Mistä voi katsoa animea ilmaiseksi?

Kyselijätär

Niin että mistä voi katsoa animea ilmaiseksi?

4

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen gogoanimea

    • Kirito-kun

      Ainoa laillinen, mutta ilmainen joka mieleen juolahtaa on crunchyroll. Mainoksia pompahtaa tietyin väliajoin kesken videon ellei omista preriumia (maksaa olikohan 5€/kk), mikä tietenkin tympii. Jos kuitenkin haluat osoittaa tukesi yhteisölle johon sinäkin kuulut, käyttäisin sitä jos vain mahdollista. Vain siten voimme taata animen tulevaisuuden ;)

      Sitten on tietenkin suositut laittomat sivustot kuten edellä mainittu gogoanime ja kissanime. Varoitan nyt kuitenkin. Noiden laittomien sivustojen mainokset saattavat sisältää aika ajoittain viruksia joten niitä käyttäessä tulee olla hiukan varovainen. Valikoima on tosin paikoin jopa parempi kuin laillisissa anime-palveluissa eikä tyhmiä mainoskatkoja videoissa ole.

      Kolmas vaihtoehto on youtube jos osaat etsiä ja kestät välillä kaikkia kikkoja joilla kanavat välttelevät tekijänoikeuksia. Kyllä sieltä silloin tällöin ihan laadukkaitakin versioita suosituimmista animeista löytyy, mutta se on usein harvinaista ja hetkellistä herkkua. Itse katsoin aikanani mm. death noten,FMA brotherhoodin,NANAn ja clannadin sieltä kun ei crunchyrollista löytynyt. Laatu oli jopa paikoin yllättäen hd (720p) tasoa.

      Toivottavasti osasin auttaa ja toivon hyviä animehetkiä. Kysy ihmeessä vielä suosituksia jos haluat.

    • animefan5

      Ehdottomasti kannattaa katsoa myreadingmanga.comista. Sieltä voi lukea mangaakin, mutta animetkin löytyy teksteillä tai dubeilla. On ihan ilmainen myös.

    • rec

      kissanime.ru on hyvä ja on laaja valikoima dubeja ja subeja. Lisäksi olen ainakin omalla Samsungilla huomannut että myös niiden mobiilisivu (osoitteen loppuun "/m") on kanssa hyvä, jos joskus pitää katsella älypuhelimelta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe