Olen 50 nainen pääkaupunkiseudulta. Lähtisitkö kanssani sinä suurin piirtein samanikäinen heteronainen pariksi viikoksi marras-tammikuussa jonnekin lämpimään kaukomaahan, esim. Thaimaa, Mauritius tms. Auringosta, lämmöstä, hyvästä ruuasta ja juomasta, rentoutumisesta ja mielenkiintoisista nähtävävyyksistä olisi tarkoitus nauttia.
Vastaukset 9
- Löytyy
Olisko sulla s-postiosoitetta. Olisin kiinnostunut matkaseurasta. Myös nainen, 50 ja pks
- Cuba16
Ja minä myös Kuubaa katsomaan . Marraskuun puolesta välistä lähtö.... Ja salsa olis tarkoitus oppia. Muuten ihan mitä vaan ...kulttuuria kuiteski.
- Lähtisin
Ottaisitko yhteyttä. [email protected]
- koiuytjuy
HEI JOKO OLET SAAANUT MATKASEURAA?OLEN LAHTELAINEN 44 SINKKUNAINEN JA TYÖTÖN.HAAVEENA LÄHTEÄ HALVALLA THAIMAASEEN JA SAADA LUOTETTAVA MATKAKUMPPANI.OLEN KERRAN KÄYNYT PHUKETISSA JA MARRASKUU TAI JOULUKUU OLISI HYVÄ AIKA.
- Matkanainen
Hei,
kiitos yhteydenotosta.
Minä en kovin mielelläni lähtisi hirveän halpaan hotelliin tai välilaskullisiin lentoihin, vaan mielellään vähintään *** -hotelli ja suorat lennot.
- mjuyt
Heippa juu en minäkään mitään välilaskuja halua ja senkerran kun lähtee niin en myöskään murju hotellia halua.Olen matkustellut paljon mutta viimaiseen 5 vuoteen en ole käynyt missään kun kukaan ei lähde seuraksi kun on perheet heillä.Olen säästökuurilla että pääsisin reissuun.terv nainen Lahdesta.Olo että en ikinä pääse mihinkään.
Hei,
ok. Kirjoittaisitko yksityiseen s-postiini sal.li(at)suomi24.fi , niin jatketaan juttua siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321635
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261456Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1401260Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella661208- 44910
- 78875
- 25842
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.104823- 14773
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak103725