Hei! Olen 24-vuotias, hymyilevä, hoikka, muodokas, tunteellinen nuori nainen ja etsin minkälaista työtä tahansa. Minulla on tilanne jossa en saa oikein maksettua elämistäni koska minulla ei ole töitä ja sosiaaliturvasta en saa rahaa omistamani asunnon takia (en saa myytyä asuntoa kohtalaiseen hintaan) enkä oikeastaan edes haluaisikaan.
Voisitko auttaa minua ja tarjota työtä. Sähköpostiini [email protected] voi laittaa viestiä yksityisesti.
Asun Itä-suomessa. Odotan yhteydenottoasi. Kuvan saa sähköpostilla.
Nätti nainen etsii mitä tahansa työtä
4
229
Vastaukset
- RedHat
Hei!
Haemme tällä hetkellä ennakkoluulottomia ja sujuvasanaisia puhelinemäntiä, joille puhelinkeskustelu on helppoa. Koulutusvaatimuksia ei ole. Teet työtä puhelimitse, anonyymina ja suojattuna. Tehtävässä ei käytetä web-kameraa, joten henkilöllisyytesi pysyy vain meidän tiedossamme.
Työsi on kehittyvää ja vapaata. Asiakaspuhelut yhdistetään puhelinvaihteemme kautta anonyymisti sinulle. Kun haluat työskennellä, kirjaudut puhelimellasi sisään järjestelmäämme. Silloin olet asiakkaiden tavoitettavissa ja vastaat omien puheluidesi laadusta ja tasosta. Asiakaspuhelumme ovat sosiaalisia ja viihdyttäviä.
Voit työskennellä puhelinemäntänä kokoaikaisesti tai yhdistää työn osa-aikaisena opintoihin tai muuhun.
Olet vapaa ja avomielinen sekä keskittynyt asiakkaiden tyytyväisyyteen. Sinun tulee voida työskennellä ilman häiriöitä. Työskentelet vähintään 60 tuntia kuukaudessa. Edellytämme, että puhut suomea täysin sujuvasti. Ruotsi, tanska, norja ja/tai englanti ovat eduksi.
Tarjoamme peruspalkan ja puheluihin perustuvan tuntipalkan. Olet myös alusta alkaen mukana bonusohjelmassamme, joka tarjoaa paremman tuntipalkan saadessasi enemmän puheluja. Maksamme palkan 14 päivän välein, joten rahat ovat tililläsi vain muutamaa päivää tehtyjen töiden jälkeen.
Pyydä lisätietoja ja lähetä hakemuksesi sähköpostitse: [email protected] - jories
luotettava varakas herrasmies helsingistä vailla neiti/ rouvaseuraa! ota yht [email protected]
- huijari
Ei lähettänyt fotoa
- kiraa-
koska olet ruma äijä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1192744- 872411
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651880- 561807
- 1721785
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581586Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461576- 1231393
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3881311Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279