vuokra-asuntohuijaus?

1er23

Olin laittanut asunnonhaku ilmoituksen nettiin, kerroin ilmoituksessa etsiväni kiireesti vuokra-asuntoa. Vähän ennen puoltayötä minulle tuli viesti prepaid numerosta jossa minulle tarjottiin suht halpahintaista yksiötä halutulta alueelta ja pyydettiin ottamaan nopeasti yhteyttä. Laitoin viestiä ja kerroin että olisin kiinnostunut yksiöstä. Tämä " vuokranantaja" sanoi että jos hän laittaa kuvat asunnosta ja minä teen sitten päätöksen sen mukaan ja sekunnissa häneltä alkoi tulla kuvia asunnosta joka näytti todella hyväkuntoiselta. Sanoin hänelle että näkisin mieluusti asunnon paikanpäällä ennen takuuvuokran maksua, hän sanoi ettei voi varata asuntoa ilman takuuvuokraa ja että hän on tällä hetkellä työmatkalla ja palaa parin viikon päästä että hän hyvää hyvyyttään tarjoaa nyt asuntoa minulle että asunto menee kuin kuumille kiville ihan parissa päivässä. Sitten hän sanoi että jos hän laittaa vuokrasopimuspaperit kuntoon ja lähettää postissa ne. Tässä vaiheessa olin jo todella epäileväinen mutta sanoin kuitenkin että ok, ajattelin että tämän vuokrasopimuksen haluaisin kyllä nähdä. Sitten hän laittoi nordea pankin tilinumeronsa ja sanoi että jos laitan takuuvuokran hänen tililleen niin hän sitten lähettää vuokrasopimuksen postissa. Siinä vaiheessa sanoin että tämä nyt kyllä pahemman kerran vaikuttaa huijausyritykseltä ja hän sanoi että yritti vain olla hyväsydämminen kun näki asunnontarpeeni Ja painotti että kyllä joku muu asunnon vuokraa aivan parin päivän sisällä. Hän siis kirjoitti sujuvaa suomea ja jos en 10 minuuttiin vastannut hänen viestiinsä niin hän laittoi viestin että enkö olekkaan kiinnostunut asunnosta. :-D ja kun loppujen lopuksi sanoin että en ota asuntoa niin hän laittoi viestin että " tämä selvä. Oikein hyvää loppukesää sinulle!".

1

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljhkhgkhgkjh

Asunnon kanssa voi käydä näin.
      Olisit laittanut euron pilkku jotain tililleen ja sanonut laittaneesi koko summan.
      Vaan sitten paljastuikin, että pilkkuvirhe, voi voi.
      Laitat muka uudestaan ja nyt oikean summan.
      Nordeassa tilinumero on ratkaiseva, tilinomistajan nimi voi olla vaikka james bond.
      Ilmoitat sitten nordeaan huijarin tilinumeron.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 604
      9873
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2441
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      210
      1795
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1573
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      1010
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      42
      956
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      862
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      852
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      822
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      77
      745
    Aihe