskivartalolihavuutta ;))

Hahaha :)) Joo-o, tiedän... Olet lisko ja sulla on keskivartalolihavuutta ;))

No kroppa ei ole Lochten hepun mutta ominaisuuksissa löytyy;)

Dragonite=lohikäärme, lentää ääntä nopeammin, älykäs ja lempeä;) Kiva että viittit vastata vaikka ympärillä pyörii jätkää kuin pipoa, sydän jätti kaksi lyöntiä välistä kun näin tään etusivulla;) Oot söpö..

Vaan se, mitä olet,
        hymy, kyyneleet."

Nätti runo:)

Ei sua kukaan vihaa, lämmin tsemppihali ja peukku:)

Vaan se, mitä olet,
        hymy, kyyneleet."

Helppo on tiesti sanoa mutta näitä juttuja ei kait saisi ottaa liian raskaasti, tuli vain outo huoli päälle susta tuota uudelleen lukiessa, että kaikki asiat on ok:(

• Jätä_tämä_paikka
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Vaan se, mitä olet,
        hymy, kyyneleet."

Sinun pitää etsiä tukipilarit elämällesi muualta, sydämen päälle itselläkin käy tuollaista lukea.

• dragonite kirjoitti:

Helppo on tiesti sanoa mutta näitä juttuja ei kait saisi ottaa liian raskaasti, tuli vain outo huoli päälle susta tuota uudelleen lukiessa, että kaikki asiat on ok:(

No jos 'ystävyys' tuollaiseen kaatuu nii sit se saa kaatuaki sillai mä tään keissin nään. Ku ei tosta mitään linnatuomiookaan voi laittaa... Tuli sit vaan mieleen et millasii ootte oikeen elämän läheisii kohtaan et onko se sit aina peli selvä ku sukset menee ristiin? Mä vähä sellast arvelen et se on suht rankka tapa elää... Oon kyl ite sen tyyppinen sälli et en viitti huonoi välei kauaa katella. Mieluiten ennen nukkumaanmenoo pitää jutut selvittää et ei jää kaihertaan mieltä.

• sivusta_lukija

Uskaltaudunpa minäkin kommentoimaan että ehkä kysymys on kumminkin vähän periaatteellisimmista asioista. Näin minä tämän näkisin.

• artagnan kirjoitti:

No jos 'ystävyys' tuollaiseen kaatuu nii sit se saa kaatuaki sillai mä tään keissin nään. Ku ei tosta mitään linnatuomiookaan voi laittaa... Tuli sit vaan mieleen et millasii ootte oikeen elämän läheisii kohtaan et onko se sit aina peli selvä ku sukset menee ristiin? Mä vähä sellast arvelen et se on suht rankka tapa elää... Oon kyl ite sen tyyppinen sälli et en viitti huonoi välei kauaa katella. Mieluiten ennen nukkumaanmenoo pitää jutut selvittää et ei jää kaihertaan mieltä.

Oliko tämä minulle ja muille?? Minun mielestä ja monen muun, asia vain hoidettiin totaalisen väärin.. Ei vainoajalle noin käyttäydytä.. Antaa oudon kuvan henkilöstä, kun pitää reagoida outoihin miehiin..

• sivusta_lukija kirjoitti:

Uskaltaudunpa minäkin kommentoimaan että ehkä kysymys on kumminkin vähän periaatteellisimmista asioista. Näin minä tämän näkisin.

No meikän elämässä ystävyys ja anteeksianto menee periaatteiden edelle. Niin on aina ollut ja saletisti tulee aina olemaan :-) Kun on tarpeeksi monta läheistä menettänyt niitä ei tahdo ehdoin tahdoin elämästään pois ajaa.. Meikä on mokaillu raskaasti aikoinaan eikä Arieli jättänyt silloinkaan. Sekin voi kaiketi vaikuttaa asenteeseen..

Oliko tämä minulle ja muille?? Minun mielestä ja monen muun, asia vain hoidettiin totaalisen väärin.. Ei vainoajalle noin käyttäydytä.. Antaa oudon kuvan henkilöstä, kun pitää reagoida outoihin miehiin..

Tästä hommasta näkyi täällä jäävuoren huippu vaan..

No meikän elämässä ystävyys ja anteeksianto menee periaatteiden edelle. Niin on aina ollut ja saletisti tulee aina olemaan :-) Kun on tarpeeksi monta läheistä menettänyt niitä ei tahdo ehdoin tahdoin elämästään pois ajaa.. Meikä on mokaillu raskaasti aikoinaan eikä Arieli jättänyt silloinkaan. Sekin voi kaiketi vaikuttaa asenteeseen..

Tottakai kaikki mokaavat, ja on hyvä jos mokista oppii jotain.

Minun mielestä ei tarvi meitä nyt inhota, meillä oli hyvä syy loukkaantua.

Tästä hommasta näkyi täällä jäävuoren huippu vaan..

Mitä tarkoitat?

• sivusta_lukija kirjoitti:

no jokainen näkee sitte omalla laillaan. sen jäbä on kyllä huomannu et mitä ahtaammasta näkövinkkelistä asioita kahtelee sitä enempi noita periaatteita tuppaa olemaan..

Tottakai kaikki mokaavat, ja on hyvä jos mokista oppii jotain.

Minun mielestä ei tarvi meitä nyt inhota, meillä oli hyvä syy loukkaantua.

no toivotaan et aika parantaa haavat puolin ja toisin. jäbä ku ei oo niitä miehiä jotka yhessä yössä kääntää toiselle selän ku se kaveruus kummiski jotaki merkitseepi.. :)

• satunnainen-kulkija

Vanhuksilla on tiukka moraali.

• näin-on-näreet
        temmirauta kirjoitti:

no jokainen näkee sitte omalla laillaan. sen jäbä on kyllä huomannu et mitä ahtaammasta näkövinkkelistä asioita kahtelee sitä enempi noita periaatteita tuppaa olemaan..

Kun järki loppuu, alkavat periaatteet.

• Hän on edelleen se sama miellyttävä ja lämminsydäminen tyttö kuin tähänkin saakka, ei sitä tämä avaus ole miksikään muuttanut. Kirjoituksillaan he antoivat halveksittavan ja raukkamaisen kuvan pelkästään itsestään, se on syytä myöskin muistaa. Sillä solvaaja tahraa aina itsensä, ei kohdettaan.

Tämä turha ja jonninjoutava avaus joutaa poistoon mitä pikimmiten.

• Suoraan sanottuna: Olet idiootti!

• Sitä mieltä meikä on vaan että maajussin tunkiostakaan ei löydy niin paljoa paskaa mitä täällä on nyt..

• No meikä ei jaksa enempää oikoa kun pitää painua tytsin viekkuun nyt ettei se ala ihmetellä jo..

• Uupsista vain... Siis mun otsalta (⊙︿⊙ )
      putosi kukka ❀
      J-Ä-R-K-Y-T-Y-K-S-E-S-T-Ä, mun rakas paavin höpsöläinen...

• yksi-uimaripoitsu-vaan

Odotas, sain sen kiinni! Tuletko hakemaan vai otatko kopin?;)

• oot-suloinen-tyttö

Söpö profiilikuva:)

• Mitä tekin siinä turhaan mielistelette. Jos ette muuta osaa täällä kirjoittaa ku kieli pitkällä vaan kuolata, niin olkaa hiljaa. :/ Ei millään pahalla, mutta alkaa meneen jo yli tää kaikki.

• loukkasinko-jotenkin
        tinttu-liina kirjoitti:

Mitä tekin siinä turhaan mielistelette. Jos ette muuta osaa täällä kirjoittaa ku kieli pitkällä vaan kuolata, niin olkaa hiljaa. :/ Ei millään pahalla, mutta alkaa meneen jo yli tää kaikki.

No eikös ole kenenkä vain kiva lukea jotain mukavaakin tuollaisen ryöpytyksen jälkeen?

• loukkasinko-jotenkin kirjoitti:

No eikös ole kenenkä vain kiva lukea jotain mukavaakin tuollaisen ryöpytyksen jälkeen?

No kyllä, mutta miksi ette kirjottele oikeasti jotain mukavaa? Se on vaan että ku Ariel ilmestyy, niin perään ilmaantuu sata kuolaavaa nuorta miestä, joiden kuolatippojen tippumisen pöydälle voi melkeen kuulla tänne asti.
        Tiedätte varmaan itsekkin, että toi teidän juttunne on ihan turhaa.
        Ei tää asia sinänsä minulle kuulu, mutta kun täällä ny satun olemaan, niin väkisinki tulee luettua noitakin.

• sori-kovasti
        tinttu-liina kirjoitti:

No kyllä, mutta miksi ette kirjottele oikeasti jotain mukavaa? Se on vaan että ku Ariel ilmestyy, niin perään ilmaantuu sata kuolaavaa nuorta miestä, joiden kuolatippojen tippumisen pöydälle voi melkeen kuulla tänne asti.
        Ei tää asia sinänsä minulle kuulu, mutta kun täällä ny satun olemaan, niin väkisinki tulee luettua noitakin.

No ollaan sullekin kirjoitettu vaikka mitä mukavaa:) Käyn heti kertomassa ensikännistäni kun muistutit;)

• sori-kovasti kirjoitti:

No ollaan sullekin kirjoitettu vaikka mitä mukavaa:) Käyn heti kertomassa ensikännistäni kun muistutit;)

No mä en nyt kirjottanu tuota siks että minä itse olisin täs huomionkipeenä..Ei ollenkaan, vaan kirjoitin sen vain siksi, että alan olla turhaantunut tähän menoon.

• jatkoa-vielä
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei voi mitään kun pippeli ohjaa elämää;)

• sama-uimarijäbä
        tinttu-liina kirjoitti:

No mä en nyt kirjottanu tuota siks että minä itse olisin täs huomionkipeenä..Ei ollenkaan, vaan kirjoitin sen vain siksi, että alan olla turhaantunut tähän menoon.

No pohjalta on suunta vaan ylöspäin;)

• jatkoa-vielä kirjoitti:

Ei voi mitään kun pippeli ohjaa elämää;)

Laita jääpalaämpäriin kirjoittelun ajaksi.

• vakavasti-ottaen
        tinttu-liina kirjoitti:

Laita jääpalaämpäriin kirjoittelun ajaksi.

Menisin juttelemaan sille niitä näitä ystävämielessä jos uskaltaisin, mutta kerään vielä rohkeutta. Vastakkaista sukupuolta on toisinaan hiton vaikea lähestyä. Kerropa miten mies saa naisen huomion vaivihkaa itseensä, jos ei kuolaaminen auta? Niinkuin yleisellä tasolla. Mikä suhun esim. tehoaa?;)

• vakavasti-ottaen kirjoitti:

Menisin juttelemaan sille niitä näitä ystävämielessä jos uskaltaisin, mutta kerään vielä rohkeutta. Vastakkaista sukupuolta on toisinaan hiton vaikea lähestyä. Kerropa miten mies saa naisen huomion vaivihkaa itseensä, jos ei kuolaaminen auta? Niinkuin yleisellä tasolla. Mikä suhun esim. tehoaa?;)

No sen nyt sanon kyllä ihan kärkeen, että tollanen kuolaava lipominen ja kehuminen on ällöttävintä mitä on. Kaikista parhain juttu on se kun vaan on oma itsensä, niin kiliseeltä ku se kuulostaakin. Mä ainaki naisena tykkään sellasista miehistä, jotka on sympaattisia ja mukavia. Todellakin sillai luonnollisia jotka ei esitä mitään.

Tää on vaan mun mielipide. Onhan niitä naisia jotka tykkää tuosta kehumisestaki, mut minusta se on vaan jotenki nii yliampuvaa ja ällöä.

• kiitos-neuvosta
        tinttu-liina kirjoitti:

No sen nyt sanon kyllä ihan kärkeen, että tollanen kuolaava lipominen ja kehuminen on ällöttävintä mitä on. Kaikista parhain juttu on se kun vaan on oma itsensä, niin kiliseeltä ku se kuulostaakin. Mä ainaki naisena tykkään sellasista miehistä, jotka on sympaattisia ja mukavia. Todellakin sillai luonnollisia jotka ei esitä mitään.

Tää on vaan mun mielipide. Onhan niitä naisia jotka tykkää tuosta kehumisestaki, mut minusta se on vaan jotenki nii yliampuvaa ja ällöä.

No siksi ei varmaan ole tullut mitään vastakaikua, oikeassa elämässä ei kehtaa puhua eikä kuolata eli täällä on homma mennyt välillä monelta överiksi. Sori muuten vielä tyhmyyteni:)

• kiitos-neuvosta kirjoitti:

No siksi ei varmaan ole tullut mitään vastakaikua, oikeassa elämässä ei kehtaa puhua eikä kuolata eli täällä on homma mennyt välillä monelta överiksi. Sori muuten vielä tyhmyyteni:)

Jos sun pitää tuo livessä mennä jollekki puhumaan, niin otat vain sellasen asenteen ettet sä siihen jännitykseen kuole eikä kuole se toinenkaan. Tuskinpa sitä vastakkaista sukupuolta haittaa vaikka jännittäski, onpahan ihan aito ihminen ainakin kyseessä. Parempi sekin ku että rintakarvat pörhöllään kävelee ja uhittelee miten kova jätkä on..

Samaa mieltä, todella rasittavaa lukea aina kuola-juttuja..

Muistan kun seukkasin mieheni kanssa, ei hänen tarvinnut kuolata perääni ja esittää machoa, jne.. Vaan oli oma itsensä, fiksu herrasmies. <3

Samaa mieltä, todella rasittavaa lukea aina kuola-juttuja..

Muistan kun seukkasin mieheni kanssa, ei hänen tarvinnut kuolata perääni ja esittää machoa, jne.. Vaan oli oma itsensä, fiksu herrasmies. <3

Niin se aitous on tärkeintä.

Niin se aitous on tärkeintä.

Kyllä! :) kerronpa hauskan jutun, teininä vielä asuin Klassa ja kävin ammatikoulua, päivän päätteeksi odotin bussia bussiasemalla.. Kyllästytti katsella kun pojat ajoi autolla edes takaisin ja yrittivät saada huomioni.. Jatkossa otin kirjan mukaan ja luin sitä pysäkillä, pojat hermostuivat kun en noteerannut ja tuijottivat, yksi ajoi autolla lumipenkkaan.. Arvaa naurattiko.. :D

Eli, ei tarvitse pullistella sillä autolla, vaan keskustella, olla herrasnmies ja käyttäytyä normaalisti.. :)

Kyllä! :) kerronpa hauskan jutun, teininä vielä asuin Klassa ja kävin ammatikoulua, päivän päätteeksi odotin bussia bussiasemalla.. Kyllästytti katsella kun pojat ajoi autolla edes takaisin ja yrittivät saada huomioni.. Jatkossa otin kirjan mukaan ja luin sitä pysäkillä, pojat hermostuivat kun en noteerannut ja tuijottivat, yksi ajoi autolla lumipenkkaan.. Arvaa naurattiko.. :D

Eli, ei tarvitse pullistella sillä autolla, vaan keskustella, olla herrasnmies ja käyttäytyä normaalisti.. :)

:))))) Mahto jäbää nolottaa se penkkaan ajo.:))

:))))) Mahto jäbää nolottaa se penkkaan ajo.:))

Juu, kyllä sitä nolotti ja ajoi vauhdilla karkuun, ja minä meinasin tikahtua nauruun.. :D

• Eikös me saada yhtään kiitosta kun ollaan tuettu teitä rekattuja..? :(

• luulen-näin

Voi olla että jutut oli sellaisia että niissä oli tarpeeksi ihmeteltävää.

• Minä en mitää kiitosta kaipaa. Kaipaan vaan sitä, että täällä voitaisiin taas jutella muusta eikä vaan pelkistä henkilöistä. Alkaa taas kyllästyttää koko palstallaolo, kun koko ajan on tämmöstä soopaa.

• rekkaamaton
        tinttu-liina kirjoitti:

Minä en mitää kiitosta kaipaa. Kaipaan vaan sitä, että täällä voitaisiin taas jutella muusta eikä vaan pelkistä henkilöistä. Alkaa taas kyllästyttää koko palstallaolo, kun koko ajan on tämmöstä soopaa.

Täältä olisi tainnut moni lähteä lopullisesti nostelemaan kaiken tuon herjaamisen jälkeen. Mikäpä tässä on lukiessa kun itseä ei koske. Välillä kävi sääli.

• rekkaamaton kirjoitti:

Täältä olisi tainnut moni lähteä lopullisesti nostelemaan kaiken tuon herjaamisen jälkeen. Mikäpä tässä on lukiessa kun itseä ei koske. Välillä kävi sääli.

Täällä on jokainen saanut kuka enempi ja kuka vähempi paskaa niskaansa. Eipä tämäkään palsta sovi ihan herkimmille ihmisille.

Minä en mitää kiitosta kaipaa. Kaipaan vaan sitä, että täällä voitaisiin taas jutella muusta eikä vaan pelkistä henkilöistä. Alkaa taas kyllästyttää koko palstallaolo, kun koko ajan on tämmöstä soopaa.

Ihmettelin vain kun ei mitään kommenttia tullut.. Esim. Tonttu ja Ariel ei paljoa minulle juttele.. Tuntuu etten sovi porukkaan..

• OvatKesälomareissulla

Ihmettelin vain kun ei mitään kommenttia tullut.. Esim. Tonttu ja Ariel ei paljoa minulle juttele.. Tuntuu etten sovi porukkaan..

No se viiden jengi on yhä telttailemassa jossain päin Suomenmaata. Joku varmaan ilmoitti perään että puhalsivat poikki tään hullunmyllyn. Koeta heittää hänelle (Arielille) kommenttia takaisin, kun hän kertoi sinulle yliopistojutuistaan. Niin se keskustelu syntyy.

Elä ny höpsi. Tietenki sovit porukkaan. :) Välillä se menee että välillä jämähtää juttelee johonki juttuu vaa yhen kanssa mutta kaikki on kumminki tärkeitä...ainaki mulle on.:)

Elä ny höpsi. Tietenki sovit porukkaan. :) Välillä se menee että välillä jämähtää juttelee johonki juttuu vaa yhen kanssa mutta kaikki on kumminki tärkeitä...ainaki mulle on.:)

Tiedän että sinä kyllä noteeraat minut Tinttu. :)

• OvatKesälomareissulla kirjoitti:

No se viiden jengi on yhä telttailemassa jossain päin Suomenmaata. Joku varmaan ilmoitti perään että puhalsivat poikki tään hullunmyllyn. Koeta heittää hänelle (Arielille) kommenttia takaisin, kun hän kertoi sinulle yliopistojutuistaan. Niin se keskustelu syntyy.

On vain viimeaikoina ollut juttua Tontun ja Arielin kesken, ei siihen sekaan viitsinyt tulla..

Pitäsi olla enemän jotain aiheita, joista jutella keskenään? Ja kai Tonttu ja Ariel minullekin heittää kommenttia?

• OvatKesälomareissulla
        tinttu-liina kirjoitti:

Lomaillessa on puolestaan muut asiat mielessä, eikä siitä kukaan saa ottaa itselleen pahaa mieltä. Mukavaa porukkaahan täällä on.

Tiedän että sinä kyllä noteeraat minut Tinttu. :)

Se on vaan kylmä totuus että palsta tarvii kyllä kaikkia että siitä muodostuu keskustelua. Ja se että me ollaa kaikki omia persooniamme, nii tuo sen oman lisänsä tähän.:)

• OvatKesälomareissulla kirjoitti:

Lomaillessa on puolestaan muut asiat mielessä, eikä siitä kukaan saa ottaa itselleen pahaa mieltä. Mukavaa porukkaahan täällä on.

Nii on. :) Ja jokainen kirjottelee ku ehtii muilta jutuilta.

No tota noin... Ku kello lähestyy puoltayöö ja teltan pystytys on viel vaihees, vettä sataa kuin saavist kaatamal nii ei sit kai kukaan tullu ajatelleeks tuollasii juttui... Toivoo vaan sopii et jokainen jolla on vähääkään järkee pääs tajuaa et kaikki toi paska täs ketjus oli sellaisen pahoin pimahtaneen sekopään kommenttei. Jotku sit vaan intoutui lähteen mukaan niinku usein käy :(

On vain viimeaikoina ollut juttua Tontun ja Arielin kesken, ei siihen sekaan viitsinyt tulla..

Pitäsi olla enemän jotain aiheita, joista jutella keskenään? Ja kai Tonttu ja Ariel minullekin heittää kommenttia?

No ollaan kyl oltu miltei kaks viikkoo pois et ei sit kyl aivan viimeaikoina... :)

• artagnan kirjoitti:

No tota noin... Ku kello lähestyy puoltayöö ja teltan pystytys on viel vaihees, vettä sataa kuin saavist kaatamal nii ei sit kai kukaan tullu ajatelleeks tuollasii juttui... Toivoo vaan sopii et jokainen jolla on vähääkään järkee pääs tajuaa et kaikki toi paska täs ketjus oli sellaisen pahoin pimahtaneen sekopään kommenttei. Jotku sit vaan intoutui lähteen mukaan niinku usein käy :(

No en halunnut osallistua, halusin vaan puolustaa teitä kaikkia.. Haittasiko se?
        Taisi olla teillä kylmä teltta reissu sään kannalta? Taitaa se syksy tulla.. Ulkona on kylmä ja kotona kääriydyn huopaan, hrrrr!!!

No en halunnut osallistua, halusin vaan puolustaa teitä kaikkia.. Haittasiko se?
        Taisi olla teillä kylmä teltta reissu sään kannalta? Taitaa se syksy tulla.. Ulkona on kylmä ja kotona kääriydyn huopaan, hrrrr!!!

No en mä sua ny täs meinannu vaan noit kaiken maailman analyytikkoi. On se kai sit vähä niinki et se vastapuoliki intoutuu mukaan väittelyyn ja saa vaan lisää vettä myllyynsä ku oikein aletaan tapella. No ei meil kylmää siel ollu ku käytös oli neljän vuodenajan teltta joka jo Vapun tietämil ajettiin sisään. Murulki oli aamuisin hiukset hiestä märkänä ku hän meidän sällein keskel nukku :D Saattoi se kai sit olla niinki et joku kuolas yöllä unissaan hänen tukkaansa ;) Mä kyl suosittelen tota telttailuu lämpimästi kelle vaan :)

Not true :)) Syyskuu on myös kesäkuukausi, koska käyn silloin vielä uimassa ilman mun märkäpukua...

• artagnan kirjoitti:

No en mä sua ny täs meinannu vaan noit kaiken maailman analyytikkoi. On se kai sit vähä niinki et se vastapuoliki intoutuu mukaan väittelyyn ja saa vaan lisää vettä myllyynsä ku oikein aletaan tapella. No ei meil kylmää siel ollu ku käytös oli neljän vuodenajan teltta joka jo Vapun tietämil ajettiin sisään. Murulki oli aamuisin hiukset hiestä märkänä ku hän meidän sällein keskel nukku :D Saattoi se kai sit olla niinki et joku kuolas yöllä unissaan hänen tukkaansa ;) Mä kyl suosittelen tota telttailuu lämpimästi kelle vaan :)

Hahaha ;)) Butchin hengitys oli kuin lämmin pasaatituuli mun niskassa...

Not true :)) Syyskuu on myös kesäkuukausi, koska käyn silloin vielä uimassa ilman mun märkäpukua...

Niin, mutta puhuinkin että minulla on kylmä jo nyt.. On harmaata ja tuulista ja viileä keli, hrrr!

Mitä tänne palstalle kuuluu?? Mites Jakselet... minulle kuuluu ihan hyvää

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Mitä tänne palstalle kuuluu?? Mites Jakselet... minulle kuuluu ihan hyvää

Palstalla sekoilee kollit varatun perään.. Itse jakselen suht hyvin, vielä on mieli pirteä kesän jälkeen, välillä uni on vähän katkonaista..

Kiva kun tulit, olen miettinyt mitäs sinulle kuuluu? :)

Palstalla sekoilee kollit varatun perään.. Itse jakselen suht hyvin, vielä on mieli pirteä kesän jälkeen, välillä uni on vähän katkonaista..

Kiva kun tulit, olen miettinyt mitäs sinulle kuuluu? :)

Niin.. huh huh mitä juttuja täällä on...Muuta tekemistä on ollu kuin täällä käydä... Hih. Kivaa ku oot kaivannut minua tänne ja tauko vähän venähti kun ei ole ollut mitään asiaa tänne.. Tsemppiä sinulle

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Niin.. huh huh mitä juttuja täällä on...Muuta tekemistä on ollu kuin täällä käydä... Hih. Kivaa ku oot kaivannut minua tänne ja tauko vähän venähti kun ei ole ollut mitään asiaa tänne.. Tsemppiä sinulle

Juu, palstoilla riittää juttuja, monenlaisia.. Tottakai olen miettinyt sinua, just mietin että kuulutan sinua tänne. :) Käy vaan useammin. :)

• TosiTurkoosiKokkola

Jokaisella kirjoittajalla on nimi, vaikkakin se vaihtuisi toisinaan. Turkoosishittien on lapsellisen turhaa väittää olevansa jotenkin muuta kuin tavallinen anonyymi kirjoittelija. Te itse olette myös julistaneet sodan tälle TRKokkolalle, joka teidän mielestänne myös on nimetön, eli olette skitsofrenistejä. Sekoilijat. Kuka tahansa osaa ja voi kirjoittaa samalla tyylillä kuin monet TRealin kirjoitukset ovat esillä. Lapsikin tajuaa, mutta ei turkoosit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe