Olen 50 nainen pääkaupunkiseudulta. Lähtisitkö kanssani sinä suurin piirtein samanikäinen heteronainen pariksi viikoksi marras-tammikuussa jonnekin lämpimään kaukomaahan, esim. Thaimaa, Mauritius tms. Auringosta, lämmöstä, hyvästä ruuasta ja juomasta, rentoutumisesta ja mielenkiintoisista nähtävävyyksistä olisi tarkoitus nauttia.
Lämpimään talvella
9
290
Vastaukset
- Löytyy
Olisko sulla s-postiosoitetta. Olisin kiinnostunut matkaseurasta. Myös nainen, 50 ja pks
- Cuba16
Ja minä myös Kuubaa katsomaan . Marraskuun puolesta välistä lähtö.... Ja salsa olis tarkoitus oppia. Muuten ihan mitä vaan ...kulttuuria kuiteski.
- Lähtisin
Ottaisitko yhteyttä. [email protected]
- koiuytjuy
HEI JOKO OLET SAAANUT MATKASEURAA?OLEN LAHTELAINEN 44 SINKKUNAINEN JA TYÖTÖN.HAAVEENA LÄHTEÄ HALVALLA THAIMAASEEN JA SAADA LUOTETTAVA MATKAKUMPPANI.OLEN KERRAN KÄYNYT PHUKETISSA JA MARRASKUU TAI JOULUKUU OLISI HYVÄ AIKA.
- Matkanainen
Hei,
kiitos yhteydenotosta.
Minä en kovin mielelläni lähtisi hirveän halpaan hotelliin tai välilaskullisiin lentoihin, vaan mielellään vähintään *** -hotelli ja suorat lennot.
- mjuyt
Heippa juu en minäkään mitään välilaskuja halua ja senkerran kun lähtee niin en myöskään murju hotellia halua.Olen matkustellut paljon mutta viimaiseen 5 vuoteen en ole käynyt missään kun kukaan ei lähde seuraksi kun on perheet heillä.Olen säästökuurilla että pääsisin reissuun.terv nainen Lahdesta.Olo että en ikinä pääse mihinkään.
Hei,
ok. Kirjoittaisitko yksityiseen s-postiini sal.li(at)suomi24.fi , niin jatketaan juttua siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718