Vai pokemonejako tuo mielisairas tuolla asunnossa etsii. Aamulla herää ja ravaa kuin mielipuoli ympäri asuntoa, JUMPS, JUMPS. SAATANAN KANTAPÄÄASTUJA JA MIELISAIRAS YKSILÖ. MIELISAIRAALAAN SINÄ KUULUT, ETKÄ KERROSTALOON.
Kokoajan kävelevä naapuri
5
143
Vastaukset
- metusa
Kauas on pitkä matka.Ei matka tapa,vaan vauhti joten hitaasti kiiruhtaen etiäpäin.
Hihih.
- hiihtoputki
Jos yhtään lohduttaa, kantapääastujat voivat saada selkävaivoja helpommin kuin päkiällä kävelijät. Onhan päkiä kuin eräänlainen jousi ja pehmentää painon siirtämistä jalalta toiselle.
Minulla on yläkerrassa kusipää, joka on aina paikalla, tömisee kuin norsulauma. Kun niiden selkäkivut sitten alkaa, se alkaa laahustaa.
Varsinaisia mielisairaita ei saa syyttää, he ovat yleensä hoidon piirissä. Mutta nämä tömistelijät eivät koskaan myöntäisi minkäänlaista vikaa, eli he niitä kamalia ovat.
Pokemon on mukava kun se vie sisälläpönöttäjät ulos.
Näissä pitää muistaa, että niinkauan kuin itse pääsee ovesta ulos, kannattaa liikkua ja pitää jonkinlainen "oma elämä". - YläkerranSetä
Mulla rupes seisoon taas.
- pippeliyhteys
0______0
niin mullakin,
tää on telepatiaa
tapahtuiko kenties jotain
elämää suurempaa
Muistatko kun leikimme
telepatiaa
tähtilampun alla
siinä sängyn laidalla
oi mä uskon ihmeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024760Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2093501Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis452868Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132327Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522318Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742213Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu562039En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132015