Urheilusanomat Kaikki Rion olympialaisista

NigeriaAminatAdenivi

Että koska en nyt ole tähän sarjaan alle 58 kg.
Mies: Sitten sä olet läski.
Mä en aluksi uskonut tähän.
Sun ulkonäköpiirre-vammojen, hoidon ohjelmointi, myös niiden poistamiseen
painostamisen miesvalta käytön, oikeuden myös esiintymisen uskonto toisen ihmisen kehon olemuksen käyttämiseksi

Allekirjoittanut Sini: Mä en ole katso neanderthal, pitkä-aikaisen näkymättömyys-tilan ihannoija.
Ei saa kohdistaa ihmiseen, ihmisenä ihmisestä ihmis-arvon ohjelmaan syntymiseen.
Sellaisen free ra huri, käyttäytymisen ohjailuksi, tai seurailuksi ihmiseen sen teoiksi.
Häntä rankaisten alueelle
Häntä rankaisemalla alueella
itseään varten.
Lokasaari joukkoharha: Hyönteis-gibbon toimintoja esittäen ihmistä, nymfi eläin lintu
Heidän elintilaa oikeuttaen steriliteetein feminismi-aate. Flash-normittomuus
Kehon olemuksesta osto-oikeus, yleistämiseen sisarus-suhteen halventava heidän kuolema, neanderthal rotu, tai heidän luominen siten itseään itsekeskeinen oma mielivalta-ohjelma, eläinsiirroin.
- Te ette voi elää siten.
Hyönteis-gibbon
Väestöliito
A-B-suoraton


Nainen: Joka koskeekin etten ole syntynyt ihmis-arvo velvoite ja saa tulla alueelle
ulkoisesta vuorovaikutus-ohjelmasta, sen käytön ihannointi, ulkoinen auktoriteettiharha, sukupuolenvaihto, -tila.

Sini allekirjoittanut: Että kun meillä on käytössä tällainen a-b suorallinen rytmi-ohjelmointi, ettei saa poistaa koulutuksen yhteydessä.
Että eläimestä eläimenä syntynyt.
Nainen: Joo väestöliittonasi Lokasaari, te ette saa käydä täällä.
Teille ei nimistö oikeus, ihmisenä, ihmisenä syntyneen esittämiseen itseänne varten, eläin neanderthal ihmiskäsityksenä, nymfi oman eläinrodun ulkopuolisena
eläimestä eläimenä syntyneinä.

ja näin järkyttävästi myös suojatyöhön käyttämisenä, nymfi eläin lintu, elin tyyppinen
robotin ulkoinen puuttumisena, ihmisen kehon olemuksen ulkopuolisena, heijastein
kasvoilla
myös demokratia-mukainen pitkä.-aikaisen näkymättömyys-tilan kansanomainen mielivalta käyttö flash-normittomasti nyky-aika infrastruktuurista läheisyydenkyvyttömyys oikeuttamisena pyrkien läheisyydenkyvyttömyydestä, vanki pakonalaisena pitona laaja-alaisesti ymmärtämättä ihmisen inhimillisyyttä


Kuva s. 16
- Tämä on steriliteetin inho ilme, sen täyttymys painostamisen oikeuttaminen.
Kehon alavartalo
inhon tunteiden täyttymys
sen etuosin
myös naisella

luonnon tasapainon ylikuormittaminen ohjelma
luonnon ylikuormittamisen ohjelma
alastomuuden kunnioittaminen jättäminen, kiduttaminen ulkonäköpiirre-vamman hoitamattomuuden käyttö painostamisella tuhonta, ihmis-arvoton ohjelma:
ihmisenä syntynyttä ihmisperäinen kohtaan, kansanomaisesti yksikulttuurinen sosiopaattisuus, ei sen aiheuttaen miestäni veli, avioliitto, sisäinen pikkuveljeni
myös aviomies, Kristian pakkotyöksi!

Mies tumma: Kuva etusivu
- Se häviää heti.
Mies: Tuttava ulkopuolinen
- Se ei käynytkään se mun neanderthal, tähän ikinä.
Sini allekirjoittanut: Että kyllä mulle käy ainakin ilmaston lämmittäminen.
Kun maaperä, maan eri lajien vaihtelut, maan eri muotoina, ei kerran kiinnostanut.
Että se lämmityksetön, poltto-aineeton ja sen jakelu sulkukin bensa sen aiheuttamisena, ei hyvä idea, tarkoituksena. Syrjintäänne, tukevasti...

eläinsiirtoja ihmiseen kohdistuvasti, oikeuttaen
Verotus
Vanhanaikainen
Vankiotto

Romanismi-rasismin kaltainen

Eikö se muka ole ikinä pysyvä se miksi se hius, värjääntyy?

Ei ole
Ei ollut
Ei ole ollut
Olemassakaan
Mies tumma Mika: - Mä nauran.
Sini allekirjoittanut: Ei kyllä hän on syntynyt uudelleen tumma poika-lapsi.
Miksi tänne ei saa matkustaa?
kysytty
- Herran jumala mitä mä semmoisia kysyn.
Erään paikan takia
Erään alue, ja virhe paikan takia
Erään alueen, ja paikan virheen, takia

Ei impulssi 5 sekunttia neanderthalihminen , saa ajaa autoa
Ei ole tarkoitettu liikennöintiin, muiden ihmisten kuljettamiseen...

Nainen: Minä en tiennyt, että sinä olet koko maapallon syntymis-ohjelma.
En tiennyt, etten saa lähestyä kissa-rotu.
En tiennyt, etten saa holhota kehon sisään asettumisena kissarodusta synnytys-kuvitelmin.
En tiennyt, etten saa holhota, lähestyä kissa-rotuna, nymfi esiintymisenä ihminen, heidän alkuperäis-rotuansa itselle käyttämisenä yleis-sivistyksettömästi nyky-aikaan sopimaton tarjoamalla, naiselle.

flexuellt-verkko
ulkoinen ja ulkopuolinen
myös rimo-silmämerkintöjen osalta
ei vihreä liike oikeuttamiseen esittäminen ihminen eläintä varten

Miksi minun pitää juuri tämän miehen kanssa olla?
s. 17
massiivi rodunvaihto, ymmärtäminen eläinrotu, lintu nymfi esiintyminen ihmisenä ja häntä varten siten
Gibbon, hyönteinen
Alkuperäinen
sarda ihmis-arvo ohjelmaton


Että miten esitätkään tätä kentauristi ilmeinä myös kuvat ja asiakasvalvonta?
Myös hänen äitinsä käyttäminen hänen sukuelimien osalta, pakkotyössä pito tai kuoleman aiheuttaminen eläinten valvomiseen niiden pitämiseen pakkotyönä elintarvikkeeksi sukupuolenvaihto-tilaansa palvoakseen yleis-sivistyksettömyydestä tai siten haitaten maapallon kaikkia eri mantere

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        246
        2369
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        166
        1494
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        58
        1366
      4. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        74
        1085
      5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        3
        1079
      6. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        78
        970
      7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        218
        967
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        45
        865
      9. Kohta me ei enää nähdä :(

        En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
        Ikävä
        39
        699
      10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

        Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
        Kärsämäki
        15
        690
      Aihe