Moi!
Olen 11 vuotias tyttö ja minua kiinostaisi tietää sopiiko bc minulle?
Asun omakoti talossa ja meillä on iso piha. Minulla on yksi 18 vuotias sisko ja ennestään kooikerhondje koira. Olisin valmis käyttämään bc aamulla noin 30 min lenkillä, päivisin 1-2 tuntia koulun jälkeen ja illalla 1-2 h. Antaisin paljon virikkeitä ja kouluttaisin koiraa paljon. Nykyinen koirani ei kestä paljon toistoja ja on vaikeasti motivoitavissa joten haluaisin miellytämisen haluisen ja energisen koiran. Agilityä, tokoa ja ehkä myös rallytokoa. Näyttelytkin kiinostaa hieman. Lampaille saataisi olla myös mahdolisuus ja pallo paimenusta saisi myös tehdä.
Kertokaa sopisiko bc minulle ja muitakin rotuja saisi ehdottaa!!
Bordercollie
Koohonhullu
2
131
Vastaukset
- Entiijäess
Meidä kissa paskanti eile sohvalle
Jos tosissaan sille tarjoat töitä, esim paimennuksen jne muodossa niin toki. Jos kuitenkaan ei satavarmasti kiinnosta aloittaa, niin suosittelen vähemmän aktiivista/ei työkoiraa sinulle. :)
Lue lisää vielä täältä:
http://koirarodut.suntuubi.com/?cat=72
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648