Olen juuri muuttanut Leppäkoskeen ja olisi tyttöystävä hakusessa.Olen 27Vuotias raitis mies joka odottelee sen oikean löytymistä. Ei mulla muuta.
Tyttöystävää Leppäkoskelta tai läheltä?
19
1000
Vastaukset
- Girlsnotthere
Ei mullakaan muuta, mutta olet muuttanut Leppäkoskelle.
Tyttöystäviä voi olla hieman hankala saada sillä sisäänpäin lämpiävällä kylällä, kun on niin vähän valikoimaa, mutta onnea kuitenkin, jos ei ole kovin tiukka ikähaarukka. - nm7
Ok.
- uk67
Kioskilta voit löytää jonkun naikkosen. Siellähän ne istuu pitkin päivää
- orierihidaste
Alas harrastaan hevosia. Otat ratsastustunteja ja auttelet tallilla. Hevostallit on misuja pullollaan.
- EiRuunattuja
Näin on. Haukankalliontien loppupäästä alat kartoittelemaan ratsutallia.
Siellä kuulemma on ratsastajia ja henkilökuntaa joka lähtöön.
- kukonnokka
Vieläkö joku muistaa Leppäkoskelta Muinilan Ailin?.
- muinilanmutkat
Oliko tämä sama tapaus, kun puhuttiin Muinilan Mimmiä?
- kukonnokka
Suomalainen sanonta,"Hyvällä lapsella on monta nimeä".
- apjjjjkk
Kiitos vinkeistä t ap
- bhhjhgf
.....
- hffffjkkkk
Tulin tsekkaamaan oisko kukaan tyttönen tänne kirjotellut. Mutta eipä ollu:( t.AP
- Zaida32
No täällä yksi.
Millaista olisi tarjolla?
Olen kyllästynyt suuriin puheisiin. Valitettavasti näytöt tosipaikassa surkeita! - IsoLeksa
Zaida32 kirjoitti:
No täällä yksi.
Millaista olisi tarjolla?
Olen kyllästynyt suuriin puheisiin. Valitettavasti näytöt tosipaikassa surkeita!Vaadit mieheltä liikaa! Ei kukaan sellaista jaksa!
- Hekukeku
Onnittelut.olet ensimmäinen raitis leppäkoskella
- Leppäkeihäs.69
Ootko sinä sukeltaja kun sinä oot siellä koskessa?
- apafasgf
Saisinko jotain yhteystietoa vai teenkö googlen sähköpostin? Terveisin AP
- Löyly
Leppäkosken tytöt on kovia saunomaan. Ainakin se yks......
- aphfxvvv
No löytyykö täältä?
- Anonyymi
No morjens AP! Oot nyt jo yli kolmenkymmenen.
Löytyikö ehtoisaa emäntää, vai joko muutit Leppäkoskelta pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446