Vai pokemonejako tuo mielisairas tuolla asunnossa etsii. Aamulla herää ja ravaa kuin mielipuoli ympäri asuntoa, JUMPS, JUMPS. SAATANAN KANTAPÄÄASTUJA JA MIELISAIRAS YKSILÖ. MIELISAIRAALAAN SINÄ KUULUT, ETKÄ KERROSTALOON.
Kokoajan kävelevä naapuri
5
124
Vastaukset
- metusa
Kauas on pitkä matka.Ei matka tapa,vaan vauhti joten hitaasti kiiruhtaen etiäpäin.
Hihih.
- hiihtoputki
Jos yhtään lohduttaa, kantapääastujat voivat saada selkävaivoja helpommin kuin päkiällä kävelijät. Onhan päkiä kuin eräänlainen jousi ja pehmentää painon siirtämistä jalalta toiselle.
Minulla on yläkerrassa kusipää, joka on aina paikalla, tömisee kuin norsulauma. Kun niiden selkäkivut sitten alkaa, se alkaa laahustaa.
Varsinaisia mielisairaita ei saa syyttää, he ovat yleensä hoidon piirissä. Mutta nämä tömistelijät eivät koskaan myöntäisi minkäänlaista vikaa, eli he niitä kamalia ovat.
Pokemon on mukava kun se vie sisälläpönöttäjät ulos.
Näissä pitää muistaa, että niinkauan kuin itse pääsee ovesta ulos, kannattaa liikkua ja pitää jonkinlainen "oma elämä". - YläkerranSetä
Mulla rupes seisoon taas.
- pippeliyhteys
0______0
niin mullakin,
tää on telepatiaa
tapahtuiko kenties jotain
elämää suurempaa
Muistatko kun leikimme
telepatiaa
tähtilampun alla
siinä sängyn laidalla
oi mä uskon ihmeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351