The sims 4 Kaksoset ja kolmoset

Onko kellään tietoa miten The Sims 4 pelissä saa kaksoset tai kolmoset? Lastenkanavan katsominen ei varmaan nelosessa auta?
Ilmoita

10 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Melkein kaikki tavat on selitetty mm: http://www.carls-sims-4-guide.com/parenting/babies.php - tosin englanniksi.
Modeja on ollut useita mm. Scumbumbon Pregnancy Mega Mod: http://www.modthesims.info/download.php?t=547232 , mutten tiedä toimiiko enää. En voi kokeilla, kun poistin TS4:n jo koneelta viemästä tilaa kunnon peleiltä. :)
Ilmoita
Lastenkanavankin katsominen auttaa nelosessakin ja luin netistä et jos molemmilla miehellä ja naisella on hedelmällisyys piirre ja yrittää monesti peräkkäin niin on mahdollisempaa. Jos haluut tytön/tyttöjä kuuntele poppia ja syö mansikoita en muista poikien mut se oli varmaan syö porkkanoita ja kuuntele rockkia ja kannattaa kattoo Shinyy.
Ilmoita
Ei kait siinä mitään vippaskonsteja tarvi. Mun simi sai kaksostytöt ja ei tehnyt mitään noista yllämainituista jutuista. Eli ihan tuurista on kiinni.
Ilmoita
NO voit syyä keksejä nii se auttaa ja ksttoo lastenkanavaa mut en tiiä mitää muuta kikkaa saada kaksosii
Ilmoita
Onko kellään tietoa että sims 4 olisi jotain vaikka game pack jossa saisi kaksoset?
1 VASTAUS:
"Onko kellään tietoa että sims 4 olisi jotain vaikka game pack jossa saisi kaksoset?"

Hämmästelisin hieman jos juuri tuollaista tietoa olisi, kun TS4:ssä simit saavat kaksosia myös pelipakeista täysin riippumatta.
+Lisää kommentti
Yhdessä lisärissä tulee tontin piirre jossa on että "tulee enemmän kaksosia" 😅
1 VASTAUS:
Siinäpä sitten mainio syy ostaa yksi lisäri. (Kaupunkielämää)
+Lisää kommentti
Jos on kylpylä- päivää lisäri niin voit kokeilla hedelmällisyys hierontaa mulla ainaki tuli kaksoset sen ansiosta 😂😅
1 VASTAUS:
"Jos on kylpylä- päivää lisäri niin voit kokeilla hedelmällisyys hierontaa mulla ainaki tuli kaksoset sen ansiosta 😂😅 "

Mistä tiedät että tulivat sen ansiosta? 🤔

(niitä kun kuuluu - ja näkyy - tulevan ilmankin)
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

The sims 4 Kaksoset ja kolmoset

Onko kellään tietoa miten The Sims 4 pelissä saa kaksoset tai kolmoset? Lastenkanavan katsominen ei varmaan nelosessa auta?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta