Olen 50 nainen pääkaupunkiseudulta. Lähtisitkö kanssani sinä suurin piirtein samanikäinen heteronainen pariksi viikoksi marras-tammikuussa jonnekin lämpimään kaukomaahan, esim. Thaimaa, Mauritius tms. Auringosta, lämmöstä, hyvästä ruuasta ja juomasta, rentoutumisesta ja mielenkiintoisista nähtävävyyksistä olisi tarkoitus nauttia.
Lämpimään talvella
9
267
Vastaukset
- Löytyy
Olisko sulla s-postiosoitetta. Olisin kiinnostunut matkaseurasta. Myös nainen, 50 ja pks
- Cuba16
Ja minä myös Kuubaa katsomaan . Marraskuun puolesta välistä lähtö.... Ja salsa olis tarkoitus oppia. Muuten ihan mitä vaan ...kulttuuria kuiteski.
- Lähtisin
Ottaisitko yhteyttä. [email protected]
- koiuytjuy
HEI JOKO OLET SAAANUT MATKASEURAA?OLEN LAHTELAINEN 44 SINKKUNAINEN JA TYÖTÖN.HAAVEENA LÄHTEÄ HALVALLA THAIMAASEEN JA SAADA LUOTETTAVA MATKAKUMPPANI.OLEN KERRAN KÄYNYT PHUKETISSA JA MARRASKUU TAI JOULUKUU OLISI HYVÄ AIKA.
- Matkanainen
Hei,
kiitos yhteydenotosta.
Minä en kovin mielelläni lähtisi hirveän halpaan hotelliin tai välilaskullisiin lentoihin, vaan mielellään vähintään *** -hotelli ja suorat lennot.
- mjuyt
Heippa juu en minäkään mitään välilaskuja halua ja senkerran kun lähtee niin en myöskään murju hotellia halua.Olen matkustellut paljon mutta viimaiseen 5 vuoteen en ole käynyt missään kun kukaan ei lähde seuraksi kun on perheet heillä.Olen säästökuurilla että pääsisin reissuun.terv nainen Lahdesta.Olo että en ikinä pääse mihinkään.
Hei,
ok. Kirjoittaisitko yksityiseen s-postiini sal.li(at)suomi24.fi , niin jatketaan juttua siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446