Norwegianin lento eilen Roomasta

Asiakkaitakusetetaan

Olipahan lento. Norskilla on ilmeisesti ongelmia, kun eivät halua maksaa henkilökunnalle riittävää palkkaa, ja niinpä heillä on pula kunnollisista työntekijöistä. Tästä aiheutunut lentokoneen muuttuminen ns. vuokrakoneeksi eilen Roomassa aiheutti melkoisen kaaoksen. Kone oli kuin sauna, kun ilmastointi oli rikki. Sitten kun kone käynnistyi, ja rullasi nousualueelle ja viileyttä alkoi tulla, niin sitten koko romu ajettiin takaisin lähtöön, ja porukka (yli 300 henkeä) takaisin terminaaliin. Alkoi koneen korjaus, ja parin tunnin kuluttua taas yritettiin lähtöä. Viivästyminen kesti kaikkiaan 6 tuntia, ja kone lähti matkalle 3:n aikoihin Suomen aikaa. Matkustajat olivat jo niin väsyneitä etteivät jaksaneet enää rutista mistään. Pääasia, että pääsisi Suomeen. Norski on tietenkin vastuussa kaikesta, mutta ei sieltä mitään korvausta ehkä kannata hakea ? Alan kilpailu on ilm. aika kovaa, ja kyllä taitaa Finnair olla seuraavan yhtiön osoite. Norwegianille terveiset: Te epäonnistuitte pahemman kerran, kun ette palkkaa henkilökuntaa kunnon palkalla, ja sitten te vuokraatte tällaisia koneen raatoja jotka ei toimi kunnolla. Myös yhteistyökumppaninne Roomassa olivat heikkoja. Tiedotus ontui, ja koneen matkustajahenkilökunta oli melko vaatimatonta.

12

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkamummo64

Kannattaa hakea korvausta, voit saada 400 euroa/matkustaja. Mm. Ifdelayed hakee korvauksen puolestasi ja ottaa korvauksesta 25% muuten se ei maksa mitään. Asia hoituu netin kautta. Itse olen saanut sitä kautta korvauksen.

• 8765

Voi hyvä tavaton! Norwegian lentää Roomaan Boeing 737-mallilla, johon ei todellakaan mahdu 300 matkustajaa.
      Trolli se on paskakin trolli.

• kulliva

Lukeminen opetettiin koulussa kun sinä vaan imppasit ja joit keskikaljaa. Kyse oli vuokrakoneesta.

• Hifly

Norwegianilla on käytössä Hi flyltä vuokrattu a340 johon mahtuu 300 matkustajaa! Ja kyseinen kone on lentänyt viime päivinä esim Roomaan ja Nizzaan!

• A345

Norwegian on hoitanut FCO, NCE, ATH, DUB liikennettä noin viikon ajan Hi Fly A340-500 , johon mahtuu noin 250 matkustajaa, enemmän siis kuin B737-800.

• 8plus

HiFly lentää myös FInnairin lentoja nykyään.

• JosHellemaassa

Koneessa ei ole ilmastointia, vain ilmanvaihto eli ei voi jäähdyttää ulkoilmaa kylmemmäksi...

• UULOF

olipahan paskaa taaas

• ikkunaauki

Miksi ette avanneet ikkunaa?

• hakemus.kehiin

Ei muuta kuin korvaushakemus kehiin. Jos eivät suostu maksamaan on siitä päätös EU tuomioistuimessa, joten matkustajat saavat korvauksen. EU tuomioistuin on ratkaissut tapaukset Suomen oikeuslaitoksien pyynnöstä.

• KarateMauri

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe