Mistä voi katsoa animea ilmaiseksi?

Kyselijätär

Niin että mistä voi katsoa animea ilmaiseksi?

4

1986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen gogoanimea

• Kirito-kun

Ainoa laillinen, mutta ilmainen joka mieleen juolahtaa on crunchyroll. Mainoksia pompahtaa tietyin väliajoin kesken videon ellei omista preriumia (maksaa olikohan 5€/kk), mikä tietenkin tympii. Jos kuitenkin haluat osoittaa tukesi yhteisölle johon sinäkin kuulut, käyttäisin sitä jos vain mahdollista. Vain siten voimme taata animen tulevaisuuden ;)

Sitten on tietenkin suositut laittomat sivustot kuten edellä mainittu gogoanime ja kissanime. Varoitan nyt kuitenkin. Noiden laittomien sivustojen mainokset saattavat sisältää aika ajoittain viruksia joten niitä käyttäessä tulee olla hiukan varovainen. Valikoima on tosin paikoin jopa parempi kuin laillisissa anime-palveluissa eikä tyhmiä mainoskatkoja videoissa ole.

Kolmas vaihtoehto on youtube jos osaat etsiä ja kestät välillä kaikkia kikkoja joilla kanavat välttelevät tekijänoikeuksia. Kyllä sieltä silloin tällöin ihan laadukkaitakin versioita suosituimmista animeista löytyy, mutta se on usein harvinaista ja hetkellistä herkkua. Itse katsoin aikanani mm. death noten,FMA brotherhoodin,NANAn ja clannadin sieltä kun ei crunchyrollista löytynyt. Laatu oli jopa paikoin yllättäen hd (720p) tasoa.

Toivottavasti osasin auttaa ja toivon hyviä animehetkiä. Kysy ihmeessä vielä suosituksia jos haluat.

• animefan5

Ehdottomasti kannattaa katsoa myreadingmanga.comista. Sieltä voi lukea mangaakin, mutta animetkin löytyy teksteillä tai dubeilla. On ihan ilmainen myös.

• rec

kissanime.ru on hyvä ja on laaja valikoima dubeja ja subeja. Lisäksi olen ainakin omalla Samsungilla huomannut että myös niiden mobiilisivu (osoitteen loppuun "/m") on kanssa hyvä, jos joskus pitää katsella älypuhelimelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe