Olen 50 nainen pääkaupunkiseudulta. Lähtisitkö kanssani sinä suurin piirtein samanikäinen heteronainen pariksi viikoksi marras-tammikuussa jonnekin lämpimään kaukomaahan, esim. Thaimaa, Mauritius tms. Auringosta, lämmöstä, hyvästä ruuasta ja juomasta, rentoutumisesta ja mielenkiintoisista nähtävävyyksistä olisi tarkoitus nauttia.
Lämpimään talvella
9
329
Vastaukset
- Löytyy
Olisko sulla s-postiosoitetta. Olisin kiinnostunut matkaseurasta. Myös nainen, 50 ja pks
- Cuba16
Ja minä myös Kuubaa katsomaan . Marraskuun puolesta välistä lähtö.... Ja salsa olis tarkoitus oppia. Muuten ihan mitä vaan ...kulttuuria kuiteski.
- Lähtisin
Ottaisitko yhteyttä. [email protected]
- koiuytjuy
HEI JOKO OLET SAAANUT MATKASEURAA?OLEN LAHTELAINEN 44 SINKKUNAINEN JA TYÖTÖN.HAAVEENA LÄHTEÄ HALVALLA THAIMAASEEN JA SAADA LUOTETTAVA MATKAKUMPPANI.OLEN KERRAN KÄYNYT PHUKETISSA JA MARRASKUU TAI JOULUKUU OLISI HYVÄ AIKA.
- Matkanainen
Hei,
kiitos yhteydenotosta.
Minä en kovin mielelläni lähtisi hirveän halpaan hotelliin tai välilaskullisiin lentoihin, vaan mielellään vähintään *** -hotelli ja suorat lennot.
- mjuyt
Heippa juu en minäkään mitään välilaskuja halua ja senkerran kun lähtee niin en myöskään murju hotellia halua.Olen matkustellut paljon mutta viimaiseen 5 vuoteen en ole käynyt missään kun kukaan ei lähde seuraksi kun on perheet heillä.Olen säästökuurilla että pääsisin reissuun.terv nainen Lahdesta.Olo että en ikinä pääse mihinkään.
Hei,
ok. Kirjoittaisitko yksityiseen s-postiini sal.li(at)suomi24.fi , niin jatketaan juttua siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.232671Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092596- 2021384
- 1271307
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3071278Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,371056Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131021Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211989- 65934